Аэропорт Франкфурт (FRA)
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
смотря насколько быть внимательным, а когда опаздываешь, соответственно начинаешь нервничать внимательность как-то уменьшается, ещё и когда не знаешь об этом...
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
Таке питання.
Чи можна перейти в трасферну зону при прильоті з не єс (Київ), якщо самостійна нічна пересадка, годин 6.
Тобто, чи можна якось залишитись у чистій зоні після паспортного на ці 6 годин.
Чи можна перейти в трасферну зону при прильоті з не єс (Київ), якщо самостійна нічна пересадка, годин 6.
Тобто, чи можна якось залишитись у чистій зоні після паспортного на ці 6 годин.
- v_volf
- A380
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 02 червня 2012, 12:09
- Звідки: HRK / YVR
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
Не зрозумів питання: переліт куди саме, про який паспортний контроль мова, якщо рейс з Києва?
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
рейс з Києва, далі самостійна 6 годинна нічна пересадка і далі переліт у шенген, ну який паспортний контроль, звичайний, який буває скоізь в шенгені, при прильоті з України.
- v_volf
- A380
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 02 червня 2012, 12:09
- Звідки: HRK / YVR
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
Рейс з Франкфурту буде внутрішній; щодо нічного перебування в аеропорту подивіться цей сайт: https://www.sleepinginairports.net/europe/frankfurt.htmValdys писав: ↑01 липня 2018, 20:47рейс з Києва, далі самостійна 6 годинна нічна пересадка і далі переліт у шенген, ну який паспортний контроль, звичайний, який буває скоізь в шенгені, при прильоті з України.
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
так, аеропорт і зокрема "чисті" зони (міжнародна і шенген) працюють цілодобово. лаунджі, нажаль, ні, тому спати на лавочці або на якому-сь дитячому куточку (там м\який килим на підлозі, рекомендую )
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
Питання в тому, чи можна зайти у чисту зону після прильоту з Києва? Щоб чекати рейс саме в чистій зоні. Тому що, якщо вийти після паспортного в зону прильоту, то явно реєстрація на наступний рейс ще не розпочнеться і там не так зручно можна розміститись, аніж у чистій зоні.
Тобто, чи пропустять мене на трансфер при такому самостійному очікуванні. І чи можна з не шенгену піти на якийсь трансферний пас. контроль...
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
Який у вас маршрут взагалі?Valdys писав: ↑02 липня 2018, 10:15Питання в тому, чи можна зайти у чисту зону після прильоту з Києва? Щоб чекати рейс саме в чистій зоні. Тому що, якщо вийти після паспортного в зону прильоту, то явно реєстрація на наступний рейс ще не розпочнеться і там не так зручно можна розміститись, аніж у чистій зоні.
Тобто, чи пропустять мене на трансфер при такому самостійному очікуванні. І чи можна з не шенгену піти на якийсь трансферний пас. контроль...
Я не зрозумів: вам треба забрати багаж спочатку і перереєструвати? Якщо ні - просто слідуйте за вказівниками "Транзит", пройдете паспортний, можливо авіабезпеку ще - і ви в "чистій" зоні. З неї, якщо вам пізніще пвсля ночівлі треба-таки вийти "landside" і зареєструіватись на наступний рейс (без багажу) це теж можна зробити, навіть в самій транзитній зоні є стійки реєстрації багатьох а/к точно, можливо навіть на всі рейси (ну крім райанів і ко.)
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
UKCC писав: ↑02 липня 2018, 10:33Який у вас маршрут взагалі?Valdys писав: ↑02 липня 2018, 10:15Питання в тому, чи можна зайти у чисту зону після прильоту з Києва? Щоб чекати рейс саме в чистій зоні. Тому що, якщо вийти після паспортного в зону прильоту, то явно реєстрація на наступний рейс ще не розпочнеться і там не так зручно можна розміститись, аніж у чистій зоні.
Тобто, чи пропустять мене на трансфер при такому самостійному очікуванні. І чи можна з не шенгену піти на якийсь трансферний пас. контроль...
Я не зрозумів: вам треба забрати багаж спочатку і перереєструвати? Якщо ні - просто слідуйте за вказівниками "Транзит", пройдете паспортний, можливо авіабезпеку ще - і ви в "чистій" зоні. З неї, якщо вам пізніще пвсля ночівлі треба-таки вийти "landside" і зареєструіватись на наступний рейс (без багажу) це теж можна зробити, навіть в самій транзитній зоні є стійки реєстрації багатьох а/к точно, можливо навіть на всі рейси (ну крім райанів і ко.)
МАУ з Києва, далі Раянейр.
Без багажу.
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
ну, з прикордонниками і авіабезпекою точно проблем в цьому плані не буде, вони не в курсі всяких неофіційних візачеків які авіакомпаніі самі собі вигадують, і який, начебто, райани вже відмінили для громадян безвізовіх країн - якщо таки відмінили і не треба десь там ставити ці штимпіки (давно не літав FR) то зареєструйтесь на райанів заздалегідь онлайн і роздрукуйте посадковій і можете не виходити з чистої зони у Фра взагалі.
МАУ доречі прилітає в Т2, а райани в Т1, якщо не помиляюсь. так ночувати, імхо, зручніше якраз в Т1 (може, я його краще пам'ятаю, де затишні куточки всякі).
МАУ доречі прилітає в Т2, а райани в Т1, якщо не помиляюсь. так ночувати, імхо, зручніше якраз в Т1 (може, я його краще пам'ятаю, де затишні куточки всякі).
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
в Т1 тільки старальянс, ні ?UKCC писав: ↑02 липня 2018, 12:16 ну, з прикордонниками і авіабезпекою точно проблем в цьому плані не буде, вони не в курсі всяких неофіційних візачеків які авіакомпаніі самі собі вигадують, і який, начебто, райани вже відмінили для громадян безвізовіх країн - якщо таки відмінили і не треба десь там ставити ці штимпіки (давно не літав FR) то зареєструйтесь на райанів заздалегідь онлайн і роздрукуйте посадковій і можете не виходити з чистої зони у Фра взагалі.
МАУ доречі прилітає в Т2, а райани в Т1, якщо не помиляюсь. так ночувати, імхо, зручніше якраз в Т1 (може, я його краще пам'ятаю, де затишні куточки всякі).
наскільки я памятаю Раяни в Т2
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
може я помиляюсь. просто, здається, бачив біля автобусних гейтів А1-А5 в Т1 якийсь мотлох брендований райанами, шаблони для ручної покалжі, тощо, тому, напервно так і здалось, що вони з тих гейтів вилітають.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
Primera Air, почне літати вузькофюзеляжкою на східне узбережжя Пн. Америки: Бостон, Нью-Йорк, Торонто, Монреаль.
Це вже третє європейське місто, звідки планують розпочати польоти наступного року (попередні два - Брюссель і Берлін).
Це вже третє європейське місто, звідки планують розпочати польоти наступного року (попередні два - Брюссель і Берлін).
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
Искренне желаю им удачи, она им пригодится.
У American Airlines уже несколько раз из Франкфурта были цены даже во всякие Сиэттл, Денвер по 250-270 евро
Но Р2Р конечно должен годно зайти.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
Гадаю, вузькофюзеляжні літаки дешевші в експлуатації і ціна місця у них буде конкурентною. Інша річ, що над Атлантикою його трястиме більше та й не всім зручно 7-8 годин летіти, але свого клієнта вони знайдуть.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
Насколько я знаю, стоимость топлива в расчете на кресло на узкофюзеляжном как раз выше, чем на широкофюзеляжном. Это и вызывает вопросы к их бизнес модели. Там, где прямых рейсов нет, т.к. широкофюзеляжник не заполняется - они могут найти своих клиентов, иначе - тяжело будет за счет лоу кост модели победить повышенные расходы на топливо.
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
Это конечно офтоп здесь, но не понимаю, почему лоукосты:
1) не пробуют вообще Африку или ЮВА (только Лондон-Бангкок у Норвегиан). Неужели там большие такие поборы или бюрократические проволочки, ведь спрос с Западной Европы был бы точно.
2) имеют кучу Америки, западное, восточное побережье, даже Гваделупа и прочие заморские территории у ЛЕВЕЛа из Парижа, но вообще нет у лоукостов Южной Америки, не считая Лондон - Буенос-Айрес у Норвегиан.
UPD. Хотя вот вспомнил про Скут, но всё же речь больше о европейских компаниях.
1) не пробуют вообще Африку или ЮВА (только Лондон-Бангкок у Норвегиан). Неужели там большие такие поборы или бюрократические проволочки, ведь спрос с Западной Европы был бы точно.
2) имеют кучу Америки, западное, восточное побережье, даже Гваделупа и прочие заморские территории у ЛЕВЕЛа из Парижа, но вообще нет у лоукостов Южной Америки, не считая Лондон - Буенос-Айрес у Норвегиан.
UPD. Хотя вот вспомнил про Скут, но всё же речь больше о европейских компаниях.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
лякає конкуренція з компаніями із затоки?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
Расстояние. Чем оно выше, тем быстрее ростут расходы у лоу коста и приближаются к классику. Больше расходы на топливо, на которых невозможно экономить, длинный оборот. А ЮА значительно дальше от Европы. Плюс пассажиропоток что в ЮА, что в ЮВА гораздо меньше, чем в США.shushuair писав: ↑06 вересня 2018, 12:01 Это конечно офтоп здесь, но не понимаю, почему лоукосты:
1) не пробуют вообще Африку или ЮВА (только Лондон-Бангкок у Норвегиан). Неужели там большие такие поборы или бюрократические проволочки, ведь спрос с Западной Европы был бы точно.
2) имеют кучу Америки, западное, восточное побережье, даже Гваделупа и прочие заморские территории у ЛЕВЕЛа из Парижа, но вообще нет у лоукостов Южной Америки, не считая Лондон - Буенос-Айрес у Норвегиан.
UPD. Хотя вот вспомнил про Скут, но всё же речь больше о европейских компаниях.
Восточное побережье в этом плане вообще рай - расстояние через океан особенно до Великобритании относительно небольшое.
Re: Аэропорт Франкфурт (FRA)
Ну на Африку думаю да, причём там как раз fly dubai расширяется в Европе, вот недавно в Прагу и ещё куда-то зашёл, в Занзибар, Энтеббе и ещё куда-то по неплохим ценам. Но если открыть из той же Италии или Греции Кению, Эфиопию и ЮАР лоукостами от 250 евро, народ бы летал как миленький.
На США конкуренция вон какая, и ничего, все лезут, вон Норвегиан откуда только уже не летает трансатлантику, от Скандинавии до Италии
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 14 гостей