Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Igoresha »

Класичний український випадок: не роби нічого і не будеш винним. Захотів зробити щось на краще - на тобі тюремний срок.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Olek »

Як писав Андрій Гук, авіаційний юрист, якби покопали в інших напрямках, можна було б багато чого знайти.

Згадайте тільки конкурс по передачі ангара в оренду, який прописували під одну відому авіакомпанію, яку потім очолив екс-в-о-гендиректора Борисполя.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення makor »

А потім згадайте знижки прописані під іншу відому авіакомпанію, яку взагалі потрібно було надавати всупереч правилам встановленим кабміном, які потім змінили щоб дозволити це.

Недоотримання доходів в держбюджет, за всіма хто це зробив легко прийти при бажанні.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Olek »

Знижки були передбачені для всіх авіакомпаній. Відкриваєш новий рейс - отримуєш.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Sentry »

Мені більш цікаво, а хто отримав строк за те, що держбюджет недоотримував кошти за оренду приміщень через недолугість Фонду Держмайна, який не міг організувати конкурс?

Як на мене, ці дії нанесли дербюджету значно більший збиток саме через те, що держбюджет отримував 0, там де, мав отримувати повну суму, у той час як Дихне організував процес так, щоб держпідприємство оримувало не 0. Інша справа - якщо саме такі його дії призвели до затягування конкурсу, але ж його судять не за це.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Igoresha »

Ну знижки були для всіх авіакомпаній, але саме розмір максимальної знижки "співпав" із тим, що вимагала саме одна авіакомпанія.
Я не звинувачую нікого в чомусь - навпаки, такі дії призвели до активної експансії авіакомпаній аеропортами України. Особливо було приємно бачити відкриття рейсів в такі аеропорти, як Херсон і Запоріжжя, які роками були запущені. Миколаїв хорохорився теж мати рейси, Вінниця, Чернівці і так далі. Не було би тих знижок - я впевнений, не було би такої активної експансії.
Фонд не поспішав із процедурами, бо для нього не існує такого показника ефективності роботи, як "кількість пасажирів" чи "час проведення процедури здачі площі в оренду". Для аеропорту ж, ні для кого не секрет, відсутність магазинів і кафе - це і недоотримання грошей від оренди, і пасажири, які відмовляються подорожувати з нього, вибираючи конкурента (а в Києві він є). Якщо я не помиляюся, аналогічна проблема була в терміналі Ф, який так і стояв без жодної зданої в оренду площі.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення makor »

Olek писав: 02 березня 2023, 10:26 Знижки були передбачені для всіх авіакомпаній. Відкриваєш новий рейс - отримуєш.
А тендери, зі спеціальними умовами які може виконати тільки правильний переможець вони також для всіх.

Я не казав що це погано, от тільки тут легко знайти що 90% знижки отримала одна авіакомпанія, причому те що умови писалися під неї міністр прямо заявляв, та тиснув на аеропорт. Тож довести збиток досить легко :)
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Olek »

МАУ отримувала знижку 80% на транзитний збір ще до того, як на ринок України вийшов Ryanair. Але ви чомусь це не згадуєте. І так, це була знижка конкретно під МАУ, бо тільки вона декларувала транзитні перевезення.
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення manjeroke »

Може Дихне і є за що судити, але саме цей кейс це якась маячня. Якщо Дихне саджають за це, то Омелян повинен також бути засуджений. Саме він лобіював ту саму знижку 80% щоб RyanAir почали літати. Потім цю знижку прописали для усіх та майже усі виграли, починаючи з подорожуючих. Я впевнений що бюджет також отримав більше грошей не дивлячись на знижку.
Я думаю з такою логікою можно взагалі всіх пересадити
Аватар користувача
katso
Airbus A340
Повідомлень: 919
З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення katso »

Olek писав: 02 березня 2023, 22:00 МАУ отримувала знижку 80% на транзитний збір ще до того, як на ринок України вийшов Ryanair. Але ви чомусь це не згадуєте. І так, це була знижка конкретно під МАУ, бо тільки вона декларувала транзитні перевезення.
За это уже сел Антонюк, который перед этим поспорил с Саакашвили (тот тоже в итоге сел, но не у нас) кто больше понимает в авиации, после чего эмоциональный Саакашвили поехал к Порошенко (вывод какой -сядет и тот) и тот сказал СБУ на Антонюка "фас". Короче прав был камрад выше кто написал "не делай ничего и всем улыбайся, тогда может не сядешь".
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення makor »

Olek писав: 02 березня 2023, 22:00 МАУ отримувала знижку 80% на транзитний збір ще до того, як на ринок України вийшов Ryanair. Але ви чомусь це не згадуєте. І так, це була знижка конкретно під МАУ, бо тільки вона декларувала транзитні перевезення.
Господи, да при чем тут это. Я пишу о том, что любое стимулирование рынка путем скидок можно легко превратить в уголовное дело, найдя в нем признаки лоббирования. Что райанейр, что мау, что льготы в портах от омеляна, что скидки за открытие завода. Тупо берём количество налогов по льготам и пересчитываем по полной ставки и вот готова сумма убытка причиненного государству.
А что без скидки не будет объема у Райана, не будет конкурентного транзита мау, не будет роста дохода порта это недоказуемо постфактум.

В безопасности только чиновники, которые всегда только повышают налоги, сборы или отменяют льготы. И то не факт.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Igoresha »

makor писав: 03 березня 2023, 07:08 Господи, да при чем тут это. Я пишу о том, что любое стимулирование рынка путем скидок можно легко превратить в уголовное дело, найдя в нем признаки лоббирования. Что райанейр, что мау, что льготы в портах от омеляна, что скидки за открытие завода. Тупо берём количество налогов по льготам и пересчитываем по полной ставки и вот готова сумма убытка причиненного государству.
А что без скидки не будет объема у Райана, не будет конкурентного транзита мау, не будет роста дохода порта это недоказуемо постфактум.

В безопасности только чиновники, которые всегда только повышают налоги, сборы или отменяют льготы. И то не факт.
Саме так. В цьому і проблема, що реальність порівнюють із гіпотетичним сценарієм в минулому. Біда в тому, що оцінку тому гіпотетичному сценарію люди часто роблять через призму того, що уже сталося, як невід'ємний факт (про ці речі історики давно пишуть). Приклад: із тими ж знижками для раяна, які, впевнений, скоро скажуть, що раян і без них літав би, а отже сума збитків бюджету: "кількість пасажирів"х("збори без знижки" - "збори зі знижкою")
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Tetris »

Я, чесно кажучи, не розділяю скептицизму.
По-перше, дійсно, якщо ти нічого не робиш на держслужбі чи під час керування держпідприємством, тебе просто звільнять. Якщо ти щось робиш, можна порушити закон і опинитись в кабінеті у слідчого. Хіба люди, які йдуть на ці посади, про це не знають? Так в усьому світі. Не подобається - працюй в приватному секторі. Там, якщо власник дізнається про подібні зловживання, тобі загрожує максимум звільнення.
Тобто Дихне знав про ризики і погодився працювати на посаді, тому не треба цієї лірики: не хочеш сісти - нічого не роби. Боїшся сісти - не йди працювати на посаду.
По-друге, паралелі зі знижками некоректні адже знижки прямо дозволені власником (держорганами) і до керівника підприємства доведено порядок застосування знижок. І притягти до відповідальності в даному випадку директора аеропорту можна лише за порушення такого порядку.
Ну і по-третє, давайте чесно, є певний порядок орендних відносин, доведений власником - тендери. А тут найнятий директор цей порядок починає обходити. Залишимо навіть за дужками, що в умовах України не дуже віриться, що Дихне не завів "потрібні" компанії з вигодою для себе по цим тимчасовим договорам оренди. Просто давайте перенесемось в приватний сектор: корпорація наймає топ-менеджера з умовою, що оренда приміщень (не основна, але дуже корупціогенна діяльність) може відбуватись виключно за тендером. Власник, вбачаючи ці корупційніі ризики, готовий прийняти недоотримання доходів поки будуть проводитись тендери задля мінімізації цих корупційних ризиків. І тут найнятий менеджер говорить, що він знає краще і починає творити "отсєбятіну", здаючи, всупереч волі власників, приміщення в оренду по тимчасовим договорам. В приватному секторі такого менеджера власник звільнить одразу ж. Але тут ми маємо особливість саме держави як власника. Якщо працюєш на державу - окрім звільнення можеш отримати кримінальну справу. Дихне знав про це, подаючись на конкурс і підписуючи контракт? - Знав, але, мабуть, вигоди компенсували ризики.

Тому я не розділяю розпачу і співчуття Дихне. Все вірно ВАКС зробив.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Tetris »

makor писав: 02 березня 2023, 15:43 А тендери, зі спеціальними умовами які може виконати тільки правильний переможець вони також для всіх.
Це теж злочин, але його набагато важче довести.
Але я ж не думаю, що ви прибічник поглядів "поки Ахметов не сидить".
У випадку з Дихне слідчі виявили злочин і довели його в суді, який формувався зовсім не так, як інші українські суди, і довіри до якого має бути більше.
Що в цій історії не так?
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Sentry »

Tetris писав: 03 березня 2023, 10:52 Ну і по-третє, давайте чесно, є певний порядок орендних відносин, доведений власником - тендери. А тут найнятий директор цей порядок починає обходити. Залишимо навіть за дужками, що в умовах України не дуже віриться, що Дихне не завів "потрібні" компанії з вигодою для себе по цим тимчасовим договорам оренди. Просто давайте перенесемось в приватний сектор: корпорація наймає топ-менеджера з умовою, що оренда приміщень (не основна, але дуже корупціогенна діяльність) може відбуватись виключно за тендером. Власник, вбачаючи ці корупційніі ризики, готовий прийняти недоотримання доходів поки будуть проводитись тендери задля мінімізації цих корупційних ризиків. І тут найнятий менеджер говорить, що він знає краще і починає творити "отсєбятіну", здаючи, всупереч волі власників, приміщення в оренду по тимчасовим договорам. В приватному секторі такого менеджера власник звільнить одразу ж. Але тут ми маємо особливість саме держави як власника. Якщо працюєш на державу - окрім звільнення можеш отримати кримінальну справу. Дихне знав про це, подаючись на конкурс і підписуючи контракт? - Знав, але, мабуть, вигоди компенсували ризики.

Тому я не розділяю розпачу і співчуття Дихне. Все вірно ВАКС зробив.
Питання в тому, що держава займається не тим, хто насправді зробив великі збитки для бюджету (Фонд Держмайна), а, умовно кажучи, "стрілочником". Проблема не розв'язана, зате хтось поставив галочку, що типу бореться з корупцією. Я згоден з тим, що треба саджати за неправомірну вигоду, але це якраз не доведено. За порушення умов здачі - треба. Але однією зі сторон справи точно мають бути ті, хто не виконували свої посадові обов'язки та нанесли державі більші збитки. Це не зроблено. Тому вибачте, але я бачу цю справу саме як персональну проти Дихне. Або не сподобався саме він, або хтось просто не вміє або не хоче виконувати якісно свою роботу і вирішив обмежитися low hanging fruit замість того, щоб насправді розібратись у ситуації.

Це не ок, коли цінна нерухомість в головному аеропорті країни роками простоює без роботи. Це - явна злочинна недбалість. Імхо, першими у пріорітетах ВАКС мають бути не ті, чию провину легше довести, а ті, хто наносять більший збиток.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення makor »

Именно потому что все знают, на госслужбе остаются только те кто знает с кем делиться чтобы за тобой не пришли.

Частник с радостью сдаст площадку до тендера, если это будет возможно.

Обвинение должно доказать что при этом Дыхне ещё и затягивал тендер для основной сдачи. А не просто использовал ещё свободное помещение для временной сдачи
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Tetris »

Sentry писав: 03 березня 2023, 11:49
Питання в тому, що держава займається не тим, хто насправді зробив великі збитки для бюджету (Фонд Держмайна), а, умовно кажучи, "стрілочником". Проблема не розв'язана, зате хтось поставив галочку, що типу бореться з корупцією. Я згоден з тим, що треба саджати за неправомірну вигоду, але це якраз не доведено.
Це доведено: Дихне взяв ціну за оренду зі стелі і вона виявилась нижчою за ринок.
Sentry писав: 03 березня 2023, 11:49 Це не ок, коли цінна нерухомість в головному аеропорті країни роками простоює без роботи. Це - явна злочинна недбалість. Імхо, першими у пріорітетах ВАКС мають бути не ті, чию провину легше довести, а ті, хто наносять більший збиток.
ВАКС не встановлює пріоритети - він розглядає справи, які туди приносять НАБУ разом з антикорупційною прокуратурою.

Я згоден, що є претензії по-перше, до тих хто розробляв цей громіздкий порядок по тендерах, а по-друге, до НАБУ, яке (поки) не передала в суд більш кричущі випадки.
Але ж ми не знаємо внутрішньої кухні: можливо (поки) не вдається зібрати докази. Але це не скасовує того, що при наявності доведеної провини, навіть "стрілочник" має нести відповідальність.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Tetris »

makor писав: 03 березня 2023, 12:32 Частник с радостью сдаст площадку до тендера, если это будет возможно.
Это рассуждение мелкого частника - тот сдаст. В крупных корпорациях все сильно сложнее. Там директор одного из предприятий - нанятый менеджер с кучей спущенных сверху порядков и документов, которые постоянно обновляются именно для избегания злоупотреблений. Часто такие нормы и порядки кажутся глупыми или странными, но они написаны не просто так. И деятелей, которые решают, что знают, как будет лучше и выгоднее, нарушая при этом эти порядки и документы, выгоняют очень быстро.
Директор предприятия - это не его властелин, который может делать что угодно, лишь бы прибыль приносил. Его работодатель довел до него порядок работы. Зачем Дыхне этот порядок нарушал? Какова была его мотивация?
Считаешь порядок неправильным - иди в Министерство и проси разрешения отступить от порядка, или проси этот порядок поменять.
makor писав: 03 березня 2023, 12:32 Обвинение должно доказать что при этом Дыхне ещё и затягивал тендер для основной сдачи. А не просто использовал ещё свободное помещение для временной сдачи
Обвинение должно доказать, что кто-то получил незаслуженную выгоду от использования госимущества вследствии преступной деятельности.
В данном случае был:
1) нарушен порядок сдачи госимущества в аренду
2) в нарушение порядка имущество сдано по заниженной цене.
Больше ничего тут доказывать не нужно.

Повторюсь, ВАКС сформирован с участием конкурсной комиссии, в которую в т.ч. входили иностранцы. Явных зашкваров за этим судом пока не было. Случай с Дыхне я таковым тоже не считаю.
Востаннє редагувалось 03 березня 2023, 12:52 користувачем Tetris, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Sentry »

Tetris писав: 03 березня 2023, 12:44 Це доведено: Дихне взяв ціну за оренду зі стелі і вона виявилась нижчою за ринок.
Але більшою за 0. Тобто Дихне приніс держпідриємству прибуток, а не збиток.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Tetris »

Sentry писав: 03 березня 2023, 12:52
Tetris писав: 03 березня 2023, 12:44 Це доведено: Дихне взяв ціну за оренду зі стелі і вона виявилась нижчою за ринок.
Але більшою за 0. Тобто Дихне приніс держпідриємству прибуток, а не збиток.
Це нікого не має цікавити. Хочеш принести доход - проси у роботодавця дозвіл відступити від правил, або зміну правил.
Так можна завтра сказати, що можна проігнорувати якийсь пункт ПДР для оптимізації дорожнього руху, або, наприклад, вбити Юрія Бойка щоб наблизити перемогу в війні.
Дихне роботодавець довів порядок роботи, і не підлеглому вирішувати, порушувати цей порядок, чи ні.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 21 гість