Конечно же опечатка - из Львова должны летать на Фиджиuaix писав: ↑04 вересня 2020, 07:57 https://travel.rbc.ua/rus/show/mnogo-su ... 64408.html
Мне кажется, или здесь опечатка? )))Так, до Дубая можно будет долететь с 26 сентября чартерными рейсами из Киева, а в октябре – из Львова и Харькова. С 23 октября авиалинии начинают летать на Бали. Вылеты запланированы из Киева, Харькова, Запорожья, Одессы, Львова, Херсона.
Херсон аэропорт (IATA: KHE)
- Spirit
- Airbus A330
- Повідомлень: 617
- З нами з: 16 січня 2014, 23:42
- Звідки: KHE
- Контактна інформація:
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
МАУ опять продает билеты до начала зимней навигации,3 раза в неделю,добавили среду.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Чи є неподалік аеропорту нормальна довготривала автостоянка?
Щоб, як в місті Бориспіль, залишити драндулет між рейсами.
Щоб, як в місті Бориспіль, залишити драндулет між рейсами.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Про цю я знаю, я ж зазначив - як у місті Бориспіль, тобто, подешевше.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 59
- З нами з: 01 листопада 2019, 08:25
- Звідки: KHE
- Контактна інформація:
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Ааа, немного не так понял Увы, мне, навскидку, на районе аэропорта в голову нормальных парковок не приходит. Только уже в самом Херсоне.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
можна і в місті, там же ж наче недалеко.
- Spirit
- Airbus A330
- Повідомлень: 617
- З нами з: 16 січня 2014, 23:42
- Звідки: KHE
- Контактна інформація:
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Злітна-посадкова смуга міжнародного аеропорту "Херсон" потребує модернізації, місцева влада шукає джерела фінансування проєкту.
Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій під час робочого візиту у Херсонській області.
"Міжнародний аеропорт у Херсоні є стратегічним інфраструктурним об’єктом регіону і має значний потенціал до збільшення кількості рейсів та пасажиропотоку. Для цього існуюча злітно-посадкова смуга, яка була побудована ще у 70-х роках, потребує покращення та модернізації, щоб мати можливість приймати сучасні повітряні судна.
Ми тісно співпрацюємо з облдержадміністрацію та обласною радою регіону над визначенням джерел фінансування цього проєкту. Цей рік як ніколи став важливим для внутрішнього туризму і регіональної авіації. І ми маємо надалі сприяти цьому розвитку", - додав Криклій.
Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій під час робочого візиту у Херсонській області.
"Міжнародний аеропорт у Херсоні є стратегічним інфраструктурним об’єктом регіону і має значний потенціал до збільшення кількості рейсів та пасажиропотоку. Для цього існуюча злітно-посадкова смуга, яка була побудована ще у 70-х роках, потребує покращення та модернізації, щоб мати можливість приймати сучасні повітряні судна.
Ми тісно співпрацюємо з облдержадміністрацію та обласною радою регіону над визначенням джерел фінансування цього проєкту. Цей рік як ніколи став важливим для внутрішнього туризму і регіональної авіації. І ми маємо надалі сприяти цьому розвитку", - додав Криклій.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
А321 Туркишей летал. Какие еще современные суда они хотят принимать? Дримлайнер?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Львів теж нормально а340 чи 747 не прийме. Даєш реконструкцію!
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Якщо ви в тому А321 в Херсон, чи з Херсона літали, то власною п'ятою точкою мали відчути, що ремонт ЗПП точно не завадить. Може там обмеження якісь по кількості рейсів чи по вазі є, або назрівають.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Вопрос в первоочередности использования бюджета на полосы. Я бы так очередь делал: Днепр, Закарпатье, Хмельницкий. Одессу не учитываю. Хмельницкий имеет хороший потенциал из-за возможности собирать с соседних областей народ (Винница, Черновцы, Тернополь, Ровно, Житомир) и удаленности от Киева и Львова.
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Закарпаття будуватимуть з нуля - там потрібно набагато більше і це не на один рік. Хмельницький - не знаю як там зі смугою, але регулярки нема. Плюс Тернопіль, Рівне і Житомир навряд потерпають від відсутності рейсів з Хмельницького.
А Херсон вже працює і продовжував набирати обертів до пандемії. Ну і важливе питання - які роботи потрібні в Херсоні і скільки це все коштуватиме?
А Херсон вже працює і продовжував набирати обертів до пандемії. Ну і важливе питання - які роботи потрібні в Херсоні і скільки це все коштуватиме?
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Новость от июня
Сьогодні, під час зустрічі Президента України Володимира Зеленського, разом з директором Міжнародного аеропорту «Херсон» доповіли про перспективи розвитку нашого летовища. Об’єкт є стратегічним для нашої області, тому є питання щодо реконструкції навігаційної системи, світлосигнальної системи, реконструкції аеровокзального комплексу. Особливої уваги потребує реконструкція штучної злітно-посадкової смуги.
Зараз злітно-посадкова смуга не витримує значного навантаження, у зв’язку зі збільшенням частоти польотів, що призводить до її руйнування, та як наслідок до повної зупинки аеропорту. Вона знаходиться в експлуатації понад 35 років і за цей час капітально не ремонтувалась, що негативно позначається на безпеці та регулярності польотів повітряних суден, стримує розвиток авіаційних перевезень. Також стратегічні партнери Аеропорту – авіакомпанії «TurкishAirlinesInc.», «Ryanair Group» та ПАТ «Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» – наголошують на пришвидшенні розв’язання питання реконструкції його злітно-посадкової смуги.
Щоб розв’язувати цю проблему, розроблено 2 варіанти: відновлення ШЗПС та повна її реконструкція.
Під відновленням ШЗПС мається на увазі укладання нового шару асфальтобетону від 9 до 12 см по всій площі та демонтаж бетонних плит з улаштуванням нижнього бетонного шару і верхнього асфальтобетонного шару. Це дасть можливість приймати літаки класу Boing 737 – 800, 900 та Airbus 321 без обмежень до 10 – 12 разів на добу та збільшить пасажиропотік до 500 тис. пасажирів. Приблизна вартість відновлення – 250 – 300 млн грн.
Другий варіант – це повна реконструкція ШЗПС з її розширенням, що дозволить приймати всі типи літаків без обмежень та збільшити пасажиропотік до 1 млн (20 – 25 рейсів на добу). Приблизна вартість проведення реконструкції буде коштувати 1,5 – 2 млрд грн.
Враховуючи обмеженість бюджетного фінансування, на сьогодні доцільним є проведення поточного ремонту злітно-посадкової смуги по відновленню опорної спроможності штучного покриття. Вартість цих робіт складе 70 млн грн та подовжить строк експлуатації злітно-посадкової смуги до 5 років.
https://www.nzg.com.ua/herson/volodimir ... oni-video/
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)
Ан-124 садится там, неужели 380 не влезет?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 24 гостей