Так это ж все взаимосвязано. Ради Мадрида за 2500 грн можно и во Львов прокатиться, а ради Стамбула зачем в Харьков ехать, если Запорожье в 2,5 раза ближе.Здесь нет ни слова про сеть маршрутов.
Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1833
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Хехе... вот потому раяны в обозримом будущем дальше Львова и не пойдутСобакевич писав: Так это ж все взаимосвязано. Ради Мадрида за 2500 грн можно и во Львов прокатиться,
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1833
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Ну, вообще-то они уже дальше пошли - аж до Киева. Враг практически у ворот.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
ну для кого-то и верста не крюкСобакевич писав:Ради Мадрида за 2500 грн можно и во Львов прокатиться
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Киев я так понимаю больше для вида. Оно видно как им тот Киев интересен. Это скорее для них общественная нагрузка.Собакевич писав:Ну, вообще-то они уже дальше пошли - аж до Киева. Враг практически у ворот.
А так - зачем им напрягаться: пассажиропоток будет сам съезжаться во Львов со всей Украины
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
До Львова від нас їхати 17 годин і 50€ RT. Це непоганий аргумент на користь рейсів з Харкова.
Інша річ, що Райани більше цікавляться потоком до України, а тут ми вочевидь пасемо задніх.
Інша річ, що Райани більше цікавляться потоком до України, а тут ми вочевидь пасемо задніх.
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1833
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Со всей - вряд ли будет. Только жители Днепра, которым бенефициары DNK дарят счастливую возможность познакомиться с разными уголками родной страны. А остальные вон носом крутят, не хотят лишнюю версту на развитие внутреннего туризма накинуть.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Думаю, що захід Раянів до Харкова - це питання часу.
На відміну від МАУ Раяни добре розуміють свого пасажира і свою роботу будують довкола довіри, яка є між перевізником і клієнтом. З дій Раянейр бачимо, що вони дивляться на місця в Україні, які цікаві іноземцям з ЄС. Тому Львів, де Раян очікує на wow-ефект від цін і атмосфери, тому заходить сміливо. Тому Київ, який теж дуже привабливий і динамічний, але далі і дорожчий. Була б готова інфраструктура, туди б ще вписалась Одеса.
Харків сьогодні - це місто не на приліт, а на виліт. Війна є лише невеликою складовою. Головне - це сенсовна невизначеність міста для зовнішніх аудиторій. Харків - він про що? Про конструктивізм в архітектурі? Про неймовірний простір центральної площі? Про радість і щастя? Про культуру їжі і барів? Про особливу культуру місцевих мешканців? Доки не буде відповідей на ці питання - місту складно буде "злетіти".
Думаю, що алгоритм по Харкову буде такий: посилення свободи і плюралізму через низові ініціативи > встановлення демократії на місцевому рівні > підвищення конкурентності бізнесу та початок синергії з освітою (особливо, якщо з'явиться сильний приватний університет гуманітарного спрямування) > нова структура економіки, де основа в малому/середньому бізнесі та великій кількості ГО і самонайнятих підприємців/активістів > зростання зацікавленістю Харковом всередині країни > ще більша синергія між різними гравцями, що впливає на якість культурного життя > поява міста на карті світу > масований захід Раянів та інших бюджетників (говоримо про кілька рейсів щодня як мінімум та 10+ напрямків).
На все про все 10-15 років роботи. Треба ще подивитися, що там з демографією - чи взагалі є молодь, для якої це все має робитися. Зараз Харків - один з лідерів з втрати кваліфікованої робочої сили і талантів. Хороше сполучення з Києвом цьому сприяє, але головне - відчуття браку соціальної перспективи в місті. "Вічний Кернес" і безпекові виклики пригнічують. Але це все можна змінювати.
На відміну від МАУ Раяни добре розуміють свого пасажира і свою роботу будують довкола довіри, яка є між перевізником і клієнтом. З дій Раянейр бачимо, що вони дивляться на місця в Україні, які цікаві іноземцям з ЄС. Тому Львів, де Раян очікує на wow-ефект від цін і атмосфери, тому заходить сміливо. Тому Київ, який теж дуже привабливий і динамічний, але далі і дорожчий. Була б готова інфраструктура, туди б ще вписалась Одеса.
Харків сьогодні - це місто не на приліт, а на виліт. Війна є лише невеликою складовою. Головне - це сенсовна невизначеність міста для зовнішніх аудиторій. Харків - він про що? Про конструктивізм в архітектурі? Про неймовірний простір центральної площі? Про радість і щастя? Про культуру їжі і барів? Про особливу культуру місцевих мешканців? Доки не буде відповідей на ці питання - місту складно буде "злетіти".
