WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Обсуждения, комментарии....
Liubko
Airbus A321
Сообщения: 409
Зарегистрирован: 13 апр 2020, 20:29
Благодарил (а): 143 раза
Поблагодарили: 137 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Liubko »

Inguri писал(а):
01 сен 2020, 22:35
3 години до вильоту?
Зауважте, що вам автоматично переоформили ваше бронювання на альтернативний рейс. Тобто, ви маєте прийняти рішення за 3 години до часу цього альтернативного рейсу. Також прочитайте уважно які умови вказані в повідомленні про зміну рейсу. Можливо щось змінилося в правилах з того часу, коли мій рейс переносили.
glen
Airbus A318
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 02 сен 2020, 16:30
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение glen »

Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Цікавить наступне, чи можу я визначитись з прийняттям рішення стосовно зміни рейсу або повернення оплати вже після часу вильоту оригінального рейсу? Рейс скасований повністю до кінця зимового розкладу. Тобто, рейс був 20.09, чи можу я прийняти рішення про перебронювання або повернення коштів 25.09 або 25.10 (протягом 60 днів після вильоту, які Wizzair надає мені як можливість зміни дати вильоту). На сайті ніякої інформації немає, в листі вказано - Будь ласка, майте на увазі, що ви повинні обрати один із вищевказаних варіантів не пізніше ніж за три години до запланованого часу вильоту нового рейсу. Що я розумію, як, змінюй, коли хочеш, але не пізніше ніж за 3 годин до вильоту рейсу, на який хочеш перебронювати. І на додачу, чи буде відповідь така ж для рейсів, які скасовані на той день, що я купував, але перенесені на інший доступний день через декілька днів?
Liubko
Airbus A321
Сообщения: 409
Зарегистрирован: 13 апр 2020, 20:29
Благодарил (а): 143 раза
Поблагодарили: 137 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Liubko »

glen писал(а):
02 сен 2020, 16:33
Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Я вже вивчав це питання, дзвонив в кол-центр. Вони автоматично переброньовують на найближчий наступний рейс і потрібно прийняти рішення за 3 години саме до цього рейсу. Якщо ви цього не зробили і не з'явилися на рейс, то wizz вам нічого не винен. Я знаю, що в таких випадках повертали гроші через чарджбек, але вважаю, що не варто ризикувати, потрібно прийняти рішення вчасно і не морочити собі голову.
P@vel
Airbus A318
Сообщения: 32
Зарегистрирован: 03 июн 2017, 19:13
Благодарил (а): 14 раз
Поблагодарили: 15 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение P@vel »

P@vel писал(а):
30 авг 2020, 17:04

Таки погнали пустой самолет со Львова в Лиссабон. Позвонил на всякий случай на телефон горячей линии, англоязычный консультант сказал, что если бы я хотя бы позвонил вчера, а не за час до вылета, то он смог бы поменять даты. А так, се ля ви.
Забавно, вчера получил от Wizzair письмо следующего содержания в отношении рейса, на который я не попал, может и к лучшему ))
Dear Customer,
We have been notified that on your recent flight W6 6851 LWO-LIS 30.08.2020 there was a passenger, which was later diagnosed with Coronavirus. We would like to kindly ask you to contact your local health authority immediately and follow any guidance that is given by them.

Kind Regards,
glen
Airbus A318
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 02 сен 2020, 16:30
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение glen »

Liubko писал(а):
02 сен 2020, 21:52
glen писал(а):
02 сен 2020, 16:33
Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Я вже вивчав це питання, дзвонив в кол-центр. Вони автоматично переброньовують на найближчий наступний рейс і потрібно прийняти рішення за 3 години саме до цього рейсу. Якщо ви цього не зробили і не з'явилися на рейс, то wizz вам нічого не винен. Я знаю, що в таких випадках повертали гроші через чарджбек, але вважаю, що не варто ризикувати, потрібно прийняти рішення вчасно і не морочити собі голову.
а якщо рейс скасовано до квітня? і не переброньовано на інший, як себе вести?
Vitaliy
Airbus A340
Сообщения: 787
Зарегистрирован: 10 мар 2009, 17:10
Откуда: VIN
Благодарил (а): 1159 раз
Поблагодарили: 67 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Vitaliy »

glen писал(а):
03 сен 2020, 12:00
Liubko писал(а):
02 сен 2020, 21:52
glen писал(а):
02 сен 2020, 16:33
Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Я вже вивчав це питання, дзвонив в кол-центр. Вони автоматично переброньовують на найближчий наступний рейс і потрібно прийняти рішення за 3 години саме до цього рейсу. Якщо ви цього не зробили і не з'явилися на рейс, то wizz вам нічого не винен. Я знаю, що в таких випадках повертали гроші через чарджбек, але вважаю, що не варто ризикувати, потрібно прийняти рішення вчасно і не морочити собі голову.
а якщо рейс скасовано до квітня? і не переброньовано на інший, як себе вести?
писати скаргу
dtm
Airbus A330
Сообщения: 556
Зарегистрирован: 04 фев 2019, 17:13
Благодарил (а): 141 раз
Поблагодарили: 230 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение dtm »

glen писал(а):
03 сен 2020, 12:00
Liubko писал(а):
02 сен 2020, 21:52
glen писал(а):
02 сен 2020, 16:33
Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Я вже вивчав це питання, дзвонив в кол-центр. Вони автоматично переброньовують на найближчий наступний рейс і потрібно прийняти рішення за 3 години саме до цього рейсу. Якщо ви цього не зробили і не з'явилися на рейс, то wizz вам нічого не винен. Я знаю, що в таких випадках повертали гроші через чарджбек, але вважаю, що не варто ризикувати, потрібно прийняти рішення вчасно і не морочити собі голову.
а якщо рейс скасовано до квітня? і не переброньовано на інший, як себе вести?
Вести себе варто спокійно, гроші впадуть на рахунок віз через кілька днів після дати коли мав відбутись політ.
Krakowite
A380
Сообщения: 2047
Зарегистрирован: 25 окт 2011, 20:53
Откуда: KRK
Благодарил (а): 973 раза
Поблагодарили: 410 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Krakowite »

Рейс Львів-Катовіце скасовано з 15 вересня до 25 жовтня.
glen
Airbus A318
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 02 сен 2020, 16:30
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение glen »

Відповідь від підтримки
Стосовно Вашого запиту, повідомляємо Вам, що після оригінальної дати вільоту, опція зміни дати перельоту буде недоступна
glen
Airbus A318
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 02 сен 2020, 16:30
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение glen »

Krakowite писал(а):
03 сен 2020, 17:19
Рейс Львів-Катовіце скасовано з 15 вересня до 25 жовтня.
Нюрнберг з Києва також.
У мене вже 3 їх рейси на осінь скасовані
roger
Airbus A319
Сообщения: 192
Зарегистрирован: 07 дек 2017, 20:55
Откуда: Тернопіль
Благодарил (а): 65 раз
Поблагодарили: 40 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение roger »

glen писал(а):
03 сен 2020, 17:32
Krakowite писал(а):
03 сен 2020, 17:19
Рейс Львів-Катовіце скасовано з 15 вересня до 25 жовтня.
Нюрнберг з Києва також.
У мене вже 3 їх рейси на осінь скасовані
Як я уже писав раніше, далі буде...
Аватара пользователя
Rel
A380
Сообщения: 2039
Зарегистрирован: 19 июл 2014, 03:05
Благодарил (а): 366 раз
Поблагодарили: 317 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Rel »

Тоже изменили два рейса. А я и рад. Понятно же, что через месяц не откроют Европу.
В итоге мои примерно 2500 после 5-6 покупок и отмен превратились уже в примерно 7600.
Воспользовавшись последним днём клуба купил на весну билетов во Вроцлав по 289 грн, остальное хочу вывести.
Внимание вопрос: как думаете, деньги разделят только один раз на 120% или учтут все разы и они сдуются почти в ноль? Мне назовут выводимую сумму и решение перед окончательным выводом?
makor
A380
Сообщения: 3714
Зарегистрирован: 11 янв 2014, 17:37
Благодарил (а): 46 раз
Поблагодарили: 778 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение makor »

Никуда не выведите ничего. Кешем только за те билеты возвращают , что куплены кешем
Аватара пользователя
Rel
A380
Сообщения: 2039
Зарегистрирован: 19 июл 2014, 03:05
Благодарил (а): 366 раз
Поблагодарили: 317 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Rel »

Спасибо. Я уже нашёл ссылку в почте в письме с возвратами - https://wizzair.com/en-gb/wizz-credit-c ... on-request
Туда нужно вводить номера броней, и подходит только одна, самая первая. Пока придержу деньги. Надеюсь, ещё полетаем и курс гривны к тому времени продержится.
Хотя интересно, конечно, если вернут деньги с первой брони, смогут ли они анулировать все остальные деньги? И что будет с бронью, которую я вчера купил за бонусы?
Krakowite
A380
Сообщения: 2047
Зарегистрирован: 25 окт 2011, 20:53
Откуда: KRK
Благодарил (а): 973 раза
Поблагодарили: 410 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение Krakowite »

Wizz air збільшив оплату для перевезення немовлят віком до 2 років без резервації додаткового місця до фіксованої суми у 30 євро.
makor
A380
Сообщения: 3714
Зарегистрирован: 11 янв 2014, 17:37
Благодарил (а): 46 раз
Поблагодарили: 778 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение makor »

Интересно что будет если взять на младенца место, но на борту пристегивать его к себе ?))
ant0xa
Airbus A320
Сообщения: 358
Зарегистрирован: 25 янв 2017, 20:35
Благодарил (а): 17 раз
Поблагодарили: 82 раза
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение ant0xa »

makor писал(а):
06 сен 2020, 19:22
Интересно что будет если взять на младенца место, но на борту пристегивать его к себе ?))
если это инфант - вообще никаких проблем, специально покупал для оного место, ибо цена одинаковая была много раз(как для инфанта, так и для взрослого).
видел, что пару раз для более взрослого ребенка(лет 4-5), которые не хотели на взлете садиться на отдельное место и скандалили - проводники по просьбе родителей таки давали спецремень.
makor
A380
Сообщения: 3714
Зарегистрирован: 11 янв 2014, 17:37
Благодарил (а): 46 раз
Поблагодарили: 778 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение makor »

тогда отлично. Спасибо) тем более что наш в год уже выглядит больше 2хлетки )))
ant0xa
Airbus A320
Сообщения: 358
Зарегистрирован: 25 янв 2017, 20:35
Благодарил (а): 17 раз
Поблагодарили: 82 раза
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение ant0xa »

учтите, что для правильной покупки места для инфанта - нужно соблюсти некую процедуру:
1. купить билет на сайте с указанием вместо имени ребенка - толи EXTRASEAT, то ли что-то подобное(тип билета - взрослый).
2. потом позвонить в коллцентр и сообщить, что отдельное место покупается для инфанта.
это поможет избежать проблем при регистрации.
makor
A380
Сообщения: 3714
Зарегистрирован: 11 янв 2014, 17:37
Благодарил (а): 46 раз
Поблагодарили: 778 раз
Контактная информация:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Сообщение makor »

Якщо ви бронюєте додаткове місце онлайн, введіть код INFANT замість імені пасажира. У полі прізвища необхідно вказати прізвище пасажира. Якщо ви здійснюєте бронювання через Інтернет, додатково зателефонуйте в кол-центр Wizz Air, введіть повне ім’я дитини та підтвердьте, що він/вона подорожуватиме в автокріслі.
не скажут что без автокресла нельзя?)
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 8 гостей