Victor H писав:В світлі океану зради на тему Раяна і Борисполя хвилює питання чи полетять вони у Львів, якщо з Борисполем не вийде?
Що вдалося накопати:
1. Раян практикує літати лише в один аеропорт в деяких з країн, куди він літає. Зокрема таким аеропортом є сербський Ниш, який знаходиться на відстані 250 км від Белграда - достатньо далеко щоб не вважати його лоу-кост аеропортом Белграда. Трафік Ниша для Раянів - 100К в рік (тобто менше, ніж вони планували перевезти зі Львова за перший рік). Белград суттєво цікавіший, але Раянам там дорого. Сербський ринок за об'ємом в 2.5 рази менший за український: 5 мільйонів пасажирів проти 13 в Україні в 2016.
2. Раян відомий жорстким стилем переговорів на межі з шантажем. Наприклад в 2011 році вони змусили локальний уряд в Баден-Бадені платити за них федеральний аеропортовий податок, погрожучи переїхати в сусідній Страсбург. А французький Ангулем закрили, після того як останні не погодилися платити їм додаткові 175К євро в рік to cover unforeseen costs.
Будемо сподіватися що зняття квитків зі Львова - це частина їх переговорної стратегії.
Будемо сподіватися. Що ще залишається?