Той самий, що і в Катовіце, тільки з поправкою на туризм в сам Будапешт
Міжнародний аеропорт Львів
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
В Катовіце заробітчани літають. А в Угорщині заробітчани хіба з Закарпаття, які до Львова не поїдуть, бо нема змісту.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Для українців BUD - це переважно транзитний аеропорт, просто всі ризики на пасажирах, а не перевізниках. Для мадярів Львів - новий туристичний напрямок, типу Вільнюса для львів'ян.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
А мадярам треба того Львова?
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
- Звідки: lviv
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Закінчується грудень...що там Катарці.....ну і славнозвісне БРНО...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Тема Fiji не розкрита...
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Львівський ІТ кластер опублікував свіже дослідження:
Секрет звичайно в тому, що треба було ще спитатися як часто літали опитувані. Але навіть якщо припустити що в середньому раз на квартал (що напевно досить багато), то навіть відсотка не набереться.
Якщо припустити що кожен з цих ітшників вилітав і прилітав у Львів хоча б по разу, то виходить: 0.62×0.82×20,500×2=20,800 пасажирів в потоці 1.6 мільйона, або 0.1%. Секрет звичайно в тому, що треба було ще спитатися як часто літали опитувані. Але навіть якщо припустити що в середньому раз на квартал (що напевно досить багато), то навіть відсотка не набереться.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Без хештэга #трансантлантиказільвова Ваш комментарий не полноценный в контексте львовских айтишниковVictor H писав: Львівський ІТ кластер опублікував свіже дослідження: Screenshot_20181226-165736_Drive.jpgЯкщо припустити що кожен з цих ітшників вилітав і прилітав у Львів хоча б по разу, то виходить: 0.62×0.82×20,500×2=20,800 пасажирів в потоці 1.6 мільйона, або 0.1%.
Секрет звичайно в тому, що треба було ще спитатися як часто літали опитувані. Але навіть якщо припустити що в середньому раз на квартал (що напевно досить багато), то навіть відсотка не набереться.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Криво порахував. Звичайно що не 0.1%, а 1.3%. А якщо припустити що середній літаючий ІТшник літає хоча б щокварталу (умовно двічі на рік в відпустку + двічі по роботі), то виходить 5.2%.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
1. Що 0.1%, що 1.3% погоди не роблять. Влітку за один тиждень все львівське ІТ за один тиждень можна вивезти і повернути назад )
2. Не рівняй великі компанії, де народ часто їздить у відрядження, з невеличкими де одна поїздка туди-сюди це вже подія року
3. У відпустку ІТшники самі не їздять, ти ще про сім'ю забув
4. Ти ще не врахував приїзд клієнтів до команд
5. Дослідження було суто львівського ІТ, а послугами аеропорту користується весь західний регіон
6. Підсумовуючи вищесказане: більше 6% прямого паксопотоку львівське ІТ не генерує і не є game setter'ом в аеропорту, але здатне купувати квитки не тільки на лов-кости.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
2. Так, але якщо врахувати що за даними того ж дослідження більше половини з цих двадцяти тисяч працюють якраз в великих компаніях, то я думаю що це не критично.
3. Точно, ти правий. Але правильно порахувати цей сегмент важко - часто буває так що обидва партнери працюють в ІТ. І дітей не завжди беруть з собою.
4. То окрема тема, але так, там теж щось набереться.
5. Та скільки там того ІТ за межами Львова в західному регіоні? Ризикну припустити що всі міста разом взяті навіть третини львівського ринку не дадуть - єдине інше місто з західного регіону в свіжому "Портреті" від ДОУ - Івано-Франківськ, який в 12 разів менший за Львів по кількості ІТшників. При чому авіаційна мобільність там буде суттєво нижча, тому погоди вони взагалі робити не будуть.
6. Так, має бути щось між 5 і 8%, якщо врахувати всі фактори, які ти згадав вище. Цікаво було б подивитися на інші сегменти (заробітчани, діаспора, в'їзні туристи, військові і т.п.). Щось мені підказує що ІТ в цьому списку мали би входити в топ 5.
3. Точно, ти правий. Але правильно порахувати цей сегмент важко - часто буває так що обидва партнери працюють в ІТ. І дітей не завжди беруть з собою.
4. То окрема тема, але так, там теж щось набереться.
5. Та скільки там того ІТ за межами Львова в західному регіоні? Ризикну припустити що всі міста разом взяті навіть третини львівського ринку не дадуть - єдине інше місто з західного регіону в свіжому "Портреті" від ДОУ - Івано-Франківськ, який в 12 разів менший за Львів по кількості ІТшників. При чому авіаційна мобільність там буде суттєво нижча, тому погоди вони взагалі робити не будуть.
6. Так, має бути щось між 5 і 8%, якщо врахувати всі фактори, які ти згадав вище. Цікаво було б подивитися на інші сегменти (заробітчани, діаспора, в'їзні туристи, військові і т.п.). Щось мені підказує що ІТ в цьому списку мали би входити в топ 5.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Лідери за перевезеннями будуть пакетні тур-оператори, то їх хліб. І жоден інший бізнес не буде генерувати стабільний значимий потік
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Ну це трохи перпендикулярні виміри. Серед пакетників багато ІТшників, які пораховані в цьому опитуванні. Але тут цікаво інше - навіть минулого року, до масового розширення лоукостів, чартери давали всього 15-20% крісел за моїми підрахунками. Тобто вони може і найбільший сегмент, але далеко не такий домінуючий як можна було б подумати. Що, напевно, добре - це означає що потік добре диверсифікований.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Доки львівський бізнес не генеруватиме попит на бізнес-клас, Львів залишатиметься маргінальним ринком для класиків. Хороший LF в економі може дати точку беззбитковості, але прибуток, який буде важливим для а/к в особі їхніх стратегічних керівників і акціонерів, генерує саме бізнес-клас.
Тому буде в ІТ 5% пирога, 8%, 10% чи 20% - не має значення, доки продаж пирога не прибутковий.
Тому буде в ІТ 5% пирога, 8%, 10% чи 20% - не має значення, доки продаж пирога не прибутковий.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
З коментарів в ФБ LWO:
367 тисяч загалом
194 тисячі міжнародних (Рим, Болонья, Барса, Мадрид, Тель Авів і чартери в Туреччину і Єгипет)
173 тисячі внутрішніх (в Бориспіль)
Враховуючи що на внутрішніх практично завжди 738 літають, можна легко прикинути завантаження, кому не лінь.
Що дає нам:частка авіакомпанії МАУ на загальному ринку перевезень (міжнародні та внутрішні рейси) - 23%. На міжнародних рейсах - 14%
367 тисяч загалом
194 тисячі міжнародних (Рим, Болонья, Барса, Мадрид, Тель Авів і чартери в Туреччину і Єгипет)
173 тисячі внутрішніх (в Бориспіль)
Враховуючи що на внутрішніх практично завжди 738 літають, можна легко прикинути завантаження, кому не лінь.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
https://www.вувуву.com/interview-z- ... anovskoiu/
Гендиректор «Міжнародного аеропорту «Львів» Тетяна Романовська: «Я оцінюю потенціал Львова в п’ять-вісім мільйонів пасажирів»
Гендиректор «Міжнародного аеропорту «Львів» Тетяна Романовська: «Я оцінюю потенціал Львова в п’ять-вісім мільйонів пасажирів»
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Це типу:popTAB писав: ↑03 січня 2019, 12:20 https://www.вувуву.com/interview-z- ... anovskoiu/
Гендиректор «Міжнародного аеропорту «Львів» Тетяна Романовська: «Я оцінюю потенціал Львова в п’ять-вісім мільйонів пасажирів»
-Обіцяю знизити ціну на газ вдвічі!
-А я в чотири рази!
Але для хіпстерів.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
British, American, DELTA, ещё и LOT предлагает прямой на Торонто, какой-то параллельный мир, голова идёт кругомpopTAB писав: ↑03 січня 2019, 12:20 https://www.вувуву.com/interview-z- ... anovskoiu/
Гендиректор «Міжнародного аеропорту «Львів» Тетяна Романовська: «Я оцінюю потенціал Львова в п’ять-вісім мільйонів пасажирів»
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей