Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Припустимо Ужгород літатимуть прямим. А Миколаїв як? Забули про нього вже?
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Now it's official: https://www.facebook.com/35741211435183 ... 619103167/
Ну что, господа-любители накинуть на Омеляна, рассказывавшие про "выборы прошли". Не хотите ли пообещать помолчать о политике и политиках. У вас плохо получается.
Ну что, господа-любители накинуть на Омеляна, рассказывавшие про "выборы прошли". Не хотите ли пообещать помолчать о политике и политиках. У вас плохо получается.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Агонь! Щирі вітання Закарпаттю з, нарешті, нормальними рейсами
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Я б сказав 'трохи кращими ніж було'
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Ну камон. Прямі рейси, з нормальним розкладом, тричі на тиждень. Навіть нема чого порівнювати з тим, що було
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Є... Двічі на день е45 в Бориспіль плюс щоденний IST на а319 якому ... Для прикладу
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Судя по написанному, во вт, чт, сб и вс борт будет давить перрон в Ужгороде? Уж очень щедро.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
По ФР24 время от времени летает на всех рейсах М9 из Киева. Скорее всего в качестве подмены. В любом случае, гораздо логичнее иметь борт в базовом аэропорту, где он может пригодиться в случае форс мажора с любым другим бортом, или для какого чартера, чем во внешнем аэропорту.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Особливо сподобались коменти про «Тячівський пасажиропотік»Tetris писав: ↑20 травня 2019, 22:08 Now it's official: https://www.facebook.com/35741211435183 ... 619103167/
Ну что, господа-любители накинуть на Омеляна, рассказывавшие про "выборы прошли". Не хотите ли пообещать помолчать о политике и политиках. У вас плохо получается.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
З огляду на результати виборів я й Візз не згадав....
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Смішки смішками а Яшка вже битком літає, просять АН-24, і облизуються на АН-140
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
За розумного підходу вже наступного року влітку Ужгород мав би мати пару тисяч пасажирів в день.
Умовно 2 рейси на день по 150 пасажирів з Києва на 70% відпочивальників, на 10% ділового трафіку, на 20% дзеркального місцевого попиту. +1 щоденний рейс з Харкова, +Одеса 3-4 рази на тиждень. До того кілька заробітчанських рейсів на різні точки ЄС, які мали б стикуватись, якщо перевізник один (МАУ, наприклад).
З іноземних точно Туркіші зі Стамбула, точно Лот з Варшави і точно Бєлавіа з Мінська.
Дуже важлива притомна автобусна компанія з нормальним рухомим складом і стиковками по основних містах/курортах Закарпаття +Кошице, +Будапешт.
Це скорше питання чи буде хтось, хто з цим щодня прокидатиметься і йтиме спати і чи не буде ідіотизму з двовладдям як в Чернівцях.
Умовно 2 рейси на день по 150 пасажирів з Києва на 70% відпочивальників, на 10% ділового трафіку, на 20% дзеркального місцевого попиту. +1 щоденний рейс з Харкова, +Одеса 3-4 рази на тиждень. До того кілька заробітчанських рейсів на різні точки ЄС, які мали б стикуватись, якщо перевізник один (МАУ, наприклад).
З іноземних точно Туркіші зі Стамбула, точно Лот з Варшави і точно Бєлавіа з Мінська.
Дуже важлива притомна автобусна компанія з нормальним рухомим складом і стиковками по основних містах/курортах Закарпаття +Кошице, +Будапешт.
Це скорше питання чи буде хтось, хто з цим щодня прокидатиметься і йтиме спати і чи не буде ідіотизму з двовладдям як в Чернівцях.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
О чем вообще речь? Ужгород не может принимать А320\Б737. Аэропорт не работает в темное время суток. К тому же, это очень небольшой город. Да, удаленный и с туристическим потенциалом.LWIEV писав: ↑18 червня 2019, 10:13 За розумного підходу вже наступного року влітку Ужгород мав би мати пару тисяч пасажирів в день.
Умовно 2 рейси на день по 150 пасажирів з Києва на 70% відпочивальників, на 10% ділового трафіку, на 20% дзеркального місцевого попиту. +1 щоденний рейс з Харкова, +Одеса 3-4 рази на тиждень. До того кілька заробітчанських рейсів на різні точки ЄС, які мали б стикуватись, якщо перевізник один (МАУ, наприклад).
З іноземних точно Туркіші зі Стамбула, точно Лот з Варшави і точно Бєлавіа з Мінська.
Дуже важлива притомна автобусна компанія з нормальним рухомим складом і стиковками по основних містах/курортах Закарпаття +Кошице, +Будапешт.
Це скорше питання чи буде хтось, хто з цим щодня прокидатиметься і йтиме спати і чи не буде ідіотизму з двовладдям як в Чернівцях.
Максимум, на что можно рассчитывать - это сделать освещение, и запустить рейс МАУ на Е145 или даже Е190. Правда у МАУ и так бортов не хватает, нужно ли оно им? Хотя если вдруг поверить в туризм, то можно рейс сделать дневным, а не ночным, как основные внутренние стыковки. Еще может ЛОТ зайти, но у них тоже бортов и слотов не хватает и так.
Для Р2Р текущего рейса М9 более чем достаточно. Если пересадят на АН-24 и цена билета будет стабильно доступной - то вообще супер.
На перспективу нужно обязательно перекладывать полосу. Но тогда уже может лучше действительно в Мукачево строить аэропорт, который не будет зависеть от доброй воли Словакии?
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Согласен с Sentry.
Какой ежедневный из Харькова? Харьков, кроме Киева ни с кем не имеет в Украине ежедневного рейса. Попытка МАУ запустить Одессу на лето закончилось отказом от этой идеи. Рейс Днепр-Львов тоже летал недолго.
Если и развивать авиасообщение в Закарпатье (а развивать его, безусловно, надо), то, конечно нужно строить новый порт в Мукачево. И первым это предложил так ненавидимый многими Омелян.
Ужгородский аэропорт при этом должен быть временным решением, откуда пока полетели бы в Киев и, возможно, еще куда-то на турбопропах. Это могут быть лет, чехи, болтики.
В международку украинскими авиакомпаниями я не верю - есть более интересные маршруты.
Вы сравниваете Закарпатье с Львовом и Франковском, однако на венгерской, румынской и словацкой границах, в отличие от польской, нет таких очередей. Соответственно, ужгородский аэропорт конкурирует с дебреценским и будапештским (а черновицкий - с сучавским) и конкурировать им сложнее даже чем Львову с Ряшевым.
Какой ежедневный из Харькова? Харьков, кроме Киева ни с кем не имеет в Украине ежедневного рейса. Попытка МАУ запустить Одессу на лето закончилось отказом от этой идеи. Рейс Днепр-Львов тоже летал недолго.
Если и развивать авиасообщение в Закарпатье (а развивать его, безусловно, надо), то, конечно нужно строить новый порт в Мукачево. И первым это предложил так ненавидимый многими Омелян.
Ужгородский аэропорт при этом должен быть временным решением, откуда пока полетели бы в Киев и, возможно, еще куда-то на турбопропах. Это могут быть лет, чехи, болтики.
В международку украинскими авиакомпаниями я не верю - есть более интересные маршруты.
Вы сравниваете Закарпатье с Львовом и Франковском, однако на венгерской, румынской и словацкой границах, в отличие от польской, нет таких очередей. Соответственно, ужгородский аэропорт конкурирует с дебреценским и будапештским (а черновицкий - с сучавским) и конкурировать им сложнее даже чем Львову с Ряшевым.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Цей рейс був технічною перегонкою борта під міжнародку в Італію (Львів-Брешія, якщо я правильно пам'ятаю). Порожнім він, звісно, не літав, але економіка там в кращому випадку була сумнівною. Як тільки на ринок вийшов Ернест - рейс закрили.
Будь-який р2р в Україні крім як по напрямку Київ-регіональні центри зараз малоймовірний. Хіба будуть якісь субсидії або це будуть отакі технічні рейси з продажем квитків (але тоді незрозуміло чому просто зразу не робити у Львові базу).
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Не знаю, чому так накинулись, я дав дисклеймер
- не видно, щоб хтось працював на пакетування відпочинку/оздоровлення з авіаперельотами
- не видно роботи зі створення/домовленості, щодо автобусних пересадок в аеропорту
- не видно серйозної промоції сполучення на Київ на місці поза Ужгородом
У пожвавлення трафіку має бути "власник" - той, хто житиме з цим викликом цілодобово і думатиме, як його покращити. У Львові такий власник (чи навіть кілька) є, тому й трафік зростає динамічно.
В тому й трагедія, що розумним підходом поки не пахне. Спитався в колег, які на місці:
- не видно, щоб хтось працював на пакетування відпочинку/оздоровлення з авіаперельотами
- не видно роботи зі створення/домовленості, щодо автобусних пересадок в аеропорту
- не видно серйозної промоції сполучення на Київ на місці поза Ужгородом
Проблема з цими рейсами в тому, що МАУ, SkyUp та інші мають тільки один спосіб формування попиту - pull. Через push поки ніхто не працює. З одного боку це означає, що не сильно треба, всі, кому треба гроші, мають їх достатньо. З іншого, мережевий принцип формування ринків послуг на західній Україні дає місцевим операторам перевагу. Де зможуть об'єднатися і дати перевізникам впевненість, що буде оплачений ХХ трафік, там перевізник може допродувати решту (так працював рейс з Харкова в Барселону). На мою думку, швидше об'єднаються на західній, ніж в Одесі.
У пожвавлення трафіку має бути "власник" - той, хто житиме з цим викликом цілодобово і думатиме, як його покращити. У Львові такий власник (чи навіть кілька) є, тому й трафік зростає динамічно.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 40 гостей