Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Вот это я представляю очередь на рамке у входа в терминал, когда переведут рейсы
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А что за борт с американским флагом был в Борисполе 4 ноября?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Госдеп зарплату привезXII писав:А что за борт с американским флагом был в Борисполе 4 ноября?
- Андрей_киев
- Airbus A321
- Повідомлень: 401
- З нами з: 31 жовтня 2010, 22:14
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Новый рейс Жуляны Борисполь. И обратно
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А на номер выхода на посадку обратили внимание?Андрей_киев писав:Новый рейс Жуляны Борисполь. И обратно
- Андрей_киев
- Airbus A321
- Повідомлень: 401
- З нами з: 31 жовтня 2010, 22:14
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Конечно обратил. тестирование внутренней галереи переводят скоро
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А с какого числа???Андрей_киев писав:Конечно обратил. тестирование внутренней галереи переводят скоро
- Андрей_киев
- Airbus A321
- Повідомлень: 401
- З нами з: 31 жовтня 2010, 22:14
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Пока неизвестно обещали ведь с 26 октября...
- Lo.
- Airbus A320
- Повідомлень: 369
- З нами з: 12 січня 2013, 21:54
- Звідки: Prague
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
«Повітряний експрес» курсуватиме до «Борисполя» через підземний тунель
http://www.ukrproject.gov.ua/news/povit ... mnii-tunel
http://www.ukrproject.gov.ua/news/povit ... mnii-tunel
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Кстати, не знаю куда писать.....но Меридиана отменила рейсы в Киев до 20-х чисел марта. Завтра последний рейс(крайний) Неаполь-Киев-Неаполь....
P.S. И тут Визз вытеснил))
P.S. И тут Визз вытеснил))
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
«Повітряний експрес» курсуватиме до «Борисполя» через підземний тунель
http://www.ukrproject.gov.ua/news/povit ... mnii-tunel
http://www.ukrproject.gov.ua/news/povit ... mnii-tunel
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
simpomix писав:«Повітряний експрес» курсуватиме до «Борисполя» через підземний тунель
http://www.ukrproject.gov.ua/news/povit ... mnii-tunel
а зачем второй раз, и с первого понятен этот движ, вот только чем это закончиться...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
извините, не заметил, что уже есть эта новость в ветке
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
рядовий склад УЗ буде в захваті.
Ну дуже змахує весь цей повітряний експрес на передвиборну лапшу, типу як з "електричкою" Вишгород-Петрівка з рухомим складом = дизель-поїзд ДР1А, в якого депо = Коростень і раз в два дні нульовий пробіг був Коростень-Київ(150км),для виконання рейсу Вишгород-Київ(7км).
Те що вони побудують лінк від терміналу через тонель, естакаду чи взагалі телепорт до існуючої гілки нічим добрим не закінчиться. В нас вантажо/пасажирський рух на залізниці не розділений добре, а тут ми типу гіпер швидкий і гіперточний транспорт запустим по рейкам? ага... (а електричка яка приходить не вчасно в аеропорту не потрібна).
На ділянці Київ-Пас Дарниця ми маєм пасажирський рух (який за планом має зібльшитись в два рази, бо східне відправлення з КиївПасу, а західне з Дарниці), маєм вантажний рух з Київ Товарний, маєм приміський рух, маєм міську електричку яку типу також інтвервали хочуть зменшити, і сюди ж на ці ж колії всунем ще повітряний експрес? Ну в мене крім скепсису це не викликає нічого.
Так УЗ робить реконструкцію магстральних шляхів до Дарниці, там має бути 4 магістральні колії (по дві на міст), але здається цього не вистачить для таких планів. УЗ може спочатку якось і буде давати пріорітет експересу, але потім буде вірішувати власні проблеми.
Як приклад міська електричка на західних вузлах, або розклад електрички похерять, для пропуску пасажирських, або навпаки дивлячись коли в народу більше незадоволення.
Єдиний нормальний варіант = це виділена колія, але рельєф Києва дозволяє то зробити тільки до Харківської/Бориспільської.
Ну дуже змахує весь цей повітряний експрес на передвиборну лапшу, типу як з "електричкою" Вишгород-Петрівка з рухомим складом = дизель-поїзд ДР1А, в якого депо = Коростень і раз в два дні нульовий пробіг був Коростень-Київ(150км),для виконання рейсу Вишгород-Київ(7км).
Те що вони побудують лінк від терміналу через тонель, естакаду чи взагалі телепорт до існуючої гілки нічим добрим не закінчиться. В нас вантажо/пасажирський рух на залізниці не розділений добре, а тут ми типу гіпер швидкий і гіперточний транспорт запустим по рейкам? ага... (а електричка яка приходить не вчасно в аеропорту не потрібна).
На ділянці Київ-Пас Дарниця ми маєм пасажирський рух (який за планом має зібльшитись в два рази, бо східне відправлення з КиївПасу, а західне з Дарниці), маєм вантажний рух з Київ Товарний, маєм приміський рух, маєм міську електричку яку типу також інтвервали хочуть зменшити, і сюди ж на ці ж колії всунем ще повітряний експрес? Ну в мене крім скепсису це не викликає нічого.
Так УЗ робить реконструкцію магстральних шляхів до Дарниці, там має бути 4 магістральні колії (по дві на міст), але здається цього не вистачить для таких планів. УЗ може спочатку якось і буде давати пріорітет експересу, але потім буде вірішувати власні проблеми.
Як приклад міська електричка на західних вузлах, або розклад електрички похерять, для пропуску пасажирських, або навпаки дивлячись коли в народу більше незадоволення.
Єдиний нормальний варіант = це виділена колія, але рельєф Києва дозволяє то зробити тільки до Харківської/Бориспільської.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Бред замутили с этим экспрессом. Кто им будет пользоваться? Сейчас набегут товарищи, купившие билет за 3000+ грн, орущие, что 80 грн за поезд - это дорого.
Как по мне, нужно срочно давать "заднюю" с этой идеей. Перед китайцами раскланяться и досвидос. Ибо опять будут выброшенные на ветер деньги. При том, потом затрачивая тоже немалое количество.
Как по мне, нужно срочно давать "заднюю" с этой идеей. Перед китайцами раскланяться и досвидос. Ибо опять будут выброшенные на ветер деньги. При том, потом затрачивая тоже немалое количество.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
80 грн. было в 2011 году. Потом цена выросла до 120... а с нынешним курсом (кредит то в валюте) будет все 200 грн. за поездку в 1 сторону
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Якщо КМДА якось може впливати на цей процес, то Кава в ФБ чітко дав зрозуміти що для KBP залізничний лінк робити рано.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Такси дешевле)))) а уж если вдвоем-то вообще Элит можно вызывать)))Olek писав:80 грн. было в 2011 году. Потом цена выросла до 120... а с нынешним курсом (кредит то в валюте) будет все 200 грн. за поездку в 1 сторону
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ну так об этом уже который год говорят!!! Что мы не Москва, нам этот экспресс в аэропорт вообще не нужен. Но 50 лямов уже распиляли.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Я вважаю, потрібно було (ще при будівництві/проектуванні зеленої гілки метро) від станції Бориспільська гнати лінію не на Червоний Хутір (взагалі не знаю, що там, і хто туди їздить...там ліс...ні будинків, нічого), а в сторону Борисполя. І робити Бориспільську як пересадочну станцію в аеропорт (Тобто, щоб не кожен потяг їхав до аеропорту, а один там кожні 30 хв, наприклад).
Можна було зробити 1-2 км. під землею, а потім як червона гілка метро на лівому березі...по поверхні.
По дорозі здається там немає ніяких перешкод, які не можна пройти.
А перед аеропортом лінія знову заходить під землю.
А ще, туди можна пустити автобус Київпастранса від Харківської, як це було перед Євро (Правда тоді від Бориспільської їздив), їхав автобус хв. 15-20 від метро, коштував 15 грн., а СкайБас тоді 40 був.
Але це все балачки...зроблять так, щоб опозоритись, або щоб пусте їздило...або щоб побільше грошей відмити...
Можна було зробити 1-2 км. під землею, а потім як червона гілка метро на лівому березі...по поверхні.
По дорозі здається там немає ніяких перешкод, які не можна пройти.
А перед аеропортом лінія знову заходить під землю.
А ще, туди можна пустити автобус Київпастранса від Харківської, як це було перед Євро (Правда тоді від Бориспільської їздив), їхав автобус хв. 15-20 від метро, коштував 15 грн., а СкайБас тоді 40 був.
Але це все балачки...зроблять так, щоб опозоритись, або щоб пусте їздило...або щоб побільше грошей відмити...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 71 гість