Думаю, що алгоритм по Харкову буде такий: посилення свободи і плюралізму через низові ініціативи > встановлення демократії на місцевому рівні > підвищення конкурентності бізнесу та початок синергії з освітою (особливо, якщо з'явиться сильний приватний університет гуманітарного спрямування) > нова структура економіки, де основа в малому/середньому бізнесі та великій кількості ГО і самонайнятих підприємців/активістів > зростання зацікавленістю Харковом всередині країни > ще більша синергія між різними гравцями, що впливає на якість культурного життя > поява міста на карті світу > масований захід Раянів та інших бюджетників (говоримо про кілька рейсів щодня як мінімум та 10+ напрямків).
На все про все 10-15 років роботи. Треба ще подивитися, що там з демографією - чи взагалі є молодь, для якої це все має робитися. Зараз Харків - один з лідерів з втрати кваліфікованої робочої сили і талантів. Хороше сполучення з Києвом цьому сприяє, але головне - відчуття браку соціальної перспективи в місті. "Вічний Кернес" і безпекові виклики пригнічують. Але це все можна змінювати.
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Вибачте, на цьому місці уявив собі знайомство туристів з особливостями місцевої культури ХТЗ чи Новоселівки та заволав у голос.LWIEV писав:Про особливу культуру місцевих мешканців?
А так все правильно в принципі. Місту потенційно є що показати і що дати туристам, причому різним — тут і цікава архітектура, і бари-паби-фестивалі, навіть музеї які-неякі. Але це все треба доводити до ладу і якось продвигати та рекламувати.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Харків місто з населенням овер 1.5М, один з лідерів за екомічною складовою.
Регіон дуже далекий від насичення. Повірте, якщо зайде райнеір, то пакси з Бєлгорода, Донеччини та Луганщини будуть використововати HRK як безальтернативну можливість, тому є великий потенціал!
Регіон дуже далекий від насичення. Повірте, якщо зайде райнеір, то пакси з Бєлгорода, Донеччини та Луганщини будуть використововати HRK як безальтернативну можливість, тому є великий потенціал!
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Белгородские не будут - это же лишнюю визу получать придется.Niko писав:Харків місто з населенням овер 1.5М, один з лідерів за екомічною складовою.
Регіон дуже далекий від насичення. Повірте, якщо зайде райнеір, то пакси з Бєлгорода, Донеччини та Луганщини будуть використововати HRK як безальтернативну можливість, тому є великий потенціал!
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 21
- З нами з: 26 березня 2017, 14:40
- Звідки: Харьков
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
С точки зрения потенциальных туристов из ЕС - абсолютно то же самое, что и Львов: дешевый и сравнительно качественный алкоголь + места его распития (во Львове эта индустрия развита и распиарена, естественно, сильнее), красивые и сравнительно доступные девушки (это я не с целью кого-то обидеть - просто таковы реалии, что в Киеве, что в Харькове, что в Одессе или Львове), дешевый транспорт (в первую очередь такси). При чем достаточно цивилизованно и безопасно (в последние годы с безопасностью похуже, конечно, но тем не менее). Архитектура? Конечно, такого развитого кластера исторических зданий как во Львове нет, да, + Харьков в годы войны намного сильнее пострадал, но дореволюционной архитектуры тут немало. Вопрос в том, что она скорее бонусом, массовый турист поедет не за ней, а за тем, что я выше написал (например, во Львове овердофига исторических зданий в запущенном состоянии, плюс европейского туриста после Вены, Праги и всяких Краковых вряд ли можно там чем-то удивить).LWIEV писав:Харків - він про що? Про конструктивізм в архітектурі? Про неймовірний простір центральної площі? Про радість і щастя? Про культуру їжі і барів? Про особливу культуру місцевих мешканців? Доки не буде відповідей на ці питання - місту складно буде "злетіти".
Харьковская область по кол-ву субъектов среднегои малого бизнеса на 100000 населения на 3-м месте после Киева и Киевской области. По кол-ву рабочих мест в IT на втором месте после Киева. По кол-ву научных учреждений и производств с высокой добавленной стоимостью - тоже в топе. Вопрос в том, что это, само по себе, не даст серьезного притока посетителей при войне и хреновой репутации страны. В том же IT заказчики уже года 3 приезжают с большой опаской, даже в те компании/на те проекты, где раньше бывали регулярно.LWIEV писав:нова структура економіки, де основа в малому/середньому бізнесі та великій кількості ГО і самонайнятих підприємців
Бизнес, которому это надо, уже действительно давно "синергируется" (те же машиностроительные компании и IT, да и даже кулинарные курсы ), но вливать серьезные инвестиции в образование и науку должно в первую очередь государство, как и во всех развитых странах. У нас с этим - полный швах.LWIEV писав:підвищення конкурентності бізнесу та початок синергії з освітою (особливо, якщо з'явиться сильний приватний університет гуманітарного спрямування)
Давно уже там, как бы. Вопрос в том, что постоянные экономические кризисы, которые бьют по городу, как по промышленному центру, транзитному центру, центру оптовой торговли и т.п. нормально развиваться не дают. Ну и общая ситуация в стране (война и экономический спад) тоже способствует.LWIEV писав:поява міста на карті світу
На качество культурной жизни влияет, в первую очередь, наличие инициативных людей + тех, кто может профинансировать их идеи С первым недостатка нет, со вторым - см. выше насчет постоянных кризисов. Но процесс идет, всякие там фестивали еды или, например, "Арт-завод "Механика" - проект, у которого в Украине очень мало аналогов.LWIEV писав:ще більша синергія між різними гравцями, що впливає на якість культурного життя
Конечно есть - постоянно открываются детские сады, куча ВУЗов и т.д. Хотя естественный прирост отрицательный (как и во Львове).LWIEV писав:Треба ще подивитися, що там з демографією - чи взагалі є молодь, для якої це все має робитися.
Надо полагать, в Киев и Львов едут на Рясное и Петровку поглядеть? На ХТЗ фанатам можно посмотреть соцгород, на Новосёловке и всяких Москалёвках куча интересных зданий типа особняка Гольдберга, но +100500:artml писав:Вибачте, на цьому місці уявив собі знайомство туристів з особливостями місцевої культури ХТЗ чи Новоселівки та заволав у голос.
artml писав:якось продвигати та рекламувати.
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 126
- З нами з: 11 травня 2017, 08:47
- Звідки: Dnepr DNK
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Та ладно, ещё никаких виз для въезда в Украину для них нет, да и я не думаю что дело пойдёт дальше пугалок.ynguldyn писав:Белгородские не будут - это же лишнюю визу получать придется.Niko писав:Харків місто з населенням овер 1.5М, один з лідерів за екомічною складовою.
Регіон дуже далекий від насичення. Повірте, якщо зайде райнеір, то пакси з Бєлгорода, Донеччини та Луганщини будуть використововати HRK як безальтернативну можливість, тому є великий потенціал!
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Белгород думаю будет летать, они сейчас уже начинают возвращаться в наши ТЦ за дешевыми товарами, так что и на недорогие рейсы поедут.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
В Харькове на несколько дней визита есть, что посмотреть, если первый раз, особенно. Я сам удивился, сколько ещё не видел, хотя здесь давно живу, когда нашёл один сайт. Просто полистайте - https://kharkovgo.com/category/places/
Чего один только парк Горького и экопарк Фельдмана стоят. О последнем я видел кучу его рекламы на Бориспольской трассе, на автобусе в аэропорту Борисполь, и думаю иногородние уже составляют немалую часть посетителей. В это вс там было автобусов 10-15 (большинство иногородние) и машин 600-800 народу.
И не надо гнать на ХТЗ если здесь не были. Я езжу сюда на работу, на Александровский проспект. Район просто обалденный - тихий, очень зелёный, много парков, белок, большие детские площадки, людей и машин очень мало, многоэтажек нет, а дороги идеально отремонтированы (кроме дворов) и никогда не бывает пробок как на Салтовке каждое утро. Я бы сюда переехал жить. Кстати, местные уверены, что их район самый безопасный в городе, а самый опасный и самый ужасный, с кучей очередей везде - Салтовка. И с ними трудно поспорить, в местную почту и новую почту я захожу и сразу подхожу к оператору, на Салтовке нужно стоять в очереди по полчаса-часу.
Чего один только парк Горького и экопарк Фельдмана стоят. О последнем я видел кучу его рекламы на Бориспольской трассе, на автобусе в аэропорту Борисполь, и думаю иногородние уже составляют немалую часть посетителей. В это вс там было автобусов 10-15 (большинство иногородние) и машин 600-800 народу.
И не надо гнать на ХТЗ если здесь не были. Я езжу сюда на работу, на Александровский проспект. Район просто обалденный - тихий, очень зелёный, много парков, белок, большие детские площадки, людей и машин очень мало, многоэтажек нет, а дороги идеально отремонтированы (кроме дворов) и никогда не бывает пробок как на Салтовке каждое утро. Я бы сюда переехал жить. Кстати, местные уверены, что их район самый безопасный в городе, а самый опасный и самый ужасный, с кучей очередей везде - Салтовка. И с ними трудно поспорить, в местную почту и новую почту я захожу и сразу подхожу к оператору, на Салтовке нужно стоять в очереди по полчаса-часу.
Востаннє редагувалось 06 червня 2017, 10:00 користувачем Rel, всього редагувалось 1 раз.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Вы всерьез полагаете, что жителю Лондона будет интересен парк Горького или Экопарк Фельдмана?
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Жителю Лондона нет, а турки ездят аж толпами. Я защищал Харьков в контексте сравнения со Львовом. В плане, что здесь ничуть не хуже. Как будто кто-то из Лондона может заинтересоваться Львовом. Не считая первого пункта, что написал MythBuster.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
То, ради чего сюда ездят турки, англичане могут получить в Словакии. А это на 1000 км ближе, что несомненно влияет на цену билета. Да и качество этого там на три порядка выше, не говоря уже о том, что в Словакии есть закон и порядок.
Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Да я не спорю, что европейцам здесь нечего ловить. Я лишь хочу уточнить, что это не касается только Харькова, так можно говорить про всю Украину в целом.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 89 гостей