Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Є ризик, що може потрапити в руки людей, які вже мають авіакомпанії в Україні і почнуть виганяти конкурентів? Чи піднімуть аеропортові збори, що зробить заманушну ціну нереальною для лоукостів?
Я теж не розумію навіщо віддають Львів, де все зробила держава. Також Херсон - мені здається не дуже привабливий для приватного інвестора. Там навпаки треба реалізовувати якусь державну програму (можливо, у співпраці із Туреччиною і Європою) по підтримці населення окупованого Криму, давати їм можливість літати в Європу і Туреччину лоукостами, заодно привозити в Таврію туристів.
Я теж не розумію навіщо віддають Львів, де все зробила держава. Також Херсон - мені здається не дуже привабливий для приватного інвестора. Там навпаки треба реалізовувати якусь державну програму (можливо, у співпраці із Туреччиною і Європою) по підтримці населення окупованого Криму, давати їм можливість літати в Європу і Туреччину лоукостами, заодно привозити в Таврію туристів.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Это может быть разрушительным, если концессионер будет иметь другой взгляд на оперирование аэропортом. Например, захочет для окупаемости отменить все скидки и поднять сборы, а зарабатывать не на потоке, а на тех, кто готов платить. Таким образом, выдавит всех лоукостов и лишит город притока массового туристического потока из Европы.
В чем смысл - действительно непонятно. Что такого необходимого они хотят, чтобы концессионер построил? Ну, кроме того, чтобы оплатил возможность взять в концессию
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Так что тогда можно вообще отдавать в концессию? Как раз региональные аэропорты, требующие инвестиций, и нужно отдавать в концессию. Ну или хотя бы пытаться.mischko писав: ↑22 березня 2021, 11:52 Також Херсон - мені здається не дуже привабливий для приватного інвестора. Там навпаки треба реалізовувати якусь державну програму (можливо, у співпраці із Туреччиною і Європою) по підтримці населення окупованого Криму, давати їм можливість літати в Європу і Туреччину лоукостами, заодно привозити в Таврію туристів.
Хотя, а нужны ли дальнейшие вложения в Херсон? Как я понимаю, там и так неплохо восстановили все.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Не припомню таких примеров. Даже в случае с Тбилиси и Батуми, их концессия не имела "разрушительной" силы для городов. Хоть и, наверное, немного тормозило развитие городов если бы концессионер был адекватный или вообще его не былоSentry писав: ↑22 березня 2021, 11:52 Это может быть разрушительным, если концессионер будет иметь другой взгляд на оперирование аэропортом. Например, захочет для окупаемости отменить все скидки и поднять сборы, а зарабатывать не на потоке, а на тех, кто готов платить. Таким образом, выдавит всех лоукостов и лишит город притока массового туристического потока из Европы.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Думаю, как раз с Батуми - очень сильно притормозило. Приход туда лоукостов позволил бы городу привлекать больше туристов, не только за счет цены, но и за счет расширения маршрутной сети. Далеко не каждый готов либо лететь за $300 c пересадкой, либо за $100 с необходимостью потом 3 часа ехать по грузинскими дорогам на маршрутке. В Тбилиси с этим было чуть лучше за счет большей конкуренции и в том числе наличия базовой АК (которую несколько раз перезапускали).
Имхо, сильно притормозить = разрушить в определенном смысле. Т.к. это обрушит большое число планов развития, и скорее всего приведет к тому, что часть людей бросит этим заниматься.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Грузины до сих пор плюются, что отдали Батуми и Тбилиси в концессию... тем более, кому - туркам!
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Концессия Львова - это начала его конца...
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
LWO не потребує концесії. Аеропорт окупний, виплачує дивіденди, розвивається.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Видимо у кого-то в министерстве другое понимание слова "концессия". В моем понимании концессия - это когда частнику отдают, например, аэропорт тех же Черновцов, тот строит терминал, облагораживает все, и зарабатывает. Нафига отдавать сделанный за государственные деньги и приносящий прибыль порт - иначе как откровеннейшим откатом не объяснить.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Так і є. Для порівняння до початку пандемії аеропорт Кутаїсі вийшов на абсолютно шалені обсяги, і той же Wizz мав мережу звідти, якій могли заздрити навіть кияни. При цьому Батумі мав просто жалюгідний потік, особливо в "не сезон", не в останню чергу через величезні збори, які виставляв TAV. Щоправда, у Батумі є свої мінуси - дуже короткий сезон та відсутність інших міст у радіусі ~100 км, тож можливо лоуксости туди масово і не зайшли б.
Насправді, для більшості грузинів національна приналежність керуючої компанії не є важливою. Хоча зустрічаються поодинокі екземпляри з відомою хворобою ПМГ(православ'я головного мозку), які досі вбачають ворогів у мусульманах, а війни з окупашкою вважають тимчасовим непорозуміням.тем более, кому - туркам!
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
В аеропорту Львова пункт забору аналізів на коронавірус виглядає ось так
https://unilab.com.ua/index.php/ua/loca ... rport-lviv
https://unilab.com.ua/index.php/ua/loca ... rport-lviv
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Черга сьогодні до пункту тестувань у Львівському аепорорті
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
В ближайшие 2 года Львов не будет отдан в концессию.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Для чого ці формальності.
Такі постики на форумі часто стають основою для новин.
Згадати лише епічний фальстарт з оплатою вибора місць в МАУ. Так і робляться новини в епоху пост правди)
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Криклий заявил... не могу сейчас найти ссылку
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Ой что-то у меня большие сомнения, что через 2 года будет нынешний состав правительства...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Зі Львова побільшає рейсів до Відня і Франкфурта
https://portal.lviv.ua/news/2021/05/28/ ... frankfurta
https://portal.lviv.ua/news/2021/05/28/ ... frankfurta
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Відкрився новий пункт тестування в аеропорті «Львів» імені Данила Галицького від Ескулаб
У всім доступній зоні *цілодобово* можна зробити ПЛР-тест, вартість 990 грн з терміном виконання 6 год та антиген — 550 грн на Covid-19.
У всім доступній зоні *цілодобово* можна зробити ПЛР-тест, вартість 990 грн з терміном виконання 6 год та антиген — 550 грн на Covid-19.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 31 гість