Державіаслужба запросила лоукости літати до Львова
У продовження заходів на підтримку експерименту «відкрите небо», що проводиться в аеропорті міста Львова, Державна авіаційна служба України звернулася до бюджетних авіаперевізників з пропозицією розпочати польоти до аеропорту «Львів». Направлено листи до таких авіакомпаній як Ryanair ltd, EasyJet, WizzAir Hungary, Vueling Airlines, Meridiana Fly S.p.a., Air Berlin, Germanwings, Norwegian Air Shuttle.
Державіаслужба також звертається до української діаспори в Європі, оскільки левова частка її представників – це вихідці саме з Західної України, які зацікавлені у прямому авіасполученні зі Львовом. Ми просимо підтримати ініціативу української авіаційної влади та зі свого боку продемонструвати європейським авіакомпаніям, що львівський напрям – затребуваний. Вихід лоукостів на нього – це можливість подорожувати з більшим комфортом і швидкістю та з меншими витратами.
як на мене, Візи і Раяни могли б відкрити декілька рейсів на тиждень у бази, де хороший потік мігрантів (Бергамо, Чампіно, якесь німецьке місто, можливо Варшава...)
Ізі, Вуелінг, Норвегіан точно туди не підуть... Меридіана, Берлін і Германія - хз...
Экс-топ-менеджер МАУ стал руководителем аэропорта Львов.
Міністерство інфраструктури змінило керівництво аеропорту «Львів»
Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський призначив Дмитра Шинкарчука виконуючим обов’язки генерального директора ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького». Сьогодні новий очільник буде представлений співробітникам підприємства. На посаді керівника аеропорту він змінить Ростислава Веселова.
Дмитро Шинкарчук відомий на ринку як досвідчений управлінець з 20-річним різноплановим авіаційним досвідом з продажів, маркетингу, стратегічного планування та кризового менеджменту. Серед його завдань на новій посаді буде:
• вирішення питання з погашенням заборгованості за будівництво злітної смуги та трансформаторної підстанції ДП МА «Львів» імені Д. Галицького;
• повноцінне введення в експлуатацію технічної інфраструктури літовища;
• розвиток потенціалу аеропорту, залучення авіакомпаній і збільшення пасажиропотоку.
Варто зазначити, що Міністерство інфраструктури України обговорювало кандидатуру нового очільника аеропорту з мером Львова Андрієм Садовим і губернатором Львівщини Олегом Синюткою. Розуміючи, що ДП МА «Львів» є стратегічно важливим об’єктом не тільки для розбудови туристичної галузі, а й для розвитку економіки регіону в цілому,місцева влада вітає прихід до керівництва аеропортом людини зі свіжим поглядом та новими ідеями щодо його майбутнього.
«Аеропорт «Львів» має фантастичний потенціал, це безумовно літовище європейського рівня. Ми вважаємо, що з правильним менеджментом та готовністю влади приймати сміливі рішення аеропорт має всі шанси реалізувати цей потенціал уже найближчим часом. На початку квітня ми відкрили небо над Львовом та оголосили про одностороннє зняття обмежень українською авіаційною владою для авіакомпаній. Призначення нового керівника – це наступний крок до того, щоб аеропорт почав працювати на повну потужність», - прокоментував кадрове рішення Андрій Пивоварський.
Дмитро Шинкарчук був одним із фіналістів відбору на посаду генерального директора аеропорту «Львів», оголошеного Міністерством 31 грудня 2014 року. Він пройшов усі етапи відбору, окрім подання його кандидатури на Комітет з призначень, оскільки конкурс був заблокований ухвалою Дніпропетровського адміністративного суду. За цей час вступила в силу оновлена Постанова Кабміну № 777, за якою затверджено новий порядок конкурсного відбору керівників крупних державних підприємств. У зв’язку з цим до проведення конкурсу і оголошення переможця пан Шинкарчук призначений на посаду виконуючого обов’язки генерального директора аеропорту.
Сложно сказать однозначно. То, что он - экс-МАУ немного настораживает. С другой стороны, при отсутствии конфлика интересов с МАУ, и если человек действительно заинтересован в развитии а/п, то опыт в авиаиндустрии непременно будет не лишним. Поглядим.
можливо когось би з заходу зазвати, якогось керівника з європейських аеропортів, з командою (екс керівника), який має досвід антикризового управління в аеропортах і які себе десь показали.
Ну я бы дал шанс. А то как-то к своим соотечествиннам вообще нет доверия Но с единственным условием - быстрая и соответствующая реакция в случае каких-либо сомнительных решений в пользу того или инного перевозчика.
Igoresha писав:Ну я бы дал шанс. А то как-то к своим соотечествиннам вообще нет доверия Но с единственным условием - быстрая и соответствующая реакция в случае каких-либо сомнительных решений в пользу того или инного перевозчика.
Кстати, в каком году он был топом МАУ?
якщо вірити інформації з інтернету, то остання його робота комерціний директор Авіаліній Харкова (припускаю з 2013). а в МАУ обіймав різноманітні посади з 1994 року
chucknorris-ua писав:а в МАУ обіймав різноманітні посади з 1994 року
Я так розумію, до того як МАУ перейшла до рук Коломойського. Все-таки, МАУ до того як стала власністю Коломойського і після, це відчутно різні були авіакомпанії.
Valdys писав:можливо когось би з заходу зазвати, якогось керівника з європейських аеропортів, з командою (екс керівника), який має досвід антикризового управління в аеропортах і які себе десь показали.
Западный менеджер движим единственным: заработать. LWO готов уплатить несколько миллионов долларов бонуса, не ясно за что?
Для этого нужна работающая легальная система. Украинские менеджеры ничем не хуже иностранцев.Они лучше понимают местный рынок.
Ввод иностранцев в правительство вполне оправдан. Украинские чиновники до сих пор живут в СССР.
Но госкомпании - это прежде всего бизнес. Посмотрите на частные украинские компании. Так ли успешны западные менеджеры? Российские кстати тоже как правило лажают. И те и другие применяют шаблоны рынков которые знают.
В МАУ он работал до 2011 (зам. вице-президента по продажам); затем непродолжительное время в Аэросвите и коммерческим в "Харьковских".
Несмотря на то, что он много лет работал в МАУ он не будет лоббировать ее интересы во Львове.
Я работал с ним, в коммерции он разбирается, язык подвешен... думаю, это не самый плохой вариант для Львова.
Дмитро Шинкарчук відомий на ринку як досвідчений управлінець з 20-річним різноплановим авіаційним досвідом з продажів, маркетингу, стратегічного планування та кризового менеджменту. Серед його завдань на новій посаді буде:
• вирішення питання з погашенням заборгованості за будівництво злітної смуги та трансформаторної підстанції ДП МА «Львів» імені Д. Галицького;
• повноцінне введення в експлуатацію технічної інфраструктури літовища;
• розвиток потенціалу аеропорту, залучення авіакомпаній і збільшення пасажиропотоку.
офіційно завдань щодо МАУ немає. тому лишається чекати і сподіватись, що п. Шинкарчук - не лобіст МАУ
единственный способ которым он мог бы лоббировбать мау- это выталкивать другие авиакомпании. я не думаю что на данный момент хоть один менеджер государственного аэропорта будет заниматься такой тупостью. это ж серпом по яйцам.