Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

bliskun
Airbus A318
Повідомлень: 37
З нами з: 10 липня 2012, 19:02
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення bliskun »

В Ужгороді поставили VOR/DME. Днями вийде новий АІР будуть схеми заходів та частоти приводів.
Востаннє редагувалось 04 березня 2019, 17:19 користувачем bliskun, всього редагувалось 1 раз.
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення nik-dem »

alex.s писав: 04 березня 2019, 16:40 Перечитайте пост, на который это был ответ. Человек утверждает, что дело в длине ВПП, а не ПСН . Я говорю обратное.
Я читаю тему, і хочу, нарешті, розставити крапки над «і».

1. В Ужгороді PCN, відповідно до навіґаційних довідників такий: 29/F/D/X/T
Окрім числа PCN важливим є також і тип покриття. В Ужгороді воно — F-flexible (так зване «м’яке» покриття — сендвіч з асфальту та инших наповнювачів), а літера D показує, що основа є надслабкою (sub-grade ultralow).

Картинка для наочности:
Зображення

Прості розрахунки показують, що типовий чартерний літак Boeing 737-800 вимушений буде мало того, що літати с завантаженням менше 100 чол., так і таких рейсів матиме бути максимум один-два за добу. По B737CL, А320 або MD-82/83 ситуація схожа.

Трошки краще справа в Embraer 145/190/195, і вони не сильно обмежений за performance и PCN, проте багато пасажирів у такий літак не посадиш.

2. Зі смуги 10 заборонені зльоти, а це означає, що за типовою розою вітрів Ужгорода можливі дуже часті ситуації зльотів з попутнім вітром, що також накладе значні обмеження на максимальну злітну масу, особливо, якщо смуга буде не сухою.
3. Аеродром не має освітлення смуги та руліжок, а отже аеродром може приймати літаки тільки вдень.
4. Аеродром не має опублікованих схем посадки, а вся процедура зводиться до візуального заходу (circle-to-land). Такі схеми заходу мають дуже високі мінімуми, і не доступні у випадку не просто поганих метеоумов, а й узагалі будь-яких instrumental meteorological conditions (https://en.wikipedia.org/wiki/Instrumen ... conditions) — а це усього лише просто хмари та видимість менше 6000 м, наприклад.

Отже, такий аеродром матиме багато проблем для авіякомпаній, тому сумнівно, що за наявних літаків вони почнуть туди літати навіть чартери. Турбопропи — те, що треба, але вони є тільки в Мотор-Січи.
Востаннє редагувалось 04 березня 2019, 17:19 користувачем nik-dem, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення alex.s »

Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення nik-dem »

alex.s писав: 04 березня 2019, 17:18 Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
Щось підказує мені, що простіше буде побудувати новий у Мукачевому.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення alex.s »

nik-dem писав: 04 березня 2019, 17:19
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:18 Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
Щось підказує мені, що простіше буде побудувати новий у Мукачевому.
И этот вывод прозвучал ;-) . Именно так. Место готово.
vito
Airbus A340
Повідомлень: 980
З нами з: 08 січня 2013, 17:50
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення vito »

alex.s писав: 04 березня 2019, 17:18 Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
Сократим аппарат - удлиним змеевик ;)

Никто не предлагал ничего удлинять:
было лишь сказано, что:
vito писав: 04 березня 2019, 15:23 без удлиннения ВПП вряд ли следует ожидать много а/к.
(заметьте: просто констатация факта - никаких призывов/порывов "удлинять")
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення alex.s »

vito писав: 04 березня 2019, 17:29
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:18 Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
Сократим аппарат - удлиним змеевик ;)

Никто не предлагал ничего удлинять:
было лишь сказано, что:
vito писав: 04 березня 2019, 15:23 без удлиннения ВПП вряд ли следует ожидать много а/к.
(заметьте: просто констатация факта - никаких призывов/порывов "удлинять")
А если впп будет 3000 - следует ожидать новых АК? ПСН 29 останется ведь.
По вашей вики ссылке на 2043 м и А380 может сесть. ..
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення Valdys »

