Так люди всюди ниють.і в Польщі теж. В Польщі теж ниють про мінералку за 1 ойро.
Та й ціни на алкоголь/їжу не до порівняння (щонайменше у Львові).
У березні скористався цим дивом аеропортової логістики. Справді, дуже зручно і швидко. АЄОА — електричка ходить в LUZ лише тричі на день. Коли збирався летіти туди (перший і єдиний раз), я навіть не розглядав такий варіант. Скористався, бо випадково побачив електричку з терміналу і застрибнув буквально в останню секунду перед відправленням. Заповненість була приблизно на 60%. І це не дивно, адже з таким графіком руху мало хто буде серйозно розглядати такий варіант трансферу. Свіднік — аеропорт не надто популярний, але з того розкладу, що я бачив, цілком реально пускати 5-6 електричок на добу. Тоді проект був би дуже популярним, адже автобусне сполучення з Любліном — це просто Содом і Гомора.Glucker писав: ↑17 квітня 2018, 13:45 Немного оффтоп, но интересно сравнить с проектом в Польше.
В аэропорт Люблин с его пассажироптотоком в 265тыс. пассажиров проложена ЖД колея длиной около 2 км если брать ответвление от основной ЖД со станции Свидник. Линия электрифицирована, но при этом до аэропорта ходят рельсовые дизельные автобусы Pesa-130. Вероятно, связано с тем, что из-за низкого пассажиропотока нету смысла использовать на этой линии электропоезд, а также нет в наличии ЖД транспорта на электротяге низкой вместимости. Есть ли подобный подвижной состав на электротяге? Длина платформы 115-120м, т.е. при потребности можно что-то бОльшее пустить.
Стоимость проезда 5,30злотых, т.е. где-то 40грн.
Интересна экономическая целесобразность данного проекта.
Загалом же авіакомпанії заборгували українським пасажирам близько 2,1 мільйона євро за затримки у відправленні, з яких 1,5 мільйона виплатив столичний аеропорт Бориспіль.
Учитывая, что недавно гендир говорил о приходе Brussels Airlines волне возможно. Конечно группа Люфтов молодцы - очень агрессивно работают на нашем рынке.ВладТТ писав: ↑06 травня 2018, 02:22 Я щось проспав чи то якась помилка, в сезонному розкладі КВР вказано з 3-го вересня Брюссель (Brussels Airlines) 5 разів на тиждень, не код-шерінг, час вильоту/прильоту не співпадає з МАУ, а саме власні рейси SN2857/2858 https://kbp.aero/wp-content/uploads/201 ... -RUS-1.pdf
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей