Міжнародний аеропорт Львів
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
- Звідки: lviv
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Шановні,Ви ж самі мене називаєте пакетником,садоботом,темним лісом і т.д.Я за то щоб більше українців користувалось літаками.Я не проти МАУ,але треба думати за звичайних паксів.МАУ це приватна компанія,такж як і раян,візз іт.д.АЕРОСВІТ забули,Дніпроавіа і побачимо що буде через рік,два,чому так злчкались раянів,хоча раян явно не ангели....А квиток на геліокомтер коштува 60є
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11281
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
А зі звичайними паксами своя голова в комплекті не йшла?юра сармат писав:але треба думати за звичайних паксів.
Але чомусь зла бажаєте Бєні, на якого Львову треба молитись, бо мало того, що його А/К забезпечують 40%-50% львівського трафіку, так ще й він сидить як собака на сіні в Івано-Франківську, тож частина їхнього трафіку (принаймі турецького) літає тепер через Львів. Чому не бажаєте зла панові О'Лірі, який підписав контракт зі Львовом на польоти, розпочав продаж зі Львова, ... та не полетів.юра сармат писав:МАУ це приватна компанія,такж як і раян,візз іт.д.АЕРОСВІТ забули,Дніпроавіа і побачимо що буде через рік,два,
- Globetrotter
- Airbus A330
- Повідомлень: 554
- З нами з: 10 серпня 2015, 21:35
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
З якого дива МАУ повинна працювати в подібній до Раяна моделі?? Раян вчора квитки з Польщі до Данії і Новегії продавав по 5 злотих, значить МАУ теж так зробити? А може у компаній різні масштаби і можливості? І зрештою конкурентна ситуація є така, як вона є. Можуть в якійсь мірі на деяких маршрутах з неї скористатися, то в чому справа? Бо люди бідні? То можна і хліб вимагати по 5 копійок в магазині, навіть актуальніше буде для людей.юра сармат писав:Шановні,Ви ж самі мене називаєте пакетником,садоботом,темним лісом і т.д.Я за то щоб більше українців користувалось літаками.Я не проти МАУ,але треба думати за звичайних паксів.МАУ це приватна компанія,такж як і раян,візз іт.д.АЕРОСВІТ забули,Дніпроавіа і побачимо що буде через рік,два,чому так злчкались раянів,хоча раян явно не ангели....А квиток на геліокомтер коштува 60є
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Послушайте, я не хочу разбираться в статистике частного бизнеса, которым является момондо. И что они вам там рисуют мне тоже не интересно. Таких контор - вагон и маленькая тележка. А цена на сегодняшний рейс Варшава-Вроцлав была выше только потому что у них на рейсе осталось пару мест. И их либо выкупят пасажиры летящие p2p или транзитные паксы.Igoresha писав:Вы у нас человек с обучением. Тогда прошу расшифровать эту статистику от момондо, учитывая то, что расстояние Киев-Львов и Варшава-Вроцлав примерно в полтора раза больше (470 против 300 км, грубо прикинув гуглом по прямой). Особое внимание на среднюю минимальную стоимостьScorpio писав: Неправильную Вы тему для обсуждения выбрали...
Я уже говорил, что мне неинтересно раз в полгода проводить лекции для новичков, но если мне нужно то я смогу найти и такое (картика ниже) и тут МАУ, вам наверное, покажется вовсе драконом...
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Тоесть вас не смущает цена -7 евро? Пробовали до оплаты дойти?
Я кстати на едримсе десяток билетов МАУ за 1-2 евро покупал в том году, пока они сначала не забанили украинские айпи, а потом не забанили меня по имени пассажира ))) и 99% случаев там оплата амексом.
Я кстати на едримсе десяток билетов МАУ за 1-2 евро покупал в том году, пока они сначала не забанили украинские айпи, а потом не забанили меня по имени пассажира ))) и 99% случаев там оплата амексом.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Одну обратку взял.
Но в минус лезть не хотелось, взял минальную страховку чтобы выйти в плюс.
Но в минус лезть не хотелось, взял минальную страховку чтобы выйти в плюс.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Если минус то сломается. Я проверял пару лет назад.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Ну я предполагал, потому решил с таким не играть. Со страховкой билет был выписан.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Раньше на мау тоже работало отлично.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Работало по всем возможным а\к если был тариф низкий. Визз, Раян тоже выписан в два раза ниже чем был доступен у них на сайте.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
У меня с украинских айпи там цена всегда на несколько десятков фунтов выше. Я раньше через впн туда ходил. Сейчас лень настраивать, мне всегда приходит емейл чтобы я заплатил банковским переводом. Типа оплата не прошла.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
У edreams да. В данном случае больше билетов было на opodo.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
А нічого що це тема про Львів?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Враховуючи що час від часу тут обговорюють що попало (як і в інших темах) трохи недоречне питання. Але будьмо порядні. Закгругляємось
P>S> Btw, Вітання з мільйонником!
P>S> Btw, Вітання з мільйонником!
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Народ в що за маршрут EZ792 /SUS792 Sun-Air LWO-CRA, це чартерний?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
інфо з фейсбуку
https://www.facebook.com/LvivAirport/po ... 7193549996
доречі на рахунок Північної Америки - це круто. Ото буде хоч якась конкуренція, і добре якби ще з літали не з JFK a з EWR. Мабуть конкуренція була б з Lufthansa i Austrian (що по суті те ж саме). От тільки цікаво хто б виконував рейси? Cкоріш за все МАУ.ТЕТЯНА РОМАНОВСЬКА: ПІСЛЯ ПЕРШОГО МІЛЬЙОНА РОЗВИТОК АЕРОПОРТУ «ЛЬВІВ» ЛИШЕ НАБИРАТИМЕ ОБЕРТІВ
1 грудня 2017 року Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького прийняв мільйонного пасажира. Це велике досягнення як для летовища так і для міста, області та й усієї держави. Та цей показник не є самоціллю для адміністрації аеропорту – він всього лиш перепустка у еліту світової авіації. Про плани, перспективи та амбіції команди летовища розповідає генеральний директор аеропорту Тетяна Романовська.
1 мільйон пасажирів – це певний Рубікон, перейшовши який ми стаємо «дорослішими». Це той показник, після досягнення якого ми виходимо у «вищу лігу» світу авіації. З такими результатами роботи ми стаємо цікавими для топ-компаній, таких як Qatar Airways, KLM, AirFrance, Emirates Airline.
Останній раз мільйонний показник аеропорт долав ще у радянські часи у 1991 році. Тоді, до прикладу, лише на Москву було щодня 7 рейсів. Люди з усього Радянського Союзу прибували до Львова, в основному, на лікування у Трускавець та Моршин. Зараз цей пасажиропотік частково збережений: люди з пострадянських держав літають з Мінська та Баку, і ми активно працюємо над тим, щоби відновити ці зв’язки. Для цього, поміж іншим, завершуємо розробку логістики прямого сполучення аеропорту з ключовими містами та об’єктами в регіоні.
У минулому році у нас було 738 тисяч пасажирів – це приблизно так само як у «довоєнний» 2013 (700 тис.). У 2014 та 2015 роках був значний спад авіаперевезень – 585 та 570 тис. відповідно. І от у 2016 році ми мали приріст 30%, а у 2017 – більше 50%. Тоді як інші аеропорти розвиваються на рівні 5%. До кінця року ми плануємо перевезти ще 80-100 тис. пасажирів. Добрий приріст я планую і на 2018 – до двох мільйонів наступного року ми ще не дотягнемо, але це станеться доволі швидко.
На сьогодні з аеропортом співпрацює 25 авіакомпаній (включаючи чартери), у наступному році ми плануємо долучити ще, щонайменше, двох перевізників.
Хоча в даному випадку більш показово говорити про кількість рейсів. З летовища у Львові можна вилетіти у 33 напрямках. Це Польща, Туреччина, Німеччина, Італія, Білорусь, Іспанія, Греція, Кіпр, Хорватія. Зараз додасться ще Англія. Радіус польотів зі Львова становить близько 2 годин.
Щодо Польщі, то саме їхні аеропорти ми вважаємо основними конкурентами. Йдеться про найближчі до нас Жешув, Люблін та Краків. Водночас, з польськими летовищами у нас чудові партнерські стосунки. Адже у наших сусідів базується чимало європейських авіакомпаній, тому вони для нас виступають транзитними пунктами. Той же ж Вроцлав, Катовіце та Гданськ з допомогою Wizz Air є аеропортами, через які наші пасажири можуть скористатися дешевими перельотами у різні куточки Європи.
Тобто, наш аеропорт зараз більш зорієнтований на Європу, але в наступному році ми додамо акценти ще й на Азію. Вже зараз ми маємо рейси у Тель-Авів, Баку та чартери у Єгипет і азійську Туреччину.
У 2018 році вже відомо про відкриття декількох нових напрямків. Зокрема, Wizz Air відкриває рейси у Гданськ, Катовіце, Дортмунд та Лондон. Компанія Yanair обіцяє нам додати Грузію. Дуже очікуваним був рейс на Лондон, який відкриває Wizz Air. Зараз ми вже стали достатньо міцнішими для цього, до того ж пасажири мають час до вересня, щоби підготувати усі документи для мандрівки в Англію. Також потрібно провести потужну промоційну кампанію цього рейсу, як з боку України так і Англії.
Щодо інших лоукостів, то з Ryanair зараз перемовини призупинені. Деякі плани, які мав Ryanair вже підхопили інші. До прикладу, Wizz Air починає літати у Лондон. Також у нас почалася активна співпраця з італійським лоукостом Ernest Airlines. Ведемо переговори з іспанською компанією, з англійським EasyJet, який думає над тим, щоби відкрити рейси у три британські міста. Тож поки, по-справжньому надійно, працюємо лише з Wizz Air та покладаємо великі сподівання на розвиток співпраці з ними.
Перспективи для розвитку та ресурс у нас великі. Новий термінал аеропорту за годину може приймати 2 тис пасажирів і обслуговувати 15 рейсів. У нас працюють 28 стійок реєстрації, 4 телетрапи, 9 виходів на посадку, та 2 багажні стрічки. Злітна смуга має довжину понад 3,3 км, що дозволяє приймати важкі літаки та обслуговувати дальньомагістральні рейси.
У цьому напрямку ми працюємо зараз над відкриттям трансатлантичного перельоту у США (Нью-Йорк) та Канаду (Торонто). До речі, в середині 1990-х років у нас вже було сполучення з Торонто, але через недостатню довжину злітної смуги ми могли лише приймати цей рейс. На відправлення у Канаду літак прямував до Києва. То ж слід врешті повернути пряме сполучення з Америкою, де у нас потужний ресурс в особі чисельної діаспори.
https://www.facebook.com/LvivAirport/po ... 7193549996
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Чикаго для Львова треба Там на чекінах на LOT все українською говорить
А от по Раяну якось песимістичненько
А от по Раяну якось песимістичненько
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
- Звідки: lviv
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Взагалі щось песимістично,ну може хіба тепер п.Романовська стала видавати прогнози більш обрежніше,яособисто думаю,що Візз до літа зробить у Львові базу,спочатку з 1 літаком...,а там побачимо...
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 91
- З нами з: 27 червня 2017, 16:26
- Звідки: LWO / SEA
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Якщо Віз запустить Катовіце, Гданськ, Дортмунд, Лондон, МАУ - Барселону, а Ернест - Парму і Сардинію (чи що там ще було), то це вже дуже хороше розширення за цілий рік. Це виглядає на більше нових напрямків, ніж у 2017-му, так що не бачу в чому тут може бути песимізм.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Іспанська ак це певно ж про vueling?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 15 гостей