Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 13
- З нами з: 27 грудня 2014, 04:13
- Звідки: HMJ
- Контактна інформація:
Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Нарешті пішов рух, поки говорити про реальні кроки розвитку важко. Але перші вже є, заборгованість перед працівниками закривають, йдуть перемовини про фінансування над відновленням з обласною та міською радою.
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Хорошие новости. Хорошо бы действительно взялись за аэропорт, а не просто бюджетных средств напилить собрались.
Сейчас вам расскажут, что аэропорт в Хмельницком не нужен, т.к. рядом есть Винница, Черновцы, Тернополь... И вообще лучше все аэропорты снести и построить один мегапорт где-нибудь в поле
Сейчас вам расскажут, что аэропорт в Хмельницком не нужен, т.к. рядом есть Винница, Черновцы, Тернополь... И вообще лучше все аэропорты снести и построить один мегапорт где-нибудь в поле
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
devmind писав:Хорошие новости. Хорошо бы действительно взялись за аэропорт, а не просто бюджетных средств напилить собрались.
Сейчас вам расскажут, что аэропорт в Хмельницком не нужен, т.к. рядом есть Винница, Черновцы, Тернополь... И вообще лучше все аэропорты снести и построить один мегапорт где-нибудь в поле
В Польщі саме таке і планують.
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Аэропорт, в теории, нужен. Вопрос только в том, сколько нужно вложиться, чтобы он заработал (а то может там состояние совсем печальное). Наибольшая проблема региональных аэропортов в том, что у нас нет перевозчика, который смог бы возить небольшое количество пассажиров (для начала), не сильно загоняя себя в минус (или вообще поддерживая прибиль на не сильно насыщенных направлениях). Мотор Сич мог бы быть таким, но, кажется, они никак не могут найти свою стратегию после того, как отпала Москва.devmind писав: Сейчас вам расскажут, что аэропорт в Хмельницком не нужен, т.к. рядом есть Винница, Черновцы, Тернополь... И вообще лучше все аэропорты снести и построить один мегапорт где-нибудь в поле
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Мне кажется, Мотор Сич ограничена своим флотом. Плюс конкуренция с железной дорогой.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Да, нужен перевозчик с турбовинтовыми самолетами для внутренних рейсов. А сейчас имеем не так много вариантов: МАУ на Е145, ЛОТ на Даше, ТК на А319 (хоть и на гране фантастики, но когда-то Хмельницкий славился своим рынком, там поток на Турцию может быть существенным) или Белавиа.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 13
- З нами з: 27 грудня 2014, 04:13
- Звідки: HMJ
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Найпершим питанням поки стоїть відновлення аєропорту, його поки використовують стрітрейсери, полоса вимагає ремонту на 700-800 тис. грн, а ось обладнання і супутнє набагато більше. Вірно дуже великим попитом користувалися рейси до Туреччини він і був останнім для аєропорту.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Ще б хто актуальні фото стану аеропорту сюди запостив, щоб оцінити глибину трагедії
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Посмотрел новости по Хмельницкому. Аэропорт не включен в государственную программу развития аэропортов, а значит все финансирование должно идти из местных бюджетов. Необходимой суммы не находится. Власти все время говорят о необходимости привлечения инвесторов (только кому оно надо?). Полоса, судя по всему, в (очень?) плохом состоянии.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 13
- З нами з: 27 грудня 2014, 04:13
- Звідки: HMJ
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Гроші які надходили раніше на підтримання аєропорту зникали (( Зараз змінили керівника (колишній працівник аєропорту) . Обласна і міська рада готові виділити частину коштів на відновлення аєропорту. Про інвесторів вірно, взагалі говорити дуже і дуже.devmind писав:Посмотрел новости по Хмельницкому. Аэропорт не включен в государственную программу развития аэропортов, а значит все финансирование должно идти из местных бюджетов. Необходимой суммы не находится. Власти все время говорят о необходимости привлечения инвесторов (только кому оно надо?). Полоса, судя по всему, в (очень?) плохом состоянии.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
На фото я так розумію попала краща частина аеропорту. Цікаво ж побачити що зруйновано і в якому воно стані
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
ну по тем фото что есть гугл ирс, вроде не всё так плохо...
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Ну бо така реальність. Для чого вбахувати купу бабла в аеропорт, з якого потім будуть чартери в Анталію літати в кращому випадку. Нема в Європі такого міста, щоденний рейс до якого Хмельницький легко би заповнив. Я сумніваюся, шо навіть Херсон зміг би (Стамбул до уваги не беремо). Півторамільйонний Харків має тільки Варшаву і Стамбул, з яких розлітаються по всьому світі. Рівне навіть чартерами заповнитися не може. Кривий Ріг - здорова агломерація - Нікополь, Кропивницький недалеко і без регулярки. Надієтеся на Turkish? Та вони навіть в Чернівці і Вінницю шось не дуже ломляться. А гроші на всякі Хмельницькі, Миколаїви і тд йдуть з наших кишень. То не Польща, де просто не знають куди вже то європейське фінансування засунути.devmind писав: Сейчас вам расскажут, что аэропорт в Хмельницком не нужен, т.к. рядом есть Винница, Черновцы, Тернополь... И вообще лучше все аэропорты снести и построить один мегапорт где-нибудь в поле
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
А почему мы должны со счетов Стамбул сбрасывать? Аэропорт нужен не только чтобы деньги заколачивать. В аэропорт, скажем, может инвестор прилетель на своем самолете. Нереально? Опять же, строить с нуля аэропорт не нужно. Новый терминал тоже на повестке дня не стоит, как я понял. И я бы предпочел, чтобы мои налоги пошли на аэропорт в Хмельницком, чем на выплату китайского кредита на несущетсвующий аэроэкспесс в Борисполь или новый терминал там же, который решат снести как ненужный через 10 лет.Franek писав:Ну бо така реальність. Для чого вбахувати купу бабла в аеропорт, з якого потім будуть чартери в Анталію літати в кращому випадку. Нема в Європі такого міста, щоденний рейс до якого Хмельницький легко би заповнив. Я сумніваюся, шо навіть Херсон зміг би (Стамбул до уваги не беремо). Півторамільйонний Харків має тільки Варшаву і Стамбул, з яких розлітаються по всьому світі. Рівне навіть чартерами заповнитися не може. Кривий Ріг - здорова агломерація - Нікополь, Кропивницький недалеко і без регулярки. Надієтеся на Turkish? Та вони навіть в Чернівці і Вінницю шось не дуже ломляться. А гроші на всякі Хмельницькі, Миколаїви і тд йдуть з наших кишень. То не Польща, де просто не знають куди вже то європейське фінансування засунути.
