Рівне аеропорт (IATA: RWN)
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11281
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
На карті багато помилок: Брюсель (з одним "с"), Боснія і Герцоговина, Chernitvsi, Шрі-Ланка чомусь в Індії (вони б дуже здивувались), Шарм аль Шейх.
Таке враження, що презентацію робив якийсь студент. Причому за якісь пропущені лекції, або тому подібні відробки.
Резолюція: гуано.
Таке враження, що презентацію робив якийсь студент. Причому за якісь пропущені лекції, або тому подібні відробки.
Резолюція: гуано.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11281
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
АААА, там ще є згадка про Carpatair!
- guest
- Airbus A319
- Повідомлень: 166
- З нами з: 18 серпня 2012, 22:01
- Звідки: ODS
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
"...Boing..."
стыдно должно быть тому, кто дал добро это все выложить в общий доступ
стыдно должно быть тому, кто дал добро это все выложить в общий доступ
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
Там головне "фотку-іконку" президента засвітити
P.S Ви думаєте то робив якийсь студент? Я Вас розчарую... то робили дорослі люди. У нас в ОДА такі "прафффєсори" працюють, що велика частина відділу економіки карти Європи не знає....а ви там якийсь Боінг чи Ейрбас...
P.S Ви думаєте то робив якийсь студент? Я Вас розчарую... то робили дорослі люди. У нас в ОДА такі "прафффєсори" працюють, що велика частина відділу економіки карти Європи не знає....а ви там якийсь Боінг чи Ейрбас...
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
В планах рейс в Модлін. Так от куди в нас Раяни зайдуть...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
LOT на ATR вже не реально, бо вони вивели ATR з флотуaviarivne писав:Зацініть програму розвитку аеропорту
http://aeroport.rv.ua/2016_11_03.html
Що з того реально?
CarpatAir ... хє-хє, вони ж здулись і хіба під мокрим лізингом заробляють на сухарики
Рівне - Франкфурт - це мега реально, 3 рази на день на а380. Всі бурштино копачі літатимуть в Дойче Банк
Рівне - Закопане - трохи дорого обійдеться, бо крім списання боргу ще доведеться побудувати в Закопаному аеропорт
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
popTAB писав: Рівне - Закопане - трохи дорого обійдеться, бо крім списання боргу ще доведеться побудувати в Закопаному аеропорт
Там рядом есть Nowy Targ Airport . Если зажмуриться, перекреститься, то может даже можно будет сесть...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
З Wiki:makor писав:popTAB писав: Рівне - Закопане - трохи дорого обійдеться, бо крім списання боргу ще доведеться побудувати в Закопаному аеропорт
Там рядом есть Nowy Targ Airport . Если зажмуриться, перекреститься, то может даже можно будет сесть...
No comments
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
На ан148 можно летать
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
Два рази Браво не сіла у Рівному через вітер чи то лід чи щось інше.
паксам вернули по 70 баксів за те що летіли з Боріка.....
https://www.youtube.com/watch?v=c13oNdQjGd0
паксам вернули по 70 баксів за те що летіли з Боріка.....
https://www.youtube.com/watch?v=c13oNdQjGd0
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
Броунівський рух, а не стратегія.
Нема ні візії майбутнього стану, ні чіткої калькуляції розклАду стану поточного.
ІМХО Рівне - це чартери на моря + МАУ з щоденним Києвом в основному на транзит + літні нічні Варшава, Стамбул і якийсь заробітчанський південь Європи.
Стратегія - довести інфраструктуру до робочого стану, включно з туалетами і вайфаями, вблагати МАУ зайти у 2017, вести переговори з Раянами і Візами ледь не з доплатою за кожного пакса, розвивати неавіаційні джерела доходів в аеропорту, в тому числі відлагодити пряме сполучення аеропорт Рівне - Луцьк/Ковель/Тернопіль, влітку - на Шацькі озера (якщо там є щось тризіркове, що генерує потік - сто років там не був)
По D важливо працювати з київським діловим пасажиром, який зараз пересувається автомобілем. По O - додати Луцьк і Ковель, які зараз літають через Люблін, це потенційні пасажири МАУ, враховуючи катастрофічні обставини перетину кордону, але тут важлива співпраця з перевізником.
Якщо львівські Хюндаї робитимуть зупинку по Здолбунову-Пд (без заходу на ст Здолбунів, там бракує платформи) з узгодженим залізничним фідером з/на Луцьк, то всі ці плани можна сміливо відкласти на 2-3 роки, бо критичний попит буде канібалізований залізницею.
І головне питання: чи є хтось, кому відсутність руху в а/п Рівне не дає заснути вночі? Якщо ні, це відродження може тривати дуже довго.
Нема ні візії майбутнього стану, ні чіткої калькуляції розклАду стану поточного.
ІМХО Рівне - це чартери на моря + МАУ з щоденним Києвом в основному на транзит + літні нічні Варшава, Стамбул і якийсь заробітчанський південь Європи.
Стратегія - довести інфраструктуру до робочого стану, включно з туалетами і вайфаями, вблагати МАУ зайти у 2017, вести переговори з Раянами і Візами ледь не з доплатою за кожного пакса, розвивати неавіаційні джерела доходів в аеропорту, в тому числі відлагодити пряме сполучення аеропорт Рівне - Луцьк/Ковель/Тернопіль, влітку - на Шацькі озера (якщо там є щось тризіркове, що генерує потік - сто років там не був)
По D важливо працювати з київським діловим пасажиром, який зараз пересувається автомобілем. По O - додати Луцьк і Ковель, які зараз літають через Люблін, це потенційні пасажири МАУ, враховуючи катастрофічні обставини перетину кордону, але тут важлива співпраця з перевізником.
Якщо львівські Хюндаї робитимуть зупинку по Здолбунову-Пд (без заходу на ст Здолбунів, там бракує платформи) з узгодженим залізничним фідером з/на Луцьк, то всі ці плани можна сміливо відкласти на 2-3 роки, бо критичний попит буде канібалізований залізницею.
І головне питання: чи є хтось, кому відсутність руху в а/п Рівне не дає заснути вночі? Якщо ні, це відродження може тривати дуже довго.
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
немає там стратегії і не буде поки воно комунальне... коли щось належить обласній раді в якої в голові бурштин, весь проект по аеропорту лише під вибори, народу ж подобається. Потім виділять пару мільйончиків на його реконструкцію і свої ж фірми будуть його ремонтувати.
Вірно зазначили, хюндей з зупинкою у здолбунові або просто гарний трансфер у рівне-львів під рейси віза чи раяна убиває цей аеропорт у зародиші.
Вірно зазначили, хюндей з зупинкою у здолбунові або просто гарний трансфер у рівне-львів під рейси віза чи раяна убиває цей аеропорт у зародиші.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
буршинокопачі десь хочуть відпочивати. капітал намили, а пропозиції де отоварити не багато. от аеропорт і отримав 'шанс'
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
Аэропорт Ривне благодаря чартерам в 18 раз увеличил пассажиропоток в 2016 году
В 2016 году аэропорт Ривне принял 6997 пассажиров, чем улучшил свои показатели работы в 18 раз по сравнению с 2015 годом, когда воздушная гавань обслужила только 394 пассажира. Об этом порталу ЦТС сообщили в администрации аэропорта.
Рост пассажиропотока в аэропорту Ривне стал возможен благодаря запуску чартерных программ. В июле 2016 года авиакомпания Bravo Airways начала полеты по маршруту Ривне-Анталия. В октябре перевозчик запустил чартерные рейсы в Хургаду и Шарм-эль-Шейх.
Сейчас руководство аэропорта ведет переговоры с Bravo Airways и туроператором TPG о запуске в июне чартерных рейсов в Болгарию.
Отметим, что ранее сообщалось о возможном запуске регулярного рейса из Ривне в польский Люблин. На данный момент ни одна авиакомпания не заявила о готовности начать полеты.
http://cfts.org.ua/news/2017/02/09/aero ... godu_38959
В 2016 году аэропорт Ривне принял 6997 пассажиров, чем улучшил свои показатели работы в 18 раз по сравнению с 2015 годом, когда воздушная гавань обслужила только 394 пассажира. Об этом порталу ЦТС сообщили в администрации аэропорта.
Рост пассажиропотока в аэропорту Ривне стал возможен благодаря запуску чартерных программ. В июле 2016 года авиакомпания Bravo Airways начала полеты по маршруту Ривне-Анталия. В октябре перевозчик запустил чартерные рейсы в Хургаду и Шарм-эль-Шейх.
Сейчас руководство аэропорта ведет переговоры с Bravo Airways и туроператором TPG о запуске в июне чартерных рейсов в Болгарию.
Отметим, что ранее сообщалось о возможном запуске регулярного рейса из Ривне в польский Люблин. На данный момент ни одна авиакомпания не заявила о готовности начать полеты.
http://cfts.org.ua/news/2017/02/09/aero ... godu_38959
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
Ми готові відкрити рейс у Барселону та Рим, тільки жодна, АК не виявила готовність літати. ага... той фейк про Люблін хтось вкинув, а потім консул Польщі приїхав, питає де квитки купити коли рейс, а ми такі, ніякого рейсу, це ми так ляпнули.... а потім СБУ-шники бігають і всім по вухах дають хто про люблін інфу придумав
поки управляти аеропортом будуть з кабінету ода, нічього там не вийде...
поки управляти аеропортом будуть з кабінету ода, нічього там не вийде...
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
Директор ОКП МА «Рівне» Ігор Насинюк зустрівся з представником компанії «LOT» у Львові Павлом Хачинським. Під час першої робочої зустрічі сторони домовилися про початок роботи, результатом якої має стати відкриття регулярних рейсів з Рівного до одного з аеропортів Польщі.
— Нині Рівненський аеропорт обмежений в плані співпраці з авіакомпаніями. Адже більшість із них утримують низькомоторні літаки, такі як Embraer та Boeing, які без реконструкції руліжної доріжки прийняти ми не можемо. Відтак доводиться шукати ті компанії, у яких повітряний флот представлений класом високомоторних літаків. Авіакомпанія «LOT» має в розпорядженні 10 суден Bombardier Q-400, які ми можемо приймати, тому звернулися до них, запропонували свої послуги. Тепер маємо переконати польську сторону, що Рівненщина й сусідні області мають пасажирський потенціал, і у випадку, якщо вони зайдуть працювати в Рівне, цей напрямок для них не буде збитковим. Тож нині збираємо дані, робимо розрахунки й готовимося до низки зустрічей з польською стороною, під час яких і вирішиться доля подальшої співпраці, — розповів заступник директора ОКП МА «Рівне» Михайло Чубай.
До слова, в Україні авіакомпанія «LOT» працює не лише у великих аеропортах, а й у регіональних. Нещодавно полетів перший літак польської авіакомпанії з вінницького летовища до Варшави. Тож, за словами керівництва ОКП МА «Рівне», шанси, що рейс вдасться відкрити, є досить високими.
---------------
P.S чекаємо на Варшава-Рівне на Bombardier Q400
— Нині Рівненський аеропорт обмежений в плані співпраці з авіакомпаніями. Адже більшість із них утримують низькомоторні літаки, такі як Embraer та Boeing, які без реконструкції руліжної доріжки прийняти ми не можемо. Відтак доводиться шукати ті компанії, у яких повітряний флот представлений класом високомоторних літаків. Авіакомпанія «LOT» має в розпорядженні 10 суден Bombardier Q-400, які ми можемо приймати, тому звернулися до них, запропонували свої послуги. Тепер маємо переконати польську сторону, що Рівненщина й сусідні області мають пасажирський потенціал, і у випадку, якщо вони зайдуть працювати в Рівне, цей напрямок для них не буде збитковим. Тож нині збираємо дані, робимо розрахунки й готовимося до низки зустрічей з польською стороною, під час яких і вирішиться доля подальшої співпраці, — розповів заступник директора ОКП МА «Рівне» Михайло Чубай.
До слова, в Україні авіакомпанія «LOT» працює не лише у великих аеропортах, а й у регіональних. Нещодавно полетів перший літак польської авіакомпанії з вінницького летовища до Варшави. Тож, за словами керівництва ОКП МА «Рівне», шанси, що рейс вдасться відкрити, є досить високими.
---------------
P.S чекаємо на Варшава-Рівне на Bombardier Q400
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
Це коли таке було? До Варшави ж тіки МАУ літало.aviarivne писав:До слова, в Україні авіакомпанія «LOT» працює не лише у великих аеропортах, а й у регіональних. Нещодавно полетів перший літак польської авіакомпанії з вінницького летовища до Варшави.
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
artml
Ви презентацію аеропорту бачили у паверпоінт? там люди географії не знають, а ви тут про мау...
Ви презентацію аеропорту бачили у паверпоінт? там люди географії не знають, а ви тут про мау...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Рівне аеропорт (IATA: RWN)
Браво вже в Люблін наліталось? Тепер ЛОТ?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 13 гостей