Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення manjeroke »

Tetris писав: 08 березня 2023, 09:58
Igoresha писав: 08 березня 2023, 09:32
Tetris писав: 07 березня 2023, 17:54 Я вище написав, що для притягнення до відповідальності чиновника, або керівника держпідприємства повинно одночасно виконуватись 2 умови:
1) Перевищення або зловживання повноваженнями (тобто порушення процедури) - людима має зробити те, чого робити не мала, згідно повноважень, або не зробити те, що робити була зобов'язана.
2) Нанесення шкоди.
В Дихне теж виконується тільки 1 пункт із двох. Тим не менше, один із судів таки визнав його винним
Це ви і сторона захисту так вважаєте. А слідство і суд вважають, що виконуються обидва пункти.
Очевидно що у слідства та суду погано с логікою та математикою якщо вони бачать другий пункт.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Tetris »

Нарешті опубліковано вирок: https://reyestr.court.gov.ua/Review/109314712
Тепер можна почитати і зрозуміти позиції сторін.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Tetris »

Мені вдалось подужати цей цікавий текст...
От щоб не говорити фраз типу "погано з логікою" чи "ви просто любите сперечатись", або "виходить, що я начальник - ти дурак", треба спочатку читати першоджерела, а не статті в пресі на 2 абзаци. Тоді не буде дискусій рівня кухонних розмов.
А що нам говорить першоджерело (власне, вирок суду):

1) Юридичний відділ аеропорту писав Дихне службову записку про те, що підписання договорів оренди незаконне. Тобто Дихне прекрасно знав про незаконність своїх дій. А після укладення попередніх договорів Мінінфраструктури писало Дихне листа з вимогою припинити свавілля.

2) Були інші потенційні орендатори, які звертались до аеропорту з пропозиціями орендувати приміщення, але їм відмовиди по надуманим приводам (в матеріалах є листи від аеропорту про відсутність вільних площ і т.д.). При чому ці потенційні орендарі подавали заявки раніше тих, кому Дихне віддав приміщення в оренду. Більше того, орендарі зайшли в приміщення і почали робити ремонти ще до підписання цих попередніх договорів, що свідчить про те, що ці орендарі були заздалегідь визначеними Дихне і його спільницею і вони (орендарі) про це знали.

В принципі, якщо керуватись лірикою про те що, як тут писала більшість дописувачів, Дихне-благодєтєль піклувався про репутацію і доходи аеропорту, можна уло б закінчити. Є доведений факт: Дихне разом зі спільницею завів "потрібні" компанії вупереч процедурі і постійним застереженням в стилі "що ж ти коїш?" від усіх, кого тільки можна.
Але продовжимо..

3) Для звинувачення по 364 статті треба довести шкоду державі та/або отримання неправомірної вигоди іншими фізичними чи юридичними особами. І тут в матеріалах є експертиза про те, що ціна оренди за попередніми догворами занижена втричі. Як це визначили? - Якщо опустити складну термінологію оцінювачів, то есперти просто взяли результати конкурсів 2018 року, визначили, наскільки оренда в 2016 році була дешевшою (визначали це з максимальною обережністю, тобто брали найбільше здорожчення в період 2016-2018 роки) і вуаля - маємо збиток державі.

Ну і найголовніше. Тут деякі, я так розумію, любителі сталінських методів пропонували саджати ФДМУ в повному складі. Так от:
ФДМУ дійсно роками не проводив конкурс. Що ж тоді трапилось, спитаєте ви? А от що: Дихне постійно зривав і затягував конкурси - він надавав Фонду некоректну інформацію про приміщення, що пропонувались в оренду, а також вносив додаткові досить дивні умови оренди (депозит на рік вперед), що, звісно, вимагало наново починати процедуру конкурсу. Також в матеріалах слідства є переписка між обвинуваченими про те, що є небезпека, що їх орендатори можуть програти конкурс, адже є інші пропозиції з набагато вищою вартістю.
І ще трішки лірики. ФДМУ в досить короткий термін постановив призначити конкурс. Але "чомусь" "хтось" зняв оголошення про конкурс з публікації в спеціальній газеті (а без публікації конкурс проводити не можна). Потім ФДМУ знов призначив конкурс і... вгадайте що відбулось.... Так, знов оголошення про конкурс "чомусь" не з'явилось у газеті. 6 місяців (адже публікація має бути за 3 місяці) конкурс не проводився через двократний зрив публіікацій. Втім, це лірика, адже слідству не вдалось довести в цьому епізоді злочинні дії.

В якості постскриптуму напишу своє враження від викладеної в вироку позиції захисту. Вона просто сміхотворна:
- посилання на архаїчність законодавства як виправдання його порушення,
- посилання на звичаї, які дозволяють попередні договори,
- посилання на те, що аеропорт був прибутковим,
- посилання на те, що арендарі не могли отримати неправомірну вигоду тому що у обвинувачених відсутня мотивація.

Мені стало ще більш очевидним те, що вирок суду абсолютно вірний.
Але у обвинувачених є час до 30.03. щоб подати апеляцію. Побачимо :)
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення manjeroke »

Ну як і казали: якщо є факт затягування тендеру, то треба саджати.
Тільки чому його не звільнили ще після першого договору?
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Tetris »

Та навіть без затягування тендеру. Тут просто купа фактів, кожен з яких є очевидною ознакою злочину: порушення процедур, створення псевдоколегіальних органів щоб уникнути відповідальності, протягування своїх орендарів, затягування конкурсу, занижена ціна. Як дуже гарно написано в вироку: Навіть якщо розглядати обставини цього кримінального провадження, у розрізі кожної дії окремо все одно лишається стійке переконання, що вони відбулися з прямим умислом, ознак необережності чи несвідомого, випадкового діяння у поведінці обвинувачених не було.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Tetris »

manjeroke писав: 10 березня 2023, 17:31 Тільки чому його не звільнили ще після першого договору?
Думаю, були у нього покровителі. Звільняти було треба після порушення процедури. Тоді б він не зміг скоїти злочин.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення alex.s »

Tetris писав: 10 березня 2023, 17:37
manjeroke писав: 10 березня 2023, 17:31 Тільки чому його не звільнили ще після першого договору?
Думаю, були у нього покровителі. Звільняти було треба після порушення процедури. Тоді б він не зміг скоїти злочин.
Чи можливо отримати таку посаду без покровителя? Ріторічне питання.
Потім, треба відробляти.
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення manjeroke »

Tetris писав: 10 березня 2023, 17:37
manjeroke писав: 10 березня 2023, 17:31 Тільки чому його не звільнили ще після першого договору?
Думаю, були у нього покровителі. Звільняти було треба після порушення процедури. Тоді б він не зміг скоїти злочин.
Звільняє та призначає Мін Інфраструктури як я розумію. Але там був Омелян в той час, якій був нібито в конфлікті з власниками МАУ, директором якої потім став Дихне.
Чи може бути що вся ця компанія людей "грала" в конфлікт?
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Tetris »

manjeroke писав: 10 березня 2023, 17:46 Чи може бути що вся ця компанія людей "грала" в конфлікт?
Життя показує, що можна, маючи зв'язки в міністерстві на рівні середніх посад, довгий час вирішувати питання навіть маючи конфлікт з вищим керівництвом.
Історія з публікацією оголошення про конкурс якраз хороший приклад. Прийшов хтось в газету і вирішив питання про те, що оголошення не надрукували - все, 3 місяці на смарку. Потім ще 3 місяці. Весь цей час ти отримуєш відкати від заниженої оренди. Потім приходиш на засідання конкурсної комісії і на повному серйозі пропонуєш заново організувати конкурс, тому що дуже-дуже необхідно додати умову річної передплати за оренду. Конкурсна комісія ФДМУ тебе посилає нахер, але ти наполягаєш, проводяться засідання іде переписка... час іде, відкати платяться.
Дихне очевидно не мав зв'язків у ФДМУ. Але майже 2 роки здавав приміщення з відкатами.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення alex.s »

manjeroke писав: 10 березня 2023, 17:46
Tetris писав: 10 березня 2023, 17:37
manjeroke писав: 10 березня 2023, 17:31 Тільки чому його не звільнили ще після першого договору?
Думаю, були у нього покровителі. Звільняти було треба після порушення процедури. Тоді б він не зміг скоїти злочин.
Звільняє та призначає Мін Інфраструктури як я розумію. Але там був Омелян в той час, якій був нібито в конфлікті з власниками МАУ, директором якої потім став Дихне.
Чи може бути що вся ця компанія людей "грала" в конфлікт?
Омелян проти МАУ був?! Це як бджоли проти меда...
Аватар користувача
katso
Airbus A340
Повідомлень: 919
З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення katso »

alex.s писав: 10 березня 2023, 18:00
manjeroke писав: 10 березня 2023, 17:46
Tetris писав: 10 березня 2023, 17:37
Думаю, були у нього покровителі. Звільняти було треба після порушення процедури. Тоді б він не зміг скоїти злочин.
Звільняє та призначає Мін Інфраструктури як я розумію. Але там був Омелян в той час, якій був нібито в конфлікті з власниками МАУ, директором якої потім став Дихне.
Чи може бути що вся ця компанія людей "грала" в конфлікт?
Омелян проти МАУ був?! Це як бджоли проти меда...
Ну как же, а кто топил за Райанэйр - https://cfts.org.ua/news/2017/09/18/ose ... nair_42957
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення manjeroke »

А ще за великий український лоукост. Я вже забув то SkyUp чи Beez був...
Востаннє редагувалось 10 березня 2023, 21:12 користувачем manjeroke, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення alex.s »

Вибачаюсь, то я з Антонюком сплутав :alen:
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Tetris »

Я чому одразу став на сторону слідства. Тому що професійні топ-менеджери (а Дихне таким, безумовно, є) ніколи не будуть просто так порушувати регламенти.
Може це професійне, але, будучи членом Наглядової Ради немаленького банку, я дещо знаюсь на корпооативному управлінні.
Нормальні менеджери, коли бачать можливість заробити там, де це процедура не дозволяє, швидко будуть бігти до керівних органів (наглядової ради, чи міністерства, чи прямо до власника) за дозволом відступити від процедури. І, як правило, якщо це дійсно бізнес-необхідність, або дозвіл дадуть, або навіть процедури змінять.
Жодна нормальна людина, маючи юридичний висновок, що ти підписуєш незаконний договір, не стане просто так, не маючи інтересу, його підписувати.
Аватар користувача
vadimklimenko
Airbus A318
Повідомлень: 70
З нами з: 30 травня 2019, 22:23
Звідки: OZH → IEV
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення vadimklimenko »

Tetris писав: 10 березня 2023, 17:07 Мені вдалось подужати цей цікавий текст...
Витратив пів години на читання, і досить цікаво! Після прочитання теж повністю погоджуюсь з тим, що ви написали

Про 315м² - по тексту це був Elephant (бо там більше нічого настільки великого немає на третьому поверсі, ну і в тексті є єдина згадка). Власник «Кофе Бар Плюс» – Тимур Міндіч (так званий лобіст Коломойського) :grin:
Аватар користувача
vadimklimenko
Airbus A318
Повідомлень: 70
З нами з: 30 травня 2019, 22:23
Звідки: OZH → IEV
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення vadimklimenko »

Нове інтервʼю з Дихне, після вироку: https://babel.ua/texts/91616-kolishniy- ... -interv-yu

Прізвища Міндіч не знав, про зняття оголошень та «Готовим срочно письмо на зміну фізичних параметрів об`єкту 185 м под магазин. Подался Вог. Надо срочно отменять» ні слова :)
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Tetris »

Так, смішне інтерв'ю. Типовий приклад, коли немащо сказати по суті справи, починаєш кидатись лайном.
"Суд і детективи не знають, як працює економіка." - ніби вони мають це знати. Єдине, що має знати суд, - це закони і вміти визначити, чи порушив його підсудний.
"ФДМУ не знає як працює аеропорт" - аналогічно. ФДМУ не має знати, як працює аеропорт, інакше ФДМУ керував би аеропортом замість Дихне.

Ти один весь в білому, знаєш і про економіку, і про аеропорти, але чомусь не слова не говориш про те, чи порушував ти закон.

Про МАУ теж його позиція смішна: "я хотів повну свободу в кадрових рішеннях". Це що, твоя компанія? Відкрий свою компанію і призначай кого хочешь.
vadimklimenko писав: 19 березня 2023, 13:33 про зняття оголошень та «Готовим срочно письмо на зміну фізичних параметрів об`єкту 185 м под магазин. Подался Вог. Надо срочно отменять» ні слова :)
А тут питання до журналістів, чому не спитали. Можливо, правда, спитали, але відповіді не отримали.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Igoresha »

В факті розрахунку шкоди бюджету ключовими для мене були докази того, що Дихне перешкоджав укладення договору згідно законодавства. На цьому визнаю свою помилку і відвалюю :)
Аватар користувача
doc
Airbus A321
Повідомлень: 420
З нами з: 03 липня 2013, 17:20
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення doc »

Щодо нарису на головній
https://www.avianews.com/rus/2023/04/19 ... ect_photo/
Слава богу, що так сталося, бо був би ще один аеропорт Дніпро з монополією "бородатої бабці".
Хоча незрозуміло, чому робили такий недолугий термінал F. Косо-криво аби живо?
Але зараз це лиш для обговорення мрій. Треба гнати клятих мокшан назад на болота. І інтерв'ю москальського пілота https://www.avianews.com/cis/2023/04/11 ... es_in2023/ - це свідчення, що їм також непереливки.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Bagach »

doc писав: 19 квітня 2023, 14:15 Треба гнати клятих мокшан назад на болота.
...
... їм також непереливки
Для початку треба, щоб у свинособак хоча б до Уралу був закритий повітряний простір. Має бути паритет.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 12 гостей