Alександр писав: ↑24 березня 2020, 15:18
Пришло письмо об отмене рейсов. Выбрал опцию возврата 120% на виртуальный счет. Бронь аннулировалась, но не могу найти, где теперь эти 120% лежат и как их использовать? Сумма сразу доступной где-то становится?
Мав квитки до/з Варшави на 19 і 20 березня. 14 березня отримав мейли по кожному з бронювань про те, що рейси відмінені і в зв’язку з відміною автоматично повертається на Wizz рахунок вся сума + бонус 20%. Кошти повертаються у вигляді Wizz кредиту, який можна використати впродовж двох років. Повідомлено було також про те, що замість Wizz кредиту можуть запропонувати повернення коштів банківським переказом/на банківську карту, але таке повернення потребує більше часу. Мейл з інструкціями про повернення мав надійти протягом двох тижнів (фактично — 20 березня).
В мейлу, між іншою інформацією — лінк на сторінку Wizz air для конвертації Wizz кредиту в кошти на банківській карті, звісно, без бонусу 20% ( По факту сума Wizz кредиту була менша за 110% від вартості квитків, але можливо це якось пов’язано з тим, що валютаWizz рахунку в євро, валюта оплати квитка — гривня, валюта банківської картки — польський злотий.) Вказав всі необхідні дані для конвертації, повідомили що кошти повернуть впродовж 60 днів.
Wizz кредит за рейс 20 березня з’явився на Wizz рахунку вже 19 числа автоматично, не доводилось виконувати для цього жодних дій.
Бронювання на рейс 19 березня було ще видно в системі вночі на 19 число, за 6-7 годин до вильоту; реєстрація на рейс була доступна незважаючи на мейл з повідомленням про його відміну.
Wizz кредит надійшов наступного дня, 20 березня,також автоматично, без жодних додаткових дій.
Текст гугл-перекладу мейлу 1 (мова оригіналу польська)
Важливо!
Ви отримали це повідомлення та кредит WIZZ, оскільки ви є власником бронювання та контактною особою для пасажирів цього рейсу під кодом підтвердження XXXXXX. Ви несете обов'язок повідомити всіх інших пасажирів як частину вищезазначеного бронювання та надати їм кредит WIZZ, якщо це необхідно, відповідно до статті 6.1.4. - 6.1.7. наші загальні умови перевезення.
Будь ласка, майте на увазі, що замість кредиту на рахунку WIZZ ми можемо запропонувати відшкодування банківським переказом або на рахунок картки (залежно від початкового способу оплати). У цьому випадку зауважте, що додаткові 20%, зазначені вище, не будуть сплачені.
Протягом двох тижнів ми надішлемо вам додатковий електронний лист із усіма необхідними інструкціями та деталями щодо 100% повернення коштів. Ми просимо вас набратися терпіння, поки ви не отримаєте цей електронний лист, оскільки ми працюємо над необхідними змінами для включення цієї послуги.
Зауважте, що розгляд заявки на оплату кредиту WIZZ за оригінальним способом оплати потребуватиме набагато більше часу, оскільки кількість поданих претензій - через поширення Коронавірусу в Європі - впливає на ефективність нашого обслуговування клієнтів. Тому вибір 120% позики на ваш рахунок WIZZ було б найшвидшим рішенням.
Хоча поточні події не контролюються Wizz Air, ми вибачаємось за незручності, спричинені цією ситуацією.
З повагою
Служба підтримки клієнтів Wizz Air
Текст гугл-перекладу частини мейлу 2, де йдеться про конвертацію Wizz кредиту
...Якщо ви не приймаєте створений 120% -й кредит WIZZ, ви можете отримати повернення 100% вартості квитків на банківський рахунок або рахунок на платіжній картці, який використовується для оплати бронювання (залежно від оригінального способу оплати). Якщо ви вирішите це зробити, врахуйте, що додаткові 20%, зазначені вище, не застосовуються. Ми хотіли б повідомити вам, що через ситуацію, що склалася в світі, цей запит потребуватиме набагато більше часу, тому будьте терплячі та уважні.
Щоб подати запит на конвертацію позики на WIZZ у ваш початковий спосіб оплати, перейдіть на сторінку конвертації кредитів у WIZZ та дотримуйтесь онлайн-інструкцій.
З повагою
Служба підтримки клієнтів Wizz Air