Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 03 січня 2019, 12:33
Це далеко не найцікавіша теза з цього інтерв'ю - раджу прочитати ціле
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Порівнювати Романовську і Тимошенко - це якусь нову траву в Амстер завезли?mischko писав: ↑03 січня 2019, 12:23Це типу:popTAB писав: ↑03 січня 2019, 12:20 https://www.вувуву.com/interview-z- ... anovskoiu/
Гендиректор «Міжнародного аеропорту «Львів» Тетяна Романовська: «Я оцінюю потенціал Львова в п’ять-вісім мільйонів пасажирів»
-Обіцяю знизити ціну на газ вдвічі!
-А я в чотири рази!
Але для хіпстерів.
Эйр Астана вариант - они очень хорошо грузят киевские рейсы и сервис на тор уровне. А Azal уже перестал вообще летать во Львов (((shushuair писав: ↑03 січня 2019, 12:44 Из Одессы больно всё это читать, хотя и всё осилил, нам бы хоть что-то из Европы, тот же Мюнхен или Берлин, подальше Варшавы и Праги, которая пару раз в неделю втридорога.
Ладно, не буду "плач Ярославны" продолжать, тем более, офтоп.
з.ы. Внутренняя регулярка не приживётся, потолок потенциала пока 3 млн от силы, 5-8 это уже популизм чистой воды.
Верю в Катаров для Львова, тем более, у тех есть борты для этого, ну и я б на месте Романовской Эйр Астану ещё теребил, те хорошо Азию покрывают с классным сервисом, и РФ облетать не нужно. Ну и АЗАЛ можно делать ежедневным, спрос, как мне кажется есть. Те же Трускавец, Моршин очень популярны в Азербайджане, ну и Львов само собой.
Во все остальные новые а/к не верю вообще в ближайшие пару лет, по крайней мере, не для регионов.
5-8 - це якийсь дуже далекий горизонт. Краків тільки минулого року пробив планку 5 млн на рік, і це при всіх його перевагах. А от про 3 я з вами не погоджуся - якщо забрати регуляторні бар'єри (відкрите небо) і дати лоукостам нормально розкатати мережу по Європі, то 3 мільйони на рік мало б вийти навіть при існуючому стані і динаміці економіки. Я вже вище викладав розрахунки, що наступного року 2 має виходити навіть без нових анонсів. А ще ж будуть зростати частоти на вже накатаних напрямках + Романовська обіцяє систему знижок за об'єми - тобто авіакомпанії будуть мотивовані їх нарощувати.shushuair писав: ↑03 січня 2019, 12:44 Внутренняя регулярка не приживётся, потолок потенциала пока 3 млн от силы, 5-8 это уже популизм чистой воды.
Верю в Катаров для Львова, тем более, у тех есть борты для этого, ну и я б на месте Романовской Эйр Астану ещё теребил, те хорошо Азию покрывают с классным сервисом, и РФ облетать не нужно. Ну и АЗАЛ можно делать ежедневным, спрос, как мне кажется есть. Те же Трускавец, Моршин очень популярны в Азербайджане, ну и Львов само собой.
Во все остальные новые а/к не верю вообще в ближайшие пару лет, по крайней мере, не для регионов.
Там не два, а чотири виходи до автобусів - на обидва боки кожної з прибудов: Навіть в пік сезону цього року не було ситуації щоб всі виходи були зайняті. Насправді там більша проблема з пероном перед терміналом, де дуже обмежена кількість паркомісць, що створює незручності для лоукостерів. Наприклад між 7 і 8 виходом можна було б паркувати два літаки і йти до них пішки, а не один, як зараз. 6 вихід працює лише як автобусний, а міг би як пішохідний, якби не прибудова з прикордонниками. Ну і 10 вихід в кінці галереї проситься. Галерею проектували під широкофюзеляжку (привіт "ефективній" владі, яка замовляла проект перед Євро).Olek писав: ↑03 січня 2019, 13:09 С львовским терминалом проблема в том, что при огромной площади для текущего пассажиропотока он имеет неадекватную планировку, из-за чего его реальная пропускная способность меньше той, которая могла бы быть.
4 телетрапа на выход и аж 2 выхода к автобусам из огромнейшей галереи, где спокойно можно разместить до десятка выходов на посадку.
Вот именно, по состоянию на сейчас с регуляторными ограничениями как раз 3 млн потолок, который через 2-3 года будет достигнут несомненно. А для 5 млн. нужен какой-то дополнительный интерес во Львове и окрестностях, что-то скоростное на горнолыжку или типа того. Сезонности как таковой сейчас нет у Львова, и интереса на такое количество паксов, как Романовская хочет, надо прибавлять.Victor H писав: ↑03 січня 2019, 13:30 3 мільйони на рік мало б вийти навіть при існуючому стані і динаміці економіки. Я вже вище викладав розрахунки, що наступного року 2 має виходити навіть без нових анонсів. А ще ж будуть зростати частоти на вже накатаних напрямках + Романовська обіцяє систему знижок за об'єми - тобто авіакомпанії будуть мотивовані їх нарощувати.
Ок, тоді ми говоримо про різні потенціали.shushuair писав: ↑03 січня 2019, 14:19Вот именно, по состоянию на сейчас с регуляторными ограничениями как раз 3 млн потолок, который через 2-3 года будет достигнут несомненно. А для 5 млн. нужен какой-то дополнительный интерес во Львове и окрестностях, что-то скоростное на горнолыжку или типа того. Сезонности как таковой сейчас нет у Львова, и интереса на такое количество паксов, как Романовская хочет, надо прибавлять.Victor H писав: ↑03 січня 2019, 13:30 3 мільйони на рік мало б вийти навіть при існуючому стані і динаміці економіки. Я вже вище викладав розрахунки, що наступного року 2 має виходити навіть без нових анонсів. А ще ж будуть зростати частоти на вже накатаних напрямках + Романовська обіцяє систему знижок за об'єми - тобто авіакомпанії будуть мотивовані їх нарощувати.
Упомянутый Вами Краков как раз имеет ту сезонность благодаря горнолыжке.
Скажите, о каком потенциале речь у Вас? Я прямо скажем, неосведомлён о Львове.Victor H писав: ↑03 січня 2019, 14:30 Ок, тоді ми говоримо про різні потенціали.
Гірськолижку, до речі, мають почати будувати наступного року: https://interfax.com.ua/news/economic/481419.html. 65 км трас - це десь масштаб Буковеля і Закопаного. Зараз утрясають земельні питання з місцевими жителями.
Верно, я писал, "по состоянию на сейчас".Victor H писав: ↑03 січня 2019, 14:59 Ви ж, судячи з усього, пишете про потенціал з врахуванням існуючого контексту.
П.С. Буковель тому й відстає, що у нього конкурентів в Україні нема - всі прибутки виводяться і інвестуються в інші проекти Коломойського і Ко. З'явиться цей курорт в Славському - може і вони почнуть рухатися.
Я писав що вони пройшли планку 5 млн позаминулого року. А взагалі так - результат вражає. Це при тому, що під боком ще є чотирьохмільйонний Катовіце.
Справи у Львові ще кращі: 3% - це показник української економіки. Економіка Львова зростає суттєво швидше (ставлюсь зі скепсисом до офіційних даних, але довіряю оцінкам економістів по індикаторах споживання транспортних, телеком послуг, товарів та галузевих індикаторах), це зростання триває вже кілька років поспіль і поки не видно, щоб воно вичерпувалось.
5 млн у Кракові і 5 млн у Львові - це різні 5 млн. Треба враховувати також залізничні і автомобільні мережі, культуру мобільності і т д. Львів має мати більше класиків на 5 млн, ніж Краків.
Як на мене то малоймовірно що ТАР зайдуть взагалі в Україну. Вона не зовсім цікава, тим більше ж там Скай ап буде свої сезонні намотувати.