про МАУ можна докладніше?artml писав:hrk-cd, щиро вітаю з поверненням Візза уявляю, скільки зусиль вам то коштувало.
Ну що, тепер може і мільйон станеться у 2018-му? Особливо якщо чутки про нові рейси МАУ справдяться.
Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Віззи додадуть близько 50 000 в найкращому випадку, а нові рейси МАУ як я розумію це заміна Кутаїсі.artml писав: Ну що, тепер може і мільйон станеться у 2018-му? Особливо якщо чутки про нові рейси МАУ справдяться.
Будемо сподіватися на нові чартери, під безвіз повинна запрацювати Греція і можливо Іспанія.
Але те що стіну пробито Віззами - то дуже добре
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
про визз - это отличные новости
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Что радует - не побоялись статуса прифронтовой зоны.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Можна було б поспекулювати, що від Кутаїсі до Південної Осетії і Абхазії кілометрів 70 по прямій, тому їм не вперше. Але пропоную просто порадуватися за Харків.Alександр писав:Что радует - не побоялись статуса прифронтовой зоны.
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
В темі МАУ було такеysi писав:про МАУ можна докладніше?
Виглядає логічним з точки зору утилізації «нічного» літака, наявних дозвілів на рейси, та можливого попиту (Бергамо — заробітчани+туризм; Ларнака — чистісінький пляжний туризм на тижневі відпустки). Але подивимося чи справдиться.maxgalkov писав:Плани на травень '18 [...]
HRK-BGY 25 21:35-23:50 PS319 738
BGY-HRK 36 00:40-04:50 PS320 738
HRK-LCA 6 21:35-00:30+ PS349 738
LCA-HRK 7 01:20-04:15 PS350 738
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 64
- З нами з: 06 липня 2011, 21:54
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
радоваться надо любому новому рейсу, как мне кажется. Тем не менее не совсем ясно, на какого пассажира рассчитан рейс в Дортмунд. У них есть какие-то пересадки?
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Дортмунд та околиці це найбільша німецька агломерація, так само як Катовіце — найбільша польська. Мені здається, що розрахунок в першу чергу на заробітчан у тих краях + не дуже вибагливих туристів, які поїдуть до відносно близьких Кельну чи Кракова.
Приблизно така сама аргументація і у гіпотетичного рейсу МАУ до Бергамо — теж найбільша італійська агломерація, теж купа заробітчан + туристичний потенціал в одному пакеті. Теж два рейси на тиждень
Приблизно така сама аргументація і у гіпотетичного рейсу МАУ до Бергамо — теж найбільша італійська агломерація, теж купа заробітчан + туристичний потенціал в одному пакеті. Теж два рейси на тиждень
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Дортбунд--это Сев. Рейн-Вестфалия, где десятки тысяч иммигрантов из Украины и, в том числе, из Харькова и окрестностей. Это возможность им летать в гости домой, и их родственникам-друзьям к ним. Ну и для поездки в Европу не худшее место--поездом-машиной-автобусом можно довольно быстро добраться и по Германии, и в Нидерланды, Бельгию, Люксембург, Францию.Guest from TO писав:радоваться надо любому новому рейсу, как мне кажется. Тем не менее не совсем ясно, на какого пассажира рассчитан рейс в Дортмунд. У них есть какие-то пересадки?
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
- Звідки: lviv
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Щиро радий за Харків.Це вже якийсь прогрес,а на рахунок рейсу в нікуда....дивився вчора-МАДЕЙРА на 2чол 2-х харчування.з перельотом з Катовіц 700євро за двох,прошлого літа моя жінка з сином 15р відпочивала в хорватії 14 днів все вкл 4* в кінці липня за 1150євро за двох і т.д. Мексика за двох все вкл 4* з перельотом(з ВАршави в грудні 14р) 1650 доларів за двох.я думаю харківяни скоро все це зрзуміють...удачі.Ще може полетить до Вас ЕРНЕСТ (у нас зі Львова білети на лютий,березень-77євро туданазад Венеція,Бергамо)я бачу вже навіть песнсіонери почали проце говорити-не полетіти туда нв вихідні?Це все ВАС чекає....
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
hrk-cd писав:спасибо, очень стараемся, все может бытьartml писав:hrk-cd, щиро вітаю з поверненням Візза уявляю, скільки зусиль вам то коштувало.
Ну що, тепер може і мільйон станеться у 2018-му? Особливо якщо чутки про нові рейси МАУ справдяться.
Приєднуюсь до вітань. Але святкувати будемо як прилетить перший рейс
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
ліфт не був відображений у видимій для пасажира навігації. жіночка з паличкою, якій я допомагав, з задоволенням ним би скористалася, якби бачила, що така опція є.artml писав:Ліфт там є, просто не працює.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
З самого Дортмунду літає мало чого цікавого, але Холцвікеде - це одна година, щоб дістатися Кьольну, Бонну, Дюссельдорфу з його величезним аеропортом, Дуйсбургу, Ессену, Вупперталю, Мюнстеру. За три години можна потрапити до Веце - найбільшоі бази раянів. З того ж Кьольну швидкісним потягом можна за кілька годин потрапити до Парижу, Амстердаму чи Брюсселю. Ну і Кьольн/Бонн аеропорт не варто обходити увагою.Guest from TO писав:радоваться надо любому новому рейсу, как мне кажется. Тем не менее не совсем ясно, на какого пассажира рассчитан рейс в Дортмунд. У них есть какие-то пересадки?
Дортмунд - це дуже класний P2P-напрямок.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
якщо до Амстердаму, то краще не через Кельн, а через Дуйсбург.dimm1971 писав:З самого Дортмунду літає мало чого цікавого, але Холцвікеде - це одна година, щоб дістатися Кьольну, Бонну, Дюссельдорфу з його величезним аеропортом, Дуйсбургу, Ессену, Вупперталю, Мюнстеру. За три години можна потрапити до Веце - найбільшоі бази раянів. З того ж Кьольну швидкісним потягом можна за кілька годин потрапити до Парижу, Амстердаму чи Брюсселю.Guest from TO писав:радоваться надо любому новому рейсу, как мне кажется. Тем не менее не совсем ясно, на какого пассажира рассчитан рейс в Дортмунд. У них есть какие-то пересадки?
Дортмунд - це дуже класний P2P-напрямок.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Я якось літав в Дортмунд зі Львова, брав машину і досить непогано подорожував по Бенілюксу - там фактично вся Голандія доступна в межах 2-3 годин їзди автомобілем. Більшість Бельгії теж.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
З Дортмунда в Амстердам від 3 годин потягом, можна фліксбас, десь за 4. Бельгія також дуже поряд, ну а про німецькі агломерації і говорити нічого.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
на этом форуме часто обсуждаются заседания украэроруха (или как там эта организация называется) и разрешения на какие маршруты получили украинские авиакомпании. но судя по тому каким сюрпризом стало возвращение визза в харьков, разрешения на эти маршруты выдавались не украэрорухом, так? а кто тогда выдал эти назначения? и как узнать у каких ещё авиакомпаний есть разрешения на полёты в харьков?
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Не Украерорух, а Державіаслужба. З Польщею у нас укладений договір про відкрите небо. З Німеччиною ситуація схожа для більшості напрямків, крім трьох - між Києвом і Берліном/Франкфуртом/Мюнхеном (якщо я нічого не плутаю). Тому компанії або отримують призначення автоматично або проходять цю формальність вже після анонсу - не впевнений щодо точної механіки.
Список активних призначень можна знайти на сайті ДАС.
Список активних призначень можна знайти на сайті ДАС.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Ну що? Повернувся візз, повернуться і ці?
http://interfax.com.ua/news/interview/465886.htmlМы заинтересованы вернуться в Харьков, но до сих пор существуют ограничения в полетной зоне. Безопасность пассажиров - наш главный приоритет, поэтому авиакомпания приостановила полеты по данному направлению. Мы ждем решения этого вопроса, чтобы возобновить рейсы flydubai в Харьков.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
В ДАС получают назначения украинские компании в рамках украинских квот. WizzAir таковой не является, поэтому получает назначения в тех странах, откуда летает, согласно их квот.Dr. K писав:на этом форуме часто обсуждаются заседания украэроруха (или как там эта организация называется) и разрешения на какие маршруты получили украинские авиакомпании. но судя по тому каким сюрпризом стало возвращение визза в харьков, разрешения на эти маршруты выдавались не украэрорухом, так? а кто тогда выдал эти назначения? и как узнать у каких ещё авиакомпаний есть разрешения на полёты в харьков?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 15 гостей