Очевидно що у слідства та суду погано с логікою та математикою якщо вони бачать другий пункт.Tetris писав: ↑08 березня 2023, 09:58Це ви і сторона захисту так вважаєте. А слідство і суд вважають, що виконуються обидва пункти.Igoresha писав: ↑08 березня 2023, 09:32В Дихне теж виконується тільки 1 пункт із двох. Тим не менше, один із судів таки визнав його виннимTetris писав: ↑07 березня 2023, 17:54Я вище написав, що для притягнення до відповідальності чиновника, або керівника держпідприємства повинно одночасно виконуватись 2 умови:
1) Перевищення або зловживання повноваженнями (тобто порушення процедури) - людима має зробити те, чого робити не мала, згідно повноважень, або не зробити те, що робити була зобов'язана.
2) Нанесення шкоди.
Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3115
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Дякував (ла): 2577 разів
- Подякували: 1643 рази
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
- Рейтинг: 2.63%
- Tetris
- A380
- Повідомлень: 1501
- З нами з: 28 березня 2014, 22:18
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 1008 разів
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Нарешті опубліковано вирок: https://reyestr.court.gov.ua/Review/109314712
Тепер можна почитати і зрозуміти позиції сторін.
Тепер можна почитати і зрозуміти позиції сторін.
- Рейтинг: 5.26%
- Tetris
- A380
- Повідомлень: 1501
- З нами з: 28 березня 2014, 22:18
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 1008 разів
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Мені вдалось подужати цей цікавий текст...
От щоб не говорити фраз типу "погано з логікою" чи "ви просто любите сперечатись", або "виходить, що я начальник - ти дурак", треба спочатку читати першоджерела, а не статті в пресі на 2 абзаци. Тоді не буде дискусій рівня кухонних розмов.
А що нам говорить першоджерело (власне, вирок суду):
1) Юридичний відділ аеропорту писав Дихне службову записку про те, що підписання договорів оренди незаконне. Тобто Дихне прекрасно знав про незаконність своїх дій. А після укладення попередніх договорів Мінінфраструктури писало Дихне листа з вимогою припинити свавілля.
2) Були інші потенційні орендатори, які звертались до аеропорту з пропозиціями орендувати приміщення, але їм відмовиди по надуманим приводам (в матеріалах є листи від аеропорту про відсутність вільних площ і т.д.). При чому ці потенційні орендарі подавали заявки раніше тих, кому Дихне віддав приміщення в оренду. Більше того, орендарі зайшли в приміщення і почали робити ремонти ще до підписання цих попередніх договорів, що свідчить про те, що ці орендарі були заздалегідь визначеними Дихне і його спільницею і вони (орендарі) про це знали.
В принципі, якщо керуватись лірикою про те що, як тут писала більшість дописувачів, Дихне-благодєтєль піклувався про репутацію і доходи аеропорту, можна уло б закінчити. Є доведений факт: Дихне разом зі спільницею завів "потрібні" компанії вупереч процедурі і постійним застереженням в стилі "що ж ти коїш?" від усіх, кого тільки можна.
Але продовжимо..
3) Для звинувачення по 364 статті треба довести шкоду державі та/або отримання неправомірної вигоди іншими фізичними чи юридичними особами. І тут в матеріалах є експертиза про те, що ціна оренди за попередніми догворами занижена втричі. Як це визначили? - Якщо опустити складну термінологію оцінювачів, то есперти просто взяли результати конкурсів 2018 року, визначили, наскільки оренда в 2016 році була дешевшою (визначали це з максимальною обережністю, тобто брали найбільше здорожчення в період 2016-2018 роки) і вуаля - маємо збиток державі.
Ну і найголовніше. Тут деякі, я так розумію, любителі сталінських методів пропонували саджати ФДМУ в повному складі. Так от:
ФДМУ дійсно роками не проводив конкурс. Що ж тоді трапилось, спитаєте ви? А от що: Дихне постійно зривав і затягував конкурси - він надавав Фонду некоректну інформацію про приміщення, що пропонувались в оренду, а також вносив додаткові досить дивні умови оренди (депозит на рік вперед), що, звісно, вимагало наново починати процедуру конкурсу. Також в матеріалах слідства є переписка між обвинуваченими про те, що є небезпека, що їх орендатори можуть програти конкурс, адже є інші пропозиції з набагато вищою вартістю.
І ще трішки лірики. ФДМУ в досить короткий термін постановив призначити конкурс. Але "чомусь" "хтось" зняв оголошення про конкурс з публікації в спеціальній газеті (а без публікації конкурс проводити не можна). Потім ФДМУ знов призначив конкурс і... вгадайте що відбулось.... Так, знов оголошення про конкурс "чомусь" не з'явилось у газеті. 6 місяців (адже публікація має бути за 3 місяці) конкурс не проводився через двократний зрив публіікацій. Втім, це лірика, адже слідству не вдалось довести в цьому епізоді злочинні дії.
В якості постскриптуму напишу своє враження від викладеної в вироку позиції захисту. Вона просто сміхотворна:
- посилання на архаїчність законодавства як виправдання його порушення,
- посилання на звичаї, які дозволяють попередні договори,
- посилання на те, що аеропорт був прибутковим,
- посилання на те, що арендарі не могли отримати неправомірну вигоду тому що у обвинувачених відсутня мотивація.
Мені стало ще більш очевидним те, що вирок суду абсолютно вірний.
Але у обвинувачених є час до 30.03. щоб подати апеляцію. Побачимо
От щоб не говорити фраз типу "погано з логікою" чи "ви просто любите сперечатись", або "виходить, що я начальник - ти дурак", треба спочатку читати першоджерела, а не статті в пресі на 2 абзаци. Тоді не буде дискусій рівня кухонних розмов.
А що нам говорить першоджерело (власне, вирок суду):
1) Юридичний відділ аеропорту писав Дихне службову записку про те, що підписання договорів оренди незаконне. Тобто Дихне прекрасно знав про незаконність своїх дій. А після укладення попередніх договорів Мінінфраструктури писало Дихне листа з вимогою припинити свавілля.
2) Були інші потенційні орендатори, які звертались до аеропорту з пропозиціями орендувати приміщення, але їм відмовиди по надуманим приводам (в матеріалах є листи від аеропорту про відсутність вільних площ і т.д.). При чому ці потенційні орендарі подавали заявки раніше тих, кому Дихне віддав приміщення в оренду. Більше того, орендарі зайшли в приміщення і почали робити ремонти ще до підписання цих попередніх договорів, що свідчить про те, що ці орендарі були заздалегідь визначеними Дихне і його спільницею і вони (орендарі) про це знали.
В принципі, якщо керуватись лірикою про те що, як тут писала більшість дописувачів, Дихне-благодєтєль піклувався про репутацію і доходи аеропорту, можна уло б закінчити. Є доведений факт: Дихне разом зі спільницею завів "потрібні" компанії вупереч процедурі і постійним застереженням в стилі "що ж ти коїш?" від усіх, кого тільки можна.
Але продовжимо..
3) Для звинувачення по 364 статті треба довести шкоду державі та/або отримання неправомірної вигоди іншими фізичними чи юридичними особами. І тут в матеріалах є експертиза про те, що ціна оренди за попередніми догворами занижена втричі. Як це визначили? - Якщо опустити складну термінологію оцінювачів, то есперти просто взяли результати конкурсів 2018 року, визначили, наскільки оренда в 2016 році була дешевшою (визначали це з максимальною обережністю, тобто брали найбільше здорожчення в період 2016-2018 роки) і вуаля - маємо збиток державі.
Ну і найголовніше. Тут деякі, я так розумію, любителі сталінських методів пропонували саджати ФДМУ в повному складі. Так от:
ФДМУ дійсно роками не проводив конкурс. Що ж тоді трапилось, спитаєте ви? А от що: Дихне постійно зривав і затягував конкурси - він надавав Фонду некоректну інформацію про приміщення, що пропонувались в оренду, а також вносив додаткові досить дивні умови оренди (депозит на рік вперед), що, звісно, вимагало наново починати процедуру конкурсу. Також в матеріалах слідства є переписка між обвинуваченими про те, що є небезпека, що їх орендатори можуть програти конкурс, адже є інші пропозиції з набагато вищою вартістю.
І ще трішки лірики. ФДМУ в досить короткий термін постановив призначити конкурс. Але "чомусь" "хтось" зняв оголошення про конкурс з публікації в спеціальній газеті (а без публікації конкурс проводити не можна). Потім ФДМУ знов призначив конкурс і... вгадайте що відбулось.... Так, знов оголошення про конкурс "чомусь" не з'явилось у газеті. 6 місяців (адже публікація має бути за 3 місяці) конкурс не проводився через двократний зрив публіікацій. Втім, це лірика, адже слідству не вдалось довести в цьому епізоді злочинні дії.
В якості постскриптуму напишу своє враження від викладеної в вироку позиції захисту. Вона просто сміхотворна:
- посилання на архаїчність законодавства як виправдання його порушення,
- посилання на звичаї, які дозволяють попередні договори,
- посилання на те, що аеропорт був прибутковим,
- посилання на те, що арендарі не могли отримати неправомірну вигоду тому що у обвинувачених відсутня мотивація.
Мені стало ще більш очевидним те, що вирок суду абсолютно вірний.
Але у обвинувачених є час до 30.03. щоб подати апеляцію. Побачимо

- Рейтинг: 18.42%
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3115
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Дякував (ла): 2577 разів
- Подякували: 1643 рази
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ну як і казали: якщо є факт затягування тендеру, то треба саджати.
Тільки чому його не звільнили ще після першого договору?
Тільки чому його не звільнили ще після першого договору?
- Tetris
- A380
- Повідомлень: 1501
- З нами з: 28 березня 2014, 22:18
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 1008 разів
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Та навіть без затягування тендеру. Тут просто купа фактів, кожен з яких є очевидною ознакою злочину: порушення процедур, створення псевдоколегіальних органів щоб уникнути відповідальності, протягування своїх орендарів, затягування конкурсу, занижена ціна. Як дуже гарно написано в вироку: Навіть якщо розглядати обставини цього кримінального провадження, у розрізі кожної дії окремо все одно лишається стійке переконання, що вони відбулися з прямим умислом, ознак необережності чи несвідомого, випадкового діяння у поведінці обвинувачених не було.
- Tetris
- A380
- Повідомлень: 1501
- З нами з: 28 березня 2014, 22:18
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 1008 разів
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Думаю, були у нього покровителі. Звільняти було треба після порушення процедури. Тоді б він не зміг скоїти злочин.
- Рейтинг: 2.63%
- alex.s
- A380
- Повідомлень: 3293
- З нами з: 04 липня 2017, 09:22
- Дякував (ла): 652 рази
- Подякували: 1267 разів
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Чи можливо отримати таку посаду без покровителя? Ріторічне питання.
Потім, треба відробляти.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3115
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Дякував (ла): 2577 разів
- Подякували: 1643 рази
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Звільняє та призначає Мін Інфраструктури як я розумію. Але там був Омелян в той час, якій був нібито в конфлікті з власниками МАУ, директором якої потім став Дихне.
Чи може бути що вся ця компанія людей "грала" в конфлікт?
- Tetris
- A380
- Повідомлень: 1501
- З нами з: 28 березня 2014, 22:18
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 1008 разів
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Життя показує, що можна, маючи зв'язки в міністерстві на рівні середніх посад, довгий час вирішувати питання навіть маючи конфлікт з вищим керівництвом.
Історія з публікацією оголошення про конкурс якраз хороший приклад. Прийшов хтось в газету і вирішив питання про те, що оголошення не надрукували - все, 3 місяці на смарку. Потім ще 3 місяці. Весь цей час ти отримуєш відкати від заниженої оренди. Потім приходиш на засідання конкурсної комісії і на повному серйозі пропонуєш заново організувати конкурс, тому що дуже-дуже необхідно додати умову річної передплати за оренду. Конкурсна комісія ФДМУ тебе посилає нахер, але ти наполягаєш, проводяться засідання іде переписка... час іде, відкати платяться.
Дихне очевидно не мав зв'язків у ФДМУ. Але майже 2 роки здавав приміщення з відкатами.
- alex.s
- A380
- Повідомлень: 3293
- З нами з: 04 липня 2017, 09:22
- Дякував (ла): 652 рази
- Подякували: 1267 разів
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Омелян проти МАУ був?! Це як бджоли проти меда...
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 869
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Дякував (ла): 157 разів
- Подякували: 252 рази
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ну как же, а кто топил за Райанэйр - https://cfts.org.ua/news/2017/09/18/ose ... nair_42957alex.s писав: ↑10 березня 2023, 18:00Омелян проти МАУ був?! Це як бджоли проти меда...
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3115
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Дякував (ла): 2577 разів
- Подякували: 1643 рази
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А ще за великий український лоукост. Я вже забув то SkyUp чи Beez був...
Востаннє редагувалось 10 березня 2023, 21:12 користувачем manjeroke, всього редагувалось 1 раз.
- alex.s
- A380
- Повідомлень: 3293
- З нами з: 04 липня 2017, 09:22
- Дякував (ла): 652 рази
- Подякували: 1267 разів
- Контактна інформація:
- Tetris
- A380
- Повідомлень: 1501
- З нами з: 28 березня 2014, 22:18
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 1008 разів
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Я чому одразу став на сторону слідства. Тому що професійні топ-менеджери (а Дихне таким, безумовно, є) ніколи не будуть просто так порушувати регламенти.
Може це професійне, але, будучи членом Наглядової Ради немаленького банку, я дещо знаюсь на корпооативному управлінні.
Нормальні менеджери, коли бачать можливість заробити там, де це процедура не дозволяє, швидко будуть бігти до керівних органів (наглядової ради, чи міністерства, чи прямо до власника) за дозволом відступити від процедури. І, як правило, якщо це дійсно бізнес-необхідність, або дозвіл дадуть, або навіть процедури змінять.
Жодна нормальна людина, маючи юридичний висновок, що ти підписуєш незаконний договір, не стане просто так, не маючи інтересу, його підписувати.
Може це професійне, але, будучи членом Наглядової Ради немаленького банку, я дещо знаюсь на корпооативному управлінні.
Нормальні менеджери, коли бачать можливість заробити там, де це процедура не дозволяє, швидко будуть бігти до керівних органів (наглядової ради, чи міністерства, чи прямо до власника) за дозволом відступити від процедури. І, як правило, якщо це дійсно бізнес-необхідність, або дозвіл дадуть, або навіть процедури змінять.
Жодна нормальна людина, маючи юридичний висновок, що ти підписуєш незаконний договір, не стане просто так, не маючи інтересу, його підписувати.
- Рейтинг: 2.63%
- vadimklimenko
- Airbus A318
- Повідомлень: 70
- З нами з: 30 травня 2019, 22:23
- Звідки: OZH → IEV
- Дякував (ла): 47 разів
- Подякували: 73 рази
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Витратив пів години на читання, і досить цікаво! Після прочитання теж повністю погоджуюсь з тим, що ви написали
Про 315м² - по тексту це був Elephant (бо там більше нічого настільки великого немає на третьому поверсі, ну і в тексті є єдина згадка). Власник «Кофе Бар Плюс» – Тимур Міндіч (так званий лобіст Коломойського)

- vadimklimenko
- Airbus A318
- Повідомлень: 70
- З нами з: 30 травня 2019, 22:23
- Звідки: OZH → IEV
- Дякував (ла): 47 разів
- Подякували: 73 рази
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Нове інтервʼю з Дихне, після вироку: https://babel.ua/texts/91616-kolishniy- ... -interv-yu
Прізвища Міндіч не знав, про зняття оголошень та «Готовим срочно письмо на зміну фізичних параметрів об`єкту 185 м под магазин. Подался Вог. Надо срочно отменять» ні слова
Прізвища Міндіч не знав, про зняття оголошень та «Готовим срочно письмо на зміну фізичних параметрів об`єкту 185 м под магазин. Подался Вог. Надо срочно отменять» ні слова

- Tetris
- A380
- Повідомлень: 1501
- З нами з: 28 березня 2014, 22:18
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 1008 разів
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Так, смішне інтерв'ю. Типовий приклад, коли немащо сказати по суті справи, починаєш кидатись лайном.
"Суд і детективи не знають, як працює економіка." - ніби вони мають це знати. Єдине, що має знати суд, - це закони і вміти визначити, чи порушив його підсудний.
"ФДМУ не знає як працює аеропорт" - аналогічно. ФДМУ не має знати, як працює аеропорт, інакше ФДМУ керував би аеропортом замість Дихне.
Ти один весь в білому, знаєш і про економіку, і про аеропорти, але чомусь не слова не говориш про те, чи порушував ти закон.
Про МАУ теж його позиція смішна: "я хотів повну свободу в кадрових рішеннях". Це що, твоя компанія? Відкрий свою компанію і призначай кого хочешь.
"Суд і детективи не знають, як працює економіка." - ніби вони мають це знати. Єдине, що має знати суд, - це закони і вміти визначити, чи порушив його підсудний.
"ФДМУ не знає як працює аеропорт" - аналогічно. ФДМУ не має знати, як працює аеропорт, інакше ФДМУ керував би аеропортом замість Дихне.
Ти один весь в білому, знаєш і про економіку, і про аеропорти, але чомусь не слова не говориш про те, чи порушував ти закон.
Про МАУ теж його позиція смішна: "я хотів повну свободу в кадрових рішеннях". Це що, твоя компанія? Відкрий свою компанію і призначай кого хочешь.
А тут питання до журналістів, чому не спитали. Можливо, правда, спитали, але відповіді не отримали.vadimklimenko писав: ↑19 березня 2023, 13:33про зняття оголошень та «Готовим срочно письмо на зміну фізичних параметрів об`єкту 185 м под магазин. Подался Вог. Надо срочно отменять» ні слова![]()
- Igoresha
- A380
- Повідомлень: 5377
- З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
- Дякував (ла): 1187 разів
- Подякували: 1491 раз
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
В факті розрахунку шкоди бюджету ключовими для мене були докази того, що Дихне перешкоджав укладення договору згідно законодавства. На цьому визнаю свою помилку і відвалюю 

Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей