Страница 40 из 45

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 09:52
Victor H
tu144 писал(а):
15 апр 2019, 09:22
TAV работает прежде всего на свои (турецкие) авиакомпании... что касается развития инфраструктуры - если бы грузинское правительство не взяло бы их "за одно место", они бы так ничего и не сделали в Тбилиси
Якщо судити по даних в Вікіпедії, то так і не скажеш. Потік різко виріс за останні роки: минулого року було 3.8 мільйона, з 2015 року він подвоївся. Якщо дивитися по кількості рейсів, то так, в турків 54 рейси на тиждень. Але ж є і Катар (18 рейсів на тиждень) і Флайдубай/Ейр Арабія (сумарно 24 рейси на тиждень) і Люфтганза (8 рейсів на тиждень). Зрештою МАУ (12 рейсів на тиждень) теж везе транзит в Європу звідти. Та і російські компанії своїми 50ма рейсами на тиждень в Москву теж. Фактично на кожному напрямку в турків є конкурент. Може європейським лоукостам просто не дуже цікаво літати на таку далеку відстань? Не забувайте що вся Грузія за населенням - це умовно Львівська+Івано-Франківська області в Україні, а номінальний ВВП на душу населення там всього в 1.5 рази вищий за середньоукраїнський.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 09:59
makor
Лоукостеры в Кутаиси летают, и мау не просто так экпериментировала с Кутаиси, чтобы уменьшить сборы.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 10:05
tu144
Причем тут Кутаиси к TAV - это единственный действующий аэропорт в Грузии, который не отдан туркам

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 10:09
Victor H
У TAV є і цілком успішні історії з лоукостами. Теж Скоп'є (де 60%+ потоку дає Візейр) і Рига (Раян, Візз).

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 10:19
mischko
Victor H писал(а):
15 апр 2019, 10:09
У TAV є і цілком успішні історії з лоукостами. Теж Скоп'є (де 60%+ потоку дає Візейр) і Рига (Раян, Візз).
тоді вже й Охрид (передали в 2008-му) - за 10 років ріст в 4 рази.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 10:23
mischko
Victor H писал(а):
15 апр 2019, 10:09
У TAV є і цілком успішні історії з лоукостами. Теж Скоп'є (де 60%+ потоку дає Візейр) і Рига (Раян, Візз).
In another first, Skopje Airport surpassed the two million mark. Furthermore, it inched closer to its traditionally busier counterpart in Pristina, with only 7.491 travellers setting the two apart, compared to 21.387 in 2017. Macedonia's busiest airport is expected to continue on its growth trajectory in 2019 with four new routes to be launched by its busiest carrier, Wizz Air, and a fifth aircraft to be based in the city.

https://www.exyuaviation.com/2019/01/ex ... -2018.html

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 10:35
Igoresha
North Macedonia :)

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 11:00
Victor H
Трохи порився в Інтернеті. А ви знали, що найбільший акціонер TAV - французька Groupe ADP (Aeroports de Paris)? Вони зайшли в 2012 і близько двох років тому довели свою частку до 46%. Найбільші частки, які належать туркам - 5% і 1%. Решта акцій перебувають в вільному обізі. Я припускаю що історії з лобіюванням турецьких перевізників могли мати місце поки турки були мажоритарними акціонерами TAV, але зараз цього не мало б відбуватися.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 11:09
tu144
Интересная инфа... ну, дай бог)

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 11:09
mischko
Victor H писал(а):
15 апр 2019, 11:00
Трохи порився в Інтернеті. А ви знали, що найбільший акціонер TAV - французька Groupe ADP (Aeroports de Paris)? Вони зайшли в 2012 і близько двох років тому довели свою частку до 46%. Найбільші частки, які належать туркам - 5% і 1%. Решта акцій перебувають в вільному обізі. Я припускаю що історії з лобіюванням турецьких перевізників могли мати місце поки турки були мажоритарними акціонерами TAV, але зараз цього не мало б відбуватися.
ггг, я навіть не знаю, що гірше - зв'язатися з французами чи з турками :-)

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 11:13
Victor H
mischko писал(а):
15 апр 2019, 11:09
Victor H писал(а):
15 апр 2019, 11:00
Трохи порився в Інтернеті. А ви знали, що найбільший акціонер TAV - французька Groupe ADP (Aeroports de Paris)? Вони зайшли в 2012 і близько двох років тому довели свою частку до 46%. Найбільші частки, які належать туркам - 5% і 1%. Решта акцій перебувають в вільному обізі. Я припускаю що історії з лобіюванням турецьких перевізників могли мати місце поки турки були мажоритарними акціонерами TAV, але зараз цього не мало б відбуватися.
ггг, я навіть не знаю, що гірше - зв'язатися з французами чи з турками :-)
Зато я точно знаю, що що одні що інші - точно кращий варіант ніж БєняАвіаГруп і з дуже великою імовірністю кращий за державу Україна.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 11:26
mischko
Victor H писал(а):
15 апр 2019, 11:13
Зато я точно знаю, що що одні що інші - точно кращий варіант ніж БєняАвіаГруп і з дуже великою імовірністю кращий за державу Україна.
аеропорт в комунальній власності. Треба виховувати своїх місцевих чиновників діяти в інтересах громади, а не дивитися, що французький колонізатор, який обібрав колонії до свитки прийде і зробить всім харашо.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 12:37
Igoresha
Проблема в том, что местные чиновнички - те ещё колонизаторы

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 12:56
manjeroke
Турков точно не надо, а то они ещё на строительстве терминала пару сотен людей похоронят...

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 13:53
Inguri
Igoresha писал(а):
15 апр 2019, 12:37
Проблема в том, что местные чиновнички - те ещё колонизаторы
Так то воно так... Але я собі уявляю: сидить собі унилий начальник відділу транспорту із зарплатнею 0.3 кЄвро, і тут заходить за підписом на контракт у 3000 кЄвро TAVовець. Життя минає, і всі ці нулі теж мимо пливуть... А через тиждень стартують масові розстріли з прямою трансляцією на 1+1. Хз, де взяти святих на 0.3кЄвро...

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 15:36
sos911
вот так и не могу понять одни сказали что концессия хорошо другие плохо.Тоесть как повезет)

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 16:26
Victor H
sos911 писал(а):
15 апр 2019, 15:36
вот так и не могу понять одни сказали что концессия хорошо другие плохо.Тоесть как повезет)
А що не ясно? Якщо концесіонер хороший - то добре. Якщо поганий - погано. І це не "як повезе", а предмет правильного конкурсного відбору і договору концесії.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 16:39
mischko
Victor H писал(а):
15 апр 2019, 16:26
а предмет правильного конкурсного відбору і договору концесії.
Який здійснюватиметься силами "0.3k EUR чиновниками"

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 15 апр 2019, 19:38
Franek
sos911 писал(а):
15 апр 2019, 15:36
вот так и не могу понять одни сказали что концессия хорошо другие плохо.Тоесть как повезет)
Концесія то прекрасно, коли інфраструктури нема взагалі. Наприклад, інвестор будує новий аеропорт (автобан, залізницю, електростанцію etc), який стає держвласністю, але передається в концесію на n-років. А коли є інфраструктурно цілісний і дохідний об’єкт, який гарно менеджиться попри держвласність, то концесія - невиправданий ризик імхо. Можна до неї повернутися, коли в державних управлінців перестане виходити.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Добавлено: 16 апр 2019, 12:56
Igoresha
Franek писал(а):
15 апр 2019, 19:38
Концесія то прекрасно, коли інфраструктури нема взагалі. Наприклад, інвестор будує новий аеропорт (автобан, залізницю, електростанцію etc), який стає держвласністю, але передається в концесію на n-років. А коли є інфраструктурно цілісний і дохідний об’єкт, який гарно менеджиться попри держвласність, то концесія - невиправданий ризик імхо. Можна до неї повернутися, коли в державних управлінців перестане виходити.
Это в теории. На практике такая инфраструктура практически всегда строится с участием государства, так как требует огромных вложений, а возврат средств и прибыль с него окупается не так скоро (если вообще окупается). Это риски. Именно поэтому частных железных дорог нет, есть частные операторы.