Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Я маю преміум-статус і в Турків, і в МАУ. Тобто порівнюю порівнюване. Небо і земля. У МАУ єдиний сервісний підрозділ, який працює на всі 100 - це кол-центр. Кол-центр Туркішів помічний, але не настільки дружній. (ФБ підтримку не тестив ні там, ні там). Сервіс на борту, сервіс в аеропорту - МАУ тільки починає наздоганяти.
Я не можу собі уявити ситуацію, коли Туркіші відмовляються мені продати квиток і поставити на wait-list, на рейс, який не перепроданий і який потім летить півпорожнім, як у мене було з МАУ, які просто не вміють управляти своїми ємностями. Я не можу собі уявити, щоб Туркіші мали дефект крісла, який нищить одяг, і робили при цьому винним пасажира. Я не можу собі уявити, щоб Туркіші могли зневажливо ставитись до клієнта, бо він не летить в бізнесі. І я не можу собі уявити ситуації, коли турецький екіпаж не може висловити свою думку без помилок, роблячи оголошення. Є куди рости.
І щойно літав в PVG через Відень/Франкфурт - не знаю, що там в 100 разів краще, ніж в Стамбулі. Прайоріті на кордонах нема, навігація жахлива (шлях будь-куди пролягає через обов'язковий д'юті-фрі), погане управління чергою на контролях. Так, менше людей, ну, побачимо, що буде за рік, коли Турки перейдуть в ISL.
Політично Ердоґан веде свою країну туди, куди вів нашу Янукович. Це виклик, в тому числі і для хабу, і для авіакомпанії. Я, в принципі, можу уявити собі ситуацію, коли перестану літати через Туреччину з політичних причин, як не літаю через Білорусь чи Узбекистан. Але давайте не забувати, що присутність Коломойського є, ймовірно, найбільшим з усіх наявних викликів для МАУ. І якщо перед менеджментом МАУ буде стояти питання: клієнт чи власник - переможе власник. У Туркішів ця проблема виглядала неіснуючою до 2016. І зараз вона тривожно рухається в "український" бік.
Я не можу собі уявити ситуацію, коли Туркіші відмовляються мені продати квиток і поставити на wait-list, на рейс, який не перепроданий і який потім летить півпорожнім, як у мене було з МАУ, які просто не вміють управляти своїми ємностями. Я не можу собі уявити, щоб Туркіші мали дефект крісла, який нищить одяг, і робили при цьому винним пасажира. Я не можу собі уявити, щоб Туркіші могли зневажливо ставитись до клієнта, бо він не летить в бізнесі. І я не можу собі уявити ситуації, коли турецький екіпаж не може висловити свою думку без помилок, роблячи оголошення. Є куди рости.
І щойно літав в PVG через Відень/Франкфурт - не знаю, що там в 100 разів краще, ніж в Стамбулі. Прайоріті на кордонах нема, навігація жахлива (шлях будь-куди пролягає через обов'язковий д'юті-фрі), погане управління чергою на контролях. Так, менше людей, ну, побачимо, що буде за рік, коли Турки перейдуть в ISL.
Політично Ердоґан веде свою країну туди, куди вів нашу Янукович. Це виклик, в тому числі і для хабу, і для авіакомпанії. Я, в принципі, можу уявити собі ситуацію, коли перестану літати через Туреччину з політичних причин, як не літаю через Білорусь чи Узбекистан. Але давайте не забувати, що присутність Коломойського є, ймовірно, найбільшим з усіх наявних викликів для МАУ. І якщо перед менеджментом МАУ буде стояти питання: клієнт чи власник - переможе власник. У Туркішів ця проблема виглядала неіснуючою до 2016. І зараз вона тривожно рухається в "український" бік.
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Саме тому мене вражають минулорічні 700 млн прибутку і цьогорічні закупки В787 і А350. Я уважно читаю їхні квартальні і річні звіти. Якщо чесно - я вважав, що після війни, терактів, перевороту, обвалу O&D ринку в Стамбулі, політичної зачистки топ-менеджменту компанії (коли СFO казав, що в компанії відбулась настільки масштабна заміна керівного складу, що втрачена значна частина інституційної пам'яті) вони вже не піднімуться. Перегрупувались, піднялись і полетіли ще краще.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
вы не с тем человеком эрдогана сравниваете. Надо не с нашим старым, а с главной свинособакой сравнивать. Янукович в отличие от этих двоих на соседние страны не наподал. А так две бывшие империи идут к дальнейшему расколуLWIEV писав: ↑14 жовтня 2018, 15:50 Я маю преміум-статус і в Турків, і в МАУ. Тобто порівнюю порівнюване. Небо і земля. У МАУ єдиний сервісний підрозділ, який працює на всі 100 - це кол-центр. Кол-центр Туркішів помічний, але не настільки дружній. (ФБ підтримку не тестив ні там, ні там). Сервіс на борту, сервіс в аеропорту - МАУ тільки починає наздоганяти.
Я не можу собі уявити ситуацію, коли Туркіші відмовляються мені продати квиток і поставити на wait-list, на рейс, який не перепроданий і який потім летить півпорожнім, як у мене було з МАУ, які просто не вміють управляти своїми ємностями. Я не можу собі уявити, щоб Туркіші мали дефект крісла, який нищить одяг, і робили при цьому винним пасажира. Я не можу собі уявити, щоб Туркіші могли зневажливо ставитись до клієнта, бо він не летить в бізнесі. І я не можу собі уявити ситуації, коли турецький екіпаж не може висловити свою думку без помилок, роблячи оголошення. Є куди рости.
І щойно літав в PVG через Відень/Франкфурт - не знаю, що там в 100 разів краще, ніж в Стамбулі. Прайоріті на кордонах нема, навігація жахлива (шлях будь-куди пролягає через обов'язковий д'юті-фрі), погане управління чергою на контролях. Так, менше людей, ну, побачимо, що буде за рік, коли Турки перейдуть в ISL.
Політично Ердоґан веде свою країну туди, куди вів нашу Янукович. Це виклик, в тому числі і для хабу, і для авіакомпанії. Я, в принципі, можу уявити собі ситуацію, коли перестану літати через Туреччину з політичних причин, як не літаю через Білорусь чи Узбекистан. Але давайте не забувати, що присутність Коломойського є, ймовірно, найбільшим з усіх наявних викликів для МАУ. І якщо перед менеджментом МАУ буде стояти питання: клієнт чи власник - переможе власник. У Туркішів ця проблема виглядала неіснуючою до 2016. І зараз вона тривожно рухається в "український" бік.
P.s мне уже хватает политических причин турцию как свинособакию стороной обходить
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Все предельно ясно.
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Поважаю Вашу позицію, та, все ж, я бачу фундаментальну різницю між РФ і Туреччиною хоча б в тому, що в Росії нема неімперських сил. Їхні демократи закінчуються на українському питанні. З Туреччиною - сподіваюсь - все не так безнадійно. Навіть на піку, Ердоґан двічі був за крок від поразки на виборах. По-друге, я не думаю, що ми можемо собі дозволити поставити Туреччину по інший бік барикад, доки не повернемо Крим.manjeroke писав: ↑14 жовтня 2018, 16:45 вы не с тем человеком эрдогана сравниваете. Надо не с нашим старым, а с главной свинособакой сравнивать. Янукович в отличие от этих двоих на соседние страны не наподал. А так две бывшие империи идут к дальнейшему расколу
P.s мне уже хватает политических причин турцию как свинособакию стороной обходить
Тому я навіть не цікавлюсь гілкою про Аерофлот, але дуже сподіваюсь, що досвід Туркішів свого часу стане помічним для якогось пост-МАУ.
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
С официального сайта ТК:
Dear Passengers,
Istanbul New Airport will become operational with an official launch on October 29, 2018.
Turkish Airlines will launch limited number of domestic and international flights from Istanbul New Airport until December 29, 2018; and will continue to carry out its main operation and existing schedule without a change at Istanbul Atatürk Airport. The first flight routes of Turkish Airlines from Istanbul New Airport will be Ankara, Antalya, İzmir, Azerbaijan (Baku) and TRNC (Ercan).
The flights from Istanbul New Airport will be additional. The flights already being carried out from Istanbul Atatürk Airport to Ankara, Antalya, İzmir, Azerbaijan (Baku) and TRNC (Ercan) will continue with their existing schedule until December 30, 2018.
The move from Istanbul Atatürk Airport to Istanbul New Airport will take place on December 31, 2018. As of this date, all our operations currently being performed at Istanbul Atatürk Airport, will be carried out at Istanbul New Airport.
To your kind attention.
Это первое официальное сообщение авиакомпании по поводу нового аэропорта Стамбула
Dear Passengers,
Istanbul New Airport will become operational with an official launch on October 29, 2018.
Turkish Airlines will launch limited number of domestic and international flights from Istanbul New Airport until December 29, 2018; and will continue to carry out its main operation and existing schedule without a change at Istanbul Atatürk Airport. The first flight routes of Turkish Airlines from Istanbul New Airport will be Ankara, Antalya, İzmir, Azerbaijan (Baku) and TRNC (Ercan).
The flights from Istanbul New Airport will be additional. The flights already being carried out from Istanbul Atatürk Airport to Ankara, Antalya, İzmir, Azerbaijan (Baku) and TRNC (Ercan) will continue with their existing schedule until December 30, 2018.
The move from Istanbul Atatürk Airport to Istanbul New Airport will take place on December 31, 2018. As of this date, all our operations currently being performed at Istanbul Atatürk Airport, will be carried out at Istanbul New Airport.
To your kind attention.
Это первое официальное сообщение авиакомпании по поводу нового аэропорта Стамбула
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Я оце колись купив квиточок з IST на кінець жовтня, щоб познайомитись з новим аеропортом. Знайомство відкладемо, буде прощання з Ататюрком.
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Шановні, хтось пам'ятає, коли у Турецьких авіаліній бувають сезонні знижки?
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Та наче ось недавно було
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
В деякі роки ще бували після нового року на період лютий-березень/квітень.
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
А на червень-серпень щось було?
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Починаючи із зимового розкладу авіакомпанія Turkish Airlines збільшить частоту рейсів до Києва з 16 до 24 на тиждень. З 15 листопада 2018 року частота рейсів буде збільшена до 21 на тиждень та з 18 лютого 2019 року – до 24 рейсів на тиждень.
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
ого, 3.5 рази на добу.
нічого так.
нічого так.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Роблять все, щоб не прийшов Emirates
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Ну, Emirates де-факто и так присутствует. Как и Qatar. Но турки пока их задавили по полной программе
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Turkish airlines (TK) Турецкие авиалинии
Учитывая расписание нового рейса, о его привлекательности можно говорить очень условно. Хотя количество стыковок он, безусловно, расширяет.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 36 гостей