Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Ostap
Airbus A340
Повідомлень: 916
З нами з: 10 липня 2017, 19:37
Звідки: LCJ
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення Ostap »

Victor H писав:Погоджуюсь про потенціал і все решта. Але, категорично проти того, щоб порівнювати пасажиропотік чи коефіцієнт мобільності України і Росії - це принципово різні країни, з різним контекстом, географією і структурою авіаційного ринку. Будь яке порівняння одного показника - це чистої води пропаганда і маніпуляція, якою вам намагаються нав'язати певну думку.

Проілюструю на прикладі, який, сподіваюся, не зачепить нічиїх національних почуттів чи комплексу меншовартості: Франція і Великобританія. Країни з практично одинаковим населенням і ВВП за ПКС, але в другої коефіцієнт авіаційної мобільності практично вдвічі вищий за аналогічний показник першої (249 мільйонів пасажирів проти 145 в 2016 році). А тепер уявіть собі, що співробітники департаменту пропаганди її королівської величності приходять на французький форум в тему, присвячену аеропорту якогось містечка в Франції і починають казати щось про необхідність його розвитку, бо в Великобританії вищий коефіцієнт мобільності. В принципі це хороший аргумент, але тільки у випадку, якби Франція була островом. А вона ним не є і ніколи не буде.

В якості домашнього завдання рекомендую порівняти Канаду і Бразилію за кількістю хокеїстів на душу населення, а Нідерланди з Австрією за протяжністю гірськолижних трас.
Як на мене, то логічніше порівнювати Францію і Німеччину. Але також потрібно враховувати ментальність.
А загалом, то розвиток аеропортів повинен відповідати розвитку бізнесу в тих містах. Зокрема, бізнесу іноземного капіталу. Без того розвиток авіації неможливий (окрім лоукост, і то не факт)
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення Igoresha »

Victor H писав: Проілюструю на прикладі, який, сподіваюся, не зачепить нічиїх національних почуттів чи комплексу меншовартості: Франція і Великобританія. Країни з практично одинаковим населенням і ВВП за ПКС, але в другої коефіцієнт авіаційної мобільності практично вдвічі вищий за аналогічний показник першої (249 мільйонів пасажирів проти 145 в 2016 році).
Пример плохой, так как железная дорога в странах очень разная (в Британии она сравнительно "не очень"). Поэтому не удивительно, что авиацией пользуются больше, чем во Франции.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення mischko »

А гарно зрадофіли здружилися зі свинособаками:
Franek писав:
mischko писав:
Franek писав: Нє нада. Петербург-Москва це 635 км, а не 750+ км. Москва-Нижній Новгород 400 км. Москва-Вороніж 470 км. І між цими містами тоже є швидкісне залізничне сполучення. Всякі Сапсани, Стрижі і інші птиці. Плюс є Москва-Брянськ і Москва-Липецьк від S7. З лютого буде Москва-Саранськ від Аерофлота двічі на день(скільки там на день МАУ літає в друге за величиною місто України - Харків? Га?) А це всьо відстані співмірні з українськими. І з швидкісним денним залізничним сполученням. І населення в радіусі 500 км від Москви теж співмірне з Україною. Так шо.
А ціни на залізничні квитки такі ж самі як в Україні?
А вас забанили на сайті РЖД?

Ну от я глянув Саранськ - Москва:
2 потяги, лише один нічний. 8-9 годин їхати. Ціна на купе в нічний на 25 січня (взяв дату від балди) - 2833 крб = 1429грн = 40 євро.

Липецьк - Москва.
3 потяги, лише 1 нічний. 9-11 годин їхати. Купе в нічному на ту ж дату - 2398крб = 1210грн = 34 євро.

Зрозуміло, що з такими цінами і часом в дорозі буде попит на квитки літаком. З цінами порядка 40 євро OW літакам можна конкурувати.

Для порівняння: Чернівці - Київ, 12 годин в дорозі. Купе на нічний потяг - 355грн - 10євро це в 3-4 рази менше (притому, що їхати трошки довше, він навіть двічі в Молдову заїжджає)
І МАУ ставить E190 зараз на CWC-KBP

З Брянська вже є сидячки, які їдуть 4-5 годин, і дійсно є квитки під 600крб.

Хто хоче, може сам перевірити. І не треба тут маніпулювати.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення converj »

Вам делать нечего? Вы на украинском Авиафоруме обсуждаете кацапские железные дороги в теме про украинский аэропорт? Вы серьезно?
dimm1971

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення dimm1971 »

mischko писав:А гарно зрадофіли здружилися зі свинособаками:
В мене великі сумніви, що то є зрадофіл. Багато чого видає в Штірліці кондового ольгінця. ;-)
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення mischko »

converj писав:Вам делать нечего? Вы на украинском Авиафоруме обсуждаете кацапские железные дороги в теме про украинский аэропорт? Вы серьезно?
якби тут був нормальний модер, а так хто ж ще цих хрю-хрю-гав-гав в стійло заганятиме.
dimm1971

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення dimm1971 »

converj писав:Вам делать нечего? Вы на украинском Авиафоруме обсуждаете кацапские железные дороги в теме про украинский аэропорт? Вы серьезно?
Ну так подякуємо черговий раз модеру, який стабільно відмовляється зачистити форум від пернатого. Ну і дописувачам теж, скільки разів тут казали, щоб ігнорували це пернате недорозуміння, бо воно ходить сюди лише з метою розпалити срач.
Аватар користувача
Orel2016
A380
Повідомлень: 1134
З нами з: 27 жовтня 2014, 22:05
Звідки: BZK

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення Orel2016 »

Легко. Коефіцієнт авіаційної мобільності в Україні зараз більш ніж вдвічі вищий, ніж був в Польщі за рік до її вступу в ЄС: 0.38 проти 0.18.
При советах обычно с 1913 годом сравнивали, чтобы красиво было. Попробуйте.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення mischko »

Orel2016 писав:
Легко. Коефіцієнт авіаційної мобільності в Україні зараз більш ніж вдвічі вищий, ніж був в Польщі за рік до її вступу в ЄС: 0.38 проти 0.18.
При советах обычно с 1913 годом сравнивали, чтобы красиво было. Попробуйте.
він все правильно зробив. Зараз Польща - частина ЄС, де єдиний ринок, 4 свободи і всі діла. От буде у нас Відкрите небо підписане, буде зовсім інша картина.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення Victor H »

Orel2016 писав:
Легко. Коефіцієнт авіаційної мобільності в Україні зараз більш ніж вдвічі вищий, ніж був в Польщі за рік до її вступу в ЄС: 0.38 проти 0.18.
При советах обычно с 1913 годом сравнивали, чтобы красиво было. Попробуйте.
Слив защитан (с)
dimentiy
Airbus A321
Повідомлень: 435
З нами з: 16 січня 2013, 09:38
Звідки: KBP/IEV
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення dimentiy »

mischko писав:
Orel2016 писав:
Легко. Коефіцієнт авіаційної мобільності в Україні зараз більш ніж вдвічі вищий, ніж був в Польщі за рік до її вступу в ЄС: 0.38 проти 0.18.
При советах обычно с 1913 годом сравнивали, чтобы красиво было. Попробуйте.
він все правильно зробив. Зараз Польща - частина ЄС, де єдиний ринок, 4 свободи і всі діла. От буде у нас Відкрите небо підписане, буде зовсім інша картина.
Да щас. Прям таки небо откроется и полетят самолёты из Радома в Нежин...
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення mischko »

dimentiy писав: Да щас. Прям таки небо откроется и полетят самолёты из Радома в Нежин...
Ми в темі про Хмельницький
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення Sentry »

На самом деле - да, полетят. Для начала из Украины в Италию, Испанию, Австрию, Францию и прочие страны, куда согласовать направления с европейской стороны довольно сложно. Увеличится рынок, увеличится мобильность населения, увеличится его благосостояние. И так по спирали. Не за один день, конечно.

Тут и аэропорты в областных центрах пригодятся, и для них будут пассажиры. Все хотят летать из своего города, а не из Киева или Львова.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення mischko »

Sentry писав:На самом деле - да, полетят. Для начала из Украины в Италию, Испанию, Австрию, Францию и прочие страны, куда согласовать направления с европейской стороны довольно сложно. Увеличится рынок, увеличится мобильность населения, увеличится его благосостояние. И так по спирали. Не за один день, конечно.

Тут и аэропорты в областных центрах пригодятся, и для них будут пассажиры. Все хотят летать из своего города, а не из Киева или Львова.
Песимізм і зневіра - основні риси українців.
Тут можна згадати, які казочки нам розповідали московські пропагандони і ретранслювали їх українські холуї:

1) безвіз не дадуть
2) якщо дадуть - то їздити нема кому
3) якщо будуть часто їздити - безвіз заберуть.

А реальність така, що дали.
За півроку "безвізом" скористалися 355 тисяч українців - ДПСУ
Відвідування українцями Європейського Союзу загалом зросло на 15 відсотків з дня набуття чинності безвізовим режимом, якщо порівнювати з аналогічним періодом 2016 року.
і забирати не спішать.

Так буде і з відкритим небом.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення Victor H »

Додам ще, що вступ Польщі в ЄС - це не тільки відкрите небо, але ще й єдиний економічний простір, в межах якого поляки отримали право працювати в будь-якій країні ЄС. Саме тому порівняння з Польщею середини 2000х цілком коректне. Нам ЄС поки не світить, але безвіз вже є і відкрите небо теж рано чи пізно з'явиться.
Наступного року можна впевнено очікувати потік на рівні 18-19 мільйонів, якщо не буде форсмажорів, а це вже авіаційна мобільність на рівні 0.45-0.47- це рівень Польщі зразка 2007 року, що логічно - ми відстаємо від них приблизно на 10 років і то в них не було сусіда з імперськими амбіціями.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення mischko »

Victor H писав:Додам ще, що вступ Польщі в ЄС - це не тільки відкрите небо, але ще й єдиний економічний простір, в межах якого поляки отримали право працювати в будь-якій країні ЄС.
Не лише право працювати. Ставши членом ЄС Польща приєдналася до митного союзу ЄС. А це свобода руху товарів, послуг і капіталів. Це автоматично привело в країну інвесторів. Ще б пак - дешева і кваліфікована робоча сила, стабільна політична ситуація, безпосередня близькість до найбільших європейських ринків. В Польщу почали рікою текти приватні інвестиції, а це призвело до зростання заробітньої плати, зменшення безробіття і стрімкого зростання добробуту, а отже і до попиту на авіаподорожі. Інвестиції розморозили польські аеропорти, які почали залучати лоукостів (тут якраз і реформа авіасполучення ЄС і створення єдиного ринку авіаційних послуг прийшлася). А у нас в цей час розповідали, що росіяни - це наші брати. Що 9 травня - святий день календаря, а політики працювали підсвічниками в церквах ФСБ(МП). А зараз ці самі люди розповідають нам, що у нас все погано. Так, погано - з ким поведешся...
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення Bagach »

Згадую кінець 80-х. Пам'ятаю, з Хмельницького були рейси до Києва, Москви, Сімферополя, Чернівців, внутрішньообласні рейси та ін. Літали Ту-134, Як-40, АН-24, L-410, Ан-2. В 90-х і на початку 2000-х були рейси до Києва та Стамбула на Ан-24, і, по-моєму, Ан-140.
Цікаво, в чому ж секрет Івано-Франківська, Чернівців, Херсона, що зараз там розвивається авіасполучення, а в Хмельницькому - ні?
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення popTAB »

Bagach писав: 20 березня 2018, 15:05 Згадую кінець 80-х. Пам'ятаю, з Хмельницького були рейси до Києва, Москви, Сімферополя, Чернівців, внутрішньообласні рейси та ін. Літали Ту-134, Як-40, АН-24, L-410, Ан-2. В 90-х і на початку 2000-х були рейси до Києва та Стамбула на Ан-24, і, по-моєму, Ан-140.
Цікаво, в чому ж секрет Івано-Франківська, Чернівців, Херсона, що зараз там розвивається авіасполучення, а в Хмельницькому - ні?
Секрет у віддаленості до Києва
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення mischko »

віддаленість - 1)
менше поїздів - 2)
туристи - 3)
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Повідомлення Bagach »

Вінниця до Києва близько, потягів предостатньо, місто не туристичне. А авіація розвивається.

А в Хмельницькому повний атас. Найбільше серед міст, де не функціонцує аеропорт і немає макдональдса.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей