Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Обсуждения, комментарии...
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3298
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 108 раз
Поблагодарили: 357 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение Igoresha » 05 мар 2019, 16:20

Franek писал(а):
05 мар 2019, 16:13
Не було б тут Ryanair, якби не безвіз, чи є протилежна думка?
Аргумент неспростовний. Не було б війни, якби не Порошенко, чи є протилежна думка?
Віруючі радіють томосу. ІТшники - безвіз і лоукостам. Зрадофіли негодують, ну то таке.
А ніщєброди перемогам, якими вони ніколи не скористаються, зате за батьківщину гордісно і за Петра можна проголосувати.
1) Есть. Война началась до избрания его президентом.
2) Нищеброды проголосуют за "юлину тысячу" и обещания каплина. К сожалению, ни одно, ни другое не поможет экономике. Но вас это не интересует, судя по всему
mischko
A380
Сообщения: 5722
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 513 раз
Поблагодарили: 1341 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение mischko » 05 мар 2019, 16:23

Inguri писал(а):
05 мар 2019, 16:18
Мені дедалі більше подобається Орел.
Ти помітив, як кремлеботам припікає томос? Сунуть його вже навіть на авіаційний форум. В мене на Харківщині живе знайомий, щодня їздить приміським потягом з Мерефи в Харків на роботу, контингент там відповідний: зрадофіли і зубожілі в одному флаконі. Але розмови про безвіз. Мовляв, несправжній, все одно треба довідки на кордон везти, і навіть з довідкою не пускають. А от про томос - як ніби заціпило їм. Не згадують.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3298
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 108 раз
Поблагодарили: 357 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение Igoresha » 05 мар 2019, 16:25

mischko писал(а):
05 мар 2019, 16:19
Просто їхати 80 чи 160 особливої різниці нема. Крім того з Луцька в Львів хороша дорога - я цього літа там їздив. Відповідно Львів виграє луцького пакса у Рівного за рахунок більшої пропозиції вильотів. Миколаїв же сам по собі великий ринок, який зараз змушений літати регуляркою з інших міст. МАУ там бачить ринок, бо він у неї є в планах. Загвоздка була в стані аеропорту. Місцева влада це вирішила, тепер черга за МАУ. А з Рівного МАУ нікол літати не збиралася, чи я не правий?
Ну Львов в 2 раза дальше. И это существенная разница, учитывая то, что люди добираются автобусами/маршрутками. Из Николаева в Херсон и того меньше.
mischko
A380
Сообщения: 5722
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 513 раз
Поблагодарили: 1341 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение mischko » 05 мар 2019, 16:26

Igoresha писал(а):
05 мар 2019, 16:25
Ну Львов в 2 раза дальше. И это существенная разница, учитывая то, что люди добираются автобусами/маршрутками. Из Николаева в Херсон и того меньше.
Вдвічі довше по відстані, чи по часу? Бо ми, пам'ятаю, досить швидко добралися.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3298
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 108 раз
Поблагодарили: 357 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение Igoresha » 05 мар 2019, 16:27

По расстоянию. По времени, судя по тому, что обе дороги ремонтировались недавно, должно быть тоже
mischko
A380
Сообщения: 5722
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 513 раз
Поблагодарили: 1341 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение mischko » 05 мар 2019, 16:29

Igoresha писал(а):
05 мар 2019, 16:27
По расстоянию. По времени, судя по тому, что обе дороги ремонтировались недавно, должно быть тоже
додай ще фактор сполученості громадським транспортом. Чи їздить між Луцьком і Рівним стільки ж автобусів і маршруток, як між Луцьком і Львовом.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3298
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 108 раз
Поблагодарили: 357 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение Igoresha » 05 мар 2019, 16:38

Между Ривне и Луцком, могу предположить, даже больше. Потому что помимо тех, что едут в Ривне как конечный город, многие маршрутки едут в Киев через Ривне (а они ездят довольно часто - через 1-3 часа, начиная с раннего утра).
Tetris
Airbus A330
Сообщения: 644
Зарегистрирован: 28 мар 2014, 22:18
Откуда: Киев
Благодарил (а): 14 раз
Поблагодарили: 377 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение Tetris » 05 мар 2019, 16:39

mischko писал(а):
05 мар 2019, 16:19
Igoresha писал(а):
05 мар 2019, 16:11
Приблизительно Львов 160, в Люблин - 220-230, но учитывайте, что прохождение контроля на земле бывает ну очень долгим
Просто їхати 80 чи 160 особливої різниці нема. Крім того з Луцька в Львів хороша дорога - я цього літа там їздив. Відповідно Львів виграє луцького пакса у Рівного за рахунок більшої пропозиції вильотів. Миколаїв же сам по собі великий ринок, який зараз змушений літати регуляркою з інших міст. МАУ там бачить ринок, бо він у неї є в планах. Загвоздка була в стані аеропорту. Місцева влада це вирішила, тепер черга за МАУ. А з Рівного МАУ нікол літати не збиралася, чи я не правий?
Мені здається, є. Тим паче, вона є, якщо б до аеропорту між Луцьком і Рівним було б 40-50 км.
І з чартерами, і з регуляркою все пішло б швидше, якби з'явився новий сучасний аеропорт між Луцьком і Рівним. Те саме з Хмельницьким/Тернополем, чи Черкасами/Кропивницьким/Кременчуком.
Це не збільшить суттєво авіатрафік по країні - здебільшого вони відкусять від того ж Борисполя і Львова, куди купа людей їде маршрутками. Але такі проекти суттєво спростять життя людей. Саме для цього і існують держави.
Ми з одного боку обговорюємо, що робити людині, яка через півкраїни преться в Київ і збирається ночувати на (аеро)вокзалі, щоб відлетіти Люфтами, а з іншого не бачимо сенс витрачати кошти на регіональні аеропорти.
Були б там поблизу якісь МАУ, ЛОТи чи Туркіші. не факт, що людині потрібно було б в Бориспіль на ранковий рейс люфтів.
mischko
A380
Сообщения: 5722
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 513 раз
Поблагодарили: 1341 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение mischko » 05 мар 2019, 16:44

Tetris писал(а):
05 мар 2019, 16:39
Мені здається, є. Тим паче, вона є, якщо б до аеропорту між Луцьком і Рівним було б 40-50 км.
І з чартерами, і з регуляркою все пішло б швидше, якби з'явився новий сучасний аеропорт між Луцьком і Рівним. Те саме з Хмельницьким/Тернополем, чи Черкасами/Кропивницьким/Кременчуком.
Це не збільшить суттєво авіатрафік по країні - здебільшого вони відкусять від того ж Борисполя і Львова, куди купа людей їде маршрутками. Але такі проекти суттєво спростять життя людей. Саме для цього і існують держави.
Ми з одного боку обговорюємо, що робити людині, яка через півкраїни преться в Київ і збирається ночувати на (аеро)вокзалі, щоб відлетіти Люфтами, а з іншого не бачимо сенс витрачати кошти на регіональні аеропорти.
Були б там поблизу якісь МАУ, ЛОТи чи Туркіші. не факт, що людині потрібно було б в Бориспіль на ранковий рейс люфтів.
Як ти зауважив, тут обурюються, що підрехтували старий термінал, а ти пропонуєш будувати в полі новий. Та тут такі відра зради буде вилито, що жодному президенту чи міністру за таке братися не захочеться.
Не на часі.
Спочатку зробіть (свій варіант), а вже тоді свої аеропорти будуйте!
Franek
Airbus A320
Сообщения: 378
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 31 раз
Поблагодарили: 61 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение Franek » 05 мар 2019, 16:45

mischko писал(а):
05 мар 2019, 16:16
Ще раз для тих, хто в танку - якби була мета запереможити ніщєбродів - замовили би 10 тролейбусів у кума з Богдан-моторс і пустили би їх на маршрут із соціальними проїзними чи щось таке.
Відкривати аеропорт, щоб попіаритися на соціально-неімущих прошарках (а.к.а зубожілих) - це ще ту фантазію треба мати.
Лол для чого так точково працювати, замовляти якісь 10 тролейбусів, або видавати субсидії, якщо можна створити глобальний медіа-привід. Не всі ніщєброди користуються газом і їздять тролейбусами, до речі. Як до них достукатися? Грошей роздати їм всім не вистарчить. А так і вовки ситі і зайці цілі. І ніщєбродам за державу гордісно і айтішніки з православними в захваті. Комплексно працюють.
mischko
A380
Сообщения: 5722
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 513 раз
Поблагодарили: 1341 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение mischko » 05 мар 2019, 16:47

Franek писал(а):
05 мар 2019, 16:45
Лол для чого так точково працювати, замовляти якісь 10 тролейбусів, або видавати субсидії, якщо можна створити глобальний медіа-привід. Не всі ніщєброди користуються газом і їздять тролейбусами, до речі. Як до них достукатися? Грошей роздати їм всім не вистарчить. А так і вовки ситі і зайці цілі. І ніщєбродам за державу гордісно і айтішніки з православними в захваті. Комплексно працюють.
Зрозуміло, аеропорт в п'ятсоттисячному місті в країні з щорічним 20+ відсотковим ростом авіаперевезень в попередні три роки не потрібен, це лише медіапривід, передвиборний піар і розпил. Ти мене переконав.
Franek
Airbus A320
Сообщения: 378
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 31 раз
Поблагодарили: 61 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение Franek » 05 мар 2019, 16:48

Igoresha писал(а):
05 мар 2019, 16:20
2) Нищеброды проголосуют за "юлину тысячу" и обещания каплина. К сожалению, ни одно, ни другое не поможет экономике. Но вас это не интересует, судя по всему
Так ото ж. Грошей всім роздати нема. А перемоги ніщєбродам потрібні. Тому створюють медіа-привід. І ше й підпилюють там на прозорих тендерах потехеньку. І всі в захваті.
mischko
A380
Сообщения: 5722
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 513 раз
Поблагодарили: 1341 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение mischko » 05 мар 2019, 16:50

Franek писал(а):
05 мар 2019, 16:48
Так ото ж. Грошей всім роздати нема. А перемоги ніщєбродам потрібні. Тому створюють медіа-привід. І ше й підпилюють там на прозорих тендерах потехеньку. І всі в захваті.
Дякую, що ти витратив свій час і розкрив нам очі на темні оборудки порошенківських посіпак. Так нахабно пиляти гроші на аеропортах - так тільки Колєсніков на Столичних Експресах наважувався. Не потрібно це все, один піар і забивання баків, відривають від катарсісу зубожіння, гади.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3298
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 108 раз
Поблагодарили: 357 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение Igoresha » 05 мар 2019, 16:51

Tetris писал(а):
05 мар 2019, 16:39
Ми з одного боку обговорюємо, що робити людині, яка через півкраїни преться в Київ і збирається ночувати на (аеро)вокзалі, щоб відлетіти Люфтами, а з іншого не бачимо сенс витрачати кошти на регіональні аеропорти.
Були б там поблизу якісь МАУ, ЛОТи чи Туркіші. не факт, що людині потрібно було б в Бориспіль на ранковий рейс люфтів.
Нет. Разговор ведь сложнее, чем да или нет. Закопать деньги среди поля, чтобы потом увидеть, что он там не нужен - это непозволительно. Тем более в Украине, где есть и более приоритетные направления развития инфраструктуры. Например, строительство полноценных скоростных ж/д веток между основными бизнес-центрами, которые смогут провозить тысячи в день вместо 1-2 рейсов на В738.
Franek
Airbus A320
Сообщения: 378
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 31 раз
Поблагодарили: 61 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение Franek » 05 мар 2019, 16:51

mischko писал(а):
05 мар 2019, 16:47
Зрозуміло, аеропорт в п'ятсоттисячному місті в країні з щорічним 20+ відсотковим ростом авіаперевезень в попередні три роки не потрібен, це лише медіапривід, передвиборний піар і розпил. Ти мене переконав.
Лол, а де я казав, що не треба. Можливо, він дуже гарно ляже в якусь стратегію. Наприклад хаб півдня - між Одесою і Херсоном. А Одеса там якась бізнес орієнтована. Або лоукост хаб півдня. Але таких стратегій нема і ніхто їх не пропрацьовує. Відкрили та й відкрили. Головне, щоб медіа відрапортували. Півдня тут це хочу донести.
mischko
A380
Сообщения: 5722
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 513 раз
Поблагодарили: 1341 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение mischko » 05 мар 2019, 16:56

Igoresha писал(а):
05 мар 2019, 16:51
Нет. Разговор ведь сложнее, чем да или нет. Закопать деньги среди поля, чтобы потом увидеть, что он там не нужен - это непозволительно. Тем более в Украине, где есть и более приоритетные направления развития инфраструктуры. Например, строительство полноценных скоростных ж/д веток между основными бизнес-центрами, которые смогут провозить тысячи в день вместо 1-2 рейсов на В738.
От тільки повноцінна швидкісна гілка з Миколаєва в Київ коштуватиме олімпіард грошей і квиток на такий потяг буде ой який недешевий, щоб завантажити її тисячами пасажирів. Там ціна буде порівняна з перельотом. В Європі будують швидкісні залізниці, але там інша купівельна спроможність, густина + постійно політиків бембають екологи "ніззя літати самольотом - не екологічно". Ну і доступ до капітальних інвестицій зовсім інший.
mischko
A380
Сообщения: 5722
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 513 раз
Поблагодарили: 1341 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение mischko » 05 мар 2019, 16:57

Franek писал(а):
05 мар 2019, 16:51
Лол, а де я казав, що не треба. Можливо, він дуже гарно ляже в якусь стратегію. Наприклад хаб півдня - між Одесою і Херсоном. А Одеса там якась бізнес орієнтована. Або лоукост хаб півдня. Але таких стратегій нема і ніхто їх не пропрацьовує. Відкрили та й відкрили. Головне, щоб медіа відрапортували. Півдня тут це хочу донести.
Так може це проблема з медіа, яка роздуває із події локального рівня переможеньку?
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3298
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 108 раз
Поблагодарили: 357 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение Igoresha » 05 мар 2019, 16:58

Вы так пишете, вроде у нас в других сферах все отлично со стратегическим планированием. Я вам больше скажу: даже там, где стратегии появляются, часто оказывается, что они не более, чем декларативны. Потому что Минфин говорит "нет". И все ваши планы и стратегии летят к черту
Franek
Airbus A320
Сообщения: 378
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 31 раз
Поблагодарили: 61 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение Franek » 05 мар 2019, 17:02

mischko писал(а):
05 мар 2019, 16:57
Так може це проблема з медіа, яка роздуває із події локального рівня переможеньку?
Проблема з президентом, який, по перше, володіє певними медіа, а, по друге, піариться на елементарних інфраструктурних проектах. Типу Kyiv Boryspil Express.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3298
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 108 раз
Поблагодарили: 357 раз
Контактная информация:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Сообщение Igoresha » 05 мар 2019, 17:05

mischko писал(а):
05 мар 2019, 16:56

От тільки повноцінна швидкісна гілка з Миколаєва в Київ коштуватиме олімпіард грошей і квиток на такий потяг буде ой який недешевий, щоб завантажити її тисячами пасажирів. Там ціна буде порівняна з перельотом. В Європі будують швидкісні залізниці, але там інша купівельна спроможність, густина + постійно політиків бембають екологи "ніззя літати самольотом - не екологічно". Ну і доступ до капітальних інвестицій зовсім інший.
Я не имел ввиду Николаев. Как насчёт полноценной скоростной ветки из Киева в Одессу? А в Харьков?
Ещё раз: деньги имеют ценность не только в своем количестве, а и в приоритетности. Что нужнее: 1) ремонт/реконструкция части Европейской сети дорог в Украине? 2) скоростные ж/д дороги? 3) увеличение мощностей морских и речных портов? 4) аэропорты?
Ну и касательно экологичности - у нас не за гооами рынок квот на выбросы парниковых газов. Внутренняя авиация туда тоже, судя по всему, попадет
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot], OleYur и 2 гостя