Часом люди тупо не читають форум, що напрягає, адже інфа знаходиться не десь, а максимум на сторінці назад...
Це не лише про дану гілку, а взагалі
vito
Airbus A340
Повідомлень: 980
З нами з: 08 січня 2013, 17:50
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення vito »

alex.s писав: 04 березня 2019, 17:35
vito писав: 04 березня 2019, 17:29
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:18 Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
Сократим аппарат - удлиним змеевик ;)

Никто не предлагал ничего удлинять:
было лишь сказано, что:
vito писав: 04 березня 2019, 15:23 без удлиннения ВПП вряд ли следует ожидать много а/к.
(заметьте: просто констатация факта - никаких призывов/порывов "удлинять")
А если впп будет 3000 - следует ожидать новых АК? ПСН 29 останется ведь.
Никто не говорит, что надо игнорировать ПСН.
Ручь шла о том, что даже если (на время) абстрагироваться от ПСН и вынести ПСН за скобки, то только по фактору длины ВПП уже куча бортов отфильтруются.
А если еще применить фильтр ПСН - то отфильтруется еще больше.
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:35 По вашей вики ссылке на 2043 м и А380 может сесть. ..
Сесть то он сядет - да вот беда - на 2043м больше уже не взлетит:
ибо для взлета А380 надо уже минимум 2,900м.
"Черная дыра" получится: доллар за вход - два за выход ;)

P.S.
"Стоить то оно стоит, да вот никто не покупает..." (C)
Востаннє редагувалось 04 березня 2019, 18:38 користувачем vito, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення alex.s »

vito писав: 04 березня 2019, 18:34
alex.s писав: 04 березня 2019, 17:35
vito писав: 04 березня 2019, 17:29
Сократим аппарат - удлиним змеевик ;)

Никто не предлагал ничего удлинять:
было лишь сказано, что:

(заметьте: просто констатация факта - никаких призывов/порывов "удлинять")
А если впп будет 3000 - следует ожидать новых АК? ПСН 29 останется ведь.
По вашей вики ссылке на 2043 м и А380 может сесть. ..
Сесть то он сядет - да вот беда - на 2043м больше уже не взлетит:
ибо для взлета А380 надо уже 2900м.
"Черная дыра" получится: доллар за вход - два за выход ;)

P.S.
"Стоить то оно стоит, да вот никто не покупает..." (C)
Для взлета в макс вейт надо 2900.
Но дело не в этом. Разговор слепого с глухим. Удлиняйте впп. ..
dimentiy
Airbus A321
Повідомлень: 435
З нами з: 16 січня 2013, 09:38
Звідки: KBP/IEV
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення dimentiy »

Это тот случай, когда разговор идёт ради разговора. Все стороны более или менее правы, и доказывать могут свою позицию до бесконечности.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення LWIEV »

Ужгород на заключному етапі оформлення в обласний центр Мукачівської області. -1 при адмінтерреформі.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення mischko »

LWIEV писав: 09 березня 2019, 22:56 Ужгород на заключному етапі оформлення в обласний центр Мукачівської області. -1 при адмінтерреформі.
Што?
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення LWIEV »

Просто зріз наявних процесів. Розгортались роками. Оформляться остаточно, коли створитться нова логістична система в регіоні.
bliskun
Airbus A318
Повідомлень: 37
З нами з: 10 липня 2012, 19:02
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення bliskun »

Бред про логістичний центер в Мукачівському районі. Дивіться статистику і читайте документи.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення LWIEV »

І справді, хто б ото через Бориспіль кудись їздив? Люди ж в Києві живуть! Нашо їм в Париж через райцентр?!

Дивіться в небо і читайте молитви! (с)))
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення mischko »

тепер треба прогноз по паспотоку Львова переглянути в сторону підвищення
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення popTAB »

ага, чекаємо спочатку цифри по паксопотоку... боюсь там не всі 50 місць зайняті ;))
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)

Повідомлення mischko »

Дивлюся в травні з Києва з багажем - 54 євро в один бік. Нормальна ціна для тих, кому треба летіти.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 18 гостей