Vueling летает в Жуляны. Другие лоукосты это вообще не обязательно что будут ближайшие годы, хорошо бы райаны развивали как обещают. Лет 5 точно будет неполный, даже с Жулянами. а насчёт планирования конечно надо думать, у нас с этим проблемы конечно, но вроде бы что-то движется в Борике.LWIEV писал(а): ↑24 май 2018, 10:29Виходить, якщо Раяни ростимуть по 50-100% в рік + заходитимуть нові лоу-кости (EasyJet, Vueling та ін), то F заповниться швидко, запас там на роки, але не десятиліття. Тобто Борисполю вже зараз треба думати куди і як розвернутися і планувати паркінги, колії і дороги відповідно.
Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
- manjeroke
- A380
- Сообщения: 1809
- Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
- Откуда: IAD
- Благодарил (а): 797 раз
- Поблагодарили: 713 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
- mischko
- A380
- Сообщения: 6684
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 783 раза
- Поблагодарили: 1880 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
В них же є плани вже по розвитку. А от чи будуть Раяни рости по 50%-100% в рік - це ще не факт. О'Лірі прогнозував на днях скорочення темпів розвитку і банкрутства конкурентів через зростання цін на пальне. Якщо якийсь умовний TARom чи Czech Airlines завтра гавкне, то Ryanair нові літаки відправить туди, там ринок більший і літати звідти ближче.LWIEV писал(а): ↑24 май 2018, 10:29Виходить, якщо Раяни ростимуть по 50-100% в рік + заходитимуть нові лоу-кости (EasyJet, Vueling та ін), то F заповниться швидко, запас там на роки, але не десятиліття. Тобто Борисполю вже зараз треба думати куди і як розвернутися і планувати паркінги, колії і дороги відповідно.
-
- A380
- Сообщения: 2057
- Зарегистрирован: 27 июл 2011, 15:22
- Откуда: BER
- Благодарил (а): 159 раз
- Поблагодарили: 189 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Стосовно ізіджету - впевнений, що не буде. Квитки по 20 ойро в них давно скінчилися 

-
- Airbus A340
- Сообщения: 704
- Зарегистрирован: 25 окт 2011, 19:53
- Откуда: KRK
- Благодарил (а): 387 раз
- Поблагодарили: 150 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
https://interfax.com.ua/news/economic/508094.htmlАэропорт "Борисполь" (Киевская область) за 25-26 мая принял и отправил все 77 дополнительных чартерных рейса (100% от запланированного) и 73 рейса бизнес авиации, что на 21,6% больше предполагаемого количества рейсов, согласованных для перевозки фанатов к проведению в Киеве финала Лиги чемпионов УЕФА26 мая.
-
- A380
- Сообщения: 2116
- Зарегистрирован: 06 мар 2013, 09:37
- Откуда: T-UKKK11
- Благодарил (а): 92 раза
- Поблагодарили: 66 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
https://www.avianews.com/interestingavi ... _borispol/И взяли курс на Таллинн, улетев пустыми. Аэропорт эстонской столицы на день стал местом стоянки этих гигантов, поскольку в Борисполе число парковок для дальнемагистральных воздушных судов ограничено.
Оце як раз оголились технічні пробелми Борисполя. Зробить новий термінал, а перед ним куцу кількість стоянок і ті тільки для середньомагістралки. Майк і Сьєра взагалі ще розмічені в основному під малечу типу Ан-24. Запаркувать широкофюзеляжник нормально можна тільки на 100х стоянках які постійно заброньовані під МАУ. Та навіть якщо перерозмітить M і S то вони знаходяться афігеть як далеко від операційного терміналу і таскать паксів і багаж туди сюди на 2,5км це якось... не дуже ефективно. А потім вони Раян не можуть обернуть за 35хв.
-
- A380
- Сообщения: 2888
- Зарегистрирован: 11 янв 2014, 17:37
- Благодарил (а): 28 раз
- Поблагодарили: 485 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А какая связь между райаном, и отсутствием парковок под 747, которые сюда и так не летают обычно?
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1820
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 214 раз
- Поблагодарили: 679 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Уявіть собі, що Київ виграє право провести Лігу Чемпіонів і наступного року теж (чисто гіпотетично, я знаю що місто для проведення вже обране і два роки підряд це неможливо). Враховуючи що цього разу обидва аеропорти відпрацювали на межі пропускної здатності, навіть 15% зростання регулярного/відпочинкового трафіку наступного року буде достатньо, щоб зробити проведення такої події неможливим в принципі - аеропорти Києва просто не зможуть прийняти таку кількість вболівальників, не скасовуючи регулярку і відпочинкові чартери в масових кількостях. І це не згадуючи потенційне закриття Жулян на реконструкцію.
-
- Airbus A319
- Сообщения: 166
- Зарегистрирован: 22 мар 2017, 07:19
- Благодарил (а): 16 раз
- Поблагодарили: 66 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Наступний раз це буде років через 15 при ідеальному розкладі чи років 35 при реальному.
В Европі 50+ краЇн.
Десь 20 з них мають міста які потенційно можуть прийняти ЛЕ не гірше Києва.
В великих краЇнах типу Німеччини та ЮК таких міст може бути 3-5 на країну.
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1820
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 214 раз
- Поблагодарили: 679 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Може бути якийсь інший турнір, вид спорту чи культурна подія. Я більше про те, що інфраструктура очевидно потребує інвестицій в розширення. Київські аеропорти зараз приймають в районі 50 тисяч пасажирів в день в високий сезон (якщо поділити річний трафік на 365 і врахувати сезонні коливання). При дуже помірному зростанні трафіку на рівні 10-15% в рік вже років за 5 такий же об'єм буде перевозитися і без фіналу ЛЧ.
-
- A380
- Сообщения: 2888
- Зарегистрирован: 11 янв 2014, 17:37
- Благодарил (а): 28 раз
- Поблагодарили: 485 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Большинство крупных событий могут быть спланированы заранее и перевезены средними бортами.
Какой смысл делать рулежки под а380, тратить на это деньги, если никто им летать в Киев не планирует, а один раз можно и буксиром оттащить? А будет в планах - сделают.
Какой смысл делать рулежки под а380, тратить на это деньги, если никто им летать в Киев не планирует, а один раз можно и буксиром оттащить? А будет в планах - сделают.
-
- Airbus A319
- Сообщения: 166
- Зарегистрирован: 22 мар 2017, 07:19
- Благодарил (а): 16 раз
- Поблагодарили: 66 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Фінал ЛЧ - це унікальна подія.Victor H писал(а): ↑28 май 2018, 09:36Може бути якийсь інший турнір, вид спорту чи культурна подія. Я більше про те, що інфраструктура очевидно потребує інвестицій в розширення. Київські аеропорти зараз приймають в районі 50 тисяч пасажирів в день в високий сезон (якщо поділити річний трафік на 365 і врахувати сезонні коливання). При дуже помірному зростанні трафіку на рівні 10-15% в рік вже років за 5 такий же об'єм буде перевозитися і без фіналу ЛЧ.
А так я згоден, інфраструктуру треба розвивати.
Я думаю що років через 15 потужності Бориспіля будуть значно покращені і без ЛЧ
-
- Airbus A319
- Сообщения: 166
- Зарегистрирован: 22 мар 2017, 07:19
- Благодарил (а): 16 раз
- Поблагодарили: 66 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
До речі мені здається (я можу бути не правий) основна проблема з тиим ж скасованими чартерами була в тому , що їм банально паркуватись було ніде. А до Львова чи Талліна (як Wamos) на пакрковку вони летіти не хотіли тому що там були обмеження по годинам нальоту екіпажу.Victor H писал(а): ↑28 май 2018, 09:36Може бути якийсь інший турнір, вид спорту чи культурна подія. Я більше про те, що інфраструктура очевидно потребує інвестицій в розширення. Київські аеропорти зараз приймають в районі 50 тисяч пасажирів в день в високий сезон (якщо поділити річний трафік на 365 і врахувати сезонні коливання). При дуже помірному зростанні трафіку на рівні 10-15% в рік вже років за 5 такий же об'єм буде перевозитися і без фіналу ЛЧ.
Є такі ідіотські правила в деяких країнах, іноді літаки с пасажирами по 8 годин зачиненими тримають бо по профспілковим правилам екіпаж вже нічого робити не може. "все для безпеки пасажирів"

У випадку регулярних рейсів більшість літаків в Борисполі проводять максимум годину-дві.
- Olek
- A380
- Сообщения: 10163
- Зарегистрирован: 21 окт 2008, 00:05
- Благодарил (а): 105 раз
- Поблагодарили: 623 раза
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Открою секрет. Когда разлетелось МАУ было впечатление, что аэропорт пустой. Потом начали прилетать чартеры таки. Очень удачно разнесли по времени чартеры и регулярку. В итоге чартеры обслуживались в период, когда аэропорт максимально пустой. Единственная проблема возникла с парковкой больших. Чтобы не задеть регулярные рейсы МАУ на 777 и 767 для испанской и британской сторон разрешили длительно запарковать не более 4 больших самолетов. Принять больше дальнемагистральных могли, другой вопрос, что не все хотели перегонять пустыми на отстой. Было бы желание - аэропорт мог бы принять больше чартеров. Но чартеры - тоже бизнес.
-
- Airbus A340
- Сообщения: 887
- Зарегистрирован: 10 янв 2013, 14:21
- Благодарил (а): 133 раза
- Поблагодарили: 78 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А терминал В полностью работоспособен или там по каким то упрощенным процедурам работали?
- Olek
- A380
- Сообщения: 10163
- Зарегистрирован: 21 окт 2008, 00:05
- Благодарил (а): 105 раз
- Поблагодарили: 623 раза
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
В терминале Б не был, но посмотрите фото с сайта Госпогранслужбы. Полноценный терминал. Кстати 747 один парковали к телетрапу в Б.
-
- A380
- Сообщения: 2116
- Зарегистрирован: 06 мар 2013, 09:37
- Откуда: T-UKKK11
- Благодарил (а): 92 раза
- Поблагодарили: 66 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Зв'язок той що технологічні процеси в Борисполі побудовані не дуже ефективно, в тому числі інфраструктура. Через це не можуть обертати швидко Раян, і паркувати 747.
Сенс тут не в руліжках для А380, а в тому щоб більше 4х широкофюзеляжників не блокували роботу порту. Бориспіль може паркувати 4 широких борта на 100х стоянках. В п'ятницю там стояли два 772 МАУ, ще два непланових 767МАУ туди і все... Бориспіль не може приймати широкий борт більш як на годину. Це не нормально.
Та й кількість стоянок для середньомагістральних - маловато.
-
- Airbus A340
- Сообщения: 887
- Зарегистрирован: 10 янв 2013, 14:21
- Благодарил (а): 133 раза
- Поблагодарили: 78 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
не доходит до меня, почему не хотят перебросить туда чартера из Д? Какой смысл пихать всех через один терминал?
-
- Airbus A320
- Сообщения: 353
- Зарегистрирован: 04 июн 2016, 13:54
- Благодарил (а): 85 раз
- Поблагодарили: 124 раза
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Чартера вылетают тогда, когда терминал не загружен, тоесть ранним утром и днем
- manjeroke
- A380
- Сообщения: 1809
- Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
- Откуда: IAD
- Благодарил (а): 797 раз
- Поблагодарили: 713 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
И МАУ свои чартеры не захотят переводить, всем выгоднее в Д пока что.
-
- A380
- Сообщения: 2116
- Зарегистрирован: 06 мар 2013, 09:37
- Откуда: T-UKKK11
- Благодарил (а): 92 раза
- Поблагодарили: 66 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
у МАУ немає чітко закріплених чартерних бортів. Борт може прилетіти чартером, стати на Д і через годину полетіти з Д регуляркою в Париж.
От для суто чартерних типу Azur - неясно, можливо одного Azur для цілого терміналу Б малувато і то невигідно його відкривати.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: Hunter и 1 гость