Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення mischko »

DIMMka писав: 05 березня 2019, 14:48 Винница 60 тыс. налетала? Киев + Тель-Авив + чартеры. Что-то не верится в 100-150 тыс. за год.
1) Дуже близько до Києва, багато проходящих потягів і автобусів.
2) Менше населення ( 371,9 тис станом на 2018 )
DIMMka
Airbus A330
Повідомлень: 523
З нами з: 28 березня 2014, 11:35
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення DIMMka »

mischko писав: 05 березня 2019, 14:54
DIMMka писав: 05 березня 2019, 14:48 Винница 60 тыс. налетала? Киев + Тель-Авив + чартеры. Что-то не верится в 100-150 тыс. за год.
1) Дуже близько до Києва, багато проходящих потягів і автобусів.
2) Менше населення ( 371,9 тис станом на 2018 )
Николаев к Херсону и Одессе ещё ближе, а наши урбанисты рисуют "Винницкую англомерацию до 800 тыс. человек" ))))
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення mischko »

DIMMka писав: 05 березня 2019, 14:56 Николаев к Херсону и Одессе ещё ближе, а наши урбанисты рисуют "Винницкую англомерацию до 800 тыс. человек" ))))
Не рівняй цюцюрку з пальцем! Розміри міст, простота сполучення, пропозиція вильотів з аеропортів - зовсім різне все. Столиця все ж таки.
А урбаністи і не таке намалювати можуть.
В той же час Чернівці, які вдвічі менші Миколаєва, маючи в околі лоукост-аеропорт в Сучаві, регіональний експрес в Львів через Івано-Франківськ,
з смугою, яка приймає максимум 737-700 змогли не особливо напружуючись взяти 72.000 і ріст продовжується, незважаючи на д*білів в міськ(обл)радах.
shushuair
A380
Повідомлень: 1525
З нами з: 01 квітня 2016, 10:16
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення shushuair »

Кстати, насчёт Херсона, где ежедневные Стамбул Туркишей и МАУ. От проспекта Ленина (самый центр Николаева, типа Крещатика) до а/п Херсон 60 км. Между а/п Николаев и а/п Херсон 75 км, вся дорога с достаточно хорошим как для страны покрытием, да, бывает иногда загружена, те же фуры, но в целом всё там ОК.
Я не говорю, что жители Николаева пусть страдают и едут в далёкие дали, но целесообразность этого мероприятия сейчас ничтожна, у Порошенко сейчас гастрольный тур по югу, после выборов всё итак встанет на свои места)

з.ы. И я напомню, мы говорим не про Черновцы или Ужгород, а про Николаев, где очень всё мутно. Вспомните хотя бы того молодого военного лётчика Волошина из АТО, которого поставили главным в аэропорту и как он ни с того ни с сего покончил жизнь самоубийством. Ему и 30 лет не было, если не ошибаюсь. Прошёл уже год, и ничего как будто и не произошло. Так что даже не знаю как и относится ко всем телодвижениям там, этот непонятный Дрим Винд с 1 рейсом регулярки под НГ и потом по регулярке 2 месяца тишины до визита президента.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення mischko »

shushuair писав: 05 березня 2019, 15:09 но целесообразность этого мероприятия сейчас ничтожна
не на часі! Спочатку посадіть Ахметова!
з.ы. И я напомню, мы говорим не про Черновцы или Ужгород, а про Николаев, где очень всё мутно.
У нас всюди мутно, в Чернівцях міськрада незаконно прибрала мера. В Ужгороді Закарпатська мафія (Балоги і т.д.).
Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення Franek »

mischko писав: 05 березня 2019, 10:12 літаками літають люди, які на популізм слабо ведуться.
mischko, ви або труси вдягніть, або хрестик скиньте. То ви оди про хлєщущіх каніну на дортмундському рейсі виписуєте, то вже заявляєте, що такий клас мало ведеться на популізм, натякаючи на їхню політичну свідомість і намір голосувати за якогось Садового мінімум. Упоротому вишиватніку з татуюванням тризуба на грудях глибоко пофіг, шо він ніколи в житті не зможе дозволити собі тур в Шарм або вікенд в Відні. Йому головне, шоб в телевізорі малювали перемоги, а в москалів корови дохли. Якшо президент на запуску якось нещасного човника в Бориспіль піариться, то не зробити перемогу з запуску сумнівних аеропортів в всяких провінціях - просто гріх.

І я не погоджуюся з тезою про ніби-то відсутність стратегії. Стратегія країни присутня і очевидна - малювати перемоги. І відновлення Миколаєва в цю стратегію якраз дуже добре лягає.
Inguri

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення Inguri »

shushuair писав: 05 березня 2019, 15:09 Кстати, насчёт Херсона, где ежедневные Стамбул Туркишей и МАУ. От проспекта Ленина (самый центр Николаева, типа Крещатика) до а/п Херсон 60 км. Между а/п Николаев и а/п Херсон 75 км, вся дорога с достаточно хорошим как для страны покрытием, да, бывает иногда загружена, те же фуры, но в целом всё там ОК.
угу. і Кривий Ріг з 600+тис в 180 км.
Автошлях на Миколаїв вже ремонтують
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення mischko »

Franek писав: 05 березня 2019, 15:24 mischko, ви або труси вдягніть, або хрестик скиньте. То ви оди про хлєщущіх каніну на дортмундському рейсі виписуєте, то вже заявляєте, що такий клас мало ведеться на популізм, натякаючи на їхню політичну свідомість і намір голосувати за якогось Садового мінімум.
Гарна спроба накинути, і, я впевнений, вона знайде своїх прихильників.

Але ні.

Хлєщущі конину, як правило, люди працездатного віку, а отже рідше ходять на вибори, ніж пенсіонери "соціальних маршруток", серед них багато заробітчан. Ні на яку політичну свідомість я не натякаю, її там апріорі бути не може.
Franek писав: 05 березня 2019, 15:24 Упоротому вишиватніку з татуюванням тризуба на грудях глибоко пофіг, шо він ніколи в житті не зможе дозволити собі тур в Шарм або вікенд в Відні. Йому головне, шоб в телевізорі малювали перемоги, а в москалів корови дохли.
Дивно, серед мого оточення багато людей підтримує президента. В ІТ середовищі в нього найвищий рейтинг взагалі-то. Тому не розумію, до чого тут зубожілі. Ці більше голосуватимуть за Юлю-Ляшка.
Franek писав: 05 березня 2019, 15:24 Якшо президент на запуску якось нещасного човника в Бориспіль піариться, то не зробити перемогу з запуску сумнівних аеропортів в всяких провінціях - просто гріх.

І я не погоджуюся з тезою про ніби-то відсутність стратегії. Стратегія країни присутня і очевидна - малювати перемоги. І відновлення Миколаєва в цю стратегію якраз дуже добре лягає.
Якщо так просто було запустити човник, чому це не зробили ще при Кирпі? Щодо малювання перемог - мені подобається президент, який відкриває аеропорти, залучає в країну лоукости, домовляється за безвіз.
Нарешті, українці (чудом) вибрали президента для середнього класу, а не для споживачів "соціальних маршрутів".
Тому, відновлення роботи аеропорту п'ятсоттисячного міста "якраз дуже добре лягає" в цю стратегію.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення Igoresha »

Tetris писав: 05 березня 2019, 14:17 Ну а почему не нуждаются? Я привел города, в которых на двоих 400-500 тысяч населения. Из провинциальных городов куча маршруток едет в Борисполь. Основной контингент - пассажиры чартеров.
Так что на два города вполне может взлететь регулярка в хаб (сначала в Киев, после - Стамбул и Варшава) и чартеры на курорты. Вот вам те же 1-2 рейса в день, что даст на первых порах 100-150 тыс. паксов в год.
Просто мне кажется, дешевле и быстрее построить 1 порт с максимальной способностью 300-500 тыс. паксов и дорогу к нему из двух областных центров + небольшую автостанцию, чем пытаться восстановить 2 аэропорта, где ни плит, ни аэровокзала.
Ну а пока практика показывает, что из подремонтированного аэропорта Ривне нет большого спроса на чартеры, не смотря на близкое расстояние Луцка и беларусских туристов.
Я не спорю с теорией. Я говорю, что до этого, возможно, мы ещё не доросли. И дело не только в относительной дороговизне летать. Дело также часто в остутствии культуры летать, страхом и прочими человеческими факторами.
А поскольку деньги должны давать как можно более быструю отдачу, наверное вложение денег сейчас в такие проекты преждевременны
https://cfts.org.ua/news/2018/01/12/aer ... godu_44952
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення mischko »

Igoresha писав: 05 березня 2019, 15:44 Ну а пока практика показывает, что из подремонтированного аэропорта Ривне нет большого спроса на чартеры, не смотря на близкое расстояние Луцка и беларусских туристов.
Я не спорю с теорией. Я говорю, что до этого, возможно, мы ещё не доросли. И дело не только в относительной дороговизне летать. Дело также часто в остутствии культуры летать, страхом и прочими человеческими факторами.
А поскольку деньги должны давать как можно более быструю отдачу, наверное вложение денег сейчас в такий проекты преждевременны
https://cfts.org.ua/news/2018/01/12/aer ... godu_44952

Заради справедливості - в 2018-му Рівне повернулося на рівень 2016-го року. І проблема там в дорогах з/на Білорусь.
Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення Franek »

mischko писав: 05 березня 2019, 15:38 Якщо так просто було запустити човник, чому це не зробили ще при Кирпі? Щодо малювання перемог - мені подобається президент, який відкриває аеропорти, залучає в країну лоукости, домовляється за безвіз.
Нарешті, українці (чудом) вибрали президента для середнього класу, а не для споживачів "соціальних маршрутів".
Тому, відновлення роботи аеропорту п'ятсоттисячного міста "якраз дуже добре лягає" в цю стратегію.
Та тоді потік Борисполя був 3 мільйони. Нафік там той човник тоді здався. Треш просто. Президент лоукости в країну залучив. Бугага. А ви перед тим порахвали хоча б скільки в країні аеропортів, здатних приймати 787-800 і А320 без обмежень? Чи мета була тільки Київ, Львів, Харків? Стратеги мля. Ну і тема томосу не розкрита. Там ж нуль популізму, айтішніки в екстазі від Епіфанія.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення mischko »

Franek писав: 05 березня 2019, 15:50 Та тоді потік Борисполя був 3 мільйони. Нафік там той човник тоді здався.
Д*біли в тому Вільнюсі сидять. Зробили залізницю в аеропорт, де навіть 5 млн. пасажирів немає. Що з них візьмеш. Єврогеї паскудні...
Franek писав: 05 березня 2019, 15:50 Президент лоукости в країну залучив.
Не було б тут Ryanair, якби не безвіз, чи є протилежна думка?
Franek писав: 05 березня 2019, 15:50 А ви перед тим порахвали хоча б скільки в країні аеропортів, здатних приймати 787-800 і А320 без обмежень? Чи мета була тільки Київ, Львів, Харків?
787-800 і A320 в одному реченні. Відчуваю експерта. Цікаво, які лоукости сюди на 787 хотіли літати. :girlhost:
Franek писав: 05 березня 2019, 15:50 Ну і тема томосу не розкрита. Там ж нуль популізму, айтішніки в екстазі від Епіфанія.
Віруючі радіють томосу. ІТшники - безвіз і лоукостам. Зрадофіли негодують, ну то таке.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення Igoresha »

mischko писав: 05 березня 2019, 15:47 Заради справедливості - в 2018-му Рівне повернулося на рівень 2016-го року. І проблема там в дорогах з/на Білорусь.
На уровень чуть больше 6 тысяч в год. С целым регионом + Луцк, от которого 80 км по хорошей (насколько мне говорили, уже отремонтировали) дороге
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення mischko »

Igoresha писав: 05 березня 2019, 16:08
На уровень чуть больше 6 тысяч в год. С целым регионом + Луцк, от которого 80 км по хорошей (насколько мне говорили, уже отремонтировали) дороге
А скільки з Луцька до Львова/Любліна?
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення Igoresha »

Приблизительно Львов 160, в Люблин - 220-230, но учитывайте, что прохождение контроля на земле бывает ну очень долгим
Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення Franek »

Д*біли в тому Вільнюсі сидять. Зробили залізницю в аеропорт, де навіть 5 млн. пасажирів немає. Що з них візьмеш. Єврогеї паскудні...
Шо там зробили? Зупинку на вже побудованій лінії поставили. Даля на відкритті зупинки була, не в курсі?
Не було б тут Ryanair, якби не безвіз, чи є протилежна думка?
Аргумент неспростовний. Не було б війни, якби не Порошенко, чи є протилежна думка?
787-800 і A320 в одному реченні. Відчуваю експерта. Цікаво, які лоукости сюди на 787 хотіли літати. :girlhost:
737-800. Одрук, очевидно ж.
Віруючі радіють томосу. ІТшники - безвіз і лоукостам. Зрадофіли негодують, ну то таке.
А ніщєброди перемогам, якими вони ніколи не скористаються, зате за батьківщину гордісно і за Петра можна проголосувати.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення mischko »

Franek писав: 05 березня 2019, 16:13 А ніщєброди перемогам, якими вони ніколи не скористаються, зате за батьківщину гордісно і за Петра можна проголосувати.
Ще раз для тих, хто в танку - якби була мета запереможити ніщєбродів - замовили би 10 тролейбусів у кума з Богдан-моторс і пустили би їх на маршрут із соціальними проїзними чи щось таке.
Відкривати аеропорт, щоб попіаритися на соціально-неімущих прошарках (а.к.а зубожілих) - це ще ту фантазію треба мати.
Inguri

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення Inguri »

Мені дедалі більше подобається Орел.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення mischko »

Igoresha писав: 05 березня 2019, 16:11 Приблизительно Львов 160, в Люблин - 220-230, но учитывайте, что прохождение контроля на земле бывает ну очень долгим
Просто їхати 80 чи 160 особливої різниці нема. Крім того з Луцька в Львів хороша дорога - я цього літа там їздив. Відповідно Львів виграє луцького пакса у Рівного за рахунок більшої пропозиції вильотів. Миколаїв же сам по собі великий ринок, який зараз змушений літати регуляркою з інших міст. МАУ там бачить ринок, бо він у неї є в планах. Загвоздка була в стані аеропорту. Місцева влада це вирішила, тепер черга за МАУ. А з Рівного МАУ нікол літати не збиралася, чи я не правий?
Flieger

Re: Николаев аэропорт (IATA: NLV)

Повідомлення Flieger »

Franek писав: 05 березня 2019, 16:13
Не було б тут Ryanair, якби не безвіз, чи є протилежна думка?
Аргумент неспростовний. Не було б війни, якби не Порошенко, чи є протилежна думка?


А кто этот писака вообще? Откуда этот клоун вылез?
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 23 гостей