Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 22 лютого 2018, 23:02
Раньше, Раньше, чого вам січас не хватає - тюрми?
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
От навіщо таку дурню писати. А зараз скільки квиток коштує і яка а/к літає? Чи я щось пропустив і вже італійський Дарт вийшов на внутрішні лінії, щоб повзити посполитих по 20 євро?юра сармат писав: ↑22 лютого 2018, 23:05 І квиток в Київ коштував 100 доларів в одну сторону і літали один ,два рази в день і 80% паксів одні і теж паски в основному депутати і високі держслубовці
в Амстердамі база easyJet і Transavia. Правда бариги (перекреслено) державники хочуть виселити всіх лоукостів і чартерів за N-й кілометр в Лелістад (2020 рік). Кажуть, що національний перевізник важливий для економіки. Дурні, треба їм підручник з економіки (видавництва КНТЕУ) подарувати. Там буде написано, що "ринок все розрулить". Тому Україна така багата - ринок розрулив.
Ринковий підхід - це по перше утопія, ви це зараз з 90х пишете? Тоді теж таке зачудування було "ах! Ринок!".Victor H писав: ↑23 лютого 2018, 09:20 Мене як споживача проблеми МАУ хвилюють дуже мало. Я прекрасно знаю як виглядає аеропорт в Україні, де у МАУ немає проблем з директором - Дніпро. І скільки б мені не розказували про ріст пасажиропотоку і хаб у Львові, мене як споживача хвилює вибір напрямків і адекватні ціни. Італійський дартс, український юнайтед, ірландський чи угорський гастарбайтервоз - це вибір кандидатів, за яких я хочу мати можливість голосувати гаманцем і чим більше їх буде і чим в рівніших умовах вони будуть, тим мені, як споживачу, буде краще. Це можливо лише при вільному ринковому підході, який послідовно застосовуться поточним керівництвом аеропорту Львів.
От власне, навіщо таку дурню писати, mischkomischko писав: ↑23 лютого 2018, 12:02От навіщо таку дурню писати. А зараз скільки квиток коштує і яка а/к літає? Чи я щось пропустив і вже італійський Дарт вийшов на внутрішні лінії, щоб повзити посполитих по 20 євро?юра сармат писав: ↑22 лютого 2018, 23:05 І квиток в Київ коштував 100 доларів в одну сторону і літали один ,два рази в день і 80% паксів одні і теж паски в основному депутати і високі держслубовці
А если отменить НДС на внутренние перевозки, то и 80 будет...popTAB писав: ↑23 лютого 2018, 12:12От власне, навіщо таку дурню писати, mischkomischko писав: ↑23 лютого 2018, 12:02От навіщо таку дурню писати. А зараз скільки квиток коштує і яка а/к літає? Чи я щось пропустив і вже італійський Дарт вийшов на внутрішні лінії, щоб повзити посполитих по 20 євро?юра сармат писав: ↑22 лютого 2018, 23:05 І квиток в Київ коштував 100 доларів в одну сторону і літали один ,два рази в день і 80% паксів одні і теж паски в основному депутати і високі держслубовці
зауважу, це в 2 боки... коли не було Романовської я за RT платив $250
Ну тут много на форуме обсуждается что внутренних рейсов очень мало. Многие страны дотируют внутренние перевозки, а наше правительство могло бы просто перестать брать налог за внутренний рейс. Тем более все равно разворуют.
Краще б міністр розглянув, чому в Україні таке дороге авіаційне пальне і чий це бізнес. А забрати у держави податкове надходження - тут багато мозку не треба мати - не йому ж соціалку урізати потім.manjeroke писав: ↑23 лютого 2018, 12:22 Ну тут много на форуме обсуждается что внутренних рейсов очень мало. Многие страны дотируют внутренние перевозки, а наше правительство могло бы просто перестать брать налог за внутренний рейс. Тем более все равно разворуют.
А министр мог бы вынести этот вопрос на обсуждение, чем делать пиар по поводу и без.
Эти вопросы тоже хорошо поднять. А насчёт налоговых поступлений государству, то на моё мнение это должен быть минимум. Мы с нашей огромной налоговой нагрузкой самая бедная страна Европы... В топливе кстати налогов тоже много. Или Вы переживаете за продажи машин люкс-класса в Киеве?mischko писав: ↑23 лютого 2018, 12:23Краще б міністр розглянув, чому в Україні таке дороге авіаційне пальне і чий це бізнес. А забрати у держави податкове надходження - тут багато мозку не треба мати - не йому ж соціалку урізати потім.manjeroke писав: ↑23 лютого 2018, 12:22 Ну тут много на форуме обсуждается что внутренних рейсов очень мало. Многие страны дотируют внутренние перевозки, а наше правительство могло бы просто перестать брать налог за внутренний рейс. Тем более все равно разворуют.
А министр мог бы вынести этот вопрос на обсуждение, чем делать пиар по поводу и без.
Біда України не податковий тягар, а його адміністрація, і можливість відпетляти, при чому для всіх рівнів бізнесу. Одні сидять в тіні, інші мутять через ФОП, багаті - через офшори і пішло поїхало. В Європі найбагатші ті країни, які мають високий відсоток перерозподілу коштів через бюджет (Скандинавія, Нідерланди і т.д.). Але це вже виходить за межі цієї теми. Гадаю, якщо міністр почне копати під паливні компанії - його дуже швидко попруть і він це розуміє, тому не лізе куди не треба.manjeroke писав: ↑23 лютого 2018, 12:28 Эти вопросы тоже хорошо поднять. А насчёт налоговых поступлений государству, то на моё мнение это должен быть минимум. Мы с нашей огромной налоговой нагрузкой самая бедная страна Европы... В топливе кстати налогов тоже много. Или Вы переживаете за продажи машин люкс-класса в Киеве?
А если все эти вопросы решить, то можем получить существенное удешевление билетов и появятся новые рейсы и может тот же мини-хаб во Львове будет.
залізничні квитки - соціально значуще питання. Це погано вплине на рейтинг міністра, тому такого не станеться.Tetris писав: ↑23 лютого 2018, 12:33 Вообще-то надо не отменять НДС, а вернуть НДС на Интерсити+.
Почему-то все забывают, что P2P трафика из Киева во Лвов, Днепр и Харьков не будет никогда, пока хюндай стоит 250 грн.
Вот это будет подход для ликвидации монополизма и предоставления равного доступа к рынку.