Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення Olek »

Там есть пункты о "заботе". Соответственно гостиницу должны предоставить и питание.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення LWIEV »

Так і не довідався чим все закінчилось - мій "золотий" статус посунув чергу і я таки вилетів наступним рейсом того ж вечора.

Якби made in ukraine поділився поясненням - був би вдячний
avalan
Airbus A318
Повідомлень: 71
З нами з: 11 травня 2012, 17:57
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення avalan »

А как вы сможете доказать авиакомпании что стояли в очереди на погран контроль, а не прохлаждались в дютике к примеру?
И в таких случаях как у вас, люди обычно по моим наблюдениям сами протискиваються в очереди поближе к кабинкам тыкая в случае чего всем в лицо посадочным на следующий рейс и бормоча извинения и им как правило устыпают, почему не попробовали?
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення LWIEV »

avalan писав:А как вы сможете доказать авиакомпании что стояли в очереди на погран контроль, а не прохлаждались в дютике к примеру?
И в таких случаях как у вас, люди обычно по моим наблюдениям сами протискиваються в очереди поближе к кабинкам тыкая в случае чего всем в лицо посадочным на следующий рейс и бормоча извинения и им как правило устыпают, почему не попробовали?
У випадку судового розгляду бралося б відео з камер безпеки.

На прикордонній черзі є чергова. Я звернувся до неї із проханням показати де priority line або допомогти швидше пройти загальну чергу. Відповідь була проста - є одна загальна черга. Лізти вперед не було сенсу - переді мною стояли такі самі, у яких пересадка була 45-50 хв, я спитав кількох і зрозумів, що якщо піду вперед, то буде конфлікт, що може ще сповільнити чергу. Зрештою, думаю, того дня я не один пропустив свій рейс.

Але як а/к розраховує час - для мене загадка. Рахуємо. Є 40 хв на пересадку (від прильоту до відльоту)
12 хв - тривала висадка з літака та доїзд автобусом до терміналу
13 хв - черга на паспортному контролі
9 хв - прохід в залу перевірки безпеки і черга на контролі (я чергу пройшов через priority - заощадив 5-7 хв)
7 хв - прохід до виходу (у мене був F13 - посередині коридору терміналу F)
Разом 41 хв. Зважаючи, що наступний рейс не на рукаві, а теж підвозиться автобусом - виходить, що гейт закривається найпізніше за 15 хв до вильоту. Отримуємо 40 хв пересадки мінус 15 хв = 25, мінус 12 на висадку з попереднього рейсу. Як за 13 хв пройти два контролі і потрапити до гейту - питання для Копперфільда. :bahh:

Висновок - не купуйте кросшенгенські стиковки Австрійських з часом пересадки менше години. :twisted:

Як повернусь до України, буду листуватись з Австрійськими, цікаво, що мені напишуть у відповідь.
Анатолий
Airbus A319
Повідомлень: 181
З нами з: 20 лютого 2012, 18:34
Звідки: ODS
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення Анатолий »

LWIEV,Вы меня пугаете.
У меня куплен KBP-VIE-AMS RT, с пересадкой туда в 30 минут. 2 взрослых и ребёнок. Билеты покупал сам через Люфтганзу. Сегодня позвонил в два агентства, с которыми работаю, сказали что должны успеть.
P.S.: После нашего, ещё 2 рейса на AMS в тот день. Нам бы долететь без ночёвки...
Flieger

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення Flieger »

Сомневаюсь насчёт багажа в Вашем случае. Его могут не успеть перевезти от одного самолёта к другому. Паспортный и регистрация зависит от времени дня.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення LWIEV »

Я передбачав, що буде подібна ситуація, тому багаж мав з собою (у Львові оформив delivery at aircraft). На київських рейсах переважно 320, тому там або ручний багаж, або ніяк.

У Відні казали, що багаж в чергах не стоїть 8-)
Якби запізнився - зняли б мою валізку з рейсу за кілька секунд і переправили в багажну почивальню чекати на закінченя моєї історії :plane:
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення AlexK »

За кілька секунд? Мені здається, що на це б пішло стільки часу, що простіше було б відкрити гейт і посадити Вас на рейс. До речі, пару років тому з моєю мамою був випадок, коли вона запізнилася на пересадку у Шарлоті (США) - з міжнародного на внутрішній. Просто невірно перевела годинник. Її зпочатку перебронювали на наступний рейс, але з'ясувалося, що той прибуває запізно і її не зможуть зустріти. Тоді її перебронювали на раніший рейс, але в інше місто і зовсім іншою а\к (усе безкоштовно)- таким чином, її могли зустріти ще. Утім багаж полетів без неї тим самим рейсом, на який вона запізнилася. І це у США! (наступного дня вони їздили по нього в аеропорт - 2 години машиною).
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення Olek »

Уже писал раньше, случай с МАУ в Вене. Посадку завершили, телетрап отстыковали, двери закрыли и проверили. Стоим, ждем. Через 5 минут телетрап обратно пристыковывается, двери открывают, и забегает пассажир.
Flieger

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення Flieger »

В мае я не успевал пересесть в Вене на дюссельдорфский рейс. Меня посадили у трапа в авто, привезли на секьюрити (отдельная кабинка), потом повезли на дюссельдорфский самолет. Успел, но багаж не прилетел.
vienna
Airbus A318
Повідомлень: 1
З нами з: 16 вересня 2013, 18:39
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення vienna »

LWIEV писав:Як повернусь до України, буду листуватись з Австрійськими, цікаво, що мені напишуть у відповідь.
Мінімальни час на пересадку встановлений аеропортом Відня є 25 хвилин. Так, це дуже мало, але так офіційно порахував і встановив аеропорт. Хоча авіакомпанія сама цьому не рада і охоче збільшила б цей час до 30-35 хвилин, аеропорт йде на це не охоче, позиціонуючи себе як хаб з найменьшим часом на пересадку у Європі. Якщо подивитись на статистику, то за перший тиждень вересня лише 0,49% транзитних пасажирів OS не встигли на свій рейс. Цей показник є дійсно рекордно низьким.

Що стосується Вашого окремого випадку - то рейс зі Львова приземлився навіть раніше запланованого часу і у Вас було 37 хвилин на пересадку. Якщо чітко керуватись правилами перебронювання авіакомпаніі, то вона Вам взагалі нічого безкоштовно запропоновувати не повинна була. Обгрунтування одне - мінімальний час 25 хвилин не був порушений і Ви повинні були б встигнути. Але, враховуючи те, що в цей день з 16 до 17 години був надзвичайно високий потік пасажирів на контролі безпеки та паспортному контролі, колега в сервісному центрі перебронювала Вас на наступний рейс OS711 безкоштовно. Так як OS711 був переповнений, Вас забронювали на лист очікування і проінформували про це. У випадку перебронювання на наступний день, готель та трансфер надається лише в тому випадку, якщо час на пересадку був меньше 25 хвилин між рейсами Star Alliance, або, як вийняток, 30 хвилин між рейсами AF і OS (бо AF прибуває до гейтів в зовсім протилежній стороні і 25 хвилин там дійсно не реально).
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення Olek »

vienna писав:
LWIEV писав:Як повернусь до України, буду листуватись з Австрійськими, цікаво, що мені напишуть у відповідь.
Мінімальни час на пересадку встановлений аеропортом Відня є 25 хвилин. Так, це дуже мало, але так офіційно порахував і встановив аеропорт. Хоча авіакомпанія сама цьому не рада і охоче збільшила б цей час до 30-35 хвилин, аеропорт йде на це не охоче, позиціонуючи себе як хаб з найменьшим часом на пересадку у Європі. Якщо подивитись на статистику, то за перший тиждень вересня лише 0,49% транзитних пасажирів OS не встигли на свій рейс. Цей показник є дійсно рекордно низьким.

Що стосується Вашого окремого випадку - то рейс зі Львова приземлився навіть раніше запланованого часу і у Вас було 37 хвилин на пересадку. Якщо чітко керуватись правилами перебронювання авіакомпаніі, то вона Вам взагалі нічого безкоштовно запропоновувати не повинна була. Обгрунтування одне - мінімальний час 25 хвилин не був порушений і Ви повинні були б встигнути. Але, враховуючи те, що в цей день з 16 до 17 години був надзвичайно високий потік пасажирів на контролі безпеки та паспортному контролі, колега в сервісному центрі перебронювала Вас на наступний рейс OS711 безкоштовно. Так як OS711 був переповнений, Вас забронювали на лист очікування і проінформували про це. У випадку перебронювання на наступний день, готель та трансфер надається лише в тому випадку, якщо час на пересадку був меньше 25 хвилин між рейсами Star Alliance, або, як вийняток, 30 хвилин між рейсами AF і OS (бо AF прибуває до гейтів в зовсім протилежній стороні і 25 хвилин там дійсно не реально).
Тобто пасажир мав нахабно пройти всі контролі, бо інакше його могли б залишити без квитка, поставив no show?
MoBYla
Airbus A319
Повідомлень: 251
З нами з: 09 червня 2013, 10:44
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення MoBYla »

LWIEV Оплатить самому, сохранить чеки. По прилёту домой отправить им требование, написав какие они хорошие, но если не оплатят - будут очень плохие и летать ими больше не буду. И как бы намекнуть на выше указанный европейский закон и возможности подать в суд. Офис в Киеве у них есть.

https://www.austrian.com/Contact/Sugges ... g=uk&cc=UA

Была возможность указать на этот закон ультра-бюджетнику RyanAir. Отправил им факс в Ирландию. Через пару дней прислали на e-mail положительный ответ и ещё через неделю деньги упали на карту. Аж 16 евро))).
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення LWIEV »

vienna писав:
LWIEV писав:Як повернусь до України, буду листуватись з Австрійськими, цікаво, що мені напишуть у відповідь.
Мінімальни час на пересадку встановлений аеропортом Відня є 25 хвилин. Так, це дуже мало, але так офіційно порахував і встановив аеропорт. Хоча авіакомпанія сама цьому не рада і охоче збільшила б цей час до 30-35 хвилин, аеропорт йде на це не охоче, позиціонуючи себе як хаб з найменьшим часом на пересадку у Європі. Якщо подивитись на статистику, то за перший тиждень вересня лише 0,49% транзитних пасажирів OS не встигли на свій рейс. Цей показник є дійсно рекордно низьким.

Що стосується Вашого окремого випадку - то рейс зі Львова приземлився навіть раніше запланованого часу і у Вас було 37 хвилин на пересадку. Якщо чітко керуватись правилами перебронювання авіакомпаніі, то вона Вам взагалі нічого безкоштовно запропоновувати не повинна була. Обгрунтування одне - мінімальний час 25 хвилин не був порушений і Ви повинні були б встигнути. Але, враховуючи те, що в цей день з 16 до 17 години був надзвичайно високий потік пасажирів на контролі безпеки та паспортному контролі, колега в сервісному центрі перебронювала Вас на наступний рейс OS711 безкоштовно. Так як OS711 був переповнений, Вас забронювали на лист очікування і проінформували про це. У випадку перебронювання на наступний день, готель та трансфер надається лише в тому випадку, якщо час на пересадку був меньше 25 хвилин між рейсами Star Alliance, або, як вийняток, 30 хвилин між рейсами AF і OS (бо AF прибуває до гейтів в зовсім протилежній стороні і 25 хвилин там дійсно не реально).

Vienna, дякую за відповідь. Бачу, що Ви вивчили історію мого польоту :flag: Я ціную, що авіакомпанія пішла мені назустріч. Я в подібних випадках теж йду назустріч своїм клієнтам. От воно мені і повернулося 8-)

Що мене неприємно дивує, це те, що будучи сумлінним пасажиром, який робив все за правилами, я цілком реально можу бути покараним а/к за щось, у чому немає моєї вини.
MoBYla
Airbus A319
Повідомлень: 251
З нами з: 09 червня 2013, 10:44
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення MoBYla »

LWIEV Не обратил внимание, что Вам аж сотрудник отвечал.

Я обычно сначала просто просто прошу соблюдать законы. Будь то это авиакомпания, система бронирования отелей или сервис печати фотографий через по Интернет. Половина платит мне сразу. Если нет, то у меня с ними завязывается переписка, примерно на неделю. Обычно там предлагаются различные варианты решения проблемы, но почти всегда в выгодную строну для этой организации. Я настаиваю на своих требованиях.

Ровно через неделю переписки, отвечая на очередное их письмо, я обещаю написать в Интернете что они жутко плохие и подать на них в суд или опротестовать платёж, который я совершил по своей карте. Благо MasterCard даёт на это право. Специально даже узнал тариф своего банка - 35 USD.

Ещё никто не пожелал получить от меня протест по платежу. Сервис фотографий бесплатно выслал вторую пачку фотографий, система бронирования отелей переслала банковским платежём 30 USD - 25 USD будет комиссия на моей стороне, т.е. вернули аж 5 USD(сама бронь была аж на 33 euro)... и т. д.
Nitro
Airbus A318
Повідомлень: 98
З нами з: 16 вересня 2012, 11:55
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення Nitro »

vienna писав:
LWIEV писав:Як повернусь до України, буду листуватись з Австрійськими, цікаво, що мені напишуть у відповідь.
Мінімальни час на пересадку встановлений аеропортом Відня є 25 хвилин. Так, це дуже мало, але так офіційно порахував і встановив аеропорт. Хоча авіакомпанія сама цьому не рада і охоче збільшила б цей час до 30-35 хвилин, аеропорт йде на це не охоче, позиціонуючи себе як хаб з найменьшим часом на пересадку у Європі. Якщо подивитись на статистику, то за перший тиждень вересня лише 0,49% транзитних пасажирів OS не встигли на свій рейс. Цей показник є дійсно рекордно низьким.
А от цікаво було б подивитись на статистику спізнень пасажирів зі стикововкою саме 25-30 хвилин.
victoru
Airbus A318
Повідомлень: 1
З нами з: 17 вересня 2013, 22:19
Звідки: RWN
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення victoru »

LWIEV писав: На прикордонній черзі є чергова. Я звернувся до неї із проханням показати де priority line або допомогти швидше пройти загальну чергу. Відповідь була проста - є одна загальна черга. Лізти вперед не було сенсу - переді мною стояли такі самі, у яких пересадка була 45-50 хв, я спитав кількох і зрозумів, що якщо піду вперед, то буде конфлікт, що може ще сповільнити чергу. Зрештою, думаю, того дня я не один пропустив свій рейс.
[censored]... Дуже знайомо... Прошу вибачення за оффтоп, але було те ж саме, коли летів KBP-MUC-AMS зі стиковкою 45хв. A320 привезли до гейту двома автобусами, а на гейті працював один пункт перевірки на безпеку і три паспортних, з яких один (!) працював на паспорти з нешенгену. Коли дійшов до паспортного, зрозумів що не встигаю, бо посадка вже тривала 10хв. Отримав абсолютно ідентичну відповідь від чергового на прохання допомогти. У результаті став у "чергу" в шенген-кабінку, де стояло аж двоє людей. Після мого пояснення, показування посадкового і прохання пропустити на пункті для шенген-паспортів, з незадоволеним виглядом пропустили. Встиг на last call, я був останній, хто зайшов в автобус.
LWIEV писав: Але як а/к розраховує час - для мене загадка. Рахуємо. Є 40 хв на пересадку (від прильоту до відльоту)
12 хв - тривала висадка з літака та доїзд автобусом до терміналу
13 хв - черга на паспортному контролі
9 хв - прохід в залу перевірки безпеки і черга на контролі (я чергу пройшов через priority - заощадив 5-7 хв)
7 хв - прохід до виходу (у мене був F13 - посередині коридору терміналу F)
Разом 41 хв. Зважаючи, що наступний рейс не на рукаві, а теж підвозиться автобусом - виходить, що гейт закривається найпізніше за 15 хв до вильоту. Отримуємо 40 хв пересадки мінус 15 хв = 25, мінус 12 на висадку з попереднього рейсу. Як за 13 хв пройти два контролі і потрапити до гейту - питання для Копперфільда. :bahh:
+100! Якого біса продавати такі ризикові стиковки?
vienna писав: Якщо чітко керуватись правилами перебронювання авіакомпаніі, то вона Вам взагалі нічого безкоштовно запропоновувати не повинна була. Обгрунтування одне - мінімальний час 25 хвилин не був порушений і Ви повинні були б встигнути. Але, враховуючи те, що в цей день з 16 до 17 години був надзвичайно високий потік пасажирів на контролі безпеки та паспортному контролі, колега в сервісному центрі перебронювала Вас на наступний рейс OS711 безкоштовно. Так як OS711 був переповнений, Вас забронювали на лист очікування і проінформували про це. У випадку перебронювання на наступний день, готель та трансфер надається лише в тому випадку, якщо час на пересадку був меньше 25 хвилин між рейсами Star Alliance, або, як вийняток, 30 хвилин між рейсами AF і OS (бо AF прибуває до гейтів в зовсім протилежній стороні і 25 хвилин там дійсно не реально).
У мене просто культурний шок, чесно кажучи... Пакс, купуючи квиток, впевнений, що раз йому це продали, то у нього є якась гарантія у разі виникнення проблем не з його вини. Тобто у даному випадку, якщо аеропорт "гарантує" авіакомпанії стиковки у 45хв (навіть згадані неймовірні 25хв. Хоча я думаю це з розряду ненаукової фантастики, навть при стиковках у шенгені), то він міг би відкрити додаткові пункти перевірки на безпеку і пункти паспортного контролю, щоб не допускати таких довжелезних черг. Крім того, перевізник має ділові відносини з аеропортом, а відповідно має важелі впливу для вирішення такого роду проблем (при наявності бажання, звісно). Особливо у OS у VIE, та LH у MUC. Тому, по великому рахунку, виглядає щонайменше дивною позиція авіакомпанії, котра пропонує судитися з аеропортом у даній ситуації, та позиція vienna (якщо це офіційна позиція, звісно), що перевізник не зобов'язаний нічого робити... З точки зору пасажира, запізнення на стиковку через чергу на безпеку/паспортний контроль, взагалі може вважатися "обставиною непереборної сили". Ну не сила мені проситися вперед черги, і все тут. У чому тут моя вина? У мене договір з перевізником, який гарантував стиковку у 45хв. Мене не затримували за порушення безпеки, за порушення візового режиму, etc. Затримали у черзі, бо авіакомпанія не дуже бажала попрацювати з аеропортом, щоб виконати своє зобов'язання про стиковку у 45хв. Ні більше, ні менше...
LWIEV писав: Висновок - не купуйте кросшенгенські стиковки Австрійських з часом пересадки менше години. :twisted:
Абсолютно згоден! LH & OS продають стиковки у 30-45хв. Може пощастити, як мені досі щастило, але краще таких квитків не брати. Особливо у силу коментаря vienna і досвіду LWIEV. Я точно більш не братиму.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення LWIEV »

Зрештою, кошт поселення чи навіть покупки нового квитка (якщо доводиться відправляти пасажира літаком конкурента) не такий великий як вартість маркетингових заходів для відновлення втраченої довіри. Нелояльний пасажир може спрямованим на себе маркетингом з'їсти створену ним же маржу на роки вперед. А враховуючи патерналістські очікування тих, хто живе на схід від Шенгену - right to care сприйматиметься клієнтами ширше, ніж у регулюванні ЄС.
Nitro писав:А от цікаво було б подивитись на статистику спізнень пасажирів зі стикововкою саме 25-30 хвилин.
Саме так буде коректно. Можна також додати фільтри: наявність шенгенського кордону на пересадці (це автоматом тягне за собою контроль безпеки), висадка і посадка автобусом, а не через рукав - тоді показник втрачених пересадок стрімко зросте.

Думаю, що здобутки Австрійських від позиціювання свого хабу як швидкісного все одно більші, ніж втрати від місконектів. Враховуючи, що дуже мала кількість пасажирів не зможе вилетіти того ж дня - ці ризики можна би було страхувати, а не перекладати на сумлінних пасажирів.
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення made_in_ukraine »

vienna писав: Мінімальни час на пересадку встановлений аеропортом Відня є 25 хвилин. Так, це дуже мало, але так офіційно порахував і встановив аеропорт. Хоча авіакомпанія сама цьому не рада і охоче збільшила б цей час до 30-35 хвилин, аеропорт йде на це не охоче, позиціонуючи себе як хаб з найменьшим часом на пересадку у Європі. Якщо подивитись на статистику, то за перший тиждень вересня лише 0,49% транзитних пасажирів OS не встигли на свій рейс. Цей показник є дійсно рекордно низьким.
Давайте почнемо з того, що саме OS пропонує стиковки у 25 хвилин. Аеропорт може ставити будь-які мінімальні стиковки, але саме OS пропонує власні мінімальні трансфери . Якщо 25 хвилин для рейсів OS мало, а аеропорт все рівно їх пропонує, то OS просто-на-просто мало б продавати квитки з власною мінімальною стиковкою, що є довшою, ніж 25 хвилин. Для OS і для VIE дуже зручно позиціювати себе як аеропорт з 25 трансфером - і продавати квитки з такою мінімальною стиковкою було рішенням саме а/к та аеропорту (навіть тоді, коли OS не був VO).
vienna писав:Що стосується Вашого окремого випадку - то рейс зі Львова приземлився навіть раніше запланованого часу і у Вас було 37 хвилин на пересадку. Якщо чітко керуватись правилами перебронювання авіакомпаніі, то вона Вам взагалі нічого безкоштовно запропоновувати не повинна була. Обгрунтування одне - мінімальний час 25 хвилин не був порушений і Ви повинні були б встигнути.
Ні, не правильно. 25 хвилин не має нічого спільного до перебронювання. Перечитайте уважно правила перебронювання, особливо на стр. 56 нових правил. Там чітко вказано, що involuntary rebooking наступає у тому випадку, якщо заброньована стиковка не є valid у зв'язку з пізнім прибуттям літака або з особливими обставинами в аеропорту. Якщо у квитку вказана стиковка 40 хв, а по факту вона становила - 39 і менше, пасажира ЗОБОВ'ЯЗАНІ перебронювати на наступний рейс без жодних доплат А ТАКОЖ надати послуги відповідно до right to care.
vienna писав:Але, враховуючи те, що в цей день з 16 до 17 години був надзвичайно високий потік пасажирів на контролі безпеки та паспортному контролі, колега в сервісному центрі перебронювала Вас на наступний рейс OS711 безкоштовно. Так як OS711 був переповнений, Вас забронювали на лист очікування і проінформували про це.
Також неправильно! У Відні у будь-який день з 16 до 19 години настає час пік. Сам факт години пік не дає підстав для безкоштовних перебронювань.
vienna писав:У випадку перебронювання на наступний день, готель та трансфер надається лише в тому випадку, якщо час на пересадку був меньше 25 хвилин між рейсами Star Alliance, або, як вийняток, 30 хвилин між рейсами AF і OS (бо AF прибуває до гейтів в зовсім протилежній стороні і 25 хвилин там дійсно не реально).
Теж абсурд! Готель надається у тому випадку, коли НЕ з вини пасажира запланований переліт здійснити не можливо і а\к не може доправити пасажира до кінцевого пункту призначення у той самий день (overbooking, погода, страйк і т.д).

@LWIEV: Обов'язково напишіть листа до ГОЛОВНОГО офісу OS і опишіть відсутність професіоналізму працівника OS, котрий надав вам недостовірну інформацію.

У таких випадках варто говорити з supervisor'ом. Якщо відповідь негативна - бронюйте готель самостійно, а потім подавайте документи на відшкодування.
Аватар користувача
doc
Airbus A321
Повідомлень: 420
З нами з: 03 липня 2013, 17:20
Контактна інформація:

Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)

Повідомлення doc »

Также осуждаю действия OS.
Достаточно часто при таких рисковых стыковках авиакомпании оказывают поддержку в аэропортах: 1) На регистрации выдают наклейку Short connection, чтобы сотрудники аэропорта прибытия всячески содействовали пассажиру.
2) у выхода из рукава встречают сотрудники авиакомпании и проводят пассажиров через аэропортовые формальности.
Да что там говорить, даже МАУ подает на перрон в Борисполе для опаздывающих пассажиров бусики и везет их быстрее других пассажиров к нужному борту.

А тут действительно вопиющая безграмотность представителя авиакомпании, которая говорит, что не должны ничего, вопреки законам.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 15 гостей