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Але є й такі місця. В будь-якому випадку все це затратно і обов'язково спочатку треба вивчити попит
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Як завжди багато маніпуляцій. Чому рейс обов'язково повинен бути щоденним? Wizz Air літає із Сучави в 4 міста Італії з різною періодичністю. З того регіону багато заробітчан в Європі.Franek писав: Ну бо така реальність. Для чого вбахувати купу бабла в аеропорт, з якого потім будуть чартери в Анталію літати в кращому випадку. Нема в Європі такого міста, щоденний рейс до якого Хмельницький легко би заповнив. Я сумніваюся, шо навіть Херсон зміг би (Стамбул до уваги не беремо). Півторамільйонний Харків має тільки Варшаву і Стамбул, з яких розлітаються по всьому світі. Рівне навіть чартерами заповнитися не може. Кривий Ріг - здорова агломерація - Нікополь, Кропивницький недалеко і без регулярки. Надієтеся на Turkish? Та вони навіть в Чернівці і Вінницю шось не дуже ломляться. А гроші на всякі Хмельницькі, Миколаїви і тд йдуть з наших кишень. То не Польща, де просто не знають куди вже то європейське фінансування засунути.
Півторамільйонний Харків має ще 2 рейси в Київ, чому Хмельницький не може мати хоча б 1?
Туркіші е зайшли в Чернівці, бо полоса не може приймати важкі Боїнги, та й термінал куценький (збудований ще румунами в 30-ті).
Аеропорт в комунальній власності, пишуть, що в державну програму розвитку аеропортів він не потрапив. Ви краще хмельниччан знаєте, куди повинні йти їхні гроші?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
кількість людей, які перепливають річку в цьому місці не означає, що по побудованому мосту не будуть ходити.syxiv_dan писав:Але є й такі місця. В будь-якому випадку все це затратно і обов'язково спочатку треба вивчити попит
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
О да, Wizz спить і бачить, як би то зайти в Хмельницький, Полтаву, Житомир, Рівне, Кривий Ріг і інші пасажироємні центри.mischko писав: Як завжди багато маніпуляцій. Чому рейс обов'язково повинен бути щоденним? Wizz Air літає із Сучави в 4 міста Італії з різною періодичністю. З того регіону багато заробітчан в Європі.
Півторамільйонний Харків має ще 2 рейси в Київ, чому Хмельницький не може мати хоча б 1?
Туркіші е зайшли в Чернівці, бо полоса не може приймати важкі Боїнги, та й термінал куценький (збудований ще румунами в 30-ті).
Аеропорт в комунальній власності, пишуть, що в державну програму розвитку аеропортів він не потрапив. Ви краще хмельниччан знаєте, куди повинні йти їхні гроші?
Тому що 1,5 млн харків’ян поділити на 2 рейси, то вийде 750 тисяч на один рейс, то якщо так грубо. В Хмельницьку навіть половини з тих 750 тисяч нема.
За Чернівці сперечатися не буду, бо не знаю технічної сторони, але чого не літаються в Вінницю, Рівне, Кривий Ріг і тд питання відкрите. В ті аеропорти нереальні інвестиції непотрібні, бери і літай.
Хочу нагадати, як розподіляються податки в нашій країні. Значна частина поборів прямує в Київ, звідки потім розподіляється дядьками по нашій нєобятній родіні. Якшо підуть суто хмельницькі гроші на цей приречений проект, то можу порадити хмельничанам краще за ті гроші підлатати дороги і нормально обновити громадський транспорт в місті, а не понтуватися аеропортами (тут хочу передати привіт Росії, жителі якої їздять на газельках в той час, коли будуть космодроми).
Моє резюме таке: погалдять трохи з тим аеропортом, та й успокояться, бо затія не варта виїденого яйця. Як було з Житомиром, Тернополем.
А так да, всьо шо я писав до того суцільна маніпуляція.
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
До речі Тревізо з Сучави після 21 березня недоступне. Наліталися.mischko писав: Wizz Air літає із Сучави в 4 міста Італії з різною періодичністю
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Зате з'явився Турін від TAROM. #зубожіння.Franek писав:До речі Тревізо з Сучави після 21 березня недоступне. Наліталися.mischko писав: Wizz Air літає із Сучави в 4 міста Італії з різною періодичністю
Але цей аеропорт (сайт якого, до речі, має українську версію) запрацював лише тому, що місцева влада взяла на себе левову частку всіх витрат на ремонт і утримання, заробляючи гроші не з авіаційних зборів, а з економічної активності, яка зростає, коли місто має авіаційне сполучення.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 66 гостей