Міжнародний аеропорт Львів
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Це мабуть доречніше було в дискусію "Аеропорти після Євро"
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Місцеві рейси вже з новго чи ще ні?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Со со старого, в новом не установили в зале вылета и прилета стеклянные перегородки, разделяющие зоны внутренних и международных рейсов. В аэропорту говорят, что за это ответственна дирекция по строительству объектов к ЕВРО 2012 во Львове, и сами не знают, когда дирекция соизволит поставить перегородки.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Хто знає,що за рейс AF777?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
студіки щось тестують
- MelHimic
- Airbus A320
- Повідомлень: 371
- З нами з: 02 лютого 2009, 20:08
- Звідки: DOK/UKCC
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Код-шер Air France по Украине.sasha писав:Хто знає,що за рейс AF777?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Новий термінал львівського аеропорту протікає
http://ipress.ua/ljlive/novyy_terminal_ ... _4606.html
http://ipress.ua/ljlive/novyy_terminal_ ... _4606.html
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
http://zik.ua/ua/news/2012/07/16/359056
Дах не тече. Можливо, проблема у кондиціонері, – керівництво львівського аеропорту
Дах не тече. Можливо, проблема у кондиціонері, – керівництво львівського аеропорту
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Код: Виділити все
Кроме того, там теперь появляются новые маршруты, например, сейчас открывается маршрут Львов—Лондон
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
http://zik.ua/ua/news/2012/07/19/359588
Львівський аеропорт знеструмлений
Про це ІА ZIK повідомили пасажири, які перебувають в аеропорту.
Резервне живлення в аеропорту не підключено. Через відсутність електроенергії аеропорт не приймає і не відправляє літаки.
Директор з виробничих питань ДП Міжнародний аеропорт Львів ім. Данила Галицького Олександр Горячев підтвердив ZIKу, що аеропорт вже 30 хвилин знеструмлений.
«Зараз ми тісно працюємо з енергослужбами міста. Нас відключили міські електромережі. Наразі з’ясовуємо причину знеструмлення. Більше інформації немає», - зазначив Олександр Горячев.
Львівський аеропорт знеструмлений
Про це ІА ZIK повідомили пасажири, які перебувають в аеропорту.
Резервне живлення в аеропорту не підключено. Через відсутність електроенергії аеропорт не приймає і не відправляє літаки.
Директор з виробничих питань ДП Міжнародний аеропорт Львів ім. Данила Галицького Олександр Горячев підтвердив ZIKу, що аеропорт вже 30 хвилин знеструмлений.
«Зараз ми тісно працюємо з енергослужбами міста. Нас відключили міські електромережі. Наразі з’ясовуємо причину знеструмлення. Більше інформації немає», - зазначив Олександр Горячев.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
«Ми раді, що почали працювати зі Львовом», - дешеві авіалінії «Eurolot»
http://city-adm.lviv.ua/news/transport/ ... ji-eurolot
Протягом 2 місяців майже 2500 пасажирів скористалися дешевими авіалініями «Eurolot» зі Львова до Кракова та Вроцлава. «Ми дуже задоволені, що розпочали перельоти до Львова, ми бачимо, що за цим напрямком є майбутнє», - повідомила Анна Русайчик, прес-секретар «Еurolot».
http://city-adm.lviv.ua/news/transport/ ... ji-eurolot
Протягом 2 місяців майже 2500 пасажирів скористалися дешевими авіалініями «Eurolot» зі Львова до Кракова та Вроцлава. «Ми дуже задоволені, що розпочали перельоти до Львова, ми бачимо, що за цим напрямком є майбутнє», - повідомила Анна Русайчик, прес-секретар «Еurolot».
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 802&type=1
Код: Виділити все
Шановні пасажири!
У Вас є можливість скористатись послугою самостійної реєстрації на рейси за допомогою кіосків, встановлених в зоні реєстрації Міжнародного аеропорту "Львів" імені Данила Галицького. Меню кіосків доступне трьома мовами.
- Pan Am
- Airbus A340
- Повідомлень: 948
- З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Код: Виділити все
23-07-2012 23:00 Wizz Air WU802 Budapest, Hungary
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
На табло BUD рейсу зі Львова нема, і на Дортмунд полетів HA-...
Видно перегонка бортів для ТО українського.
Видно перегонка бортів для ТО українського.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 32
- З нами з: 01 червня 2011, 19:40
- Звідки: UKBB
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Цей борт прилетів з Будапешта, та забрав пасажирів на Дортмунд.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Летовище без зручностей
http://lviv.expres.ua/main/2012/07/29/55636
Минулого четверга мiжнародний аеропорт "Львiв" iменi Данила Галицького неприємно здивував усiх, хто кудись збирався летiти чи навпаки прибув лiтаком до мiста
У розхваленому примiщеннi нового термiналу, якого помпезно вiдкривали за участю двох президентiв, настав колапс через перше знеструмлення.
Здавалось би, роботу такого новiтнього комплексу, який слугує повiтряними воротами одного з найбiльших мiст України, зупинити не мало б нiщо. Адже цiлий мiсяць напередоднi вiдкриття нового термiналу було присвячено тестуванню усiх служб летовища. Та перше ж вимкнення електроенергiї паралiзувало роботу аеропорту.
Галина Винарчик, менеджер iз маркетингових питань аеропорту, запевнила кореспондента "Експресу", що вимкнення електроенергiї не спричинило жодних незручностей. "Електроенергiї справдi не було майже цiлий день, але у нас одразу спрацювало резервне енергоспоживання, -- повiдомила панi Винарчик. -- Пасажири нiяких незручностей не вiдчули. Хiба що пiвгодини не функцiонувала багажна стрiчка. Але i це вдалося оперативно налагодити".
Та ось самi пасажири, котрi у той час перебували в аеропорту, кажуть зовсiм iнше -- свiтло не було в усьому примiщеннi, летовище навiть перестало приймати лiтаки. А новiтнiй генератор, що функцiонує на солярцi, запрацював чомусь iз запiзненням.
Експерти дивуються, що таке взагалi могло статися в аеропорту, бо за останнє десятилiття нiчого подiбного у старому термiналi летовища не траплялося. "В аеропорту є трикратний резерв -- одразу пiсля вимкнення свiтла включається друга лiнiя енергоживлення", -- повiдомив у коментарi "Експресу" екс-працiвник аеропорту, котрий не захотiв назватися.
Якщо i ця лiнiя не працює, то, за словами фахiвця, через двi хвилини автоматично вмикається генератор. "А коли вже лiтаки в аеропорту не можуть приземлятися, то це якась дуже надзвичайна ситуацiя", -- сказав екс-працiвник летовища.
Дивною виглядає i причина знеструмлення. В аеропорту її одразу пояснили аварiєю на пiдстанцiї львiвських електромереж -- в районi вулиць Любiнської й Виговського. Та ось у вiддiлi корпоративних зв'язкiв ПАТ "Львiвобленерго" тут же вiдповiли те ж, що й експерт, -- аеропорт має власну пiдстанцiю й електромережу, тому проблем не мало б бути.
Водночас в аеропорту i далi виникають незручностi, пов'язанi з визначенням мiсця для посадки лiтакiв. Ймовiрно, саме тому "повiтрянi ворота" Львова зазвичай пустують. Адже на порожньому летовищi, де вистачить мiсця для десяткiв повiтряних суден, їх чомусь "паркують" на вiддалених перонах.
"Надаємо мiсця для стоянки пасажирських суден на перонi згiдно з розмiткою перону, -- розповiв Роман Гонтарев, гендиректор мiжнародного аеропорту "Львiв" iменi Данила Галицького. -- А також з урахуванням технiчної можливостi подальшого буксування лiтака, потреби розмiщення пасажирського судна пiд телескопiчний трап, побажань авiаперевiзника та специфiки добового розкладу аеропорту".
Iнакше кажучи, мiсце для лiтака визначають в аеропорту -- це нам пiдтвердили i в фiлiї польської авiакомпанiї у Львовi. А вiд часу посадки авiакомпанiя починає сплачувати за свiй лiтак -- по 12 доларiв за кожну тонну максимальної злiтної маси для мiжнародних рейсiв i по 4 долари -- для внутрiшнiх.
Про вартiсть iнших послуг, зокрема телетрапа, тобто "рукава" для переходу з аеропорту одразу до лiтака й автобуса для перевезення пасажирiв, пан Гонтарев говорив неохоче. "Це частина комплексного наземного обслуговування, що надається згiдно з наявними договорами з кожним авiаперевiзником", -- сказав гендиректор аеропорту.
А ось про цi угоди й причину, чому авiакомпанiї користуються автобусами за наявностi вiльного телетрапа, пан Гонтарев розповiдати не захотiв. "Договори з авiаперевiзниками є комерцiйними i мiстять пункти щодо нерозголошення iнформацiї", -- вiдповiв вiн на запит "Експресу".
Водночас уже згаданий експерт розповiв, що саме цi угоди стають каменем спотикання для використання телетрапiв i кращого обслуговування пасажирiв. "Адже вартiсть використання телетрапа висока -- 40 доларiв за годину. Часто авiакомпанiї якраз тому використовують дешевший автобус. Так їм вигiднiше", -- сказав експерт.
Тож на комфортне обслуговування у львiвському аеропорту доведеться зачекати.
Тарас Вархоляк, Андрiй Стадник
http://lviv.expres.ua/main/2012/07/29/55636
Минулого четверга мiжнародний аеропорт "Львiв" iменi Данила Галицького неприємно здивував усiх, хто кудись збирався летiти чи навпаки прибув лiтаком до мiста
У розхваленому примiщеннi нового термiналу, якого помпезно вiдкривали за участю двох президентiв, настав колапс через перше знеструмлення.
Здавалось би, роботу такого новiтнього комплексу, який слугує повiтряними воротами одного з найбiльших мiст України, зупинити не мало б нiщо. Адже цiлий мiсяць напередоднi вiдкриття нового термiналу було присвячено тестуванню усiх служб летовища. Та перше ж вимкнення електроенергiї паралiзувало роботу аеропорту.
Галина Винарчик, менеджер iз маркетингових питань аеропорту, запевнила кореспондента "Експресу", що вимкнення електроенергiї не спричинило жодних незручностей. "Електроенергiї справдi не було майже цiлий день, але у нас одразу спрацювало резервне енергоспоживання, -- повiдомила панi Винарчик. -- Пасажири нiяких незручностей не вiдчули. Хiба що пiвгодини не функцiонувала багажна стрiчка. Але i це вдалося оперативно налагодити".
Та ось самi пасажири, котрi у той час перебували в аеропорту, кажуть зовсiм iнше -- свiтло не було в усьому примiщеннi, летовище навiть перестало приймати лiтаки. А новiтнiй генератор, що функцiонує на солярцi, запрацював чомусь iз запiзненням.
Експерти дивуються, що таке взагалi могло статися в аеропорту, бо за останнє десятилiття нiчого подiбного у старому термiналi летовища не траплялося. "В аеропорту є трикратний резерв -- одразу пiсля вимкнення свiтла включається друга лiнiя енергоживлення", -- повiдомив у коментарi "Експресу" екс-працiвник аеропорту, котрий не захотiв назватися.
Якщо i ця лiнiя не працює, то, за словами фахiвця, через двi хвилини автоматично вмикається генератор. "А коли вже лiтаки в аеропорту не можуть приземлятися, то це якась дуже надзвичайна ситуацiя", -- сказав екс-працiвник летовища.
Дивною виглядає i причина знеструмлення. В аеропорту її одразу пояснили аварiєю на пiдстанцiї львiвських електромереж -- в районi вулиць Любiнської й Виговського. Та ось у вiддiлi корпоративних зв'язкiв ПАТ "Львiвобленерго" тут же вiдповiли те ж, що й експерт, -- аеропорт має власну пiдстанцiю й електромережу, тому проблем не мало б бути.
Водночас в аеропорту i далi виникають незручностi, пов'язанi з визначенням мiсця для посадки лiтакiв. Ймовiрно, саме тому "повiтрянi ворота" Львова зазвичай пустують. Адже на порожньому летовищi, де вистачить мiсця для десяткiв повiтряних суден, їх чомусь "паркують" на вiддалених перонах.
"Надаємо мiсця для стоянки пасажирських суден на перонi згiдно з розмiткою перону, -- розповiв Роман Гонтарев, гендиректор мiжнародного аеропорту "Львiв" iменi Данила Галицького. -- А також з урахуванням технiчної можливостi подальшого буксування лiтака, потреби розмiщення пасажирського судна пiд телескопiчний трап, побажань авiаперевiзника та специфiки добового розкладу аеропорту".
Iнакше кажучи, мiсце для лiтака визначають в аеропорту -- це нам пiдтвердили i в фiлiї польської авiакомпанiї у Львовi. А вiд часу посадки авiакомпанiя починає сплачувати за свiй лiтак -- по 12 доларiв за кожну тонну максимальної злiтної маси для мiжнародних рейсiв i по 4 долари -- для внутрiшнiх.
Про вартiсть iнших послуг, зокрема телетрапа, тобто "рукава" для переходу з аеропорту одразу до лiтака й автобуса для перевезення пасажирiв, пан Гонтарев говорив неохоче. "Це частина комплексного наземного обслуговування, що надається згiдно з наявними договорами з кожним авiаперевiзником", -- сказав гендиректор аеропорту.
А ось про цi угоди й причину, чому авiакомпанiї користуються автобусами за наявностi вiльного телетрапа, пан Гонтарев розповiдати не захотiв. "Договори з авiаперевiзниками є комерцiйними i мiстять пункти щодо нерозголошення iнформацiї", -- вiдповiв вiн на запит "Експресу".
Водночас уже згаданий експерт розповiв, що саме цi угоди стають каменем спотикання для використання телетрапiв i кращого обслуговування пасажирiв. "Адже вартiсть використання телетрапа висока -- 40 доларiв за годину. Часто авiакомпанiї якраз тому використовують дешевший автобус. Так їм вигiднiше", -- сказав експерт.
Тож на комфортне обслуговування у львiвському аеропорту доведеться зачекати.
Тарас Вархоляк, Андрiй Стадник
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Щось понаписували, самі певне не поняли що. По принципу, що небудь але негативне. Коли попередні роки літали з хліва, всіх все влаштовувало...
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
А що в тому тексті негативного? Струм виключався - так. Причини ніхто толком не пояснив - так. З вентиляції вода ллється - так. Компанії мають право вибирати послуги зі спектру аеропорту як вважають собі за потрібне. Ну а то, що новий термінал зараз обслуговує менше 10% пропускної потужності паксів при наявності потенційного паксопотоку - відомий усім факт з відомими причинами.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
По флайтрадару тоді жоден літак не зробив жодного лишнього кола над Львовом.Отож перед написанням статті можна було і глянути...А що за фраза про паркування на віддалених перонах?На пероні біля старого терміналу літаки хіба на Євро стояли.Всі літаки перед новим терміналом стоять крім бізнес-джетів,які ночують і внутрішніх.Та і яка різниця де літак припаркували, все одно паксів автобусом везуть.Компанії не хочуть телетрапів, бо це дорого.Нащо ж писати що через це повітряні ворота пустують?Вони пустують бо літати дорого,бо віз нема,а не того що літак далеко припаркували)))
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Невже так? А не лукавите?SIP (аннексирован Россией) писав: Нащо ж писати що через це повітряні ворота пустують?Вони пустують бо літати дорого,бо віз нема,а не того що літак далеко припаркували)))
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 26 гостей