Сторінка 200 з 340

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 10 квітня 2018, 20:36
Olek
Igoresha писав: 10 квітня 2018, 17:19
Думаю, больше нет смысла. И несмотря на то, что Рябикин о чемодане без ручки говорил о терминале В, терминал D тоже превращается в такой же (нет нормального трансфера, внутренние вылеты достраивались, мало площадей для коммерции, мало места для самолетов). А все потому, что крепкие хозяйственники попилили денег на проектировании и строительстве терминала.
Изначально предполагалось, что почти полная стоимость терминала Д будет покрыта за счет японского кредита. И проект шел от японской стороны как одно из требований для получения кредита.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 13 квітня 2018, 15:09
North_West
"Работниками Управления противодействия таможенным правонарушениям и международного взаимодействия Киевской таможни ГФС прекращена дерзкая попытка незаконного перемещения через таможенную границу Украины в международном пункте пропуска для воздушного сообщения "Борисполь" рекордной партии мобильных телефонов", - говорится в сообщении.
7 тыс телефонов однако)
https://focus.ua/country/395635/

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 01:03
Glucker
Достаточно свежее фото строительства ЖД колеи к аэропорту Борисполь.
Зображення

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 11:15
mischko
таки буде дизель?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 11:27
dimm1971
От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 11:53
Igoresha
dimm1971 писав: 17 квітня 2018, 11:27 От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
Можно. Об этом много писалось в точ числе здесь, на форуме. Но по правде говоря, этот вариант мне не нравится. Да, это дешевая альтернатива, но между ж/д и автобусом ж/д, конечно, выигрывает (в марте летал в Рим - даже в мыслях не было брать из Фиюмичино автобус). И если ж/д сделать не трудно (а с Борисполем его действительно сделать не так уж и трудно, по крайней мере первую стадию), то почему не сделать?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 11:58
mischko
перевага поїзда - він не стоїть у заторах.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 12:09
converj
А ще багато подорожуючих дістаються до Києва залізницею, тому перейти на іншу платформу зручніше аніж виходити на/з автобус.
Тільки я би ще встановив на платформі автомати з продажу квитків...

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 12:12
mischko
converj писав: 17 квітня 2018, 12:09 А ще багато подорожуючих дістаються до Києва залізницею, тому перейти на іншу платформу зручніше аніж виходити на/з автобус.
Тільки я би ще встановив на платформі автомати з продажу квитків...
Зараз же можна одразу купувати квитки з пересадками.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 12:13
HAnS
LWIEV писав: 02 квітня 2018, 16:42 Нема браку ресурсів. Гроші на такі проекти дає Україні ЄС, Світовий банк, ЄБРР і ще кілька інституцій. Тільки не сьогодні-на-завтра "бо будуть вибори".
Може недобре відповідати два тижні потому, але, думаю, варто розповісти, як воно насправді працює. На правах інсайду)

Так, міжнародні інституції дійсно дають кошти на такі проекти, згадати той самий новий тунель на Бескидському перевалі. Але. Вони дають гроші, лише якщо країна може довести необхідність такого проекту. І, як ви слушно зауважили, це має бути не аргумент "вибори за рік", а цифри: збільшення пропускної спроможності, розвантаження якихось ділянок, енергозбереження, і так далі.
Проблема в тому, що замість цих формальних аргументів Уряд приходить до міжнародних донорів зі списком "хотєлок", які не те що не мають цифр формального обґрунтування, частина з них є абсурдними з точки зору здорового глузду тих, хто ті гроші дати може. В Україні навіть немає зараз можливості розраховувати ефект від проектів - транспортної моделі немає.

Тому, хоча гроші є, і їх багато, їх поки не дуже будуть давати. Спочатку, міжнародні інституції для свого використання розробляють транспортну модель. Оскільки це проект Східного партнерства ЄС, модель розробляється на 6 країн одразу. Потім там прорахують всі "хотєлки" урядів цих країн. Потім - структурують та пріоритезують. І аж потім будуть давати гроші на реалізацію.

Проект залізниці в КВР по-перше, хочуть реалізувати дуже швидко, не чекаючи появи системи прийняття рішень. По-друге, мені здається, навіть в МІУ розуміють, що формальні розрахунки по такому проекту покажуть, що це марна трата коштів, та в списку пріоритетів на фінансування залізниця в КВР опиниться десь на дні.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 12:18
Igoresha
HAnS писав: 17 квітня 2018, 12:13 Може недобре відповідати два тижні потому, але, думаю, варто розповісти, як воно насправді працює. На правах інсайду)

Так, міжнародні інституції дійсно дають кошти на такі проекти, згадати той самий новий тунель на Бескидському перевалі.
Тоннель - это не research and development. Это не инновация. У вас есть примеры финансирования проектов по разработке инновационных решений? Не адаптация технологий, не трансфер технологий или расширение потенциала, а именно research?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 12:21
dimm1971
Igoresha писав: 17 квітня 2018, 11:53 в марте летал в Рим - даже в мыслях не было брать из Фиюмичино автобус
Italy GDP per capita 30,527.27 USD ‎
Ukraine GDP per capita 2,185.73 USD

Трохи відрізняється, нє?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 12:23
dimm1971
mischko писав: 17 квітня 2018, 11:58 перевага поїзда - він не стоїть у заторах.
Скільки їздив бусом із Борисполя - ніколи не стояв в заторах до Харківської. Після - скільки завгодно, але до меж міста - ніяких проблем.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 12:27
Igoresha
dimm1971 писав: 17 квітня 2018, 12:21 Italy GDP per capita 30,527.27 USD ‎
Ukraine GDP per capita 2,185.73 USD

Трохи відрізняється, нє?
Italy 34.1 l of wine per capita
Ukraine up to 10 l of wine per capita
Тоже отличается, да? Еще могу нарыть много разной статистики

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 12:29
HAnS
Igoresha писав: 17 квітня 2018, 12:18 Тоннель - это не research and development. Это не инновация. У вас есть примеры финансирования проектов по разработке инновационных решений? Не адаптация технологий, не трансфер технологий или расширение потенциала, а именно research?
А залізниця в аеропорт це research and development?)

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 12:33
Igoresha
HAnS писав: 17 квітня 2018, 12:29 А залізниця в аеропорт це research and development?)
Разговор шел не о ж/д сообщении в целом, а о поезде на батареях.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 12:55
dimm1971
Igoresha писав: 17 квітня 2018, 12:27
dimm1971 писав: 17 квітня 2018, 12:21 Italy GDP per capita 30,527.27 USD ‎
Ukraine GDP per capita 2,185.73 USD

Трохи відрізняється, нє?
Italy 34.1 l of wine per capita
Ukraine up to 10 l of wine per capita
Тоже отличается, да? Еще могу нарыть много разной статистики
Та не треба, я вірю що Ви маєте неабиякий хист до статистики. Я лише наведу одну цифру - квиток від Фумічіно коштує 14 євро. Чи буде згодний пересічний пасажир Боріка сплачувити 450 гривень за квиток, чи він просто за ці гроші візьме таксі?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 13:06
UKCC
від FCO можна вдвічі дешевше поїхати звичайними електричками, а не Leonardo Express, в якому, дивлячись з тарифного боку, є лише 1й класс, тому й така ціна.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 13:25
dimm1971
А ще FCO обслуговує більш ніж 40 мільйонів паксів на рік. То чи варто порівнювати незрівненне?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 17 квітня 2018, 13:26
AQS
dimm1971 писав: 17 квітня 2018, 11:27 От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
Вибачте, Ви не праві. У Будапешта є поїзд і станція, яка називається Ferihegy railway station - https://en.wikipedia.org/wiki/Ferihegy_railway_station
Знаходиться в 4км. від терміналу. Туди можна доїхати автобусом 200Е
Навіть аеропорт розказує про таку можливість - https://www.bud.hu/en/passengers/transp ... ion/trains