Сторінка 8 з 10

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 17 жовтня 2017, 12:28
AlexK
popTAB писав:Ще б МАУ купили...
Навіщо? МАУ вже була колись, фактично, фідером Austrian, і толку з того?

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 17 жовтня 2017, 12:30
popTAB
AlexK писав:
popTAB писав:Ще б МАУ купили...
Навіщо? МАУ вже була колись, фактично, фідером Austrian, і толку з того?
а хто про фідерство говорить? Вас влаштовує сервіс МАУ? Вас влаштовує їх маршрутна мережа? ....

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 17 жовтня 2017, 19:28
Franek
popTAB писав: Вас влаштовує їх маршрутна мережа? ....
А шо не так з маршрутною мережею? Ви хочете Йоханесбург, Сан-Паулу, Сідней і тд нон-стоп?

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 17 жовтня 2017, 20:39
popTAB
Franek писав:
popTAB писав: Вас влаштовує їх маршрутна мережа? ....
А шо не так з маршрутною мережею? Ви хочете Йоханесбург, Сан-Паулу, Сідней і тд нон-стоп?
Як вступити в вашу організацію?
- Треба вбити 8 москалів і одного кота...
- А кота за що?
- Ви прийняті!

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 18 жовтня 2017, 12:27
AlexK
popTAB писав:
AlexK писав:
popTAB писав:Ще б МАУ купили...
Навіщо? МАУ вже була колись, фактично, фідером Austrian, і толку з того?
а хто про фідерство говорить? Вас влаштовує сервіс МАУ? Вас влаштовує їх маршрутна мережа? ....
Маршрутна мережа досить непогана і постійно росте, проблем з сервісом не зустрічав ніколи. Чому ви вважаєте, що як Austrian купить МАУ, то мережа якось суттєво зміниться? Ніхто не говорить про фідерство, але Austrian буде зацікавлений у МАУ винятково як у фідері. І чому ви вважаєте, що буде якийсь інший сервіс? У Eurowings якийсь винятковий сервіс? Чи у WizzAir?

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 18 жовтня 2017, 12:44
popTAB
Як мінімум тому що можу порівняти сервіс МАУ без Бєні, та сервіс Аеросвіту з Бєньою в один і той же період часу. І як тільки власник змінився, так зразу МАУ стало нагадувати Аеросвіт по ставленню до клієнтів

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 18 жовтня 2017, 13:23
AlexK
popTAB писав:Як мінімум тому що можу порівняти сервіс МАУ без Бєні, та сервіс Аеросвіту з Бєньою в один і той же період часу. І як тільки власник змінився, так зразу МАУ стало нагадувати Аеросвіт по ставленню до клієнтів
Так саме коли був МАУ "бєз Бєні", маршрутна мережа була ніяка, а ціни були через дах. А зараз це нормальна мережева компанія, яка постійно нарощує транзит і пропонує одні з найнижчих тарифів по Європі. Сервіс звичайний. Головна проблема--затримки рейсів і розрулювання таких ситуацій з пасажирами.

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 12 грудня 2017, 15:38
AlexK
Так что, Люфтганза таки покупает Алиталию?

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 12 грудня 2017, 18:38
LWIEV
AlexK писав:
popTAB писав:Як мінімум тому що можу порівняти сервіс МАУ без Бєні, та сервіс Аеросвіту з Бєньою в один і той же період часу. І як тільки власник змінився, так зразу МАУ стало нагадувати Аеросвіт по ставленню до клієнтів
Так саме коли був МАУ "бєз Бєні", маршрутна мережа була ніяка, а ціни були через дах. А зараз це нормальна мережева компанія, яка постійно нарощує транзит і пропонує одні з найнижчих тарифів по Європі. Сервіс звичайний. Головна проблема--затримки рейсів і розрулювання таких ситуацій з пасажирами.
Я б так не спрощував. По політиці МАУ чітко видно, що інтереси акціонера стоять вище за інтереси клієнтів, більше того, за бізнес-моделлю МАУ, вони часто в конфлікті, тобто замість синергії культура недвозначно пояснює хто переможець. Уявлення топ-менеджменту компанії про ринок може й адекватні, але про пасажирів - залишились у минулому десятилітті, якщо не столітті. МАУ зараз тримається на низькій собівартості крісла і похідній від неї низькій ціні квитка. Це дуже нестала стратегія в сучасних умовах. В ціновій конкуренції є тільки один переможець - той, у кого найнижча ціна. Якщо МАУ через якісь ризики перестане її пропонувати - це буде кінець. Складність якраз і полягає в тому, щоб пропонувати не тільки цінову, але й ціннісну пропозицію для клієнтів: розклад, зручність сполучень, стиковок, сервіс, пакетування послуг, умови на борту тощо, де маржа росте відповідно до того як клієнти оплачують цінність, яку їм створює перевізник. Перевізник для цього мав би хоч трохи розуміти клієнта. А це - найслабша ланка в МАУ.

Можу переформулювати. Я б із задоволенням платив МАУ набагато більше, ніж плачу, якби було за що і було як.

AlItalia - чудовий приклад, що стається з компаніями, які мають такий перекос в культурі. Тільки в італійців він не в бік акціонерів, а в бік працівників. Ефект той самий.

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 12 грудня 2017, 18:55
popTAB
LWIEV, золоті слова. Яскравий доказ зі Львова польоти у справах. При ціні МАУ на 50-100$ нижчій за LO/LH/OS/TK багато вибирають власне останніх оскільки розуміють що застрягши тебе не поселять в псевдо-гуртожитку після скандалу, ти не чекатимеш 20хв на пероні на морозі автобуса, бо МАУ оплатило тільки один і в той всі не влізли, чекайте ротації

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 12 грудня 2017, 19:03
mischko
popTAB писав:LWIEV, золоті слова. Яскравий доказ зі Львова польоти у справах. При ціні МАУ на 50-100$ нижчій за LO/LH/OS/TK багато вибирають власне останніх оскільки розуміють що застрягши тебе не поселять в псевдо-гуртожитку після скандалу, ти не чекатимеш 20хв на пероні на морозі автобуса, бо МАУ оплатило тільки один і в той всі не влізли, чекайте ротації
Львів - це напевно єдиний обалсний центр, де є такий вибір часу вильоту/сервісу. Решта - або МАУ, або якимись турками. І у турків транзит на Європу не дуже зручний, не кажучи вже про час вильоту

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 12 грудня 2017, 19:06
popTAB
Зараз вівторки у Львові не ахті, тільки 3 LOT і ніякої іншої нормальної альтернативи

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 10 липня 2018, 08:58
Valdys
У Аліталія зменшать к-сть рейсів до Києва на зиму, до 4-х.

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 10 липня 2018, 09:03
Kibeee
Valdys писав: 10 липня 2018, 08:58 У Аліталія зменшать к-сть рейсів до Києва на зиму, до 4-х.
Хорошо так Эрнест перетянул трафик на Италию. Vueling порезали Рим, вот теперь и Alitalia

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 10 липня 2018, 09:17
Valdys
Kibeee писав: 10 липня 2018, 09:03
Valdys писав: 10 липня 2018, 08:58 У Аліталія зменшать к-сть рейсів до Києва на зиму, до 4-х.
Хорошо так Эрнест перетянул трафик на Италию. Vueling порезали Рим, вот теперь и Alitalia
Не думаю, що тут якась сильна заслуга Ернеста.
Відхід Вуелінга також не пов‘язував би з ним. На мою думку, Вуелінг перекинув частоти на більш ласий шмат, на Відень.

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 10 липня 2018, 09:35
Resident
Valdys писав: 10 липня 2018, 08:58 У Аліталія зменшать к-сть рейсів до Києва на зиму, до 4-х.
Пускай Алиталия еще сама доживет до зимы сначала :fishnew: :grin:

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 10 липня 2018, 09:53
Snooopy
Алиталию хоронили уже много раз, а она до сих пор с нами. Мне AA вспоминаются, они тоже банкротились не раз, но летать не прекращали

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 21 жовтня 2019, 21:30
Bagach
Є ідея полетіти Аліталією через Рим в Південну Америку. Орієнтовно в жовтні або у квітні, тобто, коли у нас часто тумани і дощі, і, відповідно, є певна вірогідність затримок/скасувань рейсів до/із Жулян. Якщо трапится, що рейс затримано/відмінено, то Аліталія зможе перебронювати на іншу авіакомпанію, у якої рейс буде з Борисполя?

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 21 жовтня 2019, 21:51
Inguri
Наскільки знаю, на Півд.Америку у них вечірні рейси, так що туман має розвіятися до обіду.

Re: Alitalia (AZ)

Додано: 21 жовтня 2019, 21:52
Sentry
Bagach писав: 21 жовтня 2019, 21:30 Є ідея полетіти Аліталією через Рим в Південну Америку. Орієнтовно в жовтні або у квітні, тобто, коли у нас часто тумани і дощі, і, відповідно, є певна вірогідність затримок/скасувань рейсів до/із Жулян. Якщо трапится, що рейс затримано/відмінено, то Аліталія зможе перебронювати на іншу авіакомпанію, у якої рейс буде з Борисполя?
Т.к. рейс Альиталии ночует в Жулянах, то либо его задержат до тех пор, пока туман разойдется, либо, если туман будет еще с ночи, то борт приземлится в Борисполе, и рейс будет выполнен оттуда.