Сторінка 174 з 252

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 22 лютого 2018, 23:02
mischko
Раньше, Раньше, чого вам січас не хватає - тюрми?

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 22 лютого 2018, 23:05
юра сармат
І квиток в Київ коштував 100 доларів в одну сторону і літали один ,два рази в день і 80% паксів одні і теж паски в основному депутати і високі держслубовці

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 02:20
Ostap
mischko писав: 22 лютого 2018, 23:02 Раньше, Раньше, чого вам січас не хватає - тюрми?
ОМГ, а вам в амсі чого не фатає?

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 07:19
popTAB
Ostap писав: 23 лютого 2018, 02:20
mischko писав: 22 лютого 2018, 23:02 Раньше, Раньше, чого вам січас не хватає - тюрми?
ОМГ, а вам в амсі чого не фатає?
Ловкостів :)
До EIN ще їхати треба...

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 09:20
Victor H
mischko писав: 22 лютого 2018, 22:19 НМСД, набралося би, але проблема у Львові. Там сидить Рябікін-навпаки, якщо спрощено. Тобто радості повні штани від італійського Дартсу з півтора рейса на день.

Мене як споживача проблеми МАУ хвилюють дуже мало. Я прекрасно знаю як виглядає аеропорт в Україні, де у МАУ немає проблем з директором - Дніпро. І скільки б мені не розказували про ріст пасажиропотоку і хаб у Львові, мене як споживача хвилює вибір напрямків і адекватні ціни. Італійський дартс, український юнайтед, ірландський чи угорський гастарбайтервоз - це вибір кандидатів, за яких я хочу мати можливість голосувати гаманцем і чим більше їх буде і чим в рівніших умовах вони будуть, тим мені, як споживачу, буде краще. Це можливо лише при вільному ринковому підході, який послідовно застосовуться поточним керівництвом аеропорту Львів.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:02
mischko
юра сармат писав: 22 лютого 2018, 23:05 І квиток в Київ коштував 100 доларів в одну сторону і літали один ,два рази в день і 80% паксів одні і теж паски в основному депутати і високі держслубовці
От навіщо таку дурню писати. А зараз скільки квиток коштує і яка а/к літає? Чи я щось пропустив і вже італійський Дарт вийшов на внутрішні лінії, щоб повзити посполитих по 20 євро?

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:10
mischko
popTAB писав: 23 лютого 2018, 07:19 Ловкостів :)
До EIN ще їхати треба...
в Амстердамі база easyJet і Transavia. Правда бариги (перекреслено) державники хочуть виселити всіх лоукостів і чартерів за N-й кілометр в Лелістад (2020 рік). Кажуть, що національний перевізник важливий для економіки. Дурні, треба їм підручник з економіки (видавництва КНТЕУ) подарувати. Там буде написано, що "ринок все розрулить". Тому Україна така багата - ринок розрулив.

Victor H писав: 23 лютого 2018, 09:20 Мене як споживача проблеми МАУ хвилюють дуже мало. Я прекрасно знаю як виглядає аеропорт в Україні, де у МАУ немає проблем з директором - Дніпро. І скільки б мені не розказували про ріст пасажиропотоку і хаб у Львові, мене як споживача хвилює вибір напрямків і адекватні ціни. Італійський дартс, український юнайтед, ірландський чи угорський гастарбайтервоз - це вибір кандидатів, за яких я хочу мати можливість голосувати гаманцем і чим більше їх буде і чим в рівніших умовах вони будуть, тим мені, як споживачу, буде краще. Це можливо лише при вільному ринковому підході, який послідовно застосовуться поточним керівництвом аеропорту Львів.
Ринковий підхід - це по перше утопія, ви це зараз з 90х пишете? Тоді теж таке зачудування було "ах! Ринок!".
А по друге, ми бачимо преференційне ставлення до одного певного перевізника, під якого міняють тарифні плани і якого лобіює міністр і його протеже у Львові.
Щодо аеропорту де у МАУ немає проблем - це Бориспіль. І що ми бачимо - з Києва МАУ літати дешевше, ніж будь-ким, включаючи Жулянівський лоу-кост. І пересадки зручні, і час вильоту, і додаткові послуги не виносять бюджет (те саме харчування). Хаб у Львові ніяк не завадив би тим півтора-два оборотних рейсам, які хочуть літати гастарбайтеровози. А от виручка у державного підприємства була б вищою і пасажири отримали більше можливостей обирати. З'явились би прямі рейси на Схід (для підвозу пасажирів).

Але ж це МАУ, а МАУ, як тут нам написав експєрд - це український ЗАЗ. Ну добре, що Ernest - це Мазераті, знатимемо тепер.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:12
popTAB
mischko писав: 23 лютого 2018, 12:02
юра сармат писав: 22 лютого 2018, 23:05 І квиток в Київ коштував 100 доларів в одну сторону і літали один ,два рази в день і 80% паксів одні і теж паски в основному депутати і високі держслубовці
От навіщо таку дурню писати. А зараз скільки квиток коштує і яка а/к літає? Чи я щось пропустив і вже італійський Дарт вийшов на внутрішні лінії, щоб повзити посполитих по 20 євро?
От власне, навіщо таку дурню писати, mischko
Зображення

зауважу, це в 2 боки... коли не було Романовської я за RT платив $250

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:15
manjeroke
popTAB писав: 23 лютого 2018, 12:12
mischko писав: 23 лютого 2018, 12:02
юра сармат писав: 22 лютого 2018, 23:05 І квиток в Київ коштував 100 доларів в одну сторону і літали один ,два рази в день і 80% паксів одні і теж паски в основному депутати і високі держслубовці
От навіщо таку дурню писати. А зараз скільки квиток коштує і яка а/к літає? Чи я щось пропустив і вже італійський Дарт вийшов на внутрішні лінії, щоб повзити посполитих по 20 євро?
От власне, навіщо таку дурню писати, mischko
Зображення

зауважу, це в 2 боки... коли не було Романовської я за RT платив $250
А если отменить НДС на внутренние перевозки, то и 80 будет...
Вот это как раз то чем может заняться министр

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:16
mischko
Так це ж МАУ.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:17
mischko
manjeroke писав: 23 лютого 2018, 12:15 А если отменить НДС на внутренние перевозки, то и 80 будет...
Вот это как раз то чем может заняться министр
Можна ще газ по 50 зробити - у людей більше грошей на перельоти буде.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:20
mischko
popTAB писав: 23 лютого 2018, 12:12 коли не було Романовської я за RT платив $250
ГГГ, а тепер візьми і пошукай CWC, IFO, HRK і т.д.

І як це вони без Романовської такі самі ціни мають. Прям не знаю. Дух Романовської літає на ненькою! Алілуя! Мабуть, пора мені стати Romanovska Catholic

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:20
Tetris
Вы прикалываетесь? Взяли цену на билет на длинные выходные и приводите в качестве примера?
Ну ок, давайте я вам у райана на Рождество найду цену в 500 долларов...

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:22
manjeroke
mischko писав: 23 лютого 2018, 12:17
manjeroke писав: 23 лютого 2018, 12:15 А если отменить НДС на внутренние перевозки, то и 80 будет...
Вот это как раз то чем может заняться министр
Можна ще газ по 50 зробити - у людей більше грошей на перельоти буде.
Ну тут много на форуме обсуждается что внутренних рейсов очень мало. Многие страны дотируют внутренние перевозки, а наше правительство могло бы просто перестать брать налог за внутренний рейс. Тем более все равно разворуют.
А министр мог бы вынести этот вопрос на обсуждение, чем делать пиар по поводу и без.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:23
mischko
manjeroke писав: 23 лютого 2018, 12:22 Ну тут много на форуме обсуждается что внутренних рейсов очень мало. Многие страны дотируют внутренние перевозки, а наше правительство могло бы просто перестать брать налог за внутренний рейс. Тем более все равно разворуют.
А министр мог бы вынести этот вопрос на обсуждение, чем делать пиар по поводу и без.
Краще б міністр розглянув, чому в Україні таке дороге авіаційне пальне і чий це бізнес. А забрати у держави податкове надходження - тут багато мозку не треба мати - не йому ж соціалку урізати потім.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:28
manjeroke
mischko писав: 23 лютого 2018, 12:23
manjeroke писав: 23 лютого 2018, 12:22 Ну тут много на форуме обсуждается что внутренних рейсов очень мало. Многие страны дотируют внутренние перевозки, а наше правительство могло бы просто перестать брать налог за внутренний рейс. Тем более все равно разворуют.
А министр мог бы вынести этот вопрос на обсуждение, чем делать пиар по поводу и без.
Краще б міністр розглянув, чому в Україні таке дороге авіаційне пальне і чий це бізнес. А забрати у держави податкове надходження - тут багато мозку не треба мати - не йому ж соціалку урізати потім.
Эти вопросы тоже хорошо поднять. А насчёт налоговых поступлений государству, то на моё мнение это должен быть минимум. Мы с нашей огромной налоговой нагрузкой самая бедная страна Европы... В топливе кстати налогов тоже много. Или Вы переживаете за продажи машин люкс-класса в Киеве?
А если все эти вопросы решить, то можем получить существенное удешевление билетов и появятся новые рейсы и может тот же мини-хаб во Львове будет.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:32
mischko
manjeroke писав: 23 лютого 2018, 12:28 Эти вопросы тоже хорошо поднять. А насчёт налоговых поступлений государству, то на моё мнение это должен быть минимум. Мы с нашей огромной налоговой нагрузкой самая бедная страна Европы... В топливе кстати налогов тоже много. Или Вы переживаете за продажи машин люкс-класса в Киеве?
А если все эти вопросы решить, то можем получить существенное удешевление билетов и появятся новые рейсы и может тот же мини-хаб во Львове будет.
Біда України не податковий тягар, а його адміністрація, і можливість відпетляти, при чому для всіх рівнів бізнесу. Одні сидять в тіні, інші мутять через ФОП, багаті - через офшори і пішло поїхало. В Європі найбагатші ті країни, які мають високий відсоток перерозподілу коштів через бюджет (Скандинавія, Нідерланди і т.д.). Але це вже виходить за межі цієї теми. Гадаю, якщо міністр почне копати під паливні компанії - його дуже швидко попруть і він це розуміє, тому не лізе куди не треба.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:33
Tetris
Вообще-то надо не отменять НДС, а вернуть НДС на Интерсити+.
Почему-то все забывают, что P2P трафика из Киева во Лвов, Днепр и Харьков не будет никогда, пока хюндай стоит 250 грн.
Вот это будет подход для ликвидации монополизма и предоставления равного доступа к рынку.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:35
mischko
Tetris писав: 23 лютого 2018, 12:33 Вообще-то надо не отменять НДС, а вернуть НДС на Интерсити+.
Почему-то все забывают, что P2P трафика из Киева во Лвов, Днепр и Харьков не будет никогда, пока хюндай стоит 250 грн.
Вот это будет подход для ликвидации монополизма и предоставления равного доступа к рынку.
залізничні квитки - соціально значуще питання. Це погано вплине на рейтинг міністра, тому такого не станеться.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Додано: 23 лютого 2018, 12:38
Tetris
Это отдельная тема, но, если коротко, в этой социальной теме тоже можно найти выход:
- медленные сидячие поезда оставить дешевыми
- принять стратегию развития ночных поездов с отказом от плацкартов (которые тоже будут очень дешевыми) через 5-10 лет
- поезд, который позволяет добраться быстрее, чем на самолете (Хюндай), должен стоить дороже самолета, т.к. он надежнее и удобнее.

В результате как минимум коммандировочные частично пересядут на самолеты.