alex.s писав: ↑09 жовтня 2021, 21:13
Ой не факт. Вы же % загрузки не учитаваете...
660 кг в час у АТРа 500. У 600 еще меньше.
40 мин лета, керосин вроде сейчас 32 грн/литр. Итого топливо 14 тыс грн. Если брать его как 50% затрат (обычно керосин от 40 до 60% занимает долю), то себестоимость рейса около 28 тыс грн ван вей.
23 пассажира по 1250 грн отбивают рейс. Естественно, рассчеты очень грубые.
Не так грубі як неповні:
- пальне
- амортизація/лізинг літака
- оплата праці екіпажу (сюди ж піде донавчання, хоча це окремий пункт)
- аеронавігаційні послуги
- наземне обслуговування
- пасажирський хендлінг
- маркетинг та продажі
- управлінські витрати
- страховки
- податки і збори
Мусить бути потік і, бажано, преміальний сегмент теж, щоб мати прибуткові операції. Хмельницький (як і Полтава) заблизько до Києва, тому p2p забиратиме залізниця та авто, транзитний потік впирається у відсутність код-шерів та інтерлайнів [Рози] з іншими а/к, преміум сегмент тоненький, а потік на інші міста (Одеса, Львів, Харків, Дніпро) або сезонний, або замалий.
Потоки треба накатувати і тут виникає питання - а хто може покрити витрати на час розкрутки. Саме тому важливо, щоб а/п мав можливість давати а/к пільгові стартові тарифи, щоб місто могло компенсувати частину податків і т д. До такого стану речей у Хмельницькому ще мінімум пару років.