Сторінка 239 з 252
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 02 лютого 2019, 17:45
Valdys
Якби з Києва в Амстердам ціна була хоча б 150 євро (4800), було б класно, та навіть 5000
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 02 лютого 2019, 18:22
Tetris
Було б класно, але пасажирів би не набрали.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 02 лютого 2019, 22:06
юра сармат
Tetris писав: ↑02 лютого 2019, 18:22
Було б класно, але пасажирів би не набрали.
Чому не набрали б?Люфти,австріяки,лот явно по вищим цінам літають ....і пасків хватає,ну багато транзитних .....
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 03 лютого 2019, 08:59
Victor H
Я теж погоджуюсь, що набрали б. Але варто зауважити, що у КЛМ найменш вигідне географічне розташування для транзиту по континентальній Європі. А отже їм в першу чергу треба потік на Північну Америку, за який вже і так боряться Люфти, ЛОТ, МАУ і турки.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 03 лютого 2019, 21:56
юра сармат
щось туркіши сьогодні вечером не долетіли до Львова.По фр24 А319 тільк взлетів і зразу вернувся назад,хтось щось знає?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 18:24
popTAB
Львівський аеропорт планує відновити роботу старого терміналу та відремонтувати новий tvoemisto.tv/news/lvivskyy_aeroport_vidnovyt_robotu_starogo_terminalu_ta_vidremontuie_novyy_98445.html
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 18:30
alex.s
Романовская где-то с Омеляном хорошо посидела или журналисты в ударе?
И что за зверь такой : "аэровокзал " ?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 18:43
shushuair
alex.s писав: ↑05 лютого 2019, 18:30
Романовская где-то с Омеляном хорошо посидела или журналисты в ударе?
И что за зверь такой : "аэровокзал " ?
Я надеюсь , что во Львове аэровокзал ненамного хуже чем у нас
Ничё, львовяне, когда-то и на вашей улице будет праздник, мы вот дождались))
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 18:46
alex.s
Аэропорт во Львове есть, теперь можно и аэровокзал строить.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 18:47
Victor H
Просто нема чого цитувати людей, які не розбираються в темі:
https://mtu.gov.ua/news/30666.html?fbcl ... 70dxIKmOVk
В оригіналі ніяких аеровокзалів нема:
Тетяна Романовська підкреслила, що протягом останніх трьох років аеропорт змінився – ріст пасажиропотоку 2018 році становив рекордні 47,9%. «Термінал, який був збудований у рамках реконструкції 2012 року, фактично заповнений. У 2019 році навіть деякі рейси плануємо переводити в стару будівлю терміналу. Цього року будемо мати повне функціонування терміналу та зможемо і далі забезпечувати ріст перевезень», − наголосила Тетяна Романовська.
Очільник аеропорту «Львів» повідомила, що активно тривають роботи з ремонту старого пасажирського терміналу. Також у планах на 2019 рік реконструкція старого пасажирського терміналу під термінал підвищеного комфорту, будівництво ангару, реконструкція готелю «Тустань», будівництво вантажного терміналу та інше.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 18:56
Ostap
Нє щоб знести його нафік і побудувати щось функціональніше.
І що це за підвищений комфорт там має бути?
І про 'фактично заповнений є термінал то якийсь жарт?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 19:11
alex.s
" Сегодня в завтрашний день не все могут смотреть, вернее смотреть могут не только лишь всё, мало кто может это делать. В. Кличко"
Пани Романовская точно может и смотрит
.
Может аэропорт не может позволить себе ввести слоты и решили, что лучше расширяться.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 21:32
Victor H
Ostap писав: ↑05 лютого 2019, 18:56
І про 'фактично заповнений є термінал то якийсь жарт?
Влітку 2018 року в пікові періоди термінал працював на межі пропускної здатності. Проектна потужність ніби як 6 мільйонів на рік, але його на ходу переробляли щоб зробити можливість мати внутрішні і міжнародні рейси під одним дахом. В результаті створили кілька вузьких місць. Найочевидніше - каруселі для видачі багажу, яких дві: одна на десятки міжнародних прильотів на день, а інша на 3-4 внутрішніх. Тільки цього вже досить, щоб зменшити пропускну здатність вдвічі.
Я погоджуюсь, що старий термінал - це не рішення, але як тимчасовий варіант може і підійти.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 21:50
Ostap
Victor H писав: ↑05 лютого 2019, 21:32
Ostap писав: ↑05 лютого 2019, 18:56
І про 'фактично заповнений є термінал то якийсь жарт?
