Сторінка 255 з 340

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 10 травня 2019, 15:03
manjeroke
AlexK писав: 10 травня 2019, 12:15
devmind писав: 09 травня 2019, 14:01
AlexK писав: 09 травня 2019, 13:02 Туркам все одно, чи можна англійською прочитати чиїсь забаганки, а от турецькою пишуть, щоб хоча б люди розуміли, про яке місто йдеться. Y турецькою позначає звук j, тому написання Kyiv турецькою читалося б Кїів. Але у нас вже нікому справи до того нема.
Якщо транслітерація турецькою, то логічно, що написання може відрізнятись від англійської, ні? Впевнений, турецька мова дозволяє передати українську вимову, якщо буде на те бажання. Щось на кшалт "Kıiv".
Пропоную спершу повернути місту Істанбул в українській мові його першу літеру. Хоча це вже зовсім оффтоп.
А я предлагаю вернуть городу все буквы: Константинополь

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 11 травня 2019, 08:56
Niko
А какие направления сейчас имеют наибольшую частоту из Киева (в идеале, KBP+IEV)?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 11 травня 2019, 09:16
Tetris
Niko писав: 11 травня 2019, 08:56 А какие направления сейчас имеют наибольшую частоту из Киева (в идеале, KBP+IEV)?
Думаю, Стамбул впереди всех и в рейсах, и в креслах. Ну это не считая чартеров.
Тель-Авив с Минском дышат в спину.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 11 травня 2019, 09:26
Niko
Tetris писав: 11 травня 2019, 09:16
Niko писав: 11 травня 2019, 08:56 А какие направления сейчас имеют наибольшую частоту из Киева (в идеале, KBP+IEV)?
Думаю, Стамбул впереди всех и в рейсах, и в креслах. Ну это не считая чартеров.
Тель-Авив с Минском дышат в спину.
А Варшава (WAW+WMI)?
Интересно было бы на цифры взглянуть

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 11 травня 2019, 10:17
Tetris
Да. если все Киевские посчитать и все Варшавсские, у Варшавы получается 5-6 рейсов в день. У Стамбула 5.
Но в креслах Стамбул все равно будет повместительней.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 11 травня 2019, 14:28
el ucranio
Tetris писав: 11 травня 2019, 10:17 Да. если все Киевские посчитать и все Варшавсские, у Варшавы получается 5-6 рейсов в день.
На Варшаву 7-8 щоденних рейсів:
27 частот на тиждень від LOT, 14 від МАУ, 7 - Wizz, 4 - Ryan

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 13 травня 2019, 10:39
Olek
Борисполь - 4 месяца 2019 года: 3 млн 809.9 тыс +17,2%
Апрель 2019 года: 1 млн 155.1 тыс + 22,4%

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 13 травня 2019, 16:15
Olek
Цены на новый многоуровневый паркинг на главной странице.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 14 травня 2019, 09:39
Krakowite
https://kv.npu.gov.ua/news/kradizhka/v- ... o-palnogo/

В аеропорту «Бориспіль» затримано крадія авіаційного пального

Зловмисник переліз через огорожу і проник на охоронювану територію складського приміщення поблизу летовища, де знаходились ємкості з пальним для літаків.
Встановлено, що за допомогою обладнання чоловік викрав з резервуарів 2,3 тисячі літрів керосину

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 14 травня 2019, 09:59
popTAB
В пластикових пляшках?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 14 травня 2019, 10:19
Igoresha
На сайте фото канистр. Если предположить, что канистры 30 литровые, виходит около 80 канистр. Если ездил уже не первый раз, всё может быть

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 14 травня 2019, 10:52
Sentry
На місці події слідчо-оперативна група Бориспільського відділу поліції виявила та вилучила знаряддя злочину – помпу, шланг, частково наповнені ємкості з пальним та автомобіль «ГАЗ», на якому приїхав зловмисник.
Так а что, он прям на ГАЗе с канистрами через ограду перелазил?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 травня 2019, 10:59
Olek
Какие вопросы есть к руководству Борисполя?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 травня 2019, 11:09
Inguri
Коли там буде АТБ?
Чи буде більше стійок автоматичного прикордонного контролю по прильоту?
А поки хай наведуть порядок з тими табличками громадяни України/іноземці, бо там змішуються і коні і люди.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 травня 2019, 11:13
RMB
Olek писав: 15 травня 2019, 10:59 Какие вопросы есть к руководству Борисполя?
Планируется ли упорядочить хаос на паспортном контроле по прилете в терминале D. Разделители там есть, но все недостаточно очевидно, и никто не следит за очередью и не направляет ее.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 травня 2019, 11:24
Sentry
RMB писав: 15 травня 2019, 11:13
Olek писав: 15 травня 2019, 10:59 Какие вопросы есть к руководству Борисполя?
Планируется ли упорядочить хаос на паспортном контроле по прилете в терминале D. Разделители там есть, но все недостаточно очевидно, и никто не следит за очередью и не направляет ее.
Очень актуально. В других странах видел, как в подобных ситуациях (длинный ряд кабинок) устанавливают табло в начале очереди с указанием номера свободной кабинки. А саму змейку очереди делают такой, чтобы перелезть\подлезть было физически невозможно. При этом не должно быть такой дикости, как кусок очереди к конкретной кабинке перед общей очередью.

Также можно все-таки сделать общую очередь на вылет. Хотя там очень больших очередей я не помню, только если форс мажор.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 травня 2019, 11:35
Sentry
Olek писав: 15 травня 2019, 10:59 Какие вопросы есть к руководству Борисполя?
На какой стадии удлиннение галереи в Д?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 травня 2019, 11:47
mischko
Olek писав: 15 травня 2019, 10:59 Какие вопросы есть к руководству Борисполя?
Які зелені технології впроваджуються підприємством для мінімізації викидів парникових газів?
Сонячні панелі, електрокари, електробуси, електроскутери для персоналу?
Чи є якась співпрацю з місцевою владою по роздільному збиранню і переробці відходів?
Документооббіг уже по максимумі в цифрі, чи все ще друкують на принтері кожну цидулу?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 травня 2019, 11:58
tu144
На каком этапе процесс приведения в надлежащий вид Терминала F (аренда торговых точек и дьюти-фри)?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 15 травня 2019, 11:58
popTAB
Саша, запитай а чи усвідомлює Борік що він по факту являється єдиним аеропортом України, і чим більше він буде розвиватись тим менше шансів стати на ноги регіональним. Їх влаштовує такий стан справ з точки зору соціальної відповідальності?