Страница 173 из 252

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 19:03
mischko
Victor H писал(а):
22 фев 2018, 18:58
Їм вже зараз ніхто не заважає відкривати р2р зі Львова в Європу. Хабовість означає, що треба підвозити пасажирів авіарейсами з інших регіонів. Питання з яких? Північ і центр географічно ближче до Києва, тому змісту нема. Західні області не дадуть р2р потоку. Харкову зручніше летіти через Київ, звідки завжди буде більше напрямків. Хіба з півдня України може набратися потік до Львова і водночас є географічний зміст везти пасажирів звідти через Львів, але тоді питання чому зразу не відкривати р2р з Одеси в Європу?
Вони говорять про хаб, а не про p2p. А для хабу повинні бути певні поступки з боку аеропорту я так розумію. А аеропорту це не цікаво. Нові рейси МАУ у ФБ менше лайків збирають, ніж італійський Дарт чи гіпотетичний Ryanair, який угоду підписав, а потім так і не полетів.

Я все ж таки вважаю, що Харків/Дніпро летів би в Європу через Львів, якби там був хаб. Хтось би й далі літав через Київ, звісно. Чому не відкривають зараз? Бо нема достатньо літаків. Якби був хаб - вони би підвозили пасажирів з регіонів/Кавказу і далі летіли би в Європу. А так їм доведеться хіба що робити розмін через аеропорт в Європі: Київ - Мілан - Львів - Мілан - Київ. З хабовою моделлю така логістика значно простіше. Але МАУ каже, що Львову хаб не цікаво.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 19:11
artml
mischko писал(а):
22 фев 2018, 19:03
Якби був хаб - вони би підвозили пасажирів з регіонів/Кавказу і далі летіли би в Європу.
А у LWO взагалі є інфраструктура для (наприклад) організації пересадок пасажирів з Кавказу без українського паспортного контролю? Щось я сумніваюся.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 19:24
Franek
mischko писал(а):
22 фев 2018, 18:26
В МАУ рассказали, почему не реализовывают проект западного хаба

"Львов, нам кажется, больше видит себя как аэропорт, который будет развиваться по модели point-to-point", - пояснил Майберг.

http://cfts.org.ua/news/2018/02/22/v_ma ... haba_45790

А це вже камінь в город Омелянівської протеже. І по ділу - маючи варіант розвитку хабу у Львові більше уваги приділяють Ернестам і гіпотетичним Ryanair, які дадуть 1-2 рейси на день.

І попри це не встидаються продавати квитки з Києва в Болонью і Аліканте через LWO i IFO. В Будапешті теж нема свого хабового перевізника, але цього року дали пасажиропотоку побільше хабового бориспільського і нічо. І ніхто їм не дорікає, що вони засильно концентруються на Wizz, а ті в свою чергу не комплексують через відсутність національного перевізника.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 19:25
mischko
На городі бузина, а в Києві дядько. Як завжди у тебе.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 19:27
Franek
mischko писал(а):
22 фев 2018, 19:03
Але МАУ каже, що Львову хаб не цікаво.
Вони таке не кажуть. Вони кажуть, що їм кажется.
"Львов, нам кажется, больше видит себя как аэропорт, который будет развиваться по модели point-to-point", - пояснил Майберг.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 19:29
mischko
Це прийнята на заході форма висловлювання

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 19:37
makor
Franek писал(а):
22 фев 2018, 19:24
І попри це не встидаються продавати квитки з Києва в Болонью і Аліканте через LWO i IFO.
Даже Тель-Авив через Одессу или даже Запорожье можно купить. Но это не значит что они хабы )))

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 19:45
Franek
makor писал(а):
22 фев 2018, 19:37
Franek писал(а):
22 фев 2018, 19:24
І попри це не встидаються продавати квитки з Києва в Болонью і Аліканте через LWO i IFO.
Даже Тель-Авив через Одессу или даже Запорожье можно купить. Но это не значит что они хабы )))
Я не мав на увазі, що це робить Львів зразу хабом. Я мав на увазі, що нічого не заважає їм продавати квитки з пересадками через Львів. Нехай розширюють мережу, а не скорочують її, як наприклад було з Вільнюсом, якщо вони бачать, що це вигідно і Львів може бути хабом. Можна почати з перенесення Валенсії і Аліканте до Львова. Але їм кажется, що Романовська займається не тим (тобто не ними).

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 19:46
Ostap
Львівський аеропорт не будувався як хабовий, тому тут дуже важко і дорого це облаштувати нормально. Крім того, є значні обмеження на розбудову довкола.
В Польщі, де значно більша мобільність, купівельна спроможність і ділова активність, Льот не дуже трактує Краків як хаб. Лише зараз починає робити щось на зразок цього. Відкриває О'Хару, Будапешт (хоча невідомо чи підвозитимуть до Кракова чи навпаки).
Нас до такого ще років десять. Тому, на мою думку, недоцільно зараз про таке говорити.
Хотілось би, звичайно, але

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 19:49
юра сармат
;-) Може трошки неправильно порівняння,але Мау в авіації,як ЗАЗ а автомобілебудуванні....

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 19:50
Franek
Мені здається ми обговорюємо якусь пустишку. Майбергу щось там приснилося і здалося, а всі накинулися))))

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 20:02
mischko
Деколи в шоці з якими бовдурами я тут витрачаю час...

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 20:11
artml
юра сармат писал(а):
22 фев 2018, 19:49
;-) Може трошки неправильно порівняння,але Мау в авіації,як ЗАЗ а автомобілебудуванні....
На відміну від зазу, мау не зупиняло «виробництво» у минулому році — а навпаки, розширювало шаленими темпами, ще й новий «завод» відкрило у Херсоні. Так що порівняння дійсно недоречне.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 20:21
Kibeee
mischko писал(а):
22 фев 2018, 19:03
Victor H писал(а):
22 фев 2018, 18:58
Їм вже зараз ніхто не заважає відкривати р2р зі Львова в Європу. Хабовість означає, що треба підвозити пасажирів авіарейсами з інших регіонів. Питання з яких? Північ і центр географічно ближче до Києва, тому змісту нема. Західні області не дадуть р2р потоку. Харкову зручніше летіти через Київ, звідки завжди буде більше напрямків. Хіба з півдня України може набратися потік до Львова і водночас є географічний зміст везти пасажирів звідти через Львів, але тоді питання чому зразу не відкривати р2р з Одеси в Європу?
Вони говорять про хаб, а не про p2p. А для хабу повинні бути певні поступки з боку аеропорту я так розумію. А аеропорту це не цікаво. Нові рейси МАУ у ФБ менше лайків збирають, ніж італійський Дарт чи гіпотетичний Ryanair, який угоду підписав, а потім так і не полетів.

Я все ж таки вважаю, що Харків/Дніпро летів би в Європу через Львів, якби там був хаб. Хтось би й далі літав через Київ, звісно. Чому не відкривають зараз? Бо нема достатньо літаків. Якби був хаб - вони би підвозили пасажирів з регіонів/Кавказу і далі летіли би в Європу. А так їм доведеться хіба що робити розмін через аеропорт в Європі: Київ - Мілан - Львів - Мілан - Київ. З хабовою моделлю така логістика значно простіше. Але МАУ каже, що Львову хаб не цікаво.
mischko, ну вот причем лайки в Фб. Всем известна ваша "любовь" в Львову, Ryanair и конкурентам МАУ, но зачем приплетать это все в кучу. Думаю ответ прост: ни МАУ ни Львову, это не интересно на текущем этапе. Пасс поток не такой большой в стране, что бы делать два хаба.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 20:23
Victor H
Ostap писал(а):
22 фев 2018, 19:46
Львівський аеропорт не будувався як хабовий, тому тут дуже важко і дорого це облаштувати нормально. Крім того, є значні обмеження на розбудову довкола.
В Польщі, де значно більша мобільність, купівельна спроможність і ділова активність, Льот не дуже трактує Краків як хаб. Лише зараз починає робити щось на зразок цього. Відкриває О'Хару, Будапешт (хоча невідомо чи підвозитимуть до Кракова чи навпаки).
Нас до такого ще років десять. Тому, на мою думку, недоцільно зараз про таке говорити.
Хотілось би, звичайно, але
Заради справедливості, у новому терміналі передбачений транзитний перехід між рейсами і це все можна було б зробити при потребі без великих затрат (принаймі для того щоб обслужити кількасот тисяч трансферних пасажирів на рік).

Інше питання, що сама ідея з хабом МАУ у львові м'яко кажучи сумнівна. Особливої economy of scale вони тут не збудують, буде серйозна конкуренція з лоу костами на короткі відстані і т.п. Взагалі hub and spike модель з багатьма хабами в межах країни нашого розміру навряд чи має зміст. Якби мала, то той же air France давно мав би хаб десь на півдні, а Туркіші десь на сході. Навіть Люфти свого часу пішли в Мюнхен тільки тому що не могли рости в Франкфурті.

Якщо МАУ справді цікаво розвивати маршрути зі Львова, то хай відкривають рейси звідси, базують літак і оце все. А так це просто про поговорити.

До того ж, хотілося б почути думку Романовської з цього приводу.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 20:52
Sentry
На самом деле из Львова уже есть большой спрос на рейсы в Европу, и скорее всего он значительно вырастет в ближайшие годы. МАУ хотели бы иметь свою часть от этого потока, но им объективно тяжело конкурировать с европейскими перевозчиками в силу географических причин: +2 часа к времени лета в Западную Европу.

Что делать? Просто забазировав самолет получится только бороться с лоу костами. Организовав хаб МАУ получит преимущество перед лоу костами. Вопрос только откуда взять трафик. Можно из украинских городов, можно из Вильнюса, Минска, Стамбула, Кишенева, к примеру. Но как показывает практика эти города сами по себе из Львова грузятся крайне плохо, так что преимущество тут сомнительное.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 20:53
KKS
А поясніть мені яка принципова різниця для паксів з Дніпра/Запоріжжя/Харкова/Кавказу/Сходу де робити пересадку у Львові чи в Києві? - Як на мене абсолютно ніякої. А прильвівска паксомережа ненатягне достатю кількість на створення хабу.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 21:06
Sentry
Разницы никакой. А вот для МАУ разница есть - везти в Киев транзитников и р2р или везти в Львов только транзитников, к тому же с гораздо меньшей сеткой стыковок. Наберется ли столько желающих, чтобы и в Киев рейс заполнился, и в Львов, и еще и по хорошей цене?

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 22:19
mischko
НМСД, набралося би, але проблема у Львові. Там сидить Рябікін-навпаки, якщо спрощено. Тобто радості повні штани від італійського Дартсу з півтора рейса на день.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Добавлено: 22 фев 2018, 22:53
popTAB
Раніше у Львові не сидів Рябікін-навпаки. Було 5 рейсів на день і чартер через день. І стояв на пероні UR-GALчанин з поодинокими рейсами та сміхотворною утилізацією.
Кому було краще?