Сторінка 2 з 66

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 13:50
dimentiy
Olek, я по Львову ничего не доказываю. Я лишь ненавижу Жуляны и неимоверно рад, что они таки увеличили площади.
Всё это пространство LWO я видел, пирсы телетрапные, галерею, всё такое. Так что не сомневаюсь ни секунды в твоих аргументах.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 14:04
Olek
dimentiy, я хочу видеть эффективное использование имущества. Все хвалят Романовскую, но я не видел ни одного серьезного предложения и лоббирования от нее развития инфраструктуры аэропорта. Что ей мешает в каждом интервью поднимать вопрос необходимости завершения строек, доставшихся от Евро-2012, как это она делала перед заходом Ryanair, упоминая лоу-кост во всех интервью? Я ей скидывал проект с автобусными выходами на посадку, фотографии, но ноль интереса к этому вопросу.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 14:04
popTAB
Саша, погодься що старий проект не був здезайнований під піші походи до літаків. Тільки автобуси.
Раян автобусів не хоче. Проблему треба рішати. Про 90% 'віддай' цього не станеться

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 14:05
popTAB
Olek писав: 25 квітня 2019, 14:04 dimentiy, я хочу видеть эффективное использование имущества. Все хвалят Романовскую, но я не видел ни одного серьезного предложения и лоббирования от нее развития инфраструктуры аэропорта. Что ей мешает в каждом интервью поднимать вопрос необходимости завершения строек, доставшихся от Евро-2012, как это она делала перед заходом Ryanair, упоминая лоу-кост во всех интервью? Я ей скидывал проект с автобусными выходами на посадку, фотографии, но ноль интереса к этому вопросу.
Може їй пообіцяли щось виділити і постійно переноситься. Шуміти ніколи

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 14:07
Olek
popTAB писав: 25 квітня 2019, 14:04 Саша, погодься що старий проект не був здезайнований під піші походи до літаків. Тільки автобуси.
Раян автобусів не хоче. Проблему треба рішати. Про 90% 'віддай' цього не станеться
Вот только рядом с терминалом может парковаться только один самолет, чтобы полностью удовлетворить запросы лоу-костов в виде отсутствия автобусов и необходимости осуществлять буксировку. Кстати, с Wizz Air в 2008 году прекрасно работали с использованием автобусов и обеспечивали ротацию за 25 минут, за что Казмер хвалила аэропорт.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 14:13
popTAB
Змінились вимоги. Навіть якщо повернути терміналу початковий проект то вимог лов костів не забезпечити.
А сільгосп виставки вже виганяють, доказ : фешн-вік пройшов не в аеропорту, трактористи експозицію робили на вулиці і отримали тільки крихітний кусок терміналу для конференції.

Дютіки/кафешки що добудовуються униможливлять проведення подальших подій

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 14:16
Olek
popTAB писав: 25 квітня 2019, 14:13 Змінились вимоги. Навіть якщо повернути терміналу початковий проект то вимог лов костів не забезпечити.
А сільгосп виставки вже виганяють, доказ : фешн-вік пройшов не в аеропорту, трактористи експозицію робили на вулиці і отримали тільки крихітний кусок терміналу для конференції.

Дютіки/кафешки що добудовуються униможливлять проведення подальших подій
Твої пропозиції щодо ефективного використання площ галереї? Там шалені ділянки не використовуються. Що з ними робити? Для лоу-костів можна робити намет на пероні поруч зі старим терміналом. Інакше їх вимоги не задовольнити.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 14:30
LWIEV
Olek писав: 25 квітня 2019, 10:21 От Романовской я не слышал активного продвижения каках-то инфраструктурных проектов, хотя приход Ryanair она упоминала в каждом интервью.
У Львові наразі нема транзитної а/к в аерпорту. Якби була - була б реконструкція терміналу як в Борисполі.
Інфраструктурні проекти Романовської (з нашвидкоруч з пам'яті):
- запуск всього необхідного під САТІІ
- розширення зони паркінгів
- сумновідома підстанція
- щось було з однією з руліжок - здається зміцнювали грунт чи саму поверхню під широкофюзеляжники - можу помилятись
- модернізація старого терміналу

в процесі: питання по готелю Тустань, перебудові частини дальнього крила нового терміналу під автовокзал (дуже подібне рішення до Варшави), розширення/будівництво паркінгу, інтеграція аеропорту з залізничною станцією Скнилів, обладнання виїзду з аеропорту в бік вулиці Наукової, додавання багажних конвеєрів в новому терміналі
Olek писав: 25 квітня 2019, 12:49 В Жулянах с 14,2 тыс. кв. метров почти 3 млн обслужить смогли, а во Львове с площадью почти в три раза больше и двух не могут, мол, тесто? Что за бред?
Жуляни в час пік не аеропорт, а накопичувач. Ну, і питання по Львову не в загальній, а в піковій спроможності. У Львові customer satisfaction має вищий пріоритет, ніж в Жулянах - інша сторона неконцесійності. Від дверей літака з міжнародного рейсу до дверей дому в історичному центрі міста - 25-30 хвилин з усіма контролями, багажем і таксі - хороший підсумок.

Романовська робить те, що має робити директорка аеропорту для громади міста Львова - розвиває можливості для мобільності. І, на мою думку, робить це краще, ніж інші аеропорти. Я літаю через все, що перевозить пасажирів в Україні. Львів зараз поза конкуренцією. Як власник бізнесу, для якого сполученість критично важлива (через що я свого часу навіть мусів виїхати назад до Києва), і як мешканець міста - я рідко буваю настільки задоволеним.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 14:42
Olek
LWIEV, в даному контексті ви підтверджуєте, що державне підприємство може працювати нормально. Але питання необхідності розвитку і перебудови інфраструктури для її ефективного використання теж на часі. Думаю, якщо детально побродити по всьому терміналу та приміщенням, що не використовуються, у вас теж буде така ж думка. Ми з popTAB свого часу обійшли весь термінал на етапі його будівництва, коли вже були зрозумілі форми і де що має бути.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 17:02
popTAB
Olek писав: 25 квітня 2019, 14:16
popTAB писав: 25 квітня 2019, 14:13 Змінились вимоги. Навіть якщо повернути терміналу початковий проект то вимог лов костів не забезпечити.
А сільгосп виставки вже виганяють, доказ : фешн-вік пройшов не в аеропорту, трактористи експозицію робили на вулиці і отримали тільки крихітний кусок терміналу для конференції.

Дютіки/кафешки що добудовуються униможливлять проведення подальших подій

Твої пропозиції щодо ефективного використання площ галереї? Там шалені ділянки не використовуються. Що з ними робити? Для лоу-костів можна робити намет на пероні поруч зі старим терміналом. Інакше їх вимоги не задовольнити.
Піша крита доріжка до Альфи попри вишку аеророуу

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 17:36
popTAB
LWIEV, не знаю де ви в лво комфорт знайшли, там зараз в час пік ще той автовокзал, особливо в основній частині.
Сісти практично вже ніде, і це при одночасному вильоті двох 738. А що влітку буде?
Плюс позакривали рекламою та торговими точками весь краєвид на перон та полосу.

Вже і галереє пішла в оборот. Якщо Саша дозволить фотки на 4мб - викладу свіжий стан WOG-кафе. Плюс пішла інтенсивна будова біля 9го гейту.

Львів вже не той.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 17:48
Olek
І шо будують?

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 18:23
Victor H
Пишуть що Air Astana цікавиться Львовом: https://cfts.org.ua/news/2019/04/25/air ... lvov_52971

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 25 квітня 2019, 20:01
Franek
Лол, буквально тиждень тому було інтерв’ю з менеджерами Air Astana де було сказано абсолютно протилежне :?
– Крім Києва, плануєте літати до інших українських міст, наприклад, до Львова, Харкова, Одеси?

– Поки ні. На найближчі сезони наша стратегія полягає в нарощуванні частот на існуючих напрямках.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 26 квітня 2019, 11:19
Igoresha
Olek писав: 25 квітня 2019, 12:49 В новом терминале неадекватно используются существующие площади. Возьмем, к примеру, ту же галерею - огромные пустые пространства. Там спокойно можно достроить как и предполагалось по проекту зону автобусных выходов на посадку, доставить 4 телетрапа, и не нужно никакой старый терминал открывать и тратить деньги на его ремонт. Я видел изначальный проект, был во время стройки терминала. Терминал огромный. В Жулянах с 14,2 тыс. кв. метров почти 3 млн обслужить смогли, а во Львове с площадью почти в три раза больше и двух не могут, мол, тесто? Что за бред?
Я не буду говорить, что там во Львове - не бывал там. Но я говорил о том, что увеличение % отчислений от чистой прибыли аэропортов делает ещё меньше вероятность активного развития аэропортов без лишних телодвижений (бюрократия с согласованиями работ, их стоимости, потом ждать выделения средств, при том что могут и вовсе остановить выделение денег, у нас всякое бывает). Что делает самостоятельность аэропортов ещё менше.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 27 квітня 2019, 23:04
LWIEV
popTAB писав: 25 квітня 2019, 17:36 LWIEV, не знаю де ви в лво комфорт знайшли, там зараз в час пік ще той автовокзал, особливо в основній частині.
Зони комфорту, як книжка пише:
- можливість без головняка який був з шлагбаумами, нормально під'їхати під криту зону терміналу - є
- наявність кафе з вільними столиками в "брудній" зоні, щоб, наприклад, закінчити розмову перед вильотом - є, навіть в максимальний пік, хіба що відміна/скасування рейсу, але знайти щось завжди можна
- зона реєстрації з притомною чергою в звичайному режимі (до 15 хв) - є, стійок вистачає. у мене пріоритет або бізнес, тут все ок, але навіть економом - це не обслужити 180 пасажирів на одній стійці
- швидкий загальний прохід контролю на безпеку - є. ніколи не тривало довше 5-7 хв. окремої лінії для бізнесу ще нема, але поки й не треба
- швидкий паспортний контроль (див. Відень) - є.
- швидкий перехід в зону вильотів без примусових проходів через д'юті фрі і т д - є.
- вид на перон з загальної "стерильної" зони - є
- достатня кількість кафе в стерильній зоні - є
- дешевий доступ до лаунжа (250! грн) - є
- чисті туалети і кондиціонер з комфортною температурою 24х7х365 - є
- менще 3 хв пішки між найдальшими ґейтами - є

Я не знаю, що ще треба? Хіба солі на хвіст))

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 28 квітня 2019, 09:16
popTAB
Христос Воскрес!

Звичайно лво ще зручний, але тренд наразі 'донизу':
- під'їхати то можна на другу лінію, але періодично є рейди поліції які розганяють під' їздунів. Там же ж знак 'зупинка заборонена', тому навіть висадка пасажирів по факту не можлива
- зона реєстрації без особливих черг треба завдячувати диджиталізації в авіації та заганянням онлайн-чекіни. Плюс недостатня кількість рейсів все ще дає недовантажені чекін-каунтери
- не попадали ви на хард-корну авіабезпеку з чергою до ескалатора і 40хв очікуванням. Три чартера на моря в паралель і черги круті
- як я писав раніше, вид на перон все більше заставляється рекламою та кафешками
- "достатня кількість кафе в стерильній зоні - є" - в денний час так, але зі Львова купа нічних рейсів, а ці кафешки від сили до 23ї працюють
- " і кондиціонер з комфортною температурою" - кондиціонер працює за умови що аеропорт не на дизелі із-за не введеної підстанції. А в світлі 90% віддай державі - аби порт взагалі не став.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 28 квітня 2019, 14:49
popTAB
Screenshot_2019-04-28-14-46-12.png
Screenshot_2019-04-28-14-46-12.png (31.66 Кіб) Переглянуто 3210 разів
Wizz зі Львова накатав потік у Вільнюс на 321 притому МАУ колись не могли 738 по 26€ RT накатати. Пороблено ;)

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 28 квітня 2019, 16:31
Krakowite
IMG_20190428_144811.jpg
IMG_20190428_144750.jpg
Вже скоро відкриється WOG кафе і ще щось невідоме поруч.

На відміну від WOG кафе у аеропорту Бориспіль у Львові точно буде де присісти цілою сім'єю.

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Додано: 28 квітня 2019, 17:16
popTAB
Набудували будок в галереї, ніде агрофорум провести