UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

mishal
Airbus A319
Повідомлень: 284
З нами з: 09 серпня 2011, 23:58
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення mishal »

made_in_ukraine писав: Згодом ціни балансуються у сторону підвищення з поодинокими, частковими акціями. Але переліт "з роками" не дешевшає, бо нові типи/види перельотів не винаходять...
вибачте знов - але живий приклад - післязавтра я лечу до санфранциско за 930долларів РТ. десять років тому ціна була майже двічі вищча. а двадцять років тому більш ніж 2 рази.
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення made_in_ukraine »

mishal писав:
made_in_ukraine писав: вибачте знов - але живий приклад - післязавтра я лечу до санфранциско за 930долларів РТ. десять років тому ціна була майже двічі вищча. а двадцять років тому більш ніж 2 рази.
Деякі пасажири придбають той самий квиток за 2500 євро завтра, а деякі придбали його за 500 раніше від вас.

Я говорив про вхід компанії на ринок і про ціноутворення за сучасних умов. Ви ж 10 років тому заробляли менше, ніж сьогодні. Кожен ринок особливий і не варто прирівнювати параметри авіації до реалій навіть відносно близьких галузей.

Щодо таксі та бізнес-джету... Знову ж таки, мова не йде про особливість транспорту, а про асоціювання та неправильне порівняння для подальших висновків про відповідність ціни. Я не буду вас переконувати у тому, з чим працював понад 10 років - лише виклав принципи ціноутворення, котрі працюють на ринку авіаперевезень.

Чому прирівнювати вартість першого класу потяга по вартості перельоту економ? А чому б не прив'язати перший клас потяга до першого класу літака? Чи вартість карго перевезення потяга до вартості карго літаком? Чому, наприклад, Москва-Ніцца у бізнес класі коштує дешевше літаком, ніж потягом,

Не можна робити такі порівняння, тому що витрати кардинально інші. Погоджуюсь, що на деяких маршрутах ціни досить дорогі, але на прикладі Одеса-Львів (за неможливості прямого перельоту) ціна у 200-300 євро виглядає досить адекватно. Інше питання:чи в змозі середньостатистичний українець її оплатити. Але це не питання ринку авіації.
mishal
Airbus A319
Повідомлень: 284
З нами з: 09 серпня 2011, 23:58
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення mishal »

made_in_ukraine писав: Деякі пасажири придбають той самий квиток за 2500 євро завтра, а деякі придбали його за 500 раніше від вас.
дешевше 750 не було на цей рік. а взагалі таких цін не було 10років тому.
made_in_ukraine писав: Я говорив про вхід компанії на ринок і про ціноутворення за сучасних умов. Ви ж 10 років тому заробляли менше, ніж сьогодні.
але ціни на перевезення були вищі.
made_in_ukraine писав: Щодо таксі та бізнес-джету... Знову ж таки, мова не йде про особливість транспорту, а про асоціювання та неправильне порівняння для подальших висновків про відповідність ціни.
я Вас прошу. ніхто в здоровому глузді не буде порівнювати перевезення із таксі. але порівняння із залізницею цілком логічне.
made_in_ukraine писав: Чому прирівнювати вартість першого класу потяга по вартості перельоту економ? А чому б не прив'язати перший клас потяга до першого класу літака?
а э перший клас літака? де? шановний ну від ВАС такого не очікував!
хюндайський перший клас це економ у авіації. доречі там різниця по ціні 1го та 2го не дуже велика - 5-8євро.
made_in_ukraine писав:Чому, наприклад, Москва-Ніцца у бізнес класі коштує дешевше літаком, ніж потягом,
тому що літаком - дешевше. це нормально.
mishal
Airbus A319
Повідомлень: 284
З нами з: 09 серпня 2011, 23:58
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення mishal »

made_in_ukraine писав: Погоджуюсь, що на деяких маршрутах ціни досить дорогі, але на прикладі Одеса-Львів (за неможливості прямого перельоту) ціна у 200-300 євро виглядає досить адекватно. Інше питання:чи в змозі середньостатистичний українець її оплатити. Але це не питання ринку авіації.

а середньостатистичний європеець? так само ні! інакше б не перевезення класиками по європі були б прибутковими та не було б ніяких раянов з ізями.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Igoresha »

mishal писав:
made_in_ukraine писав: Погоджуюсь, що на деяких маршрутах ціни досить дорогі, але на прикладі Одеса-Львів (за неможливості прямого перельоту) ціна у 200-300 євро виглядає досить адекватно. Інше питання:чи в змозі середньостатистичний українець її оплатити. Але це не питання ринку авіації.

а середньостатистичний європеець? так само ні! інакше б не перевезення класиками по європі були б прибутковими та не було б ніяких раянов з ізями.
Повірте, середньостатистичний європеєць може (якщо не брати до уваги Румунію і Балкани). Просто там такими рейсами користуються або люди, які просто рахують свої гроші, або туристи типу студентів. Від того, що літає Райан із Ізіком із того ж Мілану в Рим і назад ніхто не відмінив Аліталію з її 45 сегментами в день (Сорі за оффтоп).
mishal
Airbus A319
Повідомлень: 284
З нами з: 09 серпня 2011, 23:58
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення mishal »

Igoresha писав: Повірте, середньостатистичний європеєць може (якщо не брати до уваги Румунію і Балкани). Просто там такими рейсами користуються або люди, які просто рахують свої гроші, або туристи типу студентів.
повірте і середньостатистичний українець може. знайти 2-3 тисячі гривень? знайде.
ви будете стверджувати що більщість європейців не рахує грощі?
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення popTAB »

три стадії бідності по-Українські: 1)нема грошей...2)зовсім немає грошей...3)доведеться міняти долари...)
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Igoresha »

mishal писав:
Igoresha писав: Повірте, середньостатистичний європеєць може (якщо не брати до уваги Румунію і Балкани). Просто там такими рейсами користуються або люди, які просто рахують свої гроші, або туристи типу студентів.
повірте і середньостатистичний українець може. знайти 2-3 тисячі гривень? знайде.
ви будете стверджувати що більщість європейців не рахує грощі?
Ну чому ж більшість? Взагалі, я не те мав на увазі (my bad). Я мав на увазі європейців, що заробляють нижче середньостатистичного (не всі ж шикують). Плюс бізнес пасажири швидше користуються класиками, ніж лоу-костами (хоча можливі і виключення - не спорю).
А про середньостатистичного українця. Хм. Якщо брати статистику (якій я не вірю, а точніше не підтримую методів "узагальнення"), то середня зп у нас близько 3000 гривень в місяць. На поїздку один раз у рік можливо при такому розкладі знайти і можна, але навряд чи він/вона потратять зекономлені гроші, щоб прокататися на літаку за 3000 RT. Все-таки поки що авіація не для середньостатистичного українця :(
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Sentry »

На сьогоднішній день ми маємо ситуацію, коли внутрішні рейси є продуктом для лише невеликої долі населення. Нажаль, 90% українців не мають можливості купити квиток на літак, або не куплятимуть його у випадку коли потяг (плацкарт) коштуватиме хоча б на 1 грн менше. Через це, ми маємо значно нижчий паспотік на внутрішніх рейсах в Україні. І через це можемо і не мріяти про лоукости. Які Раяни, які Ізіки, коли Віззейр, який вже тут прямим текстом каже "спробували вже. Дякуємо, досить. Неприбуткові ваші внутрішні рейси".

Який сенс для авіакомпанії продавати квитки з Одеси до Львова за 1000грн? Так, вони мабуть продадуть на 10% квитків більше. Зверніть увагу - отримали 10% додаткових пасажирів, проте 100% попередніх заплатили в 3 рази менше. Чи вигідно це для АК? Питання риторичне. Чи мають вони конкурентів, які продають квитки дешевше? Ні, не мають. То чому, на Вашу думку, квиток з Одеси до Львова має коштувати дешевше?

Ціноутворення на рейсах з Києва є трохи ближчим до європейского. Адже маємо конкуренцію між АК, вищу купівельну спроможність пасажирів (коли зменшення вартості квитка з 3000грн до 1000грн дозволить збільшити кількість пасажирів у 5 разів, а не на 10%).

Що робити? Будувати країну у якій будуть заможні громадяни. Інших дієвих методів зменшити ціни на авіаквитки я не бачу.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Sentry »

Ура, Юты повесили на сайте новое расписание, с рейсами Киев-Симферополь (аннексирован Россией) и Львов - Симферополь (аннексирован Россией).

Куча отмен рейсов на майские. Надеюсь, продажи на них закрыли значительно раньше, чем внесли изменения в расписание на сайте.

Вопрос к OUT. Скажите пожалуйста, наличие вечернего рейса Симферополь (аннексирован Россией) - Киев в субботу, но его отсутствие в воскресенье - точно не ошибка в расписании? Выглядит несколько странно.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення popTAB »

Sentry писав:Ура, Юты повесили на сайте новое расписание, с рейсами Киев-Симферополь (аннексирован Россией) и Львов - Симферополь (аннексирован Россией).

Куча отмен рейсов на майские. Надеюсь, продажи на них закрыли значительно раньше, чем внесли изменения в расписание на сайте.
OUT, тепер можете відповідати на моє запитання в гілці онікса .... так, що борт таки стоятиме цілий день на львівському пероні без діла? Прилетівши в 11:30 з Жулян наступний виліт в 18:05 з простоєм в 6:25?
Tavrid
Airbus A330
Повідомлень: 517
З нами з: 18 листопада 2011, 15:34
Звідки: SIP (аннексирован Россией)
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Tavrid »

Sentry писав:На сьогоднішній день ми маємо ситуацію, коли внутрішні рейси є продуктом для лише невеликої долі населення. Нажаль, 90% українців не мають можливості купити квиток на літак, або не куплятимуть його у випадку коли потяг (плацкарт) коштуватиме хоча б на 1 грн менше. Через це, ми маємо значно нижчий паспотік на внутрішніх рейсах в Україні. І через це можемо і не мріяти про лоукости. Які Раяни, які Ізіки, коли Віззейр, який вже тут прямим текстом каже "спробували вже. Дякуємо, досить. Неприбуткові ваші внутрішні рейси".

Який сенс для авіакомпанії продавати квитки з Одеси до Львова за 1000грн? Так, вони мабуть продадуть на 10% квитків більше. Зверніть увагу - отримали 10% додаткових пасажирів, проте 100% попередніх заплатили в 3 рази менше. Чи вигідно це для АК? Питання риторичне. Чи мають вони конкурентів, які продають квитки дешевше? Ні, не мають. То чому, на Вашу думку, квиток з Одеси до Львова має коштувати дешевше?

Ціноутворення на рейсах з Києва є трохи ближчим до європейского. Адже маємо конкуренцію між АК, вищу купівельну спроможність пасажирів (коли зменшення вартості квитка з 3000грн до 1000грн дозволить збільшити кількість пасажирів у 5 разів, а не на 10%).

Що робити? Будувати країну у якій будуть заможні громадяни. Інших дієвих методів зменшити ціни на авіаквитки я не бачу.
Мое видение ситуации - развития внутренней авиации не будет, пока поезд до Киева будет стоить 100-150 грн практически из любого конца Украины. Попытки авиакомпаний конкурировать с ценой билета в купе поезда - абсурд, т.к. ж/д перевозки дотируются из бюджета, и пока Укрзализница не установит цены на поездах на уровне экономически обоснованных - будущего у внутренней авиации нет, так и будет летать "элита среднего класса".
Именно цена на ж/д сдерживает бум авиации в Украине, в России это уже прошли, там билеты на поезда стоят в 2-5 раз дороже чем в Украине за аналогичное расстояние - яркий пример поезд Симферополь (аннексирован Россией)-Москва №68 до и после границы, до Харькова плацкарт стоит 95 грн, а весь маршрут целиком 720 грн., и Харьков находится на середине пути до Москвы - за счет этого на направлении Симферополь (аннексирован Россией)-Москва вполне можно жить 5-7 авиакомпаниям с десятком рейсов в день.
И ситуация на рынке очень сильно изменится как только цены на жд вырастут хотя бы в 2 раза, до уровня минимальной стоимости авиабилета.
Проблема еще в том, что в Минтрансе руководство десятилетиями приходит из железной дороги, авиация там на третьем плане (после морских перевозок).
Виктор
Airbus A318
Повідомлень: 71
З нами з: 25 жовтня 2012, 23:13
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Виктор »

В России дотируется только плацкарт.
Tavrid
Airbus A330
Повідомлень: 517
З нами з: 18 листопада 2011, 15:34
Звідки: SIP (аннексирован Россией)
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Tavrid »

Вопрос к UTair, известно, что рейс на Барселону оформлен как регулярный, как купить на него билеты? Его даже нет в новом расписании.
Новость на сайте: "При этом данный борт будет выполнять регулярные рейсы, связывающие столицу Украины с крупнейшим промышленным и торговым центром Испании - Барселоной."
Было бы неплохо увидеть несколько мест в свободной продаже, составить конкуренцию МАУ на направлении.
Аватар користувача
Glotych
A380
Повідомлень: 1737
З нами з: 14 травня 2011, 11:17
Звідки: Севастополь (UKS)
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Glotych »

Sentry писав:Ура, Юты повесили на сайте новое расписание, с рейсами Киев-Симферополь (аннексирован Россией) и Львов - Симферополь (аннексирован Россией).
Интересно, когда продажи откроются?
OUT
Airbus A319
Повідомлень: 122
З нами з: 14 січня 2013, 00:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення OUT »

Коллеги, доброй ночи!
2 Sentry
Два Симферополя только в субботу - это не ошибка, на данный момент все так и есть.

2 popTAB
Є реальний проект на новий регулярний міжнародний рейс зі Львова (три частоти щотижня, на весь рік), але ми зіткнулись з несподіваною перешкодою, яку зараз вирішуємо. Сподіваюсь, це не затягнеться надовго. Крім того, всі наші основні зусилля наразі спрямовані на розкрутку нових напрямків, що вже відкрито цього року. Нагадаю, що протягом березня "ЮТейр-Україна" відкрила 4 нових міжнародних рейси, три з яких виконуються в умовах дуже жорсткої конкуренції. Для авіакомпанії, Комерційний департамент якої складається всього з 10 осіб, це навіть фізично досить не просто. Тому з п'ятим напрямком поки змушені зачекати.
Доречі, для лоу-кост перевізників нормальним вважається співвідношення офісного персоналу до загальної кількості працівників на рівні 23-25%. В "ЮТейр-Україна" офісний персонал складає 18%! При цьому ми класичний перевізник, працюємо в BSP та ТКП, підтримуємо чималу агентську мережу у п'яти країнах, представлені в трьох GDS (а у червні додасться ще 1S), маємо FFP, оперуємо флотом з 14 літаків та виконуємо більше 20 рейсів на день!
Як для четвертого року роботи компанії і десяти комерсантів, здається, непогано:)

2 Tavrid
Насчет Барселоны ответить пока не готов.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення popTAB »

2 OUT Однозначно, вам тільки успіху! Багато з того, що робите - відчувається продуманість кроків, а не стратегія "літаєм аби літати" :)
Моя позиція тут проста, за Львів обідно - жодного міжнародного напрямку не отримав, хоча ЮТ в це місто виходив в числі перших
OUT
Airbus A319
Повідомлень: 122
З нами з: 14 січня 2013, 00:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення OUT »

Дякую за побажання!
Що стосується Львова - зважаючи на структуру попиту і платоспроможність населення, працювати там непросто.
Хоча і не важче, ніж, наприклад, у Харкові :)
Arakul
Airbus A318
Повідомлень: 56
З нами з: 28 вересня 2012, 18:40
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Arakul »

Привідкрийте, будь ласку, лаштунки таємничості. Зі Львова в Польщу планується в Краків, Варшаву? І чи до осені це стане реальністю? Дякую.
OUT
Airbus A319
Повідомлень: 122
З нами з: 14 січня 2013, 00:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення OUT »

2 Arakul
Добрий вечір! В авіакомпанії є призначення на виконання рейсів зі Львову до Кракова та Варшави, і певна робота по Польші дійсно проводиться. Більшого, на жаль, сказати не можу. Не тому, що прагну таємничості або хочу показати якусь свою удавану важність чи особливу обізнаність. А тому, що просто не маю права цього коментувати.
Коли авіакомпанія офіційно заявляє про свої наміри - прес-релізом чи просто публікуючи розклад рейсів у GDS, - я можу це тут обговорювати та відповідати на запитання. Це може бути цікаво пасажирам і корисно нам.
Але коли проект ще тільки на стадії розробки, його обговорення здатне зашкодити інтересам компанії. Сподіваюсь на Ваше порозуміння.
P.S. А взгалі проектів в нас багацько :)
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 29 гостей