Влітку 2018 року в пікові періоди термінал працював на межі пропускної здатності. Проектна потужність ніби як 6 мільйонів на рік, але його на ходу переробляли щоб зробити можливість мати внутрішні і міжнародні рейси під одним дахом. В результаті створили кілька вузьких місць. Найочевидніше - каруселі для видачі багажу, яких дві: одна на десятки міжнародних прильотів на день, а інша на 3-4 внутрішніх. Тільки цього вже досить, щоб зменшити пропускну здатність вдвічі.
Я погоджуюсь, що старий термінал - це не рішення, але як тимчасовий варіант може і підійти.
Вікі пише про 2000 паксів на годину. Аеропорт має можливість впливати певним чином на розклад і потоки.
Я також не можу зрозуміти яким чином це буде термінал підвищеного комфорту? Туди привозиьимуть паксів з цілого літака, чи лише на виліт? Якщо лише на виліт, то це дозволить розвантажити лише одне вузьке місце - контроль безпеки. Хоча чи є це місце аж таким вузьким, коли не всі його можливості використовуються. І який там може бути підвищений комфорт? Хто туди прийде з дьюті фрі і закладів харчування?
Раніше чи пізніше аеропорту треба буде розширюватися. А одоробло і халабуда 'терміналу 1а' чи як там його звали, займають надто багато корисного місця
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 21:56
Sentry
Самый простой способ значительно расширить пропускную способность - вынести в старый терминал внутренние рейсы. Правда, думаю, что и пассажиры, и МАУ будут это очень не рады.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 22:19
Vitaliy
Sentry писав: ↑05 лютого 2019, 21:56
Самый простой способ значительно расширить пропускную способность - вынести в старый терминал внутренние рейсы. Правда, думаю, что и пассажиры, и МАУ будут это очень не рады.
У Львові нема транзиту, тому ніби нема проблеми, чи не так ?
9й тролейбус їде до старого терміналу, потім до нового. Ніби всім має бути Ок, ні ?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 22:28
Sentry
Vitaliy писав: ↑05 лютого 2019, 22:19
У Львові нема транзиту, тому ніби нема проблеми, чи не так ?
9й тролейбус їде до старого терміналу, потім до нового. Ніби всім має бути Ок, ні ?
Функционально - вероятно да, хотя я в старом терминале не был. А вот в плане комфорта, какой ремонт там не делай, но уверен, что новому терминалу проигрывать будет очень сильно. С учетом того, что внутренние рейсы у нас летает МАУ, а не Раян, то как пассажир я был бы не доволен качеством услуг.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 23:20
Krakowite
У 2019 році запланували завершити будівництво об’єктів, які не закінчили під час підготовки до Євро-2012: реконструювати наявний пасажирський термінал (62,06 млн гривень) та аеродром (157,9 млн гривень). Крім того, за 67 млн грн будуватимуть новий аеровокзал. Як уточнила в коментарі
http://tvoemisto.tv/news/yak_rozbuduyut ... 98449.html речниця львівського летовища Ольга Ковалик, йдеться про новий термінал аеропорту.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 23:21
LWIEV
Ніяких старих терміналів! Новий має найкращий доместік лаунж в країні. Я не готовий його віддавати щотижня чи навіть двічі на тиждень! Я приїжджаю в аеропорт за 4-5 годин до рейсу, маю 1-2 зустрічі в Вероніці, йду в лаунж і дві години працюю там або читаю книжку. Який старий термінал?! Комерційний пасажир регулярки має бути в новому терміналі.
В старий термінал можут піти вузькофюзеляжні чартери (1 на годину буде ок) і спеціальні рейси - мала і VIP-авіація, військові і т д.
Vitaliy писав: ↑05 лютого 2019, 22:19
У Львові нема транзиту, тому ніби нема проблеми, чи не так ?
Є транзит у Львові. В основному МАУ на кшталт KBP-LWO-TLV або MAD-LWO-KBP. Зі Скаями наступного року цілком може з'явитись умовний HRK-LWO-TIV, наприклад.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2019, 23:23
Sentry
Я так понимаю, речь все-таки о превращении старого терминала в ВИП терминал, как в Харькове. А вот что за строительство нового аэровокзала, которое должно быть завершено в 2019?