Міжнародний аеропорт Львів

Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Franek »

LWIEV писав:Такої тональності було багато, коли запускали Інтерсіті. Зараз заповнюваність під 90%. В житті, скільки б не було хвилин, переїзд кудись далі - це бар'єр для пасажира. Круто, якщо вдасться інтегрувати термінали аеропорту та залізниці, хоча на мій юзерський погляд не уявляю як це зробити - тунель з травелаторами як в Детройті чи шатл по периметру а/п як в Мюнхені? Залізнична гілка, яка проходить, це магістральна гілка на Стрий-Чоп з відгалуженнями на Трускавець, Моршин, Ужгород. Зупинка там міжміських потягів зі співпадінням графіків та обладнанням зони очікування - додаткові ринки для львівського аеропорту.
Та чого берете до уваги Детройт і Мюнхен, беріть вище, в Шанхаї взагалі маглев їздить, Львів чим гріший. Аж цілий мільйон цього року буде. Маглев Термінал А - станція Скнилів. Просто супер. В маглев-поїзд відразу з плацкарта, бо Інтерсіті до Трускавця вже давно не їздить. А зупиняти і так не швидкі поїзди і змушувати сотні людей зачекати декілька хвилин, щоб примарні десять пасажирів на кожному рейсі зекономили 10 хвилин то просто геніально. Романовська вам з таким баченням позиції зама ще не пропонувала?
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення popTAB »

А ви подивіться на ситуацію очима новоприбулого туриста. Прилітаєте зараз у Львів вперше і що крім таксистів бомбил ви бачите? Як вам доїхати в Трускавець, Славськ, Биковель,....? Згадайте свій досвід в західних аеропортах...
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення LWIEV »

Franek, вас Романовська чимось образила?))

Сотні людей чекають, доки кілька десятків вийдуть з потяга на Підзамче. Це порушення прав? По Святошину в Києві чи Підзамче у Львові теж була експонента - спочатку одиниці, тепер в денному вимірі вже тисячі. Прискорення поїздів за останні роки в країні вражає. Маєте зі Львова нічний (!) Харків, 5 (!) щоденних експресів на Київ, дизель на Франківськ (1:40), більшість обласних центрів накриті мережею Інтерсіті, суттєве прискорення звичайних потягів і все це в межах "соціального", а не ринкового підходу до цін на залізничні перевезення. Станція Скнилів не розташована зручно для р2р (принаймні, доки нема іншого міського транспорту, який був би туди зав'язаний), але може бути зручною для транзиту, в тому числі для посадки на літак. Звичайно, було би ідеально, якби проектанти 10 років тому подумали і зробили термінал з того боку, тоді можна би було розмістити станцію, термінал і автовокзал в одному місці. Романовська шукає рішення і намагається. Чудово, як пасажир я хочу, щоб вона цим займалась. В Києві про Київ-Волинський і Жуляни вже навіть не говорять.
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Valdys »

А хіба не можна просто тролейбус запустити більш частіше і запустити якийсь експресо-автобус (нові Електрони) вокзал - аеропорт (якщо такого немає), щоб він адекватно курсував з від авіа рейсів?

У Києві он метро скоро 8-) у Жулянах буде, для чого той Волинський, хоча зараз навіть прямого сполучення жд вокзал аеропорт немає і це нормально...
Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Franek »

LWIEV писав:Franek, вас Романовська чимось образила?))

Сотні людей чекають, доки кілька десятків вийдуть з потяга на Підзамче. Це порушення прав? По Святошину в Києві чи Підзамче у Львові теж була експонента - спочатку одиниці, тепер в денному вимірі вже тисячі. Прискорення поїздів за останні роки в країні вражає. Маєте зі Львова нічний (!) Харків, 5 (!) щоденних експресів на Київ, дизель на Франківськ (1:40), більшість обласних центрів накриті мережею Інтерсіті, суттєве прискорення звичайних потягів і все це в межах "соціального", а не ринкового підходу до цін на залізничні перевезення. Станція Скнилів не розташована зручно для р2р (принаймні, доки нема іншого міського транспорту, який був би туди зав'язаний), але може бути зручною для транзиту, в тому числі для посадки на літак. Звичайно, було би ідеально, якби проектанти 10 років тому подумали і зробили термінал з того боку, тоді можна би було розмістити станцію, термінал і автовокзал в одному місці. Романовська шукає рішення і намагається. Чудово, як пасажир я хочу, щоб вона цим займалась. В Києві про Київ-Волинський і Жуляни вже навіть не говорять.
Підзамче і Святошин - то станції розташовані в міських районах, а Скнилів в промзоні. Там нема просто навіть потенційного пасажиропотоку ні зараз ні через 2 роки. Він може з’явиться, коли у Львові буде потік 20 мільйонів, як в Мюнхені, але тоді аеропорт треба буде переносити подалі від міста. Пробема Скнилова ще й в тому, що він потенційно може бути зручним лише для Закарпаття і півдня Львівської області. А Тернопіль, Франківськ, Чернівці, Луцьк і тд будуть змушені їздити від головного вокзалу. Тому не треба займатися дурницями, тунелями і іншою лабудою. Коли у Львові буде 2 мільйони, думаю буде варто активно зайнятися лінією трамвая до центру і зал вокзалу. А зараз треба нормальні міські автобуси, а не маршрутки, з чіткими інтервалами руху і навести порядок з таксі. А в Жулянах про Київ-Волинський не говорять, бо то приватна структура. Я думаю там є поняття того, що вартість тунелю чи іншої лабуди ніколи не буде виправдана.
Востаннє редагувалось 29 жовтня 2017, 14:24 користувачем Franek, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3152
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення manjeroke »

Franek писав: Він може з’явиться, коли у Львові буде потік 20 мільйонів, як в Мюнхені
Все верно, только в Мюнхене 42 было в прошлом году, а во Львове врятли больше 10 будет обозримое будущее.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Victor H »

Пробема Скнилова ще й в тому, що він потенційно може бути зручним лише для Закарпаття і півдня Львівської області.
За умови активного розвитку туристичної інфраструктури в Карпатах, це може бути дуже популярний напрямок. Галнафтогаз інвестує пів мільярда євро в побудову нового гірськолижного комплексу біля Славського. Якщо їх плани будуть реалізовані - через Скнилів на день буде їздити декілька електричок в тому напрямку. Не бачу причин, чому не організувати підвіз пасажирів літаками під ці електрички. Бєня возив на Буковель літаками. А азербайджанці двічі в тиждень на а320 возять туристів в Трускавець.
Rost10
Airbus A318
Повідомлень: 12
З нами з: 06 серпня 2015, 11:06
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Rost10 »

На самому ділі, згоден, що фантазії не зовсім актуальні..Електричками в Трускавець мало хто з авіапасажирів користується ( 4 рази в день ), Моршин залишилася 1 в день..Коли залізниця, чи Галнафтогаз щось накінець створять, то можна якійсь шаттли і пустити..Колись в 80х, були автобусні рейси через аеропорт в Трускавець, Моршин, Ів.Франківськ. Крюк невеликий, можна би і підганяти під якійсь рейси. Але західняцькі міжміські автобусні рейси, ще то позорище. Десь між Камбоджою і Індією..
В реаліях, проблема №1, то рейси, і підтримую всі її ( пані Р.) самі чудернацькі фантазії. Тут піар також грає роль. Звичайно готель, місця рядом досить, і в місті починається туристичний бум. Ну і я би мріяв, про якийсь міні-хаб, сх.україна - львів - європа, але до того ще ой як далеко. Між іншим, Львів, зараз реальний хаб дешевого доїзду до Європи, просто аеропорт поки ніякої ролі не грає.
Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Franek »

Victor H писав:
Пробема Скнилова ще й в тому, що він потенційно може бути зручним лише для Закарпаття і півдня Львівської області.
За умови активного розвитку туристичної інфраструктури в Карпатах, це може бути дуже популярний напрямок. Галнафтогаз інвестує пів мільярда євро в побудову нового гірськолижного комплексу біля Славського. Якщо їх плани будуть реалізовані - через Скнилів на день буде їздити декілька електричок в тому напрямку. Не бачу причин, чому не організувати підвіз пасажирів літаками під ці електрички. Бєня возив на Буковель літаками. А азербайджанці двічі в тиждень на а320 возять туристів в Трускавець.
Проблема в тому, що тільки двічі на тиждень. Проблема в тому, що людина, яка прилетіла літаком ніколи не буде їхати українськими задрипаними електричками, які ще й їздять 4 рази на день і під них треба максимально гнучко підлаштовуватися. Коли буде S-Bahn на Трускавець кожні 30 хвилин, а пасажиропотік буде 10 мільйонів, тоді то можливо матиме сенс. Зараз простіше навести порядок з таксі і автобусом всіх, хто готовий випробувати Укрзалізницю, відвезти на залізничний вокзал.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення popTAB »

Victor H писав:
Пробема Скнилова ще й в тому, що він потенційно може бути зручним лише для Закарпаття і півдня Львівської області.
За умови активного розвитку туристичної інфраструктури в Карпатах, це може бути дуже популярний напрямок. Галнафтогаз інвестує пів мільярда євро в побудову нового гірськолижного комплексу біля Славського. Якщо їх плани будуть реалізовані - через Скнилів на день буде їздити декілька електричок в тому напрямку. Не бачу причин, чому не організувати підвіз пасажирів літаками під ці електрички. Бєня возив на Буковель літаками. А азербайджанці двічі в тиждень на а320 возять туристів в Трускавець.
Доречі, як недільні вибори в Славському пройшли? Вибрали галнафтогазівського кандидата? Кажуть там пів дня світла не було із-за снігу, зимовий курорт, мля
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Victor H »

Припускаю, що навести порядок в таксі на нинішньому етапі буде важче ніж привести в порядок станцію Скнилів і зробити туди трансфер. Єдиний нормальний варіант для туриста - трамвай до вокзалу. Але тут варто врахувати, що львівські вокзали (головний і приміський) теж ще та клоака, там в години пік не проштовхнешся. Людині, котра щойно прилетіла і прямує в напрямку півдня області, набагато зручніше буде сісти на невеликій станції поруч з аеропортом, ніж пхатися на головний вокзал.

Час на повну реалізацію такого проекту в Україні - 3-5 років, тому Романовська правильно робить, що піднімає цю тему вже зараз - до того часу і потік підросте до 2-2.5 мільйонів і в Карпатах інфраструктуру підтягнуть, за умови що в країні все буде стабільно.

А електричка не зобов'язана бути задрипаною. Цілком можна уявити собі щось типу того що їздить по маршруту Львів-Чернівці, тільки на Трускавець і Славськ: https://zaxid.net/zaliznitsya_nazvala_d ... i_n1367643
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Victor H »

popTAB писав:Доречі, як недільні вибори в Славському пройшли? Вибрали галнафтогазівського кандидата? Кажуть там пів дня світла не було із-за снігу, зимовий курорт, мля
Вибрали: http://dyvys.info/2017/10/30/vybory-u-s ... osuvannya/
Rost10
Airbus A318
Повідомлень: 12
З нами з: 06 серпня 2015, 11:06
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Rost10 »

Просто дістали ті наполеонівські плани з нашого "европейського" міста. Який трамвай? Коли буде? Трамвай на Сихів, де він потрібен що2хвилини, чекали 30 років..А ще є Рясне та інші, де живуть реальні користувачі трамваю. Не менші фантазери залізничного уклону..Вічна тема була, європейська колія і міжнародний вокзал, біля головного, чи навіть в Брюховичах!?! В них ходило 3 вагони в день, а їм вокзал давай будуй..Та зробіть А, Б, В, потім будете далі рухатися. В УЗ останні реальні закупки рухомого складу були 25 років назад, при нормі 27! Ні в якої влади не піднімається рука на встановлення реальної ціни за проїзд, хоча б на рівні сусідніх країн. Вже зараз електрички по 4 вагони ходять, а як ціна виросте в 2-3 рази?
Вокзал не сильно гірший за деякі європейські, Підзамче плюс, ще би таку станцію в районі Стрийської в Франківському напрямку, і поволі рухатися до тактового графіку, і щоб всюди був хоча б 1 вагон реального 1 класу, щоб люди, які можуть заплатити, по-людськи їхали, а не як в Ужгородській електричці..То якось реальніше по-коштах..
А для аеропорту здався би шатл Вокзал-Аеропорт-Автовокзал, і рейси, рейси..
Я за якийсь мораторій на дурну болтовню, хоча може якісь діти то пишуть
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення popTAB »

Ну все, закінчилась "епоха" :)
SprintAir:: Szanowni Państwo! Wczoraj, tj. w niedzielę, 29 października, wykonaliśmy ostatni regularny lot pasażerski z lotniska w Radomiu.

https://www.facebook.com/SprintAir/phot ... 21/?type=3
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Tetris »

Rost10 писав: Я за якийсь мораторій на дурну болтовню, хоча може якісь діти то пишуть
Пишуть не знаю хто, а говорить цілий директор аеропорту.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Victor H »

Ну а що, круто було б - виходить собі директор аеропорту і така: ми тут зробили SWOT аналіз, бачимо, що у нас погана транспортна інфраструктура довкола і це нам обмежує ріст пасажиропотоку, але вважаємо, що питання не на часі, поки не проведуть трамвай в Рясне.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Victor H »

Офіційна заява авіакомпанії “SprintAir”
Сьогодні, 30 жовтня, авіакомпанія «SprintAir» офіційно оголосила про припинення виконання рейсів з аеропорту м. Радома. Причиною стало закінчення терміну дії контракту між авіакомпанією та польським аеропортом. Офіційна заява авіакомпанії за посиланням: https://sprintair.eu/umowa-sprintair-z- ... tniczym-ra…/
У зв’язку з цим, виконання регулярних рейсів на лінії Радом-Львів-Радом, розпочате 23 червня минулого року, припиняється. Крайній рейс зі Львова було виконано вчора, 29 жовтня.
Загалом, за період здійснення рейсів між Радомом і Львовом авіаперевезеннями на напрямку скористалося 5716 пасажирів, а середній коефіцієнт завантаження повітряних суден становив 59,4%.
Щиро вдячні авіакомпанії «SprintAir» за співпрацю і очікуємо спільних успішних проектів у майбутньому!
https://www.facebook.com/LvivAirport/po ... 7693877613

Майже 60% завантаження.
Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Franek »

Victor H писав: А електричка не зобов'язана бути задрипаною. Цілком можна уявити собі щось типу того що їздить по маршруту Львів-Чернівці, тільки на Трускавець і Славськ: https://zaxid.net/zaliznitsya_nazvala_d ... i_n1367643
Видно, що ви тою електричкою не їздили. Вона просто мега незручна. 3 з половиною години до Чернівці троє людей сидять навпроти трьох людей. І між ними мало місця. Не дай боже, щоб УЗ закупила таке і пускала на Трускавець. Хоча якщо вона таки це і запустить, то я буду радий їхати нею тільки до Скнилова, щоб швидше з неї вибратися.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення Tetris »

Victor H писав:Ну а що, круто було б - виходить собі директор аеропорту і така: ми тут зробили SWOT аналіз, бачимо, що у нас погана транспортна інфраструктура довкола і це нам обмежує ріст пасажиропотоку, але вважаємо, що питання не на часі, поки не проведуть трамвай в Рясне.
Ні, просто можна було б сказати, що в планах є будівництво платформи для автобусів і запросити перевізників, що оперують на коротких (вокзал, автовокзал, Трускавець) і дальніх (Луцьк, Ужгород, Чернівці, Франківськ) рейсах.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)

Повідомлення LWIEV »

Franek писав:Підзамче і Святошин - то станції розташовані в міських районах, а Скнилів в промзоні. Там нема просто навіть потенційного пасажиропотоку ні зараз ні через 2 роки.
Як Видубичі в Києві, які за планами УЗШК мають стати основною станцією для Інтерсіті, однією з 3-4 в Києві, де зупинятиметься кожен потяг. Не треба, щоб там жили, треба, щоб туди було зручно добратися.

Ми ще не знаємо, яким буде просторове рішення щодо автовокзалу, чи буде створюватись новий міжміський автобусний перевізник під потік з аеропорту, чи буде функціонувати ст Скнилів як інтегрована станція чи буде щось інше, наприклад відгалуження довкола а/п, щоб не коркувати магістральну гілку. Скорше за все, в а/п не буде трамваю, принаймні, з центру, бо у Львові діє принцип недублювання тролейбусного і трамвайного сполучення (що не виключає продовження №3 по Науковій, трамваю з Сихова чи з вокзалу по Городоцькій і Ряшівській), хоча трамвай був би дуже доречним.

Зрозумілі дві речі:
1) Романовська взяла курс на розвиток Львова як регіонального а/п, а це означає загострення конкуренції в регіоні, більше політичної, ніж транспортної, щоправда.
2) Аеропорт орієнтується на продовження нарощування пасажиропотоку, з чого можна зробити припущення що те, що ми спостерігаємо - тільки початок.

Обидві речі мене дуже тішать.
Закрито

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 40 гостей