Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Обсуждения, комментарии...
Glucker
A380
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 мар 2009, 02:26
Благодарил (а): 115 раз
Поблагодарили: 130 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение Glucker »

mischko писал(а):
05 мар 2019, 18:08
Там стимулюють часом обслуговування, якщо літак стає ближче до терміналу F, а це критично для лоукостів.
Цікавий один момент. Рейси з терміналу F, я так розумію, в основному будуть злітати та сідати на стару смугу, яка біля терміналу F знаходиться? Час руління на нову смугу звідти буде досить тривалий.
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 2019
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 08:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 1086 раз
Поблагодарили: 847 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение manjeroke »

В 2013-2014 годах летал SIP-KBP-DME и тогда у трапа перед терминалом B было два автобуса (один на транзит в терминал D, второй просто на выход в город)
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10755
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 156 раз
Поблагодарили: 1205 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение Olek »

Ми серйозно підходимо до питання аеропортів і теж готуємо концесію аеропортову «Борисполя» і «Львова» із залученням регіональних летовищ. Це буде пакет − один державний аеропорт і декілька комунальних. Я переконаний, що це саме той інструмент, який дозволить прозоро залучати інвестиції і дуже радий, що завдяки підтримці Президента України ми маємо ці проекти в реалізації вже сьогодні», - додав Володимир Омелян.
https://mtu.gov.ua/news/30727.html

це повний капець. Прибуткові державні аеропорти, які мають можливості бути державними та заробляти кошти і розвиватися одночасно. І їх пропонується віддати, мабуть, своїм людям? Суть концесії - занедбане підприємство бере в оренду приватник на багато років, відбудовує, повертає інвестиції, віддає відбудований аеропорт державі. Львів занедбаний? Бориспіль занедбаний?
За это сообщение автора Olek поблагодарили (всего 2):
mmyykkoollaaAlександр
Рейтинг: 7.14%
syxiv_dan
A380
Сообщения: 1045
Зарегистрирован: 04 авг 2017, 03:29
Благодарил (а): 9 раз
Поблагодарили: 174 раза
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение syxiv_dan »

Ну, вони це бачать трохи по-іншому. На прикладі маршрутних перевезень в місті це вигладає десь так: місто формує лот, в якому кілька прибуткових маршрутів і кілька маршрутів, які мусять бути, але прибутку не принесуть. Перевізник береться їх обслуговувати і прибутковими перекриває збиткові. Вони це бачать десь так само
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6663
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 18:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 244 раза
Поблагодарили: 787 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение popTAB »

Вже IFO та DNK віддали в концесію. Хоча за клоуна вся країна буде в такій концесії...
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10755
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 156 раз
Поблагодарили: 1205 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение Olek »

syxiv_dan писал(а):
05 мар 2019, 19:44
Ну, вони це бачать трохи по-іншому. На прикладі маршрутних перевезень в місті це вигладає десь так: місто формує лот, в якому кілька прибуткових маршрутів і кілька маршрутів, які мусять бути, але прибутку не принесуть. Перевізник береться їх обслуговувати і прибутковими перекриває збиткові. Вони це бачать десь так само
Я в своєму місті це прекрасно побачив. Перевізник виграв лот, виконує перевезення на прибутковому маршруті, а на збитковому мікроавтобусів майже немає. І влада закриває на те очі. Тут те саме буде - своїм людям віддадуть великі прибуткові аеропорти з "нагрузкою", але ніхто регіони не буде розвивати. І на те очі закриють.

popTAB, до речі, про концесію говорить не клоун, а гіперлуп.
syxiv_dan
A380
Сообщения: 1045
Зарегистрирован: 04 авг 2017, 03:29
Благодарил (а): 9 раз
Поблагодарили: 174 раза
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение syxiv_dan »

Нц от в тому то й справа. Чи захоче влада контролювати виконання концесійних умов
Аватара пользователя
Inguri
A380
Сообщения: 2407
Зарегистрирован: 16 авг 2012, 23:10
Благодарил (а): 599 раз
Поблагодарили: 637 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение Inguri »

В Тбілісі аналогічна ситуація?
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 14:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение Valdys »

Я думаю уряд буде зацікавлений (теперішнє міу) у західних концесіонерах. І аля мяубанк нічого не отримає, має бути умова - успішний досвід у аеропортовій концесії
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10755
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 156 раз
Поблагодарили: 1205 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение Olek »

Західний концесіонер то хто? Фрапорт? Так і уявляю, як починають вони хаб будувати у Борисполі.
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 2019
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 08:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 1086 раз
Поблагодарили: 847 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение manjeroke »

Ну выучил министр новое слово, теперь 2 года будем слушать про концессии пока еще не услышит новых умных слов...
nik-dem
A380
Сообщения: 1193
Зарегистрирован: 16 окт 2011, 16:20
Откуда: Україна
Благодарил (а): 2396 раз
Поблагодарили: 411 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение nik-dem »

popTAB писал(а):
05 мар 2019, 20:01
Вже IFO та DNK віддали в концесію. Хоча за клоуна вся країна буде в такій концесії...
А чи сильно принципово: будуть олігархічні угрупування контролювати аеропорти напряму чи через корумпований бюрократичний апарат держави Україна?

Що найцікавіше, про гіпотетичну приватизацію ні в кого навіть і гадки не з'являється. Це багато, що свідчить про свідомість людей як при владі, так і просто притомних людей — скільки б розтяжок «Свобода — наша релігія» не вішай на Майдані.
За это сообщение автора nik-dem поблагодарил:
manjeroke
Рейтинг: 3.57%
Spirit
Airbus A330
Сообщения: 559
Зарегистрирован: 16 янв 2014, 23:42
Откуда: KHE
Благодарил (а): 195 раз
Поблагодарили: 153 раза
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение Spirit »

нічого не можу сказати про Бориспіль, але аеропорт Херсона місцеві бариги теж дуже хочуть віддати в концесію. І вже багато засідань обл. ради було на цю тему, і навіть якісь протоколи про наміри ухвалювали. Щойно аеропорт набрав пасс. потік і почав давати якийсь прибуток місцеві депутати “раптом” згадали, що для подальшого розвитку ап потребує дуже серьйозних витрат з бюджету.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7886
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1209 раз
Поблагодарили: 2601 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение mischko »

Olek писал(а):
05 мар 2019, 20:38
Західний концесіонер то хто? Фрапорт? Так і уявляю, як починають вони хаб будувати у Борисполі.
Скоріше турки, як у Скоп'є.
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 2019
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 08:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 1086 раз
Поблагодарили: 847 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение manjeroke »

mischko писал(а):
05 мар 2019, 22:20
Olek писал(а):
05 мар 2019, 20:38
Західний концесіонер то хто? Фрапорт? Так і уявляю, як починають вони хаб будувати у Борисполі.
Скоріше турки, як у Скоп'є.
уж лучше государственным оставить, чем туркам давать. А по хорошему конечно приватизация
За это сообщение автора manjeroke поблагодарил:
nik-dem
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7886
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1209 раз
Поблагодарили: 2601 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение mischko »

manjeroke писал(а):
05 мар 2019, 22:21
уж лучше государственным оставить, чем туркам давать. А по хорошему конечно приватизация
Прощавай Ryanair - вони ринкову ціну платити не готові.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 4128
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 210 раз
Поблагодарили: 808 раз
Контактная информация:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение Igoresha »

Зашибись. Только наметилась стабилизация и рост аэропортов. Отличная политика: отдавать модернизированные аэропорты (за счёт кредитов под госгарантии) в частные руки на Х лет, строить новые в полях.
Аватара пользователя
Alександр
A380
Сообщения: 6743
Зарегистрирован: 29 сен 2010, 14:03
Благодарил (а): 492 раза
Поблагодарили: 529 раз

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение Alександр »

Отдавать, конечно же, нужно то, чем был Харьков в 2008-2009 годах. А зачем отдавать Борисполь и Львов, которые приносят прибыль?
Аватара пользователя
Valdys
A380
Сообщения: 4465
Зарегистрирован: 06 авг 2013, 14:04
Откуда: IEV
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 337 раз

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение Valdys »

вже є список тих, хто буде в Ф
Аватара пользователя
Alександр
A380
Сообщения: 6743
Зарегистрирован: 29 сен 2010, 14:03
Благодарил (а): 492 раза
Поблагодарили: 529 раз

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Сообщение Alександр »

Valdys писал(а):
06 мар 2019, 11:53
вже є список тих, хто буде в Ф
В студию, пожалуйста
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя