Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Что именно, то что он был замом Качанова?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
я про "підозру колишньому керівнику підприємства" - их там вроде двое было за это время было - Гомболевский и Дыхне.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Не совсем, если с 2014 года - там генеральным был Качанов, а его замом Гомболевский. Потом уже появился и Дыхне...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
точно. но Гомболевский тоже был гендиром, после Качанова.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Был... а после него некоторое время и.о. был Дыхне
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Що за нові привілеї? Кому доступно? Covid test for free?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
В Кредо теж недоступно
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Чатбот мастеркарда в Фейсбуке.
https://www.mastercard.ua/uk-ua/consume ... f-use.html
https://www.mastercard.ua/uk-ua/consume ... f-use.html
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
У меня как раз Mastercard World Elite. Интересно как это будет работать на практике
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
4-6 часов звучит отлично. С учетом цены как в Киеве за тест с выдачей через 24-48 часов, остается надеятся, что не будет массового наплыва желающих сделать тест из города.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Жаль, что пока только в Киеве
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Позвонил в тестовый центр и уточнил реальность. К сожалению, как обычно она сильно не совпадает с тем, что обещают. Реальный срок выполнения 6-24 часа (а не 4-6), и это время с момента передачи теста в лабораторию. Не уточнял, как часто они передают их днем, но последняя передача в 8 вечера, и после этого только в 7 утра. Соответственно, при сдаче теста в 9 вечера, результат будет с 1 дня следующего дня до 7 утра через день, а не через 4-6 часов. Такую скорость уже можно получить в Киеве без необходимости ехать в Борисполь.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Монобанк обіцяє скоро додати цю фічу для своїх платинум карт
"ми активно працюємо над можливістю отримання цієї послуги для наших преміальних клієнтів. Орієнтовно з 14.09 плануємо запустити її"
"ми активно працюємо над можливістю отримання цієї послуги для наших преміальних клієнтів. Орієнтовно з 14.09 плануємо запустити її"
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
На сайте Мастеркарда появилась инструкция - https://www.mastercard.ua/uk-ua/consume ... id-19.html
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
1) Згідно з інформацією колишнього нардепа Сергія Лещенка, яку він опублікував у своєму телеграм-каналі, — підозру отримав Євген Дихне, який був в.о. генерального директора МА Бориспіль з вересня 2014 року по березень 2017 року.
2) НВ Бізнес виявив в Єдиному державному реєстрі судових рішень постанову Північного апеляційного господарського суду у справі, ініційованій за позовом ДП МА Бориспіль до ТОВ Кофе Бар Плюс про стягнення майже 30,5 млн грн. недоотриманої орендної плати.
Згідно з попереднім договором, укладеним 29 квітня 2016 року, аеропорт передав Кофе Бар Плюс два приміщення на третьому поверсі терміналу D загальною площею 315 кв. м для розміщення бару з правом продажу товарів підакцизної групи.
Незалежна оцінка оцінила вартість цих приміщень в 27,12 млн грн. без НДС. Вартість оренди за базовий місяць (березень 2016 року) склала 339,4 тис. грн. (Близько 1 077 грн. за 1 кв. м). Але, як ми пам’ятаємо, при оренді державного майна, вирішальне слово залишається за ФДМ. Тому попереднім договором була передбачена необхідність проведення ще однієї незалежної оцінки Регіональним відділенням Фонду державного майна (РВ ФДМ) України по Київській області. І якщо вона виявиться вище, то сторони домовилися внести зміни в договір шляхом укладення додаткової угоди. Орендар зобов’язувався сплатити різницю недоотриманої орендної плати за час користування майном. Через 2 роки в лютому-березні 2018 року РВ ФДМУ виконало таку оцінку. Виявилося, що вартість майна становить 28,7 млн грн. Орендна плата зросла більш істотно і склала 1,48 млн грн. без ПДВ в місяць (базовий місяць — листопад 2017 року) з подальшим коригуванням на інфляцію.
Це близько 4698 грн. за 1 кв. м або майже в 5 разів дорожче вартості, зафіксованої в попередньому договорі. Різниця між вартістю базової місячної оренди в попередньому і основному договорах становила близько 1,1 млн грн на місяць.
15 березня 2018 року, між Кофе Бар Плюс і РВ ФДМ в Київській області був підписаний договір оренди на нових умовах.
Спираючись на інформацію, зафіксовану в цьому договорі, у вересні 2018 року МА Бориспіль направив Кофе Бар Плюс рахунок-фактуру на 30,5 млн грн. і письмову вимогу сплатити недоотриманий орендну плату за період з 2016 по 2018 рр. Але державний аеропорт так і не отримав цих грошей.
Був поданий позов до суду.
Згідно з матеріалами справи, суддя прийняв рішення, що вимоги МА Бориспіль неможливо задовольнити. І ось чому.
Згідно положень Господарського та Цивільного кодексів України, в попередніх договорах вказуються не тільки терміни їх дії, а й крайній термін укладення основного договору, яким можуть бути внесені зміни в ключові умови оренди. Якщо основний договір не встигли укласти до зазначеного крайнього терміну, то внести зміни в попередній договір неможливо. Адже до того моменту він припиняє свою дію.
Попередній договір між ДП МА Бориспіль і Кофе Бар Плюс був підписаний 29 квітня 2016 року. До липня 2017 року сторони уклали чотири додаткових угоди, в останній з яких (від 31 липня 2017 року) з’явилося таке формулювання: «Цей договір вступає в силу з дати підписання його сторонами і діє до дати укладення основного договору оренди з Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Київській області, або до визнання переможцем конкурсу на право оренди майна іншого учасника, але в будь-якому випадку до 31.10.2017 включно, в залежності від того, яка дата настане раніше. Після цього договір припиняє свою дію».
Інших додаткових угод не укладали. Але договір з РВ ФДМУ в зазначені терміни укласти не вдалося. Його підписали лише 15 березня 2018 року. Тобто вже після того як попередній договір припинив свою дію.
При цьому з листопада 2017 по лютий 2018 рр. орендар сплачував за оренду площ в аеропорту, відповідно до умов законодавства, попереднього договору і виставлених йому рахунків-фактурам.
Умови постійного договору діють лише з березня-2018.
Судячи із заяв НАБУ, таких договорів було більше одного, хоча загальний збиток від них виявився нижче суми, яка фігурувала в суді з Кофе Бар Плюс. Цікаво, що засновникам цієї компанії є Ольга Атрощенко та Ірина Шехалеева (Їм належить кілька ресторанів в Києві, які входять в мережу Світова карта), Фішер Гордон Вільям (громадянин Великої Брітаніі, проживає в Гонконгу) і Тимур Міндіч, давній партнер Ігоря Коломойського. Вчотирьох вони також володіють ТОВ Скай Фуд Сервісес. Це компанія, яка є виробником і постачальником продуктів харчування для авіакомпаній. Основним своїм клієнтом вони називають Міжнародні авіалінії України.
Тимур Міндіч також є засновником ТОВ Квартал 95, ТОВ Квартал ТВ (до 2019 року засновником був Володимир Зеленський) і ТОВ Драйв Продакшн, які займаються виробництвом ТБ і кінопродукції. А основними партнерами Міндіча по цих компаніях зараз є брати Шефір.
Якщо справа розвиватиметься, то складається враження, що держава, яка не змогла захистити свої інтереси за допомогою позовів від імені ДП МА Бориспіль, тепер намагається притягнути до відповідальності конкретних менеджерів, які приймали рішення і ставили підписи під договорами.
З іншого боку, представники українського авіабізнесу кажуть, що ці події можуть бути пов’язані з конфліктом між найбільшими акціонерами МАУ, якими є Ігор Коломойський і Арон Майберг.
2) НВ Бізнес виявив в Єдиному державному реєстрі судових рішень постанову Північного апеляційного господарського суду у справі, ініційованій за позовом ДП МА Бориспіль до ТОВ Кофе Бар Плюс про стягнення майже 30,5 млн грн. недоотриманої орендної плати.
Згідно з попереднім договором, укладеним 29 квітня 2016 року, аеропорт передав Кофе Бар Плюс два приміщення на третьому поверсі терміналу D загальною площею 315 кв. м для розміщення бару з правом продажу товарів підакцизної групи.
Незалежна оцінка оцінила вартість цих приміщень в 27,12 млн грн. без НДС. Вартість оренди за базовий місяць (березень 2016 року) склала 339,4 тис. грн. (Близько 1 077 грн. за 1 кв. м). Але, як ми пам’ятаємо, при оренді державного майна, вирішальне слово залишається за ФДМ. Тому попереднім договором була передбачена необхідність проведення ще однієї незалежної оцінки Регіональним відділенням Фонду державного майна (РВ ФДМ) України по Київській області. І якщо вона виявиться вище, то сторони домовилися внести зміни в договір шляхом укладення додаткової угоди. Орендар зобов’язувався сплатити різницю недоотриманої орендної плати за час користування майном. Через 2 роки в лютому-березні 2018 року РВ ФДМУ виконало таку оцінку. Виявилося, що вартість майна становить 28,7 млн грн. Орендна плата зросла більш істотно і склала 1,48 млн грн. без ПДВ в місяць (базовий місяць — листопад 2017 року) з подальшим коригуванням на інфляцію.
Це близько 4698 грн. за 1 кв. м або майже в 5 разів дорожче вартості, зафіксованої в попередньому договорі. Різниця між вартістю базової місячної оренди в попередньому і основному договорах становила близько 1,1 млн грн на місяць.
15 березня 2018 року, між Кофе Бар Плюс і РВ ФДМ в Київській області був підписаний договір оренди на нових умовах.
Спираючись на інформацію, зафіксовану в цьому договорі, у вересні 2018 року МА Бориспіль направив Кофе Бар Плюс рахунок-фактуру на 30,5 млн грн. і письмову вимогу сплатити недоотриманий орендну плату за період з 2016 по 2018 рр. Але державний аеропорт так і не отримав цих грошей.
Був поданий позов до суду.
Згідно з матеріалами справи, суддя прийняв рішення, що вимоги МА Бориспіль неможливо задовольнити. І ось чому.
Згідно положень Господарського та Цивільного кодексів України, в попередніх договорах вказуються не тільки терміни їх дії, а й крайній термін укладення основного договору, яким можуть бути внесені зміни в ключові умови оренди. Якщо основний договір не встигли укласти до зазначеного крайнього терміну, то внести зміни в попередній договір неможливо. Адже до того моменту він припиняє свою дію.
Попередній договір між ДП МА Бориспіль і Кофе Бар Плюс був підписаний 29 квітня 2016 року. До липня 2017 року сторони уклали чотири додаткових угоди, в останній з яких (від 31 липня 2017 року) з’явилося таке формулювання: «Цей договір вступає в силу з дати підписання його сторонами і діє до дати укладення основного договору оренди з Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Київській області, або до визнання переможцем конкурсу на право оренди майна іншого учасника, але в будь-якому випадку до 31.10.2017 включно, в залежності від того, яка дата настане раніше. Після цього договір припиняє свою дію».
Інших додаткових угод не укладали. Але договір з РВ ФДМУ в зазначені терміни укласти не вдалося. Його підписали лише 15 березня 2018 року. Тобто вже після того як попередній договір припинив свою дію.
При цьому з листопада 2017 по лютий 2018 рр. орендар сплачував за оренду площ в аеропорту, відповідно до умов законодавства, попереднього договору і виставлених йому рахунків-фактурам.
Умови постійного договору діють лише з березня-2018.
Судячи із заяв НАБУ, таких договорів було більше одного, хоча загальний збиток від них виявився нижче суми, яка фігурувала в суді з Кофе Бар Плюс. Цікаво, що засновникам цієї компанії є Ольга Атрощенко та Ірина Шехалеева (Їм належить кілька ресторанів в Києві, які входять в мережу Світова карта), Фішер Гордон Вільям (громадянин Великої Брітаніі, проживає в Гонконгу) і Тимур Міндіч, давній партнер Ігоря Коломойського. Вчотирьох вони також володіють ТОВ Скай Фуд Сервісес. Це компанія, яка є виробником і постачальником продуктів харчування для авіакомпаній. Основним своїм клієнтом вони називають Міжнародні авіалінії України.
Тимур Міндіч також є засновником ТОВ Квартал 95, ТОВ Квартал ТВ (до 2019 року засновником був Володимир Зеленський) і ТОВ Драйв Продакшн, які займаються виробництвом ТБ і кінопродукції. А основними партнерами Міндіча по цих компаніях зараз є брати Шефір.
Якщо справа розвиватиметься, то складається враження, що держава, яка не змогла захистити свої інтереси за допомогою позовів від імені ДП МА Бориспіль, тепер намагається притягнути до відповідальності конкретних менеджерів, які приймали рішення і ставили підписи під договорами.
З іншого боку, представники українського авіабізнесу кажуть, що ці події можуть бути пов’язані з конфліктом між найбільшими акціонерами МАУ, якими є Ігор Коломойський і Арон Майберг.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Крайняя фраза является наиболее вероятной причиной...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot] і 31 гість