UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Аватар користувача
XII
A380
Повідомлень: 1917
З нами з: 24 січня 2011, 22:48
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення XII »

AlexK писав:
khai писав:
Igoresha писав:Ну "на каву" - взагалі мотивація дивна (окрім хіба якби у Львові була кавова плантація :grin: )
А в Лондон за чаем - Вас не смущает :) Хотя Английский чай известен во всём мире :)
Вы представляете себе в Крыму биллборд от МАУ "Слетайте в Лондон на чай за 10 фунтов?* (10 фунтов-цена чая в кафе таком-то)"?
Было бы прикольно, точно запомнилось бы по крайней мере :) Какого эффекта будет больше - решать маркетологам :)
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення AQS »

+1 Прикольно. Говорю как "немного профи" в маркетинге
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення AlexK »

AQS писав:+1 Прикольно. Говорю как "немного профи" в маркетинге
Разве цель маркетинга сделать "прикольно", а не мотивировать потенциального клиента купить билет?

А вообще, странно--то тут все возмущаются, что МАУ или Люфтганза рекламируют тарифы без сборов (типа "в Европу за 99 евро"), а написать "во Львов на кофе за 9 гривен" со сноской, что 9 грн.--цена кофе--это, оказывается, прикольно. В Крыму что, кофе за 9 гривен выпить нельзя? В чём "прикол"?
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Igoresha »

Sentry писав:Львов - очень большой молодец в плане развития внутреннего туризма. Вот что делает правильная работа над имиджем города. Все теперь в Украине знают, что в Львов нужно ехать наслаждаться кофе. О том, что там кофейных плантаций нет задумываются, на самом деле, единицы. Одесса - хоть и жемчужина у моря, но с пиаром у них по-моему похуже, чем у Львова. Про остальные города в контексте создания имиджа и привлечения туристов я вообще не слышал, а ведь есть Черновцы, Ужгород, Каменец (иногда запускают рекламу фестиваля воздушных шаров, но это мало). Я бы очень хотел, чтобы эти города тоже подтягивались и создавали турпоток. Сорри за оффтоп :)
+1
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення LWIEV »

LWO-SIP (аннексирован Россией) треба накатувати. Попит на регулярний рейс дуже фрагментований. Є невеликий бізнес потік, і транзит із Західної України до Півдня (ця тисяча кілометрів комфортно по землі долається тільки з пересадкою у Києві, що краде час) і польські туристи (важлива зручна стиковка з потягами/автобусами), але головне - зрозуміти, що ностальгійний турист, на кшталт харківського чи московського у Львові слабкий чи неплатоспроможний, а з платоспроможних неорганізованих у групи потенційних пасажирів Крим вабить більше тих, кого цікавить природа, активний відпочинок чи кримськотатарський Крим.

Тому акції на кшталт "перевезення велосипеда в ціні авіаквитка" чи пакет "квиток туди + автомобіль в оренду + квиток назад" можуть зібльшити попит на лінії.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення popTAB »

Ще треба не забувати, що найближче море до Львова - у Гданську :) ... звичайно, це жарт, але в ньому є доля правди. Близькість до Європи дозволяє відносно дешево заїхати автотранспортом в Болгарію, Чорногорію чи Хєрватію, а це конкурент LWO/SIP (аннексирован Россией).
Ціну в $120-150 турист сприйме адекватно, $250 за "кримський сервіс" - ну ізвольтє
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Sentry »

Я уже писал выше про рекламу внутреннего туризма, и Крым в этом плане живет только "по старой памяти". Но ведь в Крыму есть великолепная природа весной и осенью - и при грамотном подходе сезон может длиться с апреля по ноябрь. Сам уже не первый раз езжу в Крым именно в эти времена года и ни разу не был разочарован.

За $250, кстати, из Львова можно слетать в Анталию Пегасусом. Вот и цена конкурентов, от которой можно отталкиваться.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення AQS »

AlexK писав:
AQS писав:+1 Прикольно. Говорю как "немного профи" в маркетинге
Разве цель маркетинга сделать "прикольно", а не мотивировать потенциального клиента купить билет?

А вообще, странно--то тут все возмущаются, что МАУ или Люфтганза рекламируют тарифы без сборов (типа "в Европу за 99 евро"), а написать "во Львов на кофе за 9 гривен" со сноской, что 9 грн.--цена кофе--это, оказывается, прикольно. В Крыму что, кофе за 9 гривен выпить нельзя? В чём "прикол"?
AlexK я не буду с Вами сейчас дискутировать на тему маркетинга. Можно создать очень длинное обсуждение, не по профилю форума. Но для того, чтобы что-то продать, нужно сначала привлечь ВНИМАНИЕ покупателя. И вот как раз нестандартные ходы нацелены на это. А дальше все зависит от целевой аудитории и поверьте "во Львов на кофе за 9 гривен" можно обыграть в различных вариантах для разной аудитории и каждая аудитория будет мотивирована на покупку. Все дело в профессиональной подаче и правильном подходе - с этим продать можно многое.
OUT
Airbus A319
Повідомлень: 122
З нами з: 14 січня 2013, 00:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення OUT »

2 LWIEV & popTAB
Дякую, панове! Врахуємо.
Анатолий
Airbus A319
Повідомлень: 181
З нами з: 20 лютого 2012, 18:34
Звідки: ODS
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Анатолий »

Кстати про Львов. Недели три назад, тесть с тёщей решили на выходные во Львов смотаться,кофе попить(на полном серьёзе). Я поехать не мог, думал отправить жену и ребёнка с ними. Посмотрел цены на билеты(за 2 дня): ODS-IEV-LWO RT 3 взрослых и инфант без места, порядка 23000 грн. Короче поехали тесть и тёщя в СВ, RT 2500 грн за двоих. Жена не поехала, т.к. был опыт поездки на поезде с ребёнком в Киев. Были бы адекватные цены на авиабилеты, то полетели бы все, может и я бы подтянулся. А так нам пока только мечтать о внутреннем туризме))
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Sentry »

Ну, Вы бы еще билеты за 2 часа до вылета брали. Наверное туда еще хотели в пт вечером, а обратно в пн утром? :) Вот и остался только премиум эконом, или как он у Ютов называется. Брали бы за 2 недели - например на 26-29 апреля по 3000 грн/чел с удобными стыковками. Самый дешевый тариф и у Ютов, и у МАУ - порядка 2,5 тыс грн.

Я не буду утверждать, что это разумные цены для пассажира, но с другой стороны, это похоже просто суммирование билетов Одесса-Киев и Киев-Львов.
Анатолий
Airbus A319
Повідомлень: 181
З нами з: 20 лютого 2012, 18:34
Звідки: ODS
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Анатолий »

В том то и дело, что я даже 2500-3000 грн не считаю нормальными деньгами за перелёт во Львов. У нас если недели за 2 покупать, то я думаю можно взять за 170-180€ RT ODS-IST Onurair, а это интересней, как тур выходного дня.
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення made_in_ukraine »

Анатолий писав:В том то и дело, что я даже 2500-3000 грн не считаю нормальными деньгами за перелёт во Львов. У нас если недели за 2 покупать, то я думаю можно взять за 170-180€ RT ODS-IST Onurair, а это интересней, как тур выходного дня.
А чому саме ненормальна ціна за 2-годинний переліт? З іншої сторони маємо питання адекватності ціни на потяг за 17-25 євро, під яку більшість українців намагається прирівняти вартість авіаперевезень.
Анатолий
Airbus A319
Повідомлень: 181
З нами з: 20 лютого 2012, 18:34
Звідки: ODS
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення Анатолий »

made_in_ukraine писав:
Анатолий писав:В том то и дело, что я даже 2500-3000 грн не считаю нормальными деньгами за перелёт во Львов. У нас если недели за 2 покупать, то я думаю можно взять за 170-180€ RT ODS-IST Onurair, а это интересней, как тур выходного дня.
А чому саме ненормальна ціна за 2-годинний переліт? З іншої сторони маємо питання адекватності ціни на потяг за 17-25 євро, під яку більшість українців намагається прирівняти вартість авіаперевезень.
Уж извините если что не так пишу, я не работаю в авиа теме, а просто любитель. По этому я не понимаю в ваших расчётах, а просто хочу дешевле и хорошо( в общем я жадный пакс).Не считаю 2500-3000 грн нормальной ценой за двух часовой перелёт( в одной стране тем более) с пересадкой потому, что летал по 44€ RT в Любек и по 20$ в Киев RT. И по 1600 гр Люфтганзой KBP-CGN( пусть даже сегмент на поезде, меня устраивает). А сейчас вижу цену в 2700 гр Чехами RT ODS-TXL . Извините за оффтоп, тема про другую авиакомпанию...
Аватар користувача
XII
A380
Повідомлень: 1917
З нами з: 24 січня 2011, 22:48
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення XII »

Ну если вы где-то на распродаже отхватили сорокадюймовый телик за бесценок, вы же не будете потом всю жизнь оказывать себе в покупке телевизора из-за невозможности найти такую же цену
mishal
Airbus A319
Повідомлень: 284
З нами з: 09 серпня 2011, 23:58
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення mishal »

made_in_ukraine писав: А чому саме ненормальна ціна за 2-годинний переліт?
за двогодинний переліт на НЕ реактивному літаку. на реактивному була б 1година.
то ж ціна всеж не нормальна
made_in_ukraine писав: З іншої сторони маємо питання адекватності ціни на потяг за 17-25 євро, під яку більшість українців намагається прирівняти вартість авіаперевезень.
вибачте, а Ви вважаєте що актуальний сервіс укрзалізниці має бути дорожчим?
mishal
Airbus A319
Повідомлень: 284
З нами з: 09 серпня 2011, 23:58
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення mishal »

XII писав:Ну если вы где-то на распродаже отхватили сорокадюймовый телик за бесценок, вы же не будете потом всю жизнь оказывать себе в покупке телевизора из-за невозможности найти такую же цену
мсье - за бесценок никто не продаёт телевизоры. в начале производственного цикла процент выхода годных ниже и их себестоимость существенно выше. затем отлаживают техпроцесс и цена существенно снижается. а ещё за новинку существенно маржу повышают чтобы быстрее разработку отбить.
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення made_in_ukraine »

mishal писав: за двогодинний переліт на НЕ реактивному літаку. на реактивному була б 1година.
то ж ціна все ж не нормальна

Якщо я не помиляюсь, то як з Одеси, так і зі Львова переліт на реактивних літаках. Але суть не у реактивності літака, а у вартості польоту ДЛЯ а/к. Якщо порахувати усі витрати, збори та такси та факт, що певна к-ть місць не буде продана, то і маємо таку цифру.
made_in_ukraine писав: З іншої сторони маємо питання адекватності ціни на потяг за 17-25 євро, під яку більшість українців намагається прирівняти вартість авіаперевезень.
вибачте, а Ви вважаєте що актуальний сервіс укрзалізниці має бути дорожчим?
Ні не має бути. Але більшість пасажирів в Україні намагається прирівняти співвідношення ціни та комфорту подорожі потягом та літаком. Під час виверження вулкану у Європі довелося їхати на таксі з Гамбурга до Франкфурта. Вартість - 1450 євро. Звісно комфорт літака не прирівняти до комфорту таксі, особливо на такому маршруті. Чи була ця подорож дорогою - так, чи відповідала ціна комфорту - так, чи ця подорож означає, що переліт між цими містами має коштувати стільки ж, скільки таксі - ні. Те саме стосується і потягу. В Україні звикли користуватись потягами, котрі, у свідомості пасажирів, асоціюються з найдешевшим переїздом, де комфорт не відіграє значення. І як тільки будь-яка а/к пропонує більш-менш нормальну ціну, то часто пасажири, особливо для внутрішніх перельотів, хотіли б price match до ціни переїзду потягом. А це за умов ваги та величини внутрішніх перельотів по Україні - не можливо, окрім випадків літнього туризму та бізнес трафіку між великими містами та Києвом.
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення made_in_ukraine »

mishal писав: мсье - за бесценок никто не продаёт телевизоры. в начале производственного цикла процент выхода годных ниже и их себестоимость существенно выше. затем отлаживают техпроцесс и цена существенно снижается. а ещё за новинку существенно маржу повышают чтобы быстрее разработку отбить.
Взагалі-то, ринок техніки працює діаметрально протилежно від ринку авіаційних перевезень. Нові продукти на ринку техніки завжди дорожчі у рік 0, ніж у рік +1, +2 і т.д (як приклад, ай-фони, аф-педи і т.д.). Для авіації перші 3-6 місяців - ціна нижча від рентабельної, якщо на лінії працює конкурент. Згодом ціни балансуються у сторону підвищення з поодинокими, частковими акціями. Але переліт "з роками" не дешевшає, бо нові типи/види перельотів не винаходять...
mishal
Airbus A319
Повідомлень: 284
З нами з: 09 серпня 2011, 23:58
Контактна інформація:

Re: UTair (UT) / Ютэйр Украина (QU)

Повідомлення mishal »

made_in_ukraine писав: Ні не має бути. Але більшість пасажирів в Україні намагається прирівняти співвідношення ціни та комфорту подорожі потягом та літаком.
в усьому світі поїзд дорожчий за літак - поїзди надійніщі, безпечніщі та комфортніщі.
тільки в Україні наоборот. то ж це "намагання" воно виправдано.
made_in_ukraine писав: Під час виверження вулкану у Європі довелося їхати на таксі з Гамбурга до Франкфурта. Вартість - 1450 євро. Звісно комфорт літака не прирівняти до комфорту таксі, особливо на такому маршруті. Чи була ця подорож дорогою - так, чи відповідала ціна комфорту - так, чи ця подорож означає, що переліт між цими містами має коштувати стільки ж, скільки таксі - ні.
а до чого таксі? таксі то ІНДИВІДУАЛЬНИЙ транспорт. я очіую що ціна за бізнес-джет буде набагато вищою за півтори тисячі євро на цьому відрізку.
made_in_ukraine писав: Те саме стосується і потягу. В Україні звикли користуватись потягами, котрі, у свідомості пасажирів, асоціюються з найдешевшим переїздом, де комфорт не відіграє значення.
відіграє. ну що ви таке кажите.
made_in_ukraine писав:І як тільки будь-яка а/к пропонує більш-менш нормальну ціну, то часто пасажири, особливо для внутрішніх перельотів, хотіли б price match до ціни переїзду потягом. А це за умов ваги та величини внутрішніх перельотів по Україні - не можливо, окрім випадків літнього туризму та бізнес трафіку між великими містами та Києвом.
ціна першого класу хюндаїв це нормальна ціна на авіаперевезення між парами міст.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 32 гостей