mischko писав: ↑05 березня 2019, 15:56
Franek писав: ↑05 березня 2019, 15:50
Та тоді потік Борисполя був 3 мільйони. Нафік там той човник тоді здався.
в тому Вільнюсі сидять. Зробили залізницю в аеропорт, де навіть 5 млн. пасажирів немає. Що з них візьмеш. Єврогеї паскудні...
достатньо прикладів, коли й значно менші аеропорти використовували рейкове сполучення (за значно меншого попиту, ніж зараз в Борисполі).
Мій улюблений приклад - такi аеропорти:
FDH (0.5 млн пасажирів на рік);
DRS (1.7 млн пасажирів на рік);
LEJ, BUR (2 млн пасажирів на рік);
VNO, MKE, ABQ, MIR (3 млн пасажирів на рік);
LBA, TRN, NUE, TRD, GDN (4 млн пасажирів на рік);
KRK, HAJ, VLC, PMO, NCL (5 млн пасажирів на рік);
SOF, BDL (6 млн пасажирів на рік);
REC (7 млн пасажирів на рік);
POA, CMN (8 млн пасажирів на рік);
CLE, PDX (9 млн пасажирів на рік);
LYS, OPO, STR (10 млн пасажирів на рік);
mischko писав: ↑05 березня 2019, 15:56
Franek писав: ↑05 березня 2019, 15:50
Президент лоукости в країну залучив.
Не було б тут Ryanair, якби не безвіз, чи є протилежна думка?
залучення Low-cost в Україну:
Wizz Air: 2008
Air Arabia: 2009
Pegasus: 2010
flydubai: 2011
RyanAir: 2017
Ernest: 2017
Laudamotion: 2018
...
mischko писав: ↑05 березня 2019, 15:56
Franek писав: ↑05 березня 2019, 15:50
А ви перед тим порахвали хоча б скільки в країні аеропортів, здатних приймати 787-800 і А320 без обмежень? Чи мета була тільки Київ, Львів, Харків?
787-800 і A320 в одному реченні. Відчуваю експерта.
787-800 здатний приймати без обмежень KBP;
A320 здатнi приймати без обмежень, здається, майже всi 14 а/п, крiм Ужгорода (точно можуть приймати: KBP, LWO, DNK, ODS, HRK, IEV, OZH, VIN, CWC, PLW, NLV); а також IFO з обмеженнями.
mischko писав: ↑05 березня 2019, 15:56
Цікаво, які лоукости сюди на 787 хотіли літати.
FYI:
лоукости літають на A319, A320, A321, B737-3, B737-4, B737-5, B737-7, B737-8, B737-9, B737 MAX 8, B757-2,
(та навiть на Dash 8, ATR 72, E175/E195 - як Flybe)
на 787 лоукости НЕ літають.