Сторінка 176 з 252

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 15:03
mischko
Министерство инфраструктуры Украины работает над созданием трех региональных хабов на базе аэропортов Одесса, Львов, Харьков. Об этом заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян, выступая на совместном брифинге с главой Госавиаслужбы Александром Бильчуком в пятницу, 23 февраля, передает корреспондент ЦТС.

http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805

поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 15:04
Ostap
mischko писав: 23 лютого 2018, 13:56 український чемпіонат - корупційне болото. А на євроарені - Дніпро мав хороший успіх. І це маючи в складі півкоманди українців. Тому це за комбінованим показником - кількість українців - фінал ЛЄ.
Це, власне, і є маніпуляцією. Суб'єктивні твердження про корупційність, хороші успіхи, якісь комбіновані показники тощо.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 15:11
Victor H
mischko писав: 23 лютого 2018, 15:03 Министерство инфраструктуры Украины работает над созданием трех региональных хабов на базе аэропортов Одесса, Львов, Харьков. Об этом заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян, выступая на совместном брифинге с главой Госавиаслужбы Александром Бильчуком в пятницу, 23 февраля, передает корреспондент ЦТС.

http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805

поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.
Для пасажирів гіперлупа, очевидно.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 15:29
jurkok
Victor H писав: 23 лютого 2018, 14:59 В літньому розкладі 23 (якщо вірити Каяку).
На сайті ЛОТ в літньому розкладі бачу 20 рейсів. При 23 мав би появитись четвертий денній рейс, що мало імовірно

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 15:37
Victor H
Так, ви праві - я погано порахував. 20 - тричі на день, крім неділі, коли нема вранішнього о 6:20. Значить загальна кількість не 28, а 26.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 17:22
popTAB
Victor H писав: 23 лютого 2018, 14:59 В літньому розкладі 23 (якщо вірити Каяку).
Десь ти не туди дивишся. LO758 (без неділі)+LO766+LO764 це якщо зі Львова. В сумі 20 (7*3-1). Де ще 3 знайшлось?

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 17:29
Victor H
Порахував криво. Вище вже виправився.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 21:15
jurkok
Victor H писав: 23 лютого 2018, 15:37 Так, ви праві - я погано порахував. 20 - тричі на день, крім неділі, коли нема вранішнього о 6:20. Значить загальна кількість не 28, а 26.
Прошу всіх форумчан до мене на ви не звертатися. Давайте цивілизовано будемо всі на ти, а то якось дуже офіційно все :drunk:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 21:19
popTAB
Прошу пана, та де так можна ...

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 21:21
jurkok
popTAB писав: 23 лютого 2018, 21:19 Прошу пана, та де так можна ...
Та якось переживу

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 21:37
popTAB
Шося робит...

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 24 лютого 2018, 09:40
AleksLes
mischko писав: 23 лютого 2018, 15:03 Министерство инфраструктуры Украины работает над созданием трех региональных хабов на базе аэропортов Одесса, Львов, Харьков. Об этом заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян, выступая на совместном брифинге с главой Госавиаслужбы Александром Бильчуком в пятницу, 23 февраля, передает корреспондент ЦТС.

http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805

поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.
Тут есть два варината- либо люди не понимают что такое хаб, либо они под воздействием каких-то средств.
В 60 млн (богатой ) Франции один хаб - CDG, в 60 млн UK - Один полноценный хаб - LHR, в 70 млн Германи можно с трудом 2 насчитать (FRA MUC).
В Италии - один хаб - FCO (Милан отвалился)

Зато в Украине с ВВП $5K на душу населения , с реальным населением в 35-38 млн и закрытым воздушным пространтвом на востоке и юго-востоке будет 4 хаба.
Доброе утро...

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 24 лютого 2018, 12:43
jurkok
AleksLes писав: 24 лютого 2018, 09:40
mischko писав: 23 лютого 2018, 15:03 Министерство инфраструктуры Украины работает над созданием трех региональных хабов на базе аэропортов Одесса, Львов, Харьков. Об этом заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян, выступая на совместном брифинге с главой Госавиаслужбы Александром Бильчуком в пятницу, 23 февраля, передает корреспондент ЦТС.

http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805

поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.
Тут есть два варината- либо люди не понимают что такое хаб, либо они под воздействием каких-то средств.
В 60 млн (богатой ) Франции один хаб - CDG, в 60 млн UK - Один полноценный хаб - LHR, в 70 млн Германи можно с трудом 2 насчитать (FRA MUC).
В Италии - один хаб - FCO (Милан отвалился)

Зато в Украине с ВВП $5K на душу населения , с реальным населением в 35-38 млн и закрытым воздушным пространтвом на востоке и юго-востоке будет 4 хаба.
Доброе утро...

Думаю, що в міністерстві просто не розуміють. Нормально мисляча людина брала б до уваги все вище сказане про хаби в Європі.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 24 лютого 2018, 13:27
Krakowite
Було б добре, якщо б Львів розвивав чартерні туристичні рейси влітку, все-таки в 2017 році 3 млн 777 тис українців здійснило переліт саме чартерним рейсом (що на 49.2% більше, аніж у 2016 році).

А поки що, навіть до Болгарії немає зі Львова авіасполучення, натомість турфірми пропонують автобус або авіапереліт з Києва або з Польщі для транспорту.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 24 лютого 2018, 16:08
popTAB
Болгарія колись була ... але програла конкуренцію шаровій турції та єбіпту

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 25 лютого 2018, 23:46
LWIEV
AleksLes писав: 24 лютого 2018, 09:40
mischko писав: 23 лютого 2018, 15:03 Министерство инфраструктуры Украины работает над созданием трех региональных хабов на базе аэропортов Одесса, Львов, Харьков. Об этом заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян, выступая на совместном брифинге с главой Госавиаслужбы Александром Бильчуком в пятницу, 23 февраля, передает корреспондент ЦТС.

http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805

поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.
Тут есть два варината- либо люди не понимают что такое хаб, либо они под воздействием каких-то средств.
В 60 млн (богатой ) Франции один хаб - CDG, в 60 млн UK - Один полноценный хаб - LHR, в 70 млн Германи можно с трудом 2 насчитать (FRA MUC).
В Италии - один хаб - FCO (Милан отвалился)

Зато в Украине с ВВП $5K на душу населения , с реальным населением в 35-38 млн и закрытым воздушным пространтвом на востоке и юго-востоке будет 4 хаба.
Доброе утро...
Все вони розуміють, тільки сказати не вміють. Ви ж врахуйте, що в них в одній голові все, і авіа, і залізниця, і шиннокопитний транспорт, от і збиті приціли, коли мова про точність дефініцій.

:sos:

Спробую перекласти людською мовою: Львів, Одеса та Харків мають стати регіональними аеропортами, зі зручними пересадками для подальшого роз'їзду по регіону. Фактично це означає будівництво автовокзалів для фідерних сполучень безпосередньо біля терміналів, у Львові (як по Харкову, Одесі не знаю) це також означає інтеграцію з залізничною станцією Скнилів (там є кілька проблем, які буде складно вирішити, але це питання бажання). Фактично аеропорт Львів має стати вузлом, який забезпечуватиме авіамобільність в радіусі проживання 250-300 км, включаючи територію Польщі (ще одне невдале формулювання Омеляна, який чомусь білорусів до Харкова прив'язав за аналогією) - а це Франківськ, Чернівці, Тернопіль, Рівне, Луцьк, Хмельницький, Буковель, Славське, Трускавець, Моршин, Закарпаття і південно-західна Польща переважно на українські/кавказькі/близькосхідні напрямки. Так само і з Харковом чи Одесою. Дрібніші ж аеропорти (Франківськ, Херсон і т д) матимуть сполучення тільки в хаби і курортні чартери з дуже рідкісними вкрапленнями р2р в міста підвищеної концентрації заробітчан. Це означає, що якщо вам в Тель-Авів, Рим, Дортмунд чи Барселону - то або двома перельотами через Бориспіль, або по землі на Львів чи що там у вас поруч.

:ugeek:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 26 лютого 2018, 08:15
AleksLes
LWIEV писав: 25 лютого 2018, 23:46
AleksLes писав: 24 лютого 2018, 09:40
mischko писав: 23 лютого 2018, 15:03 Министерство инфраструктуры Украины работает над созданием трех региональных хабов на базе аэропортов Одесса, Львов, Харьков. Об этом заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян, выступая на совместном брифинге с главой Госавиаслужбы Александром Бильчуком в пятницу, 23 февраля, передает корреспондент ЦТС.

http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/v_re ... haba_45805

поясніть мені - для кого створюють хаби в Мініфрастурктури? Особливо цікава ідея з хабом в Харкові.
Тут есть два варината- либо люди не понимают что такое хаб, либо они под воздействием каких-то средств.
В 60 млн (богатой ) Франции один хаб - CDG, в 60 млн UK - Один полноценный хаб - LHR, в 70 млн Германи можно с трудом 2 насчитать (FRA MUC).
В Италии - один хаб - FCO (Милан отвалился)

Зато в Украине с ВВП $5K на душу населения , с реальным населением в 35-38 млн и закрытым воздушным пространтвом на востоке и юго-востоке будет 4 хаба.
Доброе утро...
Все вони розуміють, тільки сказати не вміють. Ви ж врахуйте, що в них в одній голові все, і авіа, і залізниця, і шиннокопитний транспорт, от і збиті приціли, коли мова про точність дефініцій.

:sos:

Спробую перекласти людською мовою: Львів, Одеса та Харків мають стати регіональними аеропортами, зі зручними пересадками для подальшого роз'їзду по регіону. Фактично це означає будівництво автовокзалів для фідерних сполучень безпосередньо біля терміналів, у Львові (як по Харкову, Одесі не знаю) це також означає інтеграцію з залізничною станцією Скнилів (там є кілька проблем, які буде складно вирішити, але це питання бажання). Фактично аеропорт Львів має стати вузлом, який забезпечуватиме авіамобільність в радіусі проживання 250-300 км, включаючи територію Польщі (ще одне невдале формулювання Омеляна, який чомусь білорусів до Харкова прив'язав за аналогією) - а це Франківськ, Чернівці, Тернопіль, Рівне, Луцьк, Хмельницький, Буковель, Славське, Трускавець, Моршин, Закарпаття і південно-західна Польща переважно на українські/кавказькі/близькосхідні напрямки. Так само і з Харковом чи Одесою. Дрібніші ж аеропорти (Франківськ, Херсон і т д) матимуть сполучення тільки в хаби і курортні чартери з дуже рідкісними вкрапленнями р2р в міста підвищеної концентрації заробітчан. Це означає, що якщо вам в Тель-Авів, Рим, Дортмунд чи Барселону - то або двома перельотами через Бориспіль, або по землі на Львів чи що там у вас поруч.

:ugeek:
ОК, це дійсно теоретично це можно натягнути на терммін "інтермодальний хаб" (intermodal hub) коли кілька видів траснпорту перетинаються в одному місті.
Хоча мені здається можливо вони просто мали на увазі " 3 регіональних аєропорта з обсягом трафіку хоя якось подібним до бориспіля"
Нічого пагано вцьому немає, але просто дратує перекручування темрмінів.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 26 лютого 2018, 12:25
Victor H
Тоді питання, чому нема такого "хаба" в трикутнику Дніпро-Запоріжжя-Кривий Ріг - там занадто велике населення, щоб відправляти його все на Харків.
Ну і якщо Тернопіль-Франківськ-Луцьк-Рівне ще ок відправляти на Львів, то Чернівці і Ужгород - це вже перебор, там задалеко виходить навіть якщо хороший асфальт покласти, а автобанів на цих напрямках в найближчих 20 років не буде навіть в найоптимістичніших сценаріях.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 26 лютого 2018, 12:43
mischko
Victor H писав: 26 лютого 2018, 12:25 Тоді питання, чому нема такого "хаба" в трикутнику Дніпро-Запоріжжя-Кривий Ріг - там занадто велике населення, щоб відправляти його все на Харків.
Ну і якщо Тернопіль-Франківськ-Луцьк-Рівне ще ок відправляти на Львів, то Чернівці і Ужгород - це вже перебор, там задалеко виходить навіть якщо хороший асфальт покласти, а автобанів на цих напрямках в найближчих 20 років не буде навіть в найоптимістичніших сценаріях.
Дивно, мені казали, що на Чернівці зі Львова хорошу дорогу зробили. Плюс там ходив поїзд, який за 3 з половиною години доїжджав до Львова.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 26 лютого 2018, 12:50
Valdys
3-44 їде, але він ходить лише 1 раз зранку на Львів та ввечері на Чернівці, що в принципі не самий поганий варіант.