Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Olek »

Igoresha писав: 10 квітня 2018, 17:19
Думаю, больше нет смысла. И несмотря на то, что Рябикин о чемодане без ручки говорил о терминале В, терминал D тоже превращается в такой же (нет нормального трансфера, внутренние вылеты достраивались, мало площадей для коммерции, мало места для самолетов). А все потому, что крепкие хозяйственники попилили денег на проектировании и строительстве терминала.
Изначально предполагалось, что почти полная стоимость терминала Д будет покрыта за счет японского кредита. И проект шел от японской стороны как одно из требований для получения кредита.
Аватар користувача
North_West
A380
Повідомлень: 1425
З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
Звідки: WAW
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення North_West »

"Работниками Управления противодействия таможенным правонарушениям и международного взаимодействия Киевской таможни ГФС прекращена дерзкая попытка незаконного перемещения через таможенную границу Украины в международном пункте пропуска для воздушного сообщения "Борисполь" рекордной партии мобильных телефонов", - говорится в сообщении.
7 тыс телефонов однако)
https://focus.ua/country/395635/
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Glucker »

Достаточно свежее фото строительства ЖД колеи к аэропорту Борисполь.
Зображення
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення mischko »

таки буде дизель?
dimm1971

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення dimm1971 »

От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Igoresha »

dimm1971 писав: 17 квітня 2018, 11:27 От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
Можно. Об этом много писалось в точ числе здесь, на форуме. Но по правде говоря, этот вариант мне не нравится. Да, это дешевая альтернатива, но между ж/д и автобусом ж/д, конечно, выигрывает (в марте летал в Рим - даже в мыслях не было брать из Фиюмичино автобус). И если ж/д сделать не трудно (а с Борисполем его действительно сделать не так уж и трудно, по крайней мере первую стадию), то почему не сделать?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення mischko »

перевага поїзда - він не стоїть у заторах.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення converj »

А ще багато подорожуючих дістаються до Києва залізницею, тому перейти на іншу платформу зручніше аніж виходити на/з автобус.
Тільки я би ще встановив на платформі автомати з продажу квитків...
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення mischko »

converj писав: 17 квітня 2018, 12:09 А ще багато подорожуючих дістаються до Києва залізницею, тому перейти на іншу платформу зручніше аніж виходити на/з автобус.
Тільки я би ще встановив на платформі автомати з продажу квитків...
Зараз же можна одразу купувати квитки з пересадками.
HAnS
Airbus A318
Повідомлень: 2
З нами з: 17 квітня 2018, 11:35
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення HAnS »

LWIEV писав: 02 квітня 2018, 16:42 Нема браку ресурсів. Гроші на такі проекти дає Україні ЄС, Світовий банк, ЄБРР і ще кілька інституцій. Тільки не сьогодні-на-завтра "бо будуть вибори".
Може недобре відповідати два тижні потому, але, думаю, варто розповісти, як воно насправді працює. На правах інсайду)

Так, міжнародні інституції дійсно дають кошти на такі проекти, згадати той самий новий тунель на Бескидському перевалі. Але. Вони дають гроші, лише якщо країна може довести необхідність такого проекту. І, як ви слушно зауважили, це має бути не аргумент "вибори за рік", а цифри: збільшення пропускної спроможності, розвантаження якихось ділянок, енергозбереження, і так далі.
Проблема в тому, що замість цих формальних аргументів Уряд приходить до міжнародних донорів зі списком "хотєлок", які не те що не мають цифр формального обґрунтування, частина з них є абсурдними з точки зору здорового глузду тих, хто ті гроші дати може. В Україні навіть немає зараз можливості розраховувати ефект від проектів - транспортної моделі немає.

Тому, хоча гроші є, і їх багато, їх поки не дуже будуть давати. Спочатку, міжнародні інституції для свого використання розробляють транспортну модель. Оскільки це проект Східного партнерства ЄС, модель розробляється на 6 країн одразу. Потім там прорахують всі "хотєлки" урядів цих країн. Потім - структурують та пріоритезують. І аж потім будуть давати гроші на реалізацію.

Проект залізниці в КВР по-перше, хочуть реалізувати дуже швидко, не чекаючи появи системи прийняття рішень. По-друге, мені здається, навіть в МІУ розуміють, що формальні розрахунки по такому проекту покажуть, що це марна трата коштів, та в списку пріоритетів на фінансування залізниця в КВР опиниться десь на дні.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Igoresha »

HAnS писав: 17 квітня 2018, 12:13 Може недобре відповідати два тижні потому, але, думаю, варто розповісти, як воно насправді працює. На правах інсайду)

Так, міжнародні інституції дійсно дають кошти на такі проекти, згадати той самий новий тунель на Бескидському перевалі.
Тоннель - это не research and development. Это не инновация. У вас есть примеры финансирования проектов по разработке инновационных решений? Не адаптация технологий, не трансфер технологий или расширение потенциала, а именно research?
dimm1971

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення dimm1971 »

Igoresha писав: 17 квітня 2018, 11:53 в марте летал в Рим - даже в мыслях не было брать из Фиюмичино автобус
Italy GDP per capita 30,527.27 USD ‎
Ukraine GDP per capita 2,185.73 USD

Трохи відрізняється, нє?
dimm1971

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення dimm1971 »

mischko писав: 17 квітня 2018, 11:58 перевага поїзда - він не стоїть у заторах.
Скільки їздив бусом із Борисполя - ніколи не стояв в заторах до Харківської. Після - скільки завгодно, але до меж міста - ніяких проблем.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Igoresha »

dimm1971 писав: 17 квітня 2018, 12:21 Italy GDP per capita 30,527.27 USD ‎
Ukraine GDP per capita 2,185.73 USD

Трохи відрізняється, нє?
Italy 34.1 l of wine per capita
Ukraine up to 10 l of wine per capita
Тоже отличается, да? Еще могу нарыть много разной статистики
HAnS
Airbus A318
Повідомлень: 2
З нами з: 17 квітня 2018, 11:35
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення HAnS »

Igoresha писав: 17 квітня 2018, 12:18 Тоннель - это не research and development. Это не инновация. У вас есть примеры финансирования проектов по разработке инновационных решений? Не адаптация технологий, не трансфер технологий или расширение потенциала, а именно research?
А залізниця в аеропорт це research and development?)
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення Igoresha »

HAnS писав: 17 квітня 2018, 12:29 А залізниця в аеропорт це research and development?)
Разговор шел не о ж/д сообщении в целом, а о поезде на батареях.
dimm1971

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення dimm1971 »

Igoresha писав: 17 квітня 2018, 12:27
dimm1971 писав: 17 квітня 2018, 12:21 Italy GDP per capita 30,527.27 USD ‎
Ukraine GDP per capita 2,185.73 USD

Трохи відрізняється, нє?
Italy 34.1 l of wine per capita
Ukraine up to 10 l of wine per capita
Тоже отличается, да? Еще могу нарыть много разной статистики
Та не треба, я вірю що Ви маєте неабиякий хист до статистики. Я лише наведу одну цифру - квиток від Фумічіно коштує 14 євро. Чи буде згодний пересічний пасажир Боріка сплачувити 450 гривень за квиток, чи він просто за ці гроші візьме таксі?
Аватар користувача
UKCC
Airbus A320
Повідомлень: 313
З нами з: 09 лютого 2018, 10:58
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення UKCC »

від FCO можна вдвічі дешевше поїхати звичайними електричками, а не Leonardo Express, в якому, дивлячись з тарифного боку, є лише 1й класс, тому й така ціна.
dimm1971

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення dimm1971 »

А ще FCO обслуговує більш ніж 40 мільйонів паксів на рік. То чи варто порівнювати незрівненне?
Востаннє редагувалось 17 квітня 2018, 13:26 користувачем dimm1971, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Повідомлення AQS »

dimm1971 писав: 17 квітня 2018, 11:27 От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
Вибачте, Ви не праві. У Будапешта є поїзд і станція, яка називається Ferihegy railway station - https://en.wikipedia.org/wiki/Ferihegy_railway_station
Знаходиться в 4км. від терміналу. Туди можна доїхати автобусом 200Е
Навіть аеропорт розказує про таку можливість - https://www.bud.hu/en/passengers/transp ... ion/trains
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей