МС зала працює і в міжнародному терміналі, і у внутрішньому.
В міжнародному практично усі послуги на доковідному рівні, кейтеринг у звичайному посуді.
У внутрішньому їжа порційно запаяна, посуд одноразовий.
МС зала працює і в міжнародному терміналі, і у внутрішньому.
Тест у Вас и так будет для Дубаи. Для транзита в Стамбуле по единому билету тест не нужен. Питание было всегда, и будет сейчас. Но холодное (будтерброд?), горячее только от 8 часов длительности полета, как тут было в новости. В лаунж ТК только со статусом или в бизнесе, но там есть очень хороший лаунж, доступный по Лаунж Ки. Там и горячее питание, и место для сна, и много чего еще.denya24 писав: ↑04 березня 2021, 14:43 Буду впервые лететь Туркишами в Дубай (в экономе). Пересадка в Стамбуле на пути туда - 7 часов.
Кто-то летал в последнее время таким образом, какое-то питание кроме воды будет? А алкоголь?
В лаунж туркишей, я так понимаю, вход доступен только начиная с какого-то статуса в их программе лояльности.
Да, и как с тестами, получится обойтись без них ?
На гуляние по Стамбулу времени останется пару часов, поэтому смысла ехать в город не вижу.
може, ще хтось щось додасть?Inguri писав: ↑02 березня 2021, 11:10 Можливо, зроблю мильний апгрейд в бізнес в один бік за маршрутом KBP-IST-ORD(JFK,LAX,вибір є)-SLC (залізо United або Jetblue, також можна вибрати).
Оскільки це перший і, можливо, останній політ в бізнесі, хочеться використати всі його принади і зрозуміти, чи варто воно того.
Отже, що з цього списку я не врахував або врахував неправильно?
- окрема стійка реєстрації
- Фаст трек?
- лаунж Атмосфера?
- сидячи в лаунжі, можна попросити персонал, щоб мене погукали на посадку останнім? чи не варто ризикувати?
- в економі користуватися без вагомих причин кнопкою виклика стюардеси - моветон. А в бізнесі?
- гарячі страви one more або дві(курку і рибу) не дають? тільки горішки і алкоголь можна просити добавку і в будь-який час?
- по прильоту вже нема переваг? Фаст трек? Лаунж?
Чи є принципова різниця, обрати бізнес "туди" чи у зворотньому напрямку? Окрім того, що лаунж в SLC, мабуть, гірше, ніж в KBP.
Що краще - United або Jetblue? На них же ж поширюється апгрейд?
Можливо, є ще якісь неочевидні дрібниці?
Лаунжі в Штатах жахливі. Як на доместіку, так і на міжнародці. В ORD я намагаюсь йти в лаунж до Скандинавів, там все краще ніж в інших лаунжах *А. В Вашингтоні є лаунж Туркішів, він більш-менш. В Сан-Франциско лаунж Юнайтед - як з фільму Післязавтра.Inguri писав: ↑13 березня 2021, 17:47може, ще хтось щось додасть?Inguri писав: ↑02 березня 2021, 11:10 Можливо, зроблю мильний апгрейд в бізнес в один бік за маршрутом KBP-IST-ORD(JFK,LAX,вибір є)-SLC (залізо United або Jetblue, також можна вибрати).
Оскільки це перший і, можливо, останній політ в бізнесі, хочеться використати всі його принади і зрозуміти, чи варто воно того.
Отже, що з цього списку я не врахував або врахував неправильно?
- окрема стійка реєстрації
- Фаст трек?
- лаунж Атмосфера?
- сидячи в лаунжі, можна попросити персонал, щоб мене погукали на посадку останнім? чи не варто ризикувати?
- в економі користуватися без вагомих причин кнопкою виклика стюардеси - моветон. А в бізнесі?
- гарячі страви one more або дві(курку і рибу) не дають? тільки горішки і алкоголь можна просити добавку і в будь-який час?
- по прильоту вже нема переваг? Фаст трек? Лаунж?
Чи є принципова різниця, обрати бізнес "туди" чи у зворотньому напрямку? Окрім того, що лаунж в SLC, мабуть, гірше, ніж в KBP.
Що краще - United або Jetblue? На них же ж поширюється апгрейд?
Можливо, є ще якісь неочевидні дрібниці?
Якщо коротко, то тому, що всім все пофіг і ніхто якщо щось піде не так, то ніхто не буде "входити в ситуацію" і "розуміти". Геть інша культура правил. Нам з тоталітарними травмами таке не подобається)
Krakowite писав: ↑13 березня 2021, 19:32 https://www.avianews.com/passengerexper ... g_covid19/
Але якщо пасажир ростом до 190 см, то рівень комфорту задовільний
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 122 гостей