Цюріх Клотен, Швейцарія
Додано: 19 лютого 2009, 12:39
IATA-Код ZRH
ICAO-Код LSZH
Багато фото за лінком
http://www.sengers.ch/izueri/flughafen/flughafen.asp
Розташований на північ від центру міста близько 13 км
Сполучення: Автобан A51, залізничний вокзал аеропорту обслуговує всі типи поїздів, включно приміські лінії S2 und S16 (час подорожі до головного вокзалу складає близько 10 хв), трамвай маршруту 10 також до головного вокзалу.
Відкритий 31 Серпня 1953, компанія-власник Flughafen Zürich AG.
Площа 880 га,
Терміналів - 2
Річний пасс. потік 22'099'233 (2008)
Всього рейсів за рік 274'991 (2008)
Злітно-посадкові смуги
10/28 2.500 m × 60 m Бетон
14/32 3.300 m × 60 m Бетон
16/34 3.700 m × 60 m Бетон
Розподіл потоку пасажирів
SWISS (55.0%) Air Berlin (5.4%) Lufthansa (4.7%) British Airways (2.4%)
Аеропорт має 3 термінали – А, В, та Е. В - найстаріший з них і тимчасово не функціонує з часу введення в дію терміналу Е через зменшення пасажиропотоку. Також він може бути винайнятий для спеціальних подій. Термінал В планується під реконструкцію до 2011 року. Основною пассажирською частиною аеропорту є Airside Center, що сполучає термінали А та B. Саме тут розташовані зали очікування, лаунжі для пассажирів першого класу і окремих компаній, багато магазинів дюті-фрі тощо, в центральному залі присутня виставка, де можна купити свіжі шоковироби, проте ціни на них дещо кусаються, зате можна подивитися, як то робиться. Ціни в магазинах недешеві, вартує задуматись чи витрачати гроші власне там – я б не рекомендував. В головному залі реєстрації велика кількість стійок реєстрації, також для цього присутні автомати в великій кількості, але з досвіду, половина їх працюють ненадійно, проте в разі потреби цим економиться купа часу. Багаж здається безпосередньо там, біля спеціальних стійок реєстрації для тих хто користувався автоматом. Пассконтроль теж має високу пропускну здатність, черг практично не буває. З самого залу очікування видно небагато, лише внутрішні порти обох терміналів, проте з самих терміналів, зокрема А, вікривається гарний вид на полосу, трафік великий, то ж можна поспостерігати і помилуватись – подивитись є на що. Загалом підсумовуючи враження – чисто, просторо, приємно, дорого.
Тепер закид в бік українських «борців з шумами» - саме місто має таке положення, що в ньому практично немає частини, над якою б не злітали-сідали літаки. Не дивлячись на те, що існують місцеві норми по шумах, їх добре відчутно, особливо рано вранці та пізно ввечері, проте народ мовчить і «не пищить», то ж при трафіку в Львові чи в Жулянах (можливо колись) близько 10 рейсів в день за дуже оптимістичними прогнозами, не вартує піднімати такого вереску…
ICAO-Код LSZH
Багато фото за лінком
http://www.sengers.ch/izueri/flughafen/flughafen.asp
Розташований на північ від центру міста близько 13 км
Сполучення: Автобан A51, залізничний вокзал аеропорту обслуговує всі типи поїздів, включно приміські лінії S2 und S16 (час подорожі до головного вокзалу складає близько 10 хв), трамвай маршруту 10 також до головного вокзалу.
Відкритий 31 Серпня 1953, компанія-власник Flughafen Zürich AG.
Площа 880 га,
Терміналів - 2
Річний пасс. потік 22'099'233 (2008)
Всього рейсів за рік 274'991 (2008)
Злітно-посадкові смуги
10/28 2.500 m × 60 m Бетон
14/32 3.300 m × 60 m Бетон
16/34 3.700 m × 60 m Бетон
Розподіл потоку пасажирів
SWISS (55.0%) Air Berlin (5.4%) Lufthansa (4.7%) British Airways (2.4%)
Аеропорт має 3 термінали – А, В, та Е. В - найстаріший з них і тимчасово не функціонує з часу введення в дію терміналу Е через зменшення пасажиропотоку. Також він може бути винайнятий для спеціальних подій. Термінал В планується під реконструкцію до 2011 року. Основною пассажирською частиною аеропорту є Airside Center, що сполучає термінали А та B. Саме тут розташовані зали очікування, лаунжі для пассажирів першого класу і окремих компаній, багато магазинів дюті-фрі тощо, в центральному залі присутня виставка, де можна купити свіжі шоковироби, проте ціни на них дещо кусаються, зате можна подивитися, як то робиться. Ціни в магазинах недешеві, вартує задуматись чи витрачати гроші власне там – я б не рекомендував. В головному залі реєстрації велика кількість стійок реєстрації, також для цього присутні автомати в великій кількості, але з досвіду, половина їх працюють ненадійно, проте в разі потреби цим економиться купа часу. Багаж здається безпосередньо там, біля спеціальних стійок реєстрації для тих хто користувався автоматом. Пассконтроль теж має високу пропускну здатність, черг практично не буває. З самого залу очікування видно небагато, лише внутрішні порти обох терміналів, проте з самих терміналів, зокрема А, вікривається гарний вид на полосу, трафік великий, то ж можна поспостерігати і помилуватись – подивитись є на що. Загалом підсумовуючи враження – чисто, просторо, приємно, дорого.
Тепер закид в бік українських «борців з шумами» - саме місто має таке положення, що в ньому практично немає частини, над якою б не злітали-сідали літаки. Не дивлячись на те, що існують місцеві норми по шумах, їх добре відчутно, особливо рано вранці та пізно ввечері, проте народ мовчить і «не пищить», то ж при трафіку в Львові чи в Жулянах (можливо колись) близько 10 рейсів в день за дуже оптимістичними прогнозами, не вартує піднімати такого вереску…