Сторінка 56 з 61

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 04 вересня 2020, 13:04
Spirit
uaix писав: 04 вересня 2020, 07:57 https://travel.rbc.ua/rus/show/mnogo-su ... 64408.html
Так, до Дубая можно будет долететь с 26 сентября чартерными рейсами из Киева, а в октябре – из Львова и Харькова. С 23 октября авиалинии начинают летать на Бали. Вылеты запланированы из Киева, Харькова, Запорожья, Одессы, Львова, Херсона.
Мне кажется, или здесь опечатка? )))
Конечно же опечатка - из Львова должны летать на Фиджи :lol:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 07 вересня 2020, 16:45
augene
МАУ опять продает билеты до начала зимней навигации,3 раза в неделю,добавили среду.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 08 вересня 2020, 11:24
Inguri
Чи є неподалік аеропорту нормальна довготривала автостоянка?
Щоб, як в місті Бориспіль, залишити драндулет між рейсами.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 08 вересня 2020, 11:26
uaix
Inguri писав: 08 вересня 2020, 11:24 Чи є неподалік аеропорту нормальна довготривала автостоянка?
Щоб, як в місті Бориспіль, залишити драндулет між рейсами.
На территории самого аэропорта есть отдельная отгороженная забором стоянка. по деньгам в прошлом году 1 час 20 грн, сутки - 75 грн

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 08 вересня 2020, 11:34
Inguri
Про цю я знаю, я ж зазначив - як у місті Бориспіль, тобто, подешевше.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 08 вересня 2020, 11:39
uaix
Ааа, немного не так понял :) Увы, мне, навскидку, на районе аэропорта в голову нормальных парковок не приходит. Только уже в самом Херсоне.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 08 вересня 2020, 11:43
Inguri
можна і в місті, там же ж наче недалеко.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 10 вересня 2020, 18:00
Spirit
Злітна-посадкова смуга міжнародного аеропорту "Херсон" потребує модернізації, місцева влада шукає джерела фінансування проєкту.

Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій під час робочого візиту у Херсонській області.

"Міжнародний аеропорт у Херсоні є стратегічним інфраструктурним об’єктом регіону і має значний потенціал до збільшення кількості рейсів та пасажиропотоку. Для цього існуюча злітно-посадкова смуга, яка була побудована ще у 70-х роках, потребує покращення та модернізації, щоб мати можливість приймати сучасні повітряні судна.

Ми тісно співпрацюємо з облдержадміністрацію та обласною радою регіону над визначенням джерел фінансування цього проєкту. Цей рік як ніколи став важливим для внутрішнього туризму і регіональної авіації. І ми маємо надалі сприяти цьому розвитку", - додав Криклій.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 10 вересня 2020, 19:17
alex.s
А321 Туркишей летал. Какие еще современные суда они хотят принимать? Дримлайнер?

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 10 вересня 2020, 19:25
Sentry
alex.s писав: 10 вересня 2020, 19:17 А321 Туркишей летал. Какие еще современные суда они хотят принимать? Дримлайнер?
В Одессу тоже много чего летает. Но это не значит, что полоса нормальная.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 10 вересня 2020, 19:39
alex.s
Sentry писав: 10 вересня 2020, 19:25
alex.s писав: 10 вересня 2020, 19:17 А321 Туркишей летал. Какие еще современные суда они хотят принимать? Дримлайнер?
В Одессу тоже много чего летает. Но это не значит, что полоса нормальная.
Речь про возможность принимать идет, а не про качество полосы.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 10 вересня 2020, 19:48
popTAB
Львів теж нормально а340 чи 747 не прийме. Даєш реконструкцію!

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 10 вересня 2020, 20:07
Bagach
popTAB писав: 10 вересня 2020, 19:48 Львів теж нормально а340 чи 747 не прийме.
Чому не прийме 340-й? 777-й же приймав. По-моєму, ще й А350 прилітав.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 10 вересня 2020, 20:08
popTAB
Bagach писав: 10 вересня 2020, 20:07
popTAB писав: 10 вересня 2020, 19:48 Львів теж нормально а340 чи 747 не прийме.
Чому не прийме 340-й? 777-й же приймав. По-моєму, ще й А350 прилітав.
Тому що 777 не має стільки пилососів під крилами, які сіно в січку сконвертують

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 10 вересня 2020, 20:16
alex.s
Bagach писав: 10 вересня 2020, 20:07
popTAB писав: 10 вересня 2020, 19:48 Львів теж нормально а340 чи 747 не прийме.
Чому не прийме 340-й? 777-й же приймав. По-моєму, ще й А350 прилітав.
Ну А380 точно не принимает, а это явно сдерживает развитие региона!

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 11 вересня 2020, 11:30
devmind
Якщо ви в тому А321 в Херсон, чи з Херсона літали, то власною п'ятою точкою мали відчути, що ремонт ЗПП точно не завадить. Може там обмеження якісь по кількості рейсів чи по вазі є, або назрівають.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 11 вересня 2020, 11:38
alex.s
Вопрос в первоочередности использования бюджета на полосы. Я бы так очередь делал: Днепр, Закарпатье, Хмельницкий. Одессу не учитываю. Хмельницкий имеет хороший потенциал из-за возможности собирать с соседних областей народ (Винница, Черновцы, Тернополь, Ровно, Житомир) и удаленности от Киева и Львова.

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 11 вересня 2020, 11:53
devmind
Закарпаття будуватимуть з нуля - там потрібно набагато більше і це не на один рік. Хмельницький - не знаю як там зі смугою, але регулярки нема. Плюс Тернопіль, Рівне і Житомир навряд потерпають від відсутності рейсів з Хмельницького.

А Херсон вже працює і продовжував набирати обертів до пандемії. Ну і важливе питання - які роботи потрібні в Херсоні і скільки це все коштуватиме?

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 11 вересня 2020, 12:05
augene
devmind писав: 11 вересня 2020, 11:53
А Херсон вже працює і продовжував набирати обертів до пандемії. Ну і важливе питання - які роботи потрібні в Херсоні і скільки це все коштуватиме?
Новость от июня

Сьогодні, під час зустрічі Президента України Володимира Зеленського, разом з директором Міжнародного аеропорту «Херсон» доповіли про перспективи розвитку нашого летовища. Об’єкт є стратегічним для нашої області, тому є питання щодо реконструкції навігаційної системи, світлосигнальної системи, реконструкції аеровокзального комплексу. Особливої уваги потребує реконструкція штучної злітно-посадкової смуги.

Зараз злітно-посадкова смуга не витримує значного навантаження, у зв’язку зі збільшенням частоти польотів, що призводить до її руйнування, та як наслідок до повної зупинки аеропорту. Вона знаходиться в експлуатації понад 35 років і за цей час капітально не ремонтувалась, що негативно позначається на безпеці та регулярності польотів повітряних суден, стримує розвиток авіаційних перевезень. Також стратегічні партнери Аеропорту – авіакомпанії «TurкishAirlinesInc.», «Ryanair Group» та ПАТ «Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» – наголошують на пришвидшенні розв’язання питання реконструкції його злітно-посадкової смуги.

Щоб розв’язувати цю проблему, розроблено 2 варіанти: відновлення ШЗПС та повна її реконструкція.

🔹Під відновленням ШЗПС мається на увазі укладання нового шару асфальтобетону від 9 до 12 см по всій площі та демонтаж бетонних плит з улаштуванням нижнього бетонного шару і верхнього асфальтобетонного шару. Це дасть можливість приймати літаки класу Boing 737 – 800, 900 та Airbus 321 без обмежень до 10 – 12 разів на добу та збільшить пасажиропотік до 500 тис. пасажирів. Приблизна вартість відновлення – 250 – 300 млн грн.

🔹Другий варіант – це повна реконструкція ШЗПС з її розширенням, що дозволить приймати всі типи літаків без обмежень та збільшити пасажиропотік до 1 млн (20 – 25 рейсів на добу). Приблизна вартість проведення реконструкції буде коштувати 1,5 – 2 млрд грн.

Враховуючи обмеженість бюджетного фінансування, на сьогодні доцільним є проведення поточного ремонту злітно-посадкової смуги по відновленню опорної спроможності штучного покриття. Вартість цих робіт складе 70 млн грн та подовжить строк експлуатації злітно-посадкової смуги до 5 років.

https://www.nzg.com.ua/herson/volodimir ... oni-video/

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Додано: 11 вересня 2020, 12:17
manjeroke
alex.s писав: 10 вересня 2020, 20:16
Bagach писав: 10 вересня 2020, 20:07
popTAB писав: 10 вересня 2020, 19:48 Львів теж нормально а340 чи 747 не прийме.
Чому не прийме 340-й? 777-й же приймав. По-моєму, ще й А350 прилітав.
Ну А380 точно не принимает, а это явно сдерживает развитие региона!
Ан-124 садится там, неужели 380 не влезет?