Страница 4 из 8

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 17 янв 2018, 23:50
Ostap
Victor H писал(а):Погоджуюсь про потенціал і все решта. Але, категорично проти того, щоб порівнювати пасажиропотік чи коефіцієнт мобільності України і Росії - це принципово різні країни, з різним контекстом, географією і структурою авіаційного ринку. Будь яке порівняння одного показника - це чистої води пропаганда і маніпуляція, якою вам намагаються нав'язати певну думку.

Проілюструю на прикладі, який, сподіваюся, не зачепить нічиїх національних почуттів чи комплексу меншовартості: Франція і Великобританія. Країни з практично одинаковим населенням і ВВП за ПКС, але в другої коефіцієнт авіаційної мобільності практично вдвічі вищий за аналогічний показник першої (249 мільйонів пасажирів проти 145 в 2016 році). А тепер уявіть собі, що співробітники департаменту пропаганди її королівської величності приходять на французький форум в тему, присвячену аеропорту якогось містечка в Франції і починають казати щось про необхідність його розвитку, бо в Великобританії вищий коефіцієнт мобільності. В принципі це хороший аргумент, але тільки у випадку, якби Франція була островом. А вона ним не є і ніколи не буде.

В якості домашнього завдання рекомендую порівняти Канаду і Бразилію за кількістю хокеїстів на душу населення, а Нідерланди з Австрією за протяжністю гірськолижних трас.
Як на мене, то логічніше порівнювати Францію і Німеччину. Але також потрібно враховувати ментальність.
А загалом, то розвиток аеропортів повинен відповідати розвитку бізнесу в тих містах. Зокрема, бізнесу іноземного капіталу. Без того розвиток авіації неможливий (окрім лоукост, і то не факт)

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 18 янв 2018, 10:12
Igoresha
Victor H писал(а): Проілюструю на прикладі, який, сподіваюся, не зачепить нічиїх національних почуттів чи комплексу меншовартості: Франція і Великобританія. Країни з практично одинаковим населенням і ВВП за ПКС, але в другої коефіцієнт авіаційної мобільності практично вдвічі вищий за аналогічний показник першої (249 мільйонів пасажирів проти 145 в 2016 році).
Пример плохой, так как железная дорога в странах очень разная (в Британии она сравнительно "не очень"). Поэтому не удивительно, что авиацией пользуются больше, чем во Франции.

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 18 янв 2018, 10:35
mischko
А гарно зрадофіли здружилися зі свинособаками:
Franek писал(а):
mischko писал(а):
Franek писал(а): Нє нада. Петербург-Москва це 635 км, а не 750+ км. Москва-Нижній Новгород 400 км. Москва-Вороніж 470 км. І між цими містами тоже є швидкісне залізничне сполучення. Всякі Сапсани, Стрижі і інші птиці. Плюс є Москва-Брянськ і Москва-Липецьк від S7. З лютого буде Москва-Саранськ від Аерофлота двічі на день(скільки там на день МАУ літає в друге за величиною місто України - Харків? Га?) А це всьо відстані співмірні з українськими. І з швидкісним денним залізничним сполученням. І населення в радіусі 500 км від Москви теж співмірне з Україною. Так шо.
А ціни на залізничні квитки такі ж самі як в Україні?
А вас забанили на сайті РЖД?

Ну от я глянув Саранськ - Москва:
2 потяги, лише один нічний. 8-9 годин їхати. Ціна на купе в нічний на 25 січня (взяв дату від балди) - 2833 крб = 1429грн = 40 євро.

Липецьк - Москва.
3 потяги, лише 1 нічний. 9-11 годин їхати. Купе в нічному на ту ж дату - 2398крб = 1210грн = 34 євро.

Зрозуміло, що з такими цінами і часом в дорозі буде попит на квитки літаком. З цінами порядка 40 євро OW літакам можна конкурувати.

Для порівняння: Чернівці - Київ, 12 годин в дорозі. Купе на нічний потяг - 355грн - 10євро це в 3-4 рази менше (притому, що їхати трошки довше, він навіть двічі в Молдову заїжджає)
І МАУ ставить E190 зараз на CWC-KBP

З Брянська вже є сидячки, які їдуть 4-5 годин, і дійсно є квитки під 600крб.

Хто хоче, може сам перевірити. І не треба тут маніпулювати.

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 18 янв 2018, 10:44
converj
Вам делать нечего? Вы на украинском Авиафоруме обсуждаете кацапские железные дороги в теме про украинский аэропорт? Вы серьезно?

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 18 янв 2018, 10:53
dimm1971
mischko писал(а):А гарно зрадофіли здружилися зі свинособаками:
В мене великі сумніви, що то є зрадофіл. Багато чого видає в Штірліці кондового ольгінця. ;-)

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 18 янв 2018, 10:54
mischko
converj писал(а):Вам делать нечего? Вы на украинском Авиафоруме обсуждаете кацапские железные дороги в теме про украинский аэропорт? Вы серьезно?
якби тут був нормальний модер, а так хто ж ще цих хрю-хрю-гав-гав в стійло заганятиме.

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 18 янв 2018, 10:56
dimm1971
converj писал(а):Вам делать нечего? Вы на украинском Авиафоруме обсуждаете кацапские железные дороги в теме про украинский аэропорт? Вы серьезно?
Ну так подякуємо черговий раз модеру, який стабільно відмовляється зачистити форум від пернатого. Ну і дописувачам теж, скільки разів тут казали, щоб ігнорували це пернате недорозуміння, бо воно ходить сюди лише з метою розпалити срач.

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 18 янв 2018, 12:37
Orel2016
Легко. Коефіцієнт авіаційної мобільності в Україні зараз більш ніж вдвічі вищий, ніж був в Польщі за рік до її вступу в ЄС: 0.38 проти 0.18.
При советах обычно с 1913 годом сравнивали, чтобы красиво было. Попробуйте.

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 18 янв 2018, 12:50
mischko
Orel2016 писал(а):
Легко. Коефіцієнт авіаційної мобільності в Україні зараз більш ніж вдвічі вищий, ніж був в Польщі за рік до її вступу в ЄС: 0.38 проти 0.18.
При советах обычно с 1913 годом сравнивали, чтобы красиво было. Попробуйте.
він все правильно зробив. Зараз Польща - частина ЄС, де єдиний ринок, 4 свободи і всі діла. От буде у нас Відкрите небо підписане, буде зовсім інша картина.

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 18 янв 2018, 22:54
Victor H
Orel2016 писал(а):
Легко. Коефіцієнт авіаційної мобільності в Україні зараз більш ніж вдвічі вищий, ніж був в Польщі за рік до її вступу в ЄС: 0.38 проти 0.18.
При советах обычно с 1913 годом сравнивали, чтобы красиво было. Попробуйте.
Слив защитан (с)

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 19 янв 2018, 09:23
dimentiy
mischko писал(а):
Orel2016 писал(а):
Легко. Коефіцієнт авіаційної мобільності в Україні зараз більш ніж вдвічі вищий, ніж був в Польщі за рік до її вступу в ЄС: 0.38 проти 0.18.
При советах обычно с 1913 годом сравнивали, чтобы красиво было. Попробуйте.
він все правильно зробив. Зараз Польща - частина ЄС, де єдиний ринок, 4 свободи і всі діла. От буде у нас Відкрите небо підписане, буде зовсім інша картина.
Да щас. Прям таки небо откроется и полетят самолёты из Радома в Нежин...

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 19 янв 2018, 10:04
mischko
dimentiy писал(а): Да щас. Прям таки небо откроется и полетят самолёты из Радома в Нежин...
Ми в темі про Хмельницький

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 19 янв 2018, 10:07
Sentry
На самом деле - да, полетят. Для начала из Украины в Италию, Испанию, Австрию, Францию и прочие страны, куда согласовать направления с европейской стороны довольно сложно. Увеличится рынок, увеличится мобильность населения, увеличится его благосостояние. И так по спирали. Не за один день, конечно.

Тут и аэропорты в областных центрах пригодятся, и для них будут пассажиры. Все хотят летать из своего города, а не из Киева или Львова.

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 19 янв 2018, 10:29
mischko
Sentry писал(а):На самом деле - да, полетят. Для начала из Украины в Италию, Испанию, Австрию, Францию и прочие страны, куда согласовать направления с европейской стороны довольно сложно. Увеличится рынок, увеличится мобильность населения, увеличится его благосостояние. И так по спирали. Не за один день, конечно.

Тут и аэропорты в областных центрах пригодятся, и для них будут пассажиры. Все хотят летать из своего города, а не из Киева или Львова.
Песимізм і зневіра - основні риси українців.
Тут можна згадати, які казочки нам розповідали московські пропагандони і ретранслювали їх українські холуї:

1) безвіз не дадуть
2) якщо дадуть - то їздити нема кому
3) якщо будуть часто їздити - безвіз заберуть.

А реальність така, що дали.
За півроку "безвізом" скористалися 355 тисяч українців - ДПСУ
Відвідування українцями Європейського Союзу загалом зросло на 15 відсотків з дня набуття чинності безвізовим режимом, якщо порівнювати з аналогічним періодом 2016 року.
і забирати не спішать.

Так буде і з відкритим небом.

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 19 янв 2018, 10:46
Victor H
Додам ще, що вступ Польщі в ЄС - це не тільки відкрите небо, але ще й єдиний економічний простір, в межах якого поляки отримали право працювати в будь-якій країні ЄС. Саме тому порівняння з Польщею середини 2000х цілком коректне. Нам ЄС поки не світить, але безвіз вже є і відкрите небо теж рано чи пізно з'явиться.
Наступного року можна впевнено очікувати потік на рівні 18-19 мільйонів, якщо не буде форсмажорів, а це вже авіаційна мобільність на рівні 0.45-0.47- це рівень Польщі зразка 2007 року, що логічно - ми відстаємо від них приблизно на 10 років і то в них не було сусіда з імперськими амбіціями.

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 19 янв 2018, 11:02
mischko
Victor H писал(а):Додам ще, що вступ Польщі в ЄС - це не тільки відкрите небо, але ще й єдиний економічний простір, в межах якого поляки отримали право працювати в будь-якій країні ЄС.
Не лише право працювати. Ставши членом ЄС Польща приєдналася до митного союзу ЄС. А це свобода руху товарів, послуг і капіталів. Це автоматично привело в країну інвесторів. Ще б пак - дешева і кваліфікована робоча сила, стабільна політична ситуація, безпосередня близькість до найбільших європейських ринків. В Польщу почали рікою текти приватні інвестиції, а це призвело до зростання заробітньої плати, зменшення безробіття і стрімкого зростання добробуту, а отже і до попиту на авіаподорожі. Інвестиції розморозили польські аеропорти, які почали залучати лоукостів (тут якраз і реформа авіасполучення ЄС і створення єдиного ринку авіаційних послуг прийшлася). А у нас в цей час розповідали, що росіяни - це наші брати. Що 9 травня - святий день календаря, а політики працювали підсвічниками в церквах ФСБ(МП). А зараз ці самі люди розповідають нам, що у нас все погано. Так, погано - з ким поведешся...

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 20 мар 2018, 15:05
Bagach
Згадую кінець 80-х. Пам'ятаю, з Хмельницького були рейси до Києва, Москви, Сімферополя, Чернівців, внутрішньообласні рейси та ін. Літали Ту-134, Як-40, АН-24, L-410, Ан-2. В 90-х і на початку 2000-х були рейси до Києва та Стамбула на Ан-24, і, по-моєму, Ан-140.
Цікаво, в чому ж секрет Івано-Франківська, Чернівців, Херсона, що зараз там розвивається авіасполучення, а в Хмельницькому - ні?

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 20 мар 2018, 15:16
popTAB
Bagach писал(а):
20 мар 2018, 15:05
Згадую кінець 80-х. Пам'ятаю, з Хмельницького були рейси до Києва, Москви, Сімферополя, Чернівців, внутрішньообласні рейси та ін. Літали Ту-134, Як-40, АН-24, L-410, Ан-2. В 90-х і на початку 2000-х були рейси до Києва та Стамбула на Ан-24, і, по-моєму, Ан-140.
Цікаво, в чому ж секрет Івано-Франківська, Чернівців, Херсона, що зараз там розвивається авіасполучення, а в Хмельницькому - ні?
Секрет у віддаленості до Києва

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 20 мар 2018, 15:36
mischko
віддаленість - 1)
менше поїздів - 2)
туристи - 3)

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Добавлено: 20 мар 2018, 16:38
Bagach
Вінниця до Києва близько, потягів предостатньо, місто не туристичне. А авіація розвивається.

А в Хмельницькому повний атас. Найбільше серед міст, де не функціонцує аеропорт і немає макдональдса.