Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Обсуждения, комментарии...
Ostap
Airbus A330
Сообщения: 618
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 18:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 145 раз
Поблагодарили: 176 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Ostap » 17 сен 2019, 19:45

Єдиний варіант, щоб дещо з того збулося - це рекламна кампанія міста. Але, з останніх в'ю Москаленка такого не виникає. Бо алкоьуристи їм не до душі
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6033
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 174 раза
Поблагодарили: 528 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение popTAB » 17 сен 2019, 19:49

Та скільки тому Москаленку лишилось
Ostap
Airbus A330
Сообщения: 618
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 18:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 145 раз
Поблагодарили: 176 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Ostap » 17 сен 2019, 19:54

З початком згортання децентралізації (та й рівнем більшості місцевих дупутатів) я не вірю в виділення коштів в бюджеті на промоцію міста в західній Європі як туристичного напрямку.
syxiv_dan
Airbus A340
Сообщения: 905
Зарегистрирован: 04 авг 2017, 02:29
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 134 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение syxiv_dan » 17 сен 2019, 21:11

Та інше цікаво і дивно. Поки ще ніхто не базує жодного літака, а Раян (типу) прорахував базування свого одного за умови базування двох від Візз і Скайапа і ще одного від ЛОТу (про що мова зараз взагалі не йде, бо розвивають три своїх хаби - Варшаву, Краків, Будапешт). Мені більше на політ фантазії, ніж на аналітику схоже.
Хоча не можу не сказати, що мені ця інформація подобається))
юра сармат
Airbus A320
Сообщения: 340
Зарегистрирован: 27 ноя 2017, 20:55
Благодарил (а): 169 раз
Поблагодарили: 35 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение юра сармат » 17 сен 2019, 21:23

popTAB писал(а):
17 сен 2019, 19:09
https://www.skyscrapercity.com/showthre ... 6?page=466

Що думаєте про цей аналіз?
Давно хотілося написати на цю тему, але не хватало часу, інформація в тому числі планована не факт що відбудеться (наближається світова криза).

SkyUp сьогодні відкрив продаж на рейси Львів - Тель-Авів - Львів з 28 листопада по четвергах та неділях. Рейс буде виконуватись після рейсу Львів - Прага - Львів який буде виконуватись з 17 жовтня.
З 26 жовтня по середах та суботах стартує Львів - Шарджа - Львів. Є попоредня інформація що після Шарджі цей літак буде виконувати рейс Львів - Париж(BVA) - Львів, особисто в мене ця інформація від друзів які працюють на іншу авіакомпанію і прораховували цей рейс (LWO-BVA-LWO) на літо , але їм в аеропорту BVA сказали що вже буде SkyUp.
Враховуючи вже озвучені напрямки (+Київ та Харків, +чартери), (та й є ще певні не підвердженні інсайди по нових напрямах) у Львові буде базуватись літак з жовтня/листопада.

Вантажні перевезення які виконувла Нова-Пошта в тестовому а не регулярному режимі поки що зупинені. Відбулося декілька рейсів Київ-Львів-Київ, та декілька рейсів Львів - Дніпро - Львів. Чому зупинили не знаю, але перспектива в майбутньому рік-два є.

Wizz На скільки мені відомо з джерел в самі авіакомпанії, Wizz почав підготовку до відновлення "дочки" (через політику конфіденційності не змогли дати чітку відповідь), за іншою інформацією вже відновлює. Прораховують базування двох літаків, другий з осені 2020.
Скоріше за все в перспективі у Львові залишаться і Wizz і Ryanair принаймі вони (Ryanair) вже прорахували базування 1 борта у Львові за умови базування у Львові 2-ох Візів і 2-ох Ская та 1-го Лота! В Ryanair просто більше нюансів звязаних в загальному від "Української стратегії" (Київ, Харків, Одеса/Миколаїв/Херсон, Запоріжжя/Дніпро,).
Для прикладу в Одесі скоріш за все залишиться хтось один, замалий трафік з закордону для двох, принаймі покищо. Всі очікують "відкритого неба".

На рухунок прорахованих рейсів які будуть мати попит, навіть не буду писати про Португалію, Швецію чи Грецію, це і так зрозуміло:
Нью-Йорк - літо/зима - 1-2рейси/тиждень,
Торонто - літо 1-2рейси/тиждень,
Ташкент - літо 1-2рейси/тиждень,
Алма-ата/Астана - літо/зима 1-2рейси/тиждень,
Грузія - літо/зима - щоденно/3-4рейси/тиждень,
Доха/Дубай - літо/зима - щоденно/3-4рейси/тиждень (транзит Африка, Азія, Австралія),
Мумбай - літо 1рейс/тиждень.
Рейси прораховуються в середньому Українці/іноземці в пропорції 30/70, а не для Українців, так як дехто думає.
Багато по чому з цього давно ведуться переговори, деякі на стадії завершення. Найбільші проблеми це: дозволи та літаки, ну а в майбутньому аеропорт, на мою думку в 2020 буде в +/-3 млн, а до 2025 5-7млн/рік. Але терміново буде потрібна магістральна доріжка, та дороблена/перероблена інфраструктура.

P.S. Жодного стосунку до LWO як працівник я не маю і не мав, але працював в цій сфері в світі з 2006 по 2014 на даний момент хобі-фрілансер в цій сфері.
Ну по перше дуже виглядає обнадійливо,на рахунок Мумбаї навіть не знаю що казати,але тещо що за базуються візз і скайпи виглядає правдоподібно,а от за Мау ні слова....
dtm
Airbus A319
Сообщения: 280
Зарегистрирован: 04 фев 2019, 17:13
Благодарил (а): 100 раз
Поблагодарили: 113 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение dtm » 17 сен 2019, 21:30

З цього що перерахував автор ймовірним виглядає лише літак або два ская, які будуть формально базуватися, але тільки формально мнути бетон їм ніхто не даватиме, будуть літати в Єгипти і Туреччини з усіх місць де це смуга дозволить, 24/7, і кілька днів на тиждень серед дня виконуватиме регулярку із Львова чи Одеси. Щодо того що в Одеси залишиться хтось один це взагалі галузь фантастики. На весь південь єдиний великий аеропорт, по близько лише Кишинів, а не вся Польща як у Львові, на мою думку як тільки почнуть експлуатувати нову смугу отримаємо хвилю нових напрямків, якщо там набирається такий потік для турків дешевим лініям точно щось перепаде
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3506
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 124 раза
Поблагодарили: 454 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Igoresha » 20 сен 2019, 11:58

Мы здесь тоже, как бы, хобби-фрилансеры в этой сфере :)
П.С: не вижу Фиджи
Franek
Airbus A321
Сообщения: 423
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 34 раза
Поблагодарили: 90 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Franek » 20 сен 2019, 14:38

Ostap писал(а):
17 сен 2019, 19:54
З початком згортання децентралізації (та й рівнем більшості місцевих дупутатів) я не вірю в виділення коштів в бюджеті на промоцію міста в західній Європі як туристичного напрямку.
Євроколія до Львова зробить більше для розвитку туризму ніж будь-які промоції. І бажано як в напрямку Перемишля, так і в напрямку Рави. :cry:
syxiv_dan
Airbus A340
Сообщения: 905
Зарегистрирован: 04 авг 2017, 02:29
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 134 раза
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение syxiv_dan » 20 сен 2019, 14:57

Погоджуюся з попереднім повідомленням. Австріяки запускають потяг Грац-Перемишль
AZP
Airbus A318
Сообщения: 91
Зарегистрирован: 23 июл 2019, 13:27
Откуда: OZH
Благодарил (а): 124 раза
Поблагодарили: 20 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение AZP » 20 сен 2019, 15:26

Franek писал(а):
20 сен 2019, 14:38
І бажано як в напрямку Перемишля, так і в напрямку Рави. :cry:
Можно просто как-то упростить пеший переход на Медыке.
Чтоб ты просто вышел из маршрутки (которые ходят неплохо, кстати), дал паспорт, показал рюкзак и сел уже в другой транспорт .
Я так и делал, но сейчас там маленький ад (только в сторону Польши). Крики местных жителей, толкание, ругань и т.д.
dtm
Airbus A319
Сообщения: 280
Зарегистрирован: 04 фев 2019, 17:13
Благодарил (а): 100 раз
Поблагодарили: 113 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение dtm » 20 сен 2019, 15:31

AZP писал(а):
20 сен 2019, 15:26
Franek писал(а):
20 сен 2019, 14:38
І бажано як в напрямку Перемишля, так і в напрямку Рави. :cry:
Можно просто как-то упростить пеший переход на Медыке.
Чтоб ты просто вышел из маршрутки (которые ходят неплохо, кстати), дал паспорт, показал рюкзак и сел уже в другой транспорт .
Я так и делал, но сейчас там маленький ад (только в сторону Польши). Крики местных жителей, толкание, ругань и т.д.
Там пекло було завжди) двічі там був, двічі те саме
Franek
Airbus A321
Сообщения: 423
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 34 раза
Поблагодарили: 90 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Franek » 20 сен 2019, 15:39

Ну не поїдуть люди масово в країну, де треба виходити з маршрутки і робити оці традиційні українські ритуали. Це відбирає час, нерви, враження від подорожі і тд. Вже зробили напівміру у вигляді Інтерсіті до Перемишля. Це все одно не зручно, бо на 300 км від Львова до Кракова йде майже весь день, враховуючи час на проходження контролю, вічні запізнення, очікування і тд. Не хоче Львів, щоб до нього їздив масово хтось інший, крім східняків на Європу паглазєть, то я його не змушу. Не розумію, що тут ще можна дискутувати.
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6033
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 174 раза
Поблагодарили: 528 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение popTAB » 20 сен 2019, 15:46

Гіперлуп би все порішав ;)
Franek
Airbus A321
Сообщения: 423
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 34 раза
Поблагодарили: 90 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Franek » 20 сен 2019, 15:52

Гіперлуп зі Львова в західному напрямку не фігурував навіть в найсміливіших фантазіях.
dtm
Airbus A319
Сообщения: 280
Зарегистрирован: 04 фев 2019, 17:13
Благодарил (а): 100 раз
Поблагодарили: 113 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение dtm » 20 сен 2019, 16:14

А розглядав хтось економічний ефект від євроколії, окрім спрощення життя масовому туризму. Я проти масового туризму в такому вигляді яким він є в сучасній Європі, тому якщо робити євро колію лише для наповнення Львова поляками на вихідні то такий проект даром не треба, не те що за бюджетні кошти.
Franek
Airbus A321
Сообщения: 423
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 34 раза
Поблагодарили: 90 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Franek » 20 сен 2019, 16:27

Я так і знав, що все зійде на пшекосрач))) А проти наповнення Львова і Карпат киянами і східняками на вихідні пан щось має? Чи то прийнятно і зовсім не нав’язливо? Хоча, можна і не відповідати. Я і так знаю, якою буде відповідь.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6259
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 663 раза
Поблагодарили: 1695 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение mischko » 20 сен 2019, 17:17

Franek писал(а):
20 сен 2019, 16:27
Я так і знав, що все зійде на пшекосрач))) А проти наповнення Львова і Карпат киянами і східняками на вихідні пан щось має? Чи то прийнятно і зовсім не нав’язливо? Хоча, можна і не відповідати. Я і так знаю, якою буде відповідь.
просто перше вимагає інвестицій і зусиль, а друге не вимагає інвестицій і зусиль (і так приїдуть).
LWIEV
Airbus A340
Сообщения: 883
Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
Благодарил (а): 137 раз
Поблагодарили: 410 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение LWIEV » 20 сен 2019, 18:08

І то, і друге коштує і кріпко. Це стан колій, вокзали-термінали, транспортні рішення в місті. Платник податків інвестує.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6259
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 663 раза
Поблагодарили: 1695 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение mischko » 20 сен 2019, 18:15

LWIEV писал(а):
20 сен 2019, 18:08
І то, і друге коштує і кріпко. Це стан колій, вокзали-термінали, транспортні рішення в місті. Платник податків інвестує.
для українців треба лише, щоб те що є не до кінця розвалилося, а для залучення поляків треба будувати по суті нову колію із відповідною сертифікацією.
Ostap
Airbus A330
Сообщения: 618
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 18:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 145 раз
Поблагодарили: 176 раз
Контактная информация:

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2

Сообщение Ostap » 21 сен 2019, 05:01

От до чого тут євроколія, якщо йшла мова про рекламу в західній Європі та Азії?
Про економічну доцільність: Два роки тому на якомусь економічному форумі Піх з Львівської залізниці озвучував, що в напрямку Кракова, це було б економічно безглуздо. Можливо, в напрямку Варшави, але там з Польського боку багато роботи (залізниця неелектрифікована, плюс мережа неоптимальна).

А фраза про 'не хоче Львів' взагалі ні в тин, ні в ворота, оскільки жодне місто не може вказувати державному підприємству куди інвестувати [неіснуючі] кошти
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 7